Wat is Gomad? En ik snuif nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:42 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
GOMAD weleens geprobeerd? Als het je dan niet lukt lul je uit je nek of snuif je teveel
ik denk het niet. metabolisme verschilt maar een paar procent tussen mensen, als je weinig spieren hebt zal het al helemaal niet veel zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:39 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik eet waarschijnlijk in 1 dag wat jij in 3 dagen eet
En ik kom niks aan, trainen lukt ook niet, te weinig vetmassa
Alleen al omdat ie dat nummer hefet gemaakt moeten ze hem echt van een brug gooienquote:Op donderdag 1 november 2012 21:06 schreef switchboy het volgende:
oorzaak van het probleem:
[ afbeelding ]
http://evilcyber.com/nutrition/gomad-diet/quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:43 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Wat is Gomad? En ik snuif niet
Ik lul niet uit mijn nek op dit moment.
Ongezond eten voorral nu ik solo op mezelf woon. Maar ook toen ik thuis woonde en gezond at was dit precies hetzelfde geval.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ik denk het niet. metabolisme verschilt maar een paar procent tussen mensen, als je weinig spieren hebt zal het al helemaal niet veel zijn.
hoeveel kcal eet je per dag dan? en heb je het uitgerekend of doe je maar wat? zo vanne 4 frikandelbroodjes en s avonds zeker 4 scheppen aardappelen!!
hoeveel eet je dan? in grammen eiwit, koolhydraten, vetten, en dus kcal? dat weet je zeker niet? gezond of ongezond maakt niet uit, eet genoeg en je komt aan.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:45 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ongezond eten voorral nu ik solo op mezelf woon. Maar ook toen ik thuis woonde en gezond at was dit precies hetzelfde geval.
Je moet ook niet op een tijdstip jezelf helemaal volproppen zodat er niks meer bij kan. Nee, je moet veel eten en alle maaltijden verspreiden op een dag. Dus wat je normaal smiddags eet, blijf je eten, alleen dan om 2 uur en 4 uur bijvoorbeeld weer 4 sneetjes brood en savonds rond 1800 weer een goed avondmaal. Vervolgens weer om 8 uur en 10 uur. enzquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:45 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ongezond eten voorral nu ik solo op mezelf woon. Maar ook toen ik thuis woonde en gezond at was dit precies hetzelfde geval.
Je kan volgens mij via je huisdokter nutricien aanvragen. Haal je dan op bij de apotheek. Zijn flesjes drinken in allerlei soorten smaken met veel eiwitten, koolhydraten, vetten en vitamines om je gewicht op peil te houden of juist te vermeerderen. Wordt vaak gebruikt bij ondergewicht.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ze heeft het goed voor elkaar.
Kom op, die kerel neukt haar in d'r navel omdat normale penetratie onmogelijk is met al dat vet ervoorquote:
Nou ja, ik eet eigenlijk heel de dag door.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:47 schreef Internepper het volgende:
[..]
Je moet ook niet op een tijdstip jezelf helemaal volproppen zodat er niks meer bij kan. Nee, je moet veel eten en alle maaltijden verspreiden op een dag. Dus wat je normaal smiddags eet, blijf je eten, alleen dan om 2 uur en 4 uur bijvoorbeeld weer 4 sneetjes brood en savonds rond 1800 weer een goed avondmaal. Vervolgens weer om 8 uur en 10 uur. enz
Kip is mijn favo vleesquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:47 schreef Skillstorm het volgende:
Probeer jezelf vol te gooien met groenten en kip. Elke dag....bakken vol..
Onmogelijk wat je zegt. Ik heb de meest skinny kids zien aankomen door training icm goede voeding.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:14 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nou ja, ik eet eigenlijk heel de dag door.
BMIquote:Op donderdag 1 november 2012 21:19 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
gewoon het bmi van een persoon nemen als percentage voor de zorgpremie
Hou eens bij hoeveel kcal je binnen krijgt op een dag. Je denkt dat je veel meer binnen krijgt dan daadwerkelijk het geval is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:45 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Hoe bedoel je onmogelijk? Als ik me volgooi, heb ik na 10 min weer honger..quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:17 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Onmogelijk wat je zegt. Ik heb de meest skinny kids zien aankomen door training icm goede voeding.
Je eet te weinig als je niet aankomt. Punt uit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:23 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Hoe bedoel je onmogelijk? Als ik me volgooi, heb ik na 10 min weer honger..
Ga mij nou niet vertellen dat iets onmogelijk is, het gebeurd toch echt, ik heb het liever ook anders. Maarja
Dat.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Je eet te weinig als je niet aankomt. Punt uit.
Moet ik ook eten als ik slaap danquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Je eet te weinig als je niet aankomt. Punt uit.
Infuus met frituurvet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:26 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Moet ik ook eten als ik slaap dan
quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:26 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Moet ik ook eten als ik slaap dan
Je eet te weinig als je niet aankomt. Punt uit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:23 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Hoe bedoel je onmogelijk? Als ik me volgooi, heb ik na 10 min weer honger..
Ga mij nou niet vertellen dat iets onmogelijk is, het gebeurd toch echt, ik heb het liever ook anders. Maarja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |