Wat is Gomad? En ik snuif nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:42 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
GOMAD weleens geprobeerd? Als het je dan niet lukt lul je uit je nek of snuif je teveel
ik denk het niet. metabolisme verschilt maar een paar procent tussen mensen, als je weinig spieren hebt zal het al helemaal niet veel zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:39 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik eet waarschijnlijk in 1 dag wat jij in 3 dagen eet
En ik kom niks aan, trainen lukt ook niet, te weinig vetmassa
Alleen al omdat ie dat nummer hefet gemaakt moeten ze hem echt van een brug gooienquote:Op donderdag 1 november 2012 21:06 schreef switchboy het volgende:
oorzaak van het probleem:
[ afbeelding ]
http://evilcyber.com/nutrition/gomad-diet/quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:43 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Wat is Gomad? En ik snuif niet
Ik lul niet uit mijn nek op dit moment.
Ongezond eten voorral nu ik solo op mezelf woon. Maar ook toen ik thuis woonde en gezond at was dit precies hetzelfde geval.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ik denk het niet. metabolisme verschilt maar een paar procent tussen mensen, als je weinig spieren hebt zal het al helemaal niet veel zijn.
hoeveel kcal eet je per dag dan? en heb je het uitgerekend of doe je maar wat? zo vanne 4 frikandelbroodjes en s avonds zeker 4 scheppen aardappelen!!
hoeveel eet je dan? in grammen eiwit, koolhydraten, vetten, en dus kcal? dat weet je zeker niet? gezond of ongezond maakt niet uit, eet genoeg en je komt aan.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:45 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ongezond eten voorral nu ik solo op mezelf woon. Maar ook toen ik thuis woonde en gezond at was dit precies hetzelfde geval.
Je moet ook niet op een tijdstip jezelf helemaal volproppen zodat er niks meer bij kan. Nee, je moet veel eten en alle maaltijden verspreiden op een dag. Dus wat je normaal smiddags eet, blijf je eten, alleen dan om 2 uur en 4 uur bijvoorbeeld weer 4 sneetjes brood en savonds rond 1800 weer een goed avondmaal. Vervolgens weer om 8 uur en 10 uur. enzquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:45 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ongezond eten voorral nu ik solo op mezelf woon. Maar ook toen ik thuis woonde en gezond at was dit precies hetzelfde geval.
Je kan volgens mij via je huisdokter nutricien aanvragen. Haal je dan op bij de apotheek. Zijn flesjes drinken in allerlei soorten smaken met veel eiwitten, koolhydraten, vetten en vitamines om je gewicht op peil te houden of juist te vermeerderen. Wordt vaak gebruikt bij ondergewicht.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ze heeft het goed voor elkaar.
Kom op, die kerel neukt haar in d'r navel omdat normale penetratie onmogelijk is met al dat vet ervoorquote:
Nou ja, ik eet eigenlijk heel de dag door.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:47 schreef Internepper het volgende:
[..]
Je moet ook niet op een tijdstip jezelf helemaal volproppen zodat er niks meer bij kan. Nee, je moet veel eten en alle maaltijden verspreiden op een dag. Dus wat je normaal smiddags eet, blijf je eten, alleen dan om 2 uur en 4 uur bijvoorbeeld weer 4 sneetjes brood en savonds rond 1800 weer een goed avondmaal. Vervolgens weer om 8 uur en 10 uur. enz
Kip is mijn favo vleesquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:47 schreef Skillstorm het volgende:
Probeer jezelf vol te gooien met groenten en kip. Elke dag....bakken vol..
Onmogelijk wat je zegt. Ik heb de meest skinny kids zien aankomen door training icm goede voeding.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:14 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nou ja, ik eet eigenlijk heel de dag door.
BMIquote:Op donderdag 1 november 2012 21:19 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
gewoon het bmi van een persoon nemen als percentage voor de zorgpremie
Hou eens bij hoeveel kcal je binnen krijgt op een dag. Je denkt dat je veel meer binnen krijgt dan daadwerkelijk het geval is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:45 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Hoe bedoel je onmogelijk? Als ik me volgooi, heb ik na 10 min weer honger..quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:17 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Onmogelijk wat je zegt. Ik heb de meest skinny kids zien aankomen door training icm goede voeding.
Je eet te weinig als je niet aankomt. Punt uit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:23 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Hoe bedoel je onmogelijk? Als ik me volgooi, heb ik na 10 min weer honger..
Ga mij nou niet vertellen dat iets onmogelijk is, het gebeurd toch echt, ik heb het liever ook anders. Maarja
Dat.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Je eet te weinig als je niet aankomt. Punt uit.
Moet ik ook eten als ik slaap danquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Infuus met frituurvet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:26 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Moet ik ook eten als ik slaap dan
quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:26 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Moet ik ook eten als ik slaap dan
Je eet te weinig als je niet aankomt. Punt uit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:23 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Hoe bedoel je onmogelijk? Als ik me volgooi, heb ik na 10 min weer honger..
Ga mij nou niet vertellen dat iets onmogelijk is, het gebeurd toch echt, ik heb het liever ook anders. Maarja
Vandaagquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:27 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht precies hetzelfde als jij met m'n 55 kg op 1.78meter. Nu zit ik rond de 76~78 kg.
Meer eten. 12 plakken grof volkoren met pindakaas, kipfilet zelfgemaakte tonijnsalade. 2 liter melk op een dag. 's avonds een fatsoenlijk bord eten. Groenten, vlees en aardappels/rijst. Bakkie kwark erbij en noten eten tussendoor.
Wedden dat je aankomt?
Same here eerst 63kg - 1.83m nu 75kg. Precies door te eten wat hier boven staat.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:27 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht precies hetzelfde als jij met m'n 55 kg op 1.78meter. Nu zit ik rond de 76~78 kg.
Meer eten. 12 plakken grof volkoren met pindakaas, kipfilet zelfgemaakte tonijnsalade. 2 liter melk op een dag. 's avonds een fatsoenlijk bord eten. Groenten, vlees en aardappels/rijst. Bakkie kwark erbij en noten eten tussendoor.
Wedden dat je aankomt? Ga daarnaast trainen en volgend jaar zomer soppen de vrouwtjes uit hun bikini.
Je eet te weinig, en datgene wat je eet is troep.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:31 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Vandaag
8:00 halve liter Brinta,
10:00 4 bruine boterhammen met ham/kaas/paardenrookvlees/smeerworst
12:00 Grote patat + 2 broodjes frikandel
14:00 Een banaan en 3 tosties
15:00 een Twix en een Mars
16:30 zak chips Lays Naturel
En vanaaf bucket @ KFC ff 36 hotwings en patat naar binnen werken.
52 KG 1.80 Whatsgood
Ga normaal eten man, en meer. Geloof niet dat jij dit 7 dagen per week eet. Voor 75 euro geef ik jou een eetschema voor de hele week, gemaakt voor jouw lichaam, waar je 100% zeker over een tijdje 70 kg door weegt. Pm me maar als je geinteresseerd bent, en zo niet: mond houden en eten!quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:31 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Vandaag
52 KG 1.80 Whatsgood
75 euro.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ga normaal eten man, en meer. Geloof niet dat jij dit 7 dagen per week eet. Voor 75 euro geef ik jou een eetschema voor de hele week, gemaakt voor jouw lichaam, waar je 100% zeker over een tijdje 70 kg door weegt. Pm me maar als je geinteresseerd bent, en zo niet: mond houden en eten!
Dan walg je ook van je zelf neem ik aan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:31 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Vandaag
52 KG 1.80 Whatsgood
Het lukt hem niet geeft hij aan, ik help hem graagquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:40 schreef wesleydie het volgende:
[..]
75 euro.Gewoon elke dag op een lege maag boodschappen doen en je komt er wel.
Ik mis de cola en red bull?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:31 schreef Redbullkid het volgende:
Vandaag
52 KG 1.80 Whatsgood
Dat is wel een gevaarlijke gedachte. Even los van de gezondheidsaspecten van en overgewicht in het algemeen, wanneer heb je precies het meeste uit je leven gehaald? Hoe definieer je dat? Heeft een fanatieke postzegelverzamelaar die daarvoor alles aan de kant zet minder uit zijn leven gehaald dan iemand die mount everest heeft beklommen? Dat valt niet te bepalen. Alles maar doen om alles maar gedaan te hebben is alleen interessant als je daadwerkelijk interesse hebt in al die dingen. Vrijwel iedereen laat zich beperken in wat hij doet, in de meeste gevallen is het niet eens door fysieke dingen, maar vooral door mentale.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:38 schreef SunTzu het volgende:
Wil je niet het meeste uit je leven halen?!
om maar te zeggen: ''onder de randjes''quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:27 schreef StarmanFR het volgende:
Een beetje dik of mager is niet erg en moet je helemaal zelf weten, maar echt obsetitas en anorexia, krijg er de rillingen van. Heel erg ongezond. Obsetitas heb ik niet vaak gezien, 1 persoon op school die echt opviel en 1 persoon die ik persoonlijk ken. Die persoon, die kreeg echt een behandeling in het ziekenhuis om af te vallen, het heeft wel wat geholpen. Hij is nog steeds dik, maar niet echt verschrikkelijk onacceptabel meer. Maar zijn carriere heeft er wel onder gelegen.
het meeste uit je leven halen is niks meer dan diploma's halen, goede baan vinde. trouwen met een lekker wijf en kids krijgen. tot slot dood gaan op je 93ste/110stequote:Op vrijdag 2 november 2012 18:55 schreef cricket het volgende:
[..]
Dat is wel een gevaarlijke gedachte. Even los van de gezondheidsaspecten van en overgewicht in het algemeen, wanneer heb je precies het meeste uit je leven gehaald? Hoe definieer je dat? Heeft een fanatieke postzegelverzamelaar die daarvoor alles aan de kant zet minder uit zijn leven gehaald dan iemand die mount everest heeft beklommen? Dat valt niet te bepalen. Alles maar doen om alles maar gedaan te hebben is alleen interessant als je daadwerkelijk interesse hebt in al die dingen. Vrijwel iedereen laat zich beperken in wat hij doet, in de meeste gevallen is het niet eens door fysieke dingen, maar vooral door mentale.
Ook zonder diploma's kun je gelukkig zijn. Wanneer is een baan goed? Trouwen is niets meer dan een papiertje dat alleen maar goed is wegens de juridische gevolgen; trouw beloven kan ook prima naar elkaar. En kinderen zijn alleen maar een last.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:56 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
het meeste uit je leven halen is niks meer dan diploma's halen, goede baan vinde. trouwen met een lekker wijf en kids krijgen. tot slot dood gaan op je 93ste/110ste
sorry ik was de voor mij vergetenquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:59 schreef cricket het volgende:
[..]
Ook zonder diploma's kun je gelukkig zijn. Wanneer is een baan goed? Trouwen is niets meer dan een papiertje dat alleen maar goed is wegens de juridische gevolgen; trouw beloven kan ook prima naar elkaar. En kinderen zijn alleen maar een last.
je bedoelt zeker koeien?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik hou juist van vette, zweterige wijven.
Natuurlijk hecht de 1 meer waarde aan iets dan een ander, maar gezondheid zou toch wel ergens in de top 3 van je lijstje moeten staan, meer tijd om met je geliefden door te brengen of je hobby's uit te oefenen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:55 schreef cricket het volgende:
[..]
Dat is wel een gevaarlijke gedachte. Even los van de gezondheidsaspecten van en overgewicht in het algemeen, wanneer heb je precies het meeste uit je leven gehaald? Hoe definieer je dat? Heeft een fanatieke postzegelverzamelaar die daarvoor alles aan de kant zet minder uit zijn leven gehaald dan iemand die mount everest heeft beklommen? Dat valt niet te bepalen. Alles maar doen om alles maar gedaan te hebben is alleen interessant als je daadwerkelijk interesse hebt in al die dingen. Vrijwel iedereen laat zich beperken in wat hij doet, in de meeste gevallen is het niet eens door fysieke dingen, maar vooral door mentale.
Dat hangt er maar net vanaf hoe je het doet. De meeste mensen die aan hun conditie werken doen het alleen om die reden, om aan hun conditie te werken op zo'n manier dat die op pijl blijft, of in ieder geval op een voor hen acceptabel niveau. De groep die dat doet om een steeds betere conditie te krijgen, of, extremer, om steeds sneller te kunnen lopen of meer gewicht te kunnen heffen, is vrij klein. Die kleine groep loopt misschien tegen grenzen aan, maar de rest niet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:10 schreef SunTzu het volgende:
Met sporten word je niet alleen gezonder maar je leert ook je grenzen op te zoeken en grenzen te overwinnen
Dat hoeft geen falen te zijn, het kan ook een keuze zijn, een afweging van belangen. Niet iedereen is enthousiast over 'al dat bewegen' en ze doen het dan ook met tegenzin. Ermee stoppen kan in die gevallen een goed idee zijn, waar een slechtere gezondheid tegenop kan wegen. Als die tegenzin groot genoeg is, is het soms verstandig om te kiezen voor geestelijke tevredenheid in plaats van lichamelijke. Gezond maar ongelukkig heb je uiteindelijk ook niet zoveel aan.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:10 schreef SunTzu het volgende:
Je faalt wanneer je de hoop erin opgeeft en het erbij laat zitten.
Dat kan een streven zijn, maar dat is vooral een persoonlijke keuze. Tevreden en/of gelukkig zijn met wie je bent kan ook prima zonder te veranderen. Steeds denken aan 'dit moet beter, en dat ook' is ook een visie die teveel gericht is op toekomstig geluk, wat heb je daar vandaag aan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:10 schreef SunTzu het volgende:
In mijn ogen moet eens mens altijd beter proberen te worden dan hij de dag ervoor was.
Tja zoals ik eerder zei mogen mensen van mij natuurlijk zelf wel kiezen waar ze gelukkig mee zijn.quote:
Zelfde als narcisme. Is om jezelf te beschermen tegen kritiek.. zie t veel te vaak langskomen op facebookquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:29 schreef rosepetals het volgende:
Die mensen zijn zelf vast ook niet zo blij met hun lijf. Die 'I am big and beautiful' houding lijkt me ook maar een manier om andere mensen niet te laten merken dat je er ook van baalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |