quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ha, ik was vroeger net iets te dik.
Te veel op FOK!, ik snoep nauwelijks, drink ook geen priklimonade, maar ik bewoog gewoon te weinig.
Doordat de kwaliteit van de draden op FOK! terugliep, dus internet saaier werd en ongeveer in dezelfde tijd de OV-Chip kaart verplicht werd in Fryslan en ik dus voortaan alles op de fiets moest doen i.p.v. de bus (de trein gebruik ik nog wel, daar zijn nog papieren kaartjes voor beschikbaar) ben ik in een jaar tijd 12 kilo afgevallen en nu mijn gewicht stabiel. Ik heb nu het goede gewicht, niet te zwaar en vooralsnog ook niet te licht.
Daarom dank ik FOK! en de makers van de OV-Chipkaart, dankzij jullie kon ik 12 kilo afvallen. Ik ben nu ook weer begonnen met bodybuilding.
Ik walg ook van dikke mensen, maar op je onderste plaatje kan ik er geen ontdekken?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:06 schreef switchboy het volgende:
oorzaak van het probleem:
[ afbeelding ]
Gelukkig ben ik niet de enige die zich daar ongemakkelijk bij voeltquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:21 schreef Skol het volgende:
dikke mensen zijn idd vuile egoisten, maar ik voel me ook ongemakkelijk in hun omgeving.
onlangs hebben wij met wat medestudenten een reisje gemaakt naar het buitenland, er was 1 dik jongetje bij die bij elke snackbar/toko wel iets vets haalde, ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte als ik naast zo'n schrokken gedrocht loop.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ha, ik was vroeger net iets te dik.
Te veel op FOK!, ik snoep nauwelijks, drink ook geen priklimonade, maar ik bewoog gewoon te weinig.
Doordat de kwaliteit van de draden op FOK! terugliep, dus internet saaier werd en ongeveer in dezelfde tijd de OV-Chip kaart verplicht werd in Fryslan en ik dus voortaan alles op de fiets moest doen i.p.v. de bus (de trein gebruik ik nog wel, daar zijn nog papieren kaartjes voor beschikbaar) ben ik in een jaar tijd 12 kilo afgevallen en nu mijn gewicht stabiel. Ik heb nu het goede gewicht, niet te zwaar en vooralsnog ook niet te licht.
Daarom dank ik FOK! en de makers van de OV-Chipkaart, dankzij jullie kon ik 12 kilo afvallen. Ik ben nu ook weer begonnen met bodybuilding.
Ja in zo een geval zie ik ook een dik zwijn wat haar hoofd in de trog laat vallen en schransgeluiden maakt.quote:Tijdens de maaltijd zat ze recht voor me, en ik vond het gewoon moeilijk om haar op een normale manier aan te kijken.
In het ov waren ze anders een ramp. Vaak genoeg als een platgeslagen vlieg tegen de ruit geplakt gezeten omdat er 300 kilo zich naast je neer laat plempen.quote:
Ja, je hebt het natuurlijk ook extreem, daar moet wel wat aan gedaan worden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In het ov waren ze anders een ramp. Vaak genoeg als een platgeslagen vlieg tegen de ruit geplakt gezeten omdat er 300 kilo zich naast je neer laat plempen.
Vertel.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:35 schreef Internepper het volgende:
[..]
Alles is mis met dikke mensen.
Ik houd me niet van de domme, vertel gewoon maar wat je van dikke mensen vindt. En beargumenteer het.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:38 schreef Internepper het volgende:
[..]
Je van de domme houden. Gast............
1. Overgewicht is ongezondquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:40 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik houd me niet van de domme, vertel gewoon maar wat je van dikke mensen vindt. En beargumenteer het.
IQ 60? Met andere woorden een aap?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:43 schreef Internepper het volgende:
[..]
1. Overgewicht is ongezond
2. Dikke mensen bewegen te weinig of eten teveel
3. Dikke mensen kunnen vaak geen chicks diggen of moeten een paar mln op hun bank hebben
4. Dikke mensen brengen vaak meer medische kosten met zich mee
5. Mensen vormen vaak vooraf al een bepaald beeld bij dikke mensen, wat nadelig uitpakt
... Vul het maar aan.
Dan zou ik fucked zijn, want ik eet ongezond maar ben een skinny ass bitchquote:Op donderdag 1 november 2012 21:04 schreef LookAtMe het volgende:
Terechte klacht.
Ze zouden ziektekosten moeten laten afhangen van gewicht en eetgewoontes.
Inderdaad, dikkere mensen hebben vaak ook een lager IQ. Bewezen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:02 schreef Nikita-Lubovj het volgende:
[..]
IQ 60? Met andere woorden een aap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |