Dus wereldneutraal?quote:
Ik heb een Polar CS400 maar kan van de borstband en klokje zelf de batterij vervangen. Polar is klasse qua instellen van training op hartslag en analyseren van je training etc. Daar kan geen ander merk tegenop. Qua gps zijn ze wel minder dan bijv. Garmin.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:30 schreef dutchman79 het volgende:
Ok jammer.
Het telkens opsturen van je Polar voor een batterij-vernieuwing stoort je niet ?
Qua hartslag heb ik ook slechtere ervaringen met Polar evenals vrienden in de roeivereniging. Onnauwkeurige hartslag indicatie en veel storingen, ook als meerdere naast elkaar trainen.quote:Op zondag 23 december 2012 10:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik heb een Polar CS400 maar kan van de borstband en klokje zelf de batterij vervangen. Polar is klasse qua instellen van training op hartslag en analyseren van je training etc. Daar kan geen ander merk tegenop. Qua gps zijn ze wel minder dan bijv. Garmin.
Geen problemen mee. Klopt idd dat bij meerdere gebruikers van Polar hij kan storen. Maar bij duurdere versies zijn ze gecodeerd. Qua software en inplannen van trainingen zijn ze echt onverslaanbaar.quote:Op zondag 23 december 2012 18:25 schreef dutchman79 het volgende:
[..]
Qua hartslag heb ik ook slechtere ervaringen met Polar evenals vrienden in de roeivereniging. Onnauwkeurige hartslag indicatie en veel storingen, ook als meerdere naast elkaar trainen.
Vandaar voor mij alleen nog Suunto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |