Zonder verdoving huisarts zei dat het niet zo uitmaakte.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:24 schreef Yi-Long het volgende:
Je wordt toch verdoofd!?
Heb er ook 2 of 3 laten weghalen (en daarnaast ook wat moedervlekken), maar deed nooit zeer in ieder geval.
ja maar wij zeiken er niet om.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:25 schreef He-man- het volgende:
Lach er maar mee pafzakken. Je zult ook zoiets ooit krijgen en dan lach ik.
Steunpuist?quote:Op donderdag 1 november 2012 18:20 schreef He-man- het volgende:
Jaartje geleden op de pijnbank gemoeten. Dat ding moest rijpen door een washandje met heet water erop te leggen, met heet bedoel ik grenzend aan kokend.
Alsof dat niet genoeg was werd het opengesneden en ging mevrouw de wel edel geleerde huisarts erin prikken met iets wat leek op zn huishoud artikel waarmee je krieltjes maakt. Daarna nog eens erin met een pincet deed veel pijn. De steunpuist is weer terug dus ik mag nog een keertje niet dat zn ramp is maar het is toch even tanden op elkaar zetten.
Ja een verstopte klier of zoiets heet steenuil omdat het wat harder aanvoelt.quote:
Je hebt een steenuil in je lijf? Nee, dat is inderdaad niet goed...quote:Op donderdag 1 november 2012 18:28 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ja een verstopte klier of zoiets heet steenuil omdat het wat harder aanvoelt.
Autocorrectiequote:Op donderdag 1 november 2012 18:30 schreef error_404 het volgende:
[..]
Je hebt een steenuil in je lijf? Nee, dat is inderdaad niet goed...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Frank_Drebin op 01-11-2012 22:31:30 (Op verzoek onder spoiler) ]Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
ook woman in plaats van manquote:Op donderdag 1 november 2012 18:24 schreef Rectum het volgende:
[..]
haha ik snap em she in plaats van he![]()
![]()
Doet pijn en ziet gewoon uit als muggenbult.quote:
Welnee maar hij zit op mijn nek en die beweeg je vaak of je wilt of niet dat doet pijn. Verder maakt het me niet uit.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:42 schreef Mirjam het volgende:
kun je niet eerst trekzalf erop smeren en dat een nacht laten intrekken? of is hij echt ginormous?
nou,a je kunt het proberen natuurlijk. maar je ziet het niet, dat is inderdaad vreselijk onhandig.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:45 schreef He-man- het volgende:
[..]
Welnee maar hij zit op mijn nek en die beweeg je vaak of je wilt of niet dat doet pijn. Verder maakt het me niet uit.
Daar ging mijn avondeten....... spoiler graag!quote:
je hoeft niet te klikken toch?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:26 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Daar ging mijn avondeten....... spoiler graag!
Kan gebeuren mijne is nog niet rijp genoeg.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:50 schreef Geelman het volgende:
Damn, het lijkt wel of ik ee spijker in mn vijpq3bwefnaiopucklmpdfjkcn ipsd,.
Damn...quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:52 schreef He-man- het volgende:
[..]
Kan gebeuren mijne is nog niet rijp genoeg.
Trekzalf helpt blijkbaar niet, heb ik gelezen ergens. Vroeger dachten ze van wel. Maar ik moet warme water kompressen aanleggen. En dan gaat de dokter met een z'n schneider erin schneiden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:55 schreef heaven7 het volgende:
Bij mij zijn ze nooit opengesneden toen ik kind was?Moest altijd vanzelf opengaan, kreeg pleisters met trekzalf erop..
Een steenpuist is een gezwollen, met pus gevulde bult. Steenpuisten zijn groter en pijnlijker dan ‘gewone puistjes’, waar veel jongeren last van hebben. Steenpuisten zijn in het algemeen niet ernstig en gaan vanzelf over. Het is een veelvoorkomende kwaal waar bijna iedereen weleens last van heeft.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:57 schreef Geelman het volgende:
Wanneer wordt normale puist een steenpuist?
quote:
Verdorie...quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:01 schreef wesleydie het volgende:
evulde bult. Steenpuisten zijn groter en pijnlijker dan ‘gewone puistjes’, waar veel jongeren last van hebben. Steenpuisten zijn i
bij mij heeft het wel geholpenquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:55 schreef He-man- het volgende:
[..]
Trekzalf helpt blijkbaar niet, heb ik gelezen ergens. Vroeger dachten ze van wel. Maar ik moet warme water kompressen aanleggen. En dan gaat de dokter met een z'n schneider erin schneiden.
Die pus belemmert je schrijfwerk dus ik zou er snel iets aan doen He-man- succes met deze missie.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:20 schreef He-man- het volgende:
Jaartje geleden op de pijnbank gemoeten. Dat ding moest rijpen door een washandje met heet water erop te leggen, met heet bedoel ik grenzend aan kokend.
Alsof dat niet genoeg was werd het opengesneden en ging mevrouw de wel edel geleerde huisarts erin prikken met iets wat leek op zn huishoud artikel waarmee je krieltjes maakt. Daarna nog eens erin met een pincet deed veel pijn. De steunpuist is weer terug dus ik mag nog een keertje niet dat zn ramp is maar het is toch even tanden op elkaar zetten.
quote:Op donderdag 1 november 2012 18:31 schreef Deetch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This isn't even my final form.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |