Vak 7, lekker staan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zit je zelf ook op de B-side? Mijn cameraad wel. Ik en een andere vriend zitten in vak 12 naast het uitvak, maar ik denk dat het overal wel sfeervol is, want morgen en zondag MOET het gaan gebeuren voor de Eagles en voor lekker veel streekderby'sJa mijn vriend heeft ook een uitkaart. Ik hoop dat ik na zondag kan zeggen welkom terug.
Verhip!quote:
in 98 zat GAE in de eerste divisie..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Fifa 98 was ook al met GAE volgens mijLekker zaalvoetballen met GAE
Ik dacht ik heel oude Fifa had, waar ze ook in zatenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
in 98 zat GAE in de eerste divisie..
96 ?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik dacht ik heel oude Fifa had, waar ze ook in zaten
Ik was verward toen ik die mensen in Groningenshirtjes zag scorenquote:
Morgenavond op het grote plein in deventer worden ze gehuldigd.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
Proficiat met de promotie.
Als Limburger heb ik weinig met Go Ahead Eagles.
Stomtoevallig moet ik deze week voor mijn werk in Deventer zijn.
Is er morgen ergens een huldiging? Ben altijd wel in voor een feestje.
Volgens mij vinden Zwollenaren het over het algemeen heel erg mooi dat ook GAE promoveert. Alleen al om de IJsselderby weer uit te kunnen vechten. De rivaliteit is juist prachtig.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:16 schreef Downstar het volgende:
Eerst antonia maar eens een goed contract voor leggen, die jongen heeft zich in de promotie meer dan bewezen..
Hij heeft zelf ook al aangegeven dat hij wil blijven en dat hij dolgraag door eagles nog eens word benaderd voor verlenging van zijn contract!
Mooi vind ik ook dat zwolle supporters bij hun kampioenschap riepen, nooit meer Deventer..
Laten we nu net dit seizoen tegen ze in de beker hebben gevoetbald, en volgend seizoen dus gewoon weer 2 lekkere potten tegen elkaar spelen..
Daarnaast ook nog weer leuke wedstrijden tegen, FC Twente en ajax, Ik heb er zin aan..
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=164513&cat=313quote:ules Reimerink is dicht bij een terugkeer naar GA Eagles. De buitenspeler uit Oldenzaal heeft al een uitvoerig gesprek gehad met trainer Erik ten Hag.
Het is volgens Reimerink alleen nog onduidelijk of hij transfervrij is. Reimerink heeft namelijk nog een doorlopend contract bij VVV-Venlo. Maar omdat de club uit Limburg is gedegradeerd naar de Jupiler League, drukt Reimerink behoorlijk op de begroting van VVV.
Terugkeer Reimerink naar Deventer
Mogelijk komt er deze week meer duidelijkheid over de terugkeer van Reimerink. In 2010 promoveerde hij bijna met de Deventer ploeg naar de Eredivisie. Willem II bleek in de finale van de play-offs te sterk voor GA Eagles. Na zijn sterke optreden in dat seizoen vertrok Reimerink, die werd gehuurd van FC Twente, naar Energie Cottbus. In Duitsland raakte hij na een sterk begin uit beeld, waarna VVV hem wist binnen te halen.
Zoals ik al zei zag ik hem tegen volendam al gewoon met een biertje in zijn hand bij de bierkraam staanquote:
Houtkoop/Peters of Antonia op de bank met Reimerink in de basis. Met Antonia/Houtkoop - Kolder - Reimerink heb je dan wel een redelijke aanvalslinie met een bijna gelijkwaardige vervangers op de bank.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:28 schreef Downstar het volgende:
[..]
Zoals ik al zei zag ik hem tegen volendam al gewoon met een biertje in zijn hand bij de bierkraam staan, toen wist ik wel dat je niet lulde
Suk terug is leuk, maar ik vind dat turuc ook prima op zijn plek speelt.. dus ik zie niet zo snel een verbetering van het team daardoor..
Reimerink kan een versterking zijn als antonia toch vertrekt, maargoed die heeft dus aangegeven dat hij dolgraag wil blijven als eagles hem een waardig aanbod deed..
Maar ik ben bang dat eagles dus nu eerst rond de tafel gaat met reimerink en dat antonia op de achtergrond komt?
Ik zie zelf eerlijk gezegd niet gelijk een reden om houtkoop of antonia op de bank te zetten voor reimerink, beide jongens hebben zich goed bewezen dit seizoen..quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:51 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Houtkoop/Peters of Antonia op de bank met Reimerink in de basis. Met Antonia/Houtkoop - Kolder - Reimerink heb je dan wel een redelijke aanvalslinie met een bijna gelijkwaardige vervangers op de bank.
Turuc doet het w.m.b. net zo goed als Joey Suk en er zit ook nog wel groei in die jongen.
Antonia is nog wel redelijk instabiel wat vorm betreft, pas in de laatste paar wedstrijden haalt hij z'n oude vorm weer. Ik hoop wel dat de club hem een verbeterde aanbieding gaat doen, hij wilt zelf in ieder geval wel graag blijven.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik zie zelf eerlijk gezegd niet gelijk een reden om houtkoop of antonia op de bank te zetten voor reimerink, beide jongens hebben zich goed bewezen dit seizoen..
Daarom verwacht ik helaas dat eagles antonia verder geen aanbod zal doen, zodat zijn plek vrij komt voor reimerink
helemaal eens met je stukquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:16 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Antonia is nog wel redelijk instabiel wat vorm betreft, pas in de laatste paar wedstrijden haalt hij z'n oude vorm weer. Ik hoop wel dat de club hem een verbeterde aanbieding gaat doen, hij wilt zelf in ieder geval wel graag blijven.
Of hij of Reimerink nu op de bank zit, een beetje keuze en onderlinge concurentie is niet verkeerd vind ik.
Houtkoop moet ik nog maar zien of hij het ook in de eredivisie kan laten zien, hij heeft wel potentie maar het afmaken moet nog beter.
Alsjeblieft allebei niet mag ik hopen..quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:55 schreef Downstar het volgende:
Nicky Hofs mogelijk naar eagles?
en de geruchten gaan dat eagles een onderzoek is gestart naar kunstgras, laten we hopen dat ze geen kunstgras nemen
Daar ben ik heel blij mee, dat is nou echt een potentiële topper!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:39 schreef Downstar het volgende:
Deniz Türüç blijft ook komende drie jaar bij Go Ahead Eagles!
Erg goed gedaan door GAE al zeg ik t zelf, zie een hele leuke voetballer in die jonge
goed dribbel, goed schot en durft ook te schieten.. en vecht er ook hard voor!
Is het ook niet gewoon dat ze nu een wat beter contract aan willen bieden, maar ook dat die jongens gewoon heel erg veel zin in de eredivisie hebben?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:39 schreef Downstar het volgende:
Deniz Türüç blijft ook komende drie jaar bij Go Ahead Eagles!
Erg goed gedaan door GAE al zeg ik t zelf, zie een hele leuke voetballer in die jonge
goed dribbel, goed schot en durft ook te schieten.. en vecht er ook hard voor!
Hij had volgens mij nog een contract inderdaad. Hoger loon, maar wel een langere verbintenis aan Go Ahead.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is het ook niet gewoon dat ze nu een wat beter contract aan willen bieden, maar ook dat die jongens gewoon heel erg veel zin in de eredivisie hebben?
Lijkt me ook. En de kans om je in de kijker te spelen. Maar zal ook wel emotionele argument kunnen zijn, want denk dat je toch nog graag een jaar blijft bij een club die promoveert.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:23 schreef Blinker het volgende:
[..]
Hij had volgens mij nog een contract inderdaad. Hoger loon, maar wel een langere verbintenis aan Go Ahead.
Win/win lijkt mij.
Absoluut. Turuc had ook aangegeven dat hij behoefte heeft stabiliteit. Hij staat op het punt om vader te worden!quote:Op zondag 2 juni 2013 12:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me ook. En de kans om je in de kijker te spelen. Maar zal ook wel emotionele argument kunnen zijn, want denk dat je toch nog graag een jaar blijft bij een club die promoveert.
De Stentorquote:Go Ahead Eagles strikt Lambooij en Schroyen
DEVENTER - Go Ahead Eagles heeft zich versterkt met linksback Joeri Schroyen (22) en middenvelder Lars Lambooij (25). Beide spelers tekenen een contract voor twee seizoenen, met een optie voor nog een jaar.Schroyen speelde de afgelopen drie seizoenen in de Jupiler League voor Fortuna Sittard.
Daarvoor speelde hij in de jeugd van PSV.
Lambooij trainde sinds begin april mee bij FC Groningen, nadat zijn club SC Veendam eind maart faillissement had aangevraagd. Hij speelde in vier seizoenen ruim honderd wedstrijden in de Jupiler League. De geboren Noord-Brabander speelde in de jeugd van Willem II voordat hij in Veendam neerstreek.
Hofs is ook bezig om langer bij Vitesse te blijven las ik ergens. Waar komt dat gerucht dat hij naar GAE zou gaan eigenlijk vandaan?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:49 schreef Jester65 het volgende:
[..]
De Stentor
Als ik het soort speler bekijk dat vandaag aangetrokken is, hoeven we niet bang te zijn dat Hofs komt. Het profiel is jong en (hopelijk) talentvol, niet oud en fysiek op.
Wel mooie aanwinsten. Ook zeker op termijn. Ook als ze weer zouden degraderen hebben ze nog wat aan deze spelers. Toch een stuk slimmer dan wat De Graafschap in het verleden altijd deed.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:49 schreef Jester65 het volgende:
[..]
De Stentor
Als ik het soort speler bekijk dat vandaag aangetrokken is, hoeven we niet bang te zijn dat Hofs komt. Het profiel is jong en (hopelijk) talentvol, niet oud en fysiek op.
Komend jaar uitverkocht huis elke wedstrijd lijkt me.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 02:41 schreef epicbeardman het volgende:
Er zijn gister meer dan 2500 aanvragen geweest voor een seizoenskaart van fans die er nog geen een hadden afgelopen jaar.
Niet slecht.
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:49 schreef Jester65 het volgende:
[..]
De Stentor
Die komt dus nietquote:Hofs stopt noodgedwongen als prof
Nicky Hofs heeft vanwege aanhoudend blessureleed een punt gezet achter zijn profloopbaan. De 30-jarige middenvelder van Vitesse blijft als jeugdtrainer in dienst bij de Arnhemse eredivisionist. Hofs speelde 193 duels voor Vitesse, waar hij in januari 2002 in het betaald voetbal debuteerde. Ook kwam hij uit voor Feyenoord, AEL Limassol en Willem II. Bij de Tilburgers speelde hij het laatste halfjaar op huurbasis. Hofs werd in 2006 Europees kampioen met Oranje onder 21. Met twee goals in de halve finale en een goal in de finale had Hofs een belangrijk aandeel in de eindzege. In 2006 maakte hij eenmalig zijn opwachting in het Nederlands elftal. Hij kwam na een uur als invaller in het veld tijdens een vriendschappelijk duel in Amsterdam tegen Ecuador.
Ik mag hopen dat er geen kunstgras in de Adelaarshorst komt.quote:Realiteit dwingt zelfs volksclub om te gaan voetballen op kunstgras
Ook voetbalbestuurders zien het liefst echt gras, maar de realiteit dwingt veel clubs over te gaan op kunstgras. Dinsdag maakte Cambuur bekend dat de promotie van de club samenvalt met het aanleggen van een kunstgrasveld. Go Ahead Eagles, dat eveneens promoveerde, overweegt hetzelfde te doen, maar de supporters van de volksclub verzetten zich.
Demy de Zeeuw speelde de eerste vier seizoenen van zijn loopbaan in de Adelaarshorst van Go Ahead Eagles. Op twitter reageerde hij vol ongeloof: 'Een echte voetbalclub in woonwijk, sfeer, pisbakken, gras en echte Eagles gevoel, dat verdwijnt in een klap met een kunstgrasmat!'
Zover is het echter nog niet, zegt William van Hees, lid van de raad van commissarissen van de club. 'Wij gaan zowel de variant echt gras met veldverwarming als het kunstgrasveld tot op het bot uitzoeken.' Toch kan hij zich wel vinden in de tweet van De Zeeuw. 'Ook wij hebben een voorkeur voor echt gras, maar we willen verantwoord economisch beleid voeren. Op de lange termijn is kunstgras goedkoper.'
De fans van Go Ahead Eagles zijn een inzamelingsactie begonnen om de grasmat te behouden. Van Hees: 'Geweldig. Ik krijg daar kippevel van. Het toont de betrokkenheid van onze supporters.' ook gaat de club met de gemeente Deventer overleggen over een financiële bijdrage.
In Leeuwarden is het al zeker: er komt kunstgras. Net zoals bij andere clubs was er bij Cambuur ook weerstand tegen een nieuw veld, maar realiteitszin voert de boventoon, zegt algemeen directeur Gerald van den Belt. 'Mijn droombeeld bestaat uit mooi voetbal, een zonnetje en echt gras. Maar in de praktijk is dit niet haalbaar.'
Na PEC Zwolle en Heracles is Cambuur de derde eredivisieclub die op kunstgras speelt.
Waarom getuigt dat niet van lange termijnvisie? Op de lange duur is het juist goedkoper omdat het bijhouden van een grasmat een ton per jaar kost als ik de club mag geloven.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:25 schreef Obiekulu het volgende:
Uit de Volkskrant:
[..]
Ik mag hopen dat er geen kunstgras in de Adelaarshorst komt.
Past totaal niet bij de sfeer, getuigt niet van lange termijnvisie ook.
Aad300quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:31 schreef epicbeardman het volgende:
Henk ten Cate dan maar halen, wel vreemd nieuws
Mag Paul Bosvelt eigenlijk Eagles trainen in eredivisie? Anders is dat nog niet eens zo'n gekke keus denk ik.quote:
Of Kromkamp, als we toch bezig zijnquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:19 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Mag Paul Bosvelt eigenlijk Eagles trainen in eredivisie? Anders is dat nog niet eens zo'n gekke keus denk ik.
Heb je ook data erbij?quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:23 schreef daftme het volgende:
Klein Milanello speelschema is ook bekend.
Terwolde - Go Ahead Eagles
Go Ahead Eagles - AZ
Go Ahead Eagles - Excelsior Rotterdam
Go Ahead Eagles - Coventry City
Go Ahead Eagles - Bayer04 Leverkussen
Nee helaas, kreeg ze via een screenshotje via whatsappquote:
Kun je nog herinneren, als het er al in stond, welke beloften niet zijn nagekomen volgens hem?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:38 schreef Jester65 het volgende:
Ik las ergens een interview met Ten Hag (ik meen de VI), waarin hij aangaf dat hem dingen zijn beloofd die niet nagekomen zijn, dus in die zin verbaast zijn vertrek me niet. Aan de andere kant is het wel erg snel om te vertrekken bij een club die je de kans heeft gegeven om als hoofdtrainer aan het werk te gaan, en die net gepromoveerd is. Nu moet je maar afwachten wie ze kunnen vinden. Ten Cate is wel een heel ander type dan Ten Hag, lijkt me geen goede keuze. Dan zie ik Maaskant nog liever komen, geloof ik.
Dat was het inderdaad, in mijn herinnering. Er waren toezeggingen gedaan dat er budget zou zijn voor nieuwe spelers, maar dat was uiteindelijk veel lager dan beloofd. Uiteindelijk kon hij pas in de winterstop, na de verkoop van Suk, de gewenste defensieve versterkingen halen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:27 schreef Xurk het volgende:
Volgens mij ging het erom dat hem beloofd was dat hij voor 4 ton mocht investeren omdat het stadion uitgebreid werd of zoiets dergelijks? Maar uiteindelijk moet er juist bezuinigd gaan worden, wat hij logischerwijs niet echt leuk vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |