abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127118723
En niemand mij maar geloven :')
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  woensdag 29 mei 2013 @ 08:45:17 #252
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_127139741
Nice! Nu nog Suk erbij ;)
  woensdag 29 mei 2013 @ 10:28:00 #253
209721 Downstar
Moeimaker
pi_127142283
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:32 schreef mattttPUNTnl het volgende:
En niemand mij maar geloven :')
Zoals ik al zei zag ik hem tegen volendam al gewoon met een biertje in zijn hand bij de bierkraam staan :P, toen wist ik wel dat je niet lulde :D

Suk terug is leuk, maar ik vind dat turuc ook prima op zijn plek speelt.. dus ik zie niet zo snel een verbetering van het team daardoor..

Reimerink kan een versterking zijn als antonia toch vertrekt, maargoed die heeft dus aangegeven dat hij dolgraag wil blijven als eagles hem een waardig aanbod deed..

Maar ik ben bang dat eagles dus nu eerst rond de tafel gaat met reimerink en dat antonia op de achtergrond komt?
pi_127145430
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:28 schreef Downstar het volgende:

[..]

Zoals ik al zei zag ik hem tegen volendam al gewoon met een biertje in zijn hand bij de bierkraam staan :P, toen wist ik wel dat je niet lulde :D

Suk terug is leuk, maar ik vind dat turuc ook prima op zijn plek speelt.. dus ik zie niet zo snel een verbetering van het team daardoor..

Reimerink kan een versterking zijn als antonia toch vertrekt, maargoed die heeft dus aangegeven dat hij dolgraag wil blijven als eagles hem een waardig aanbod deed..

Maar ik ben bang dat eagles dus nu eerst rond de tafel gaat met reimerink en dat antonia op de achtergrond komt?
Houtkoop/Peters of Antonia op de bank met Reimerink in de basis. Met Antonia/Houtkoop - Kolder - Reimerink heb je dan wel een redelijke aanvalslinie met een bijna gelijkwaardige vervangers op de bank.

Turuc doet het w.m.b. net zo goed als Joey Suk en er zit ook nog wel groei in die jongen.
  woensdag 29 mei 2013 @ 13:23:40 #255
209721 Downstar
Moeimaker
pi_127149767
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:51 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Houtkoop/Peters of Antonia op de bank met Reimerink in de basis. Met Antonia/Houtkoop - Kolder - Reimerink heb je dan wel een redelijke aanvalslinie met een bijna gelijkwaardige vervangers op de bank.

Turuc doet het w.m.b. net zo goed als Joey Suk en er zit ook nog wel groei in die jongen.
Ik zie zelf eerlijk gezegd niet gelijk een reden om houtkoop of antonia op de bank te zetten voor reimerink, beide jongens hebben zich goed bewezen dit seizoen..

Daarom verwacht ik helaas dat eagles antonia verder geen aanbod zal doen, zodat zijn plek vrij komt voor reimerink
pi_127152265
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 13:23 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ik zie zelf eerlijk gezegd niet gelijk een reden om houtkoop of antonia op de bank te zetten voor reimerink, beide jongens hebben zich goed bewezen dit seizoen..

Daarom verwacht ik helaas dat eagles antonia verder geen aanbod zal doen, zodat zijn plek vrij komt voor reimerink
Antonia is nog wel redelijk instabiel wat vorm betreft, pas in de laatste paar wedstrijden haalt hij z'n oude vorm weer. Ik hoop wel dat de club hem een verbeterde aanbieding gaat doen, hij wilt zelf in ieder geval wel graag blijven.
Of hij of Reimerink nu op de bank zit, een beetje keuze en onderlinge concurentie is niet verkeerd vind ik.
Houtkoop moet ik nog maar zien of hij het ook in de eredivisie kan laten zien, hij heeft wel potentie maar het afmaken moet nog beter.
  woensdag 29 mei 2013 @ 15:45:31 #257
209721 Downstar
Moeimaker
pi_127156521
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 14:16 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Antonia is nog wel redelijk instabiel wat vorm betreft, pas in de laatste paar wedstrijden haalt hij z'n oude vorm weer. Ik hoop wel dat de club hem een verbeterde aanbieding gaat doen, hij wilt zelf in ieder geval wel graag blijven.
Of hij of Reimerink nu op de bank zit, een beetje keuze en onderlinge concurentie is niet verkeerd vind ik.
Houtkoop moet ik nog maar zien of hij het ook in de eredivisie kan laten zien, hij heeft wel potentie maar het afmaken moet nog beter.
helemaal eens met je stuk :)

en idd houtkoop moet efficiënter worden, het zelf niet afmaken van de kansen heeft ons dit seizoen wel vaker genekt..
  woensdag 29 mei 2013 @ 21:55:26 #258
209721 Downstar
Moeimaker
pi_127175950
Nicky Hofs mogelijk naar eagles?

en de geruchten gaan dat eagles een onderzoek is gestart naar kunstgras, laten we hopen dat ze geen kunstgras nemen :(
pi_127178732
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 21:55 schreef Downstar het volgende:
Nicky Hofs mogelijk naar eagles?

en de geruchten gaan dat eagles een onderzoek is gestart naar kunstgras, laten we hopen dat ze geen kunstgras nemen :(
Alsjeblieft allebei niet mag ik hopen..
  donderdag 30 mei 2013 @ 08:58:42 #260
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_127191592
Of je blij moet zijn met Hofs weet ik niet... die heeft toch echt zijn beste tijd gehad en zijn carrière zit al jaren in een dip. Hij brengt natuurlijk wel ervaring met zich mee wat nuttig kan zijn maar zijn mentaliteit is volgens mij ook niet zo enorm goed.

Wat kunstgras betreft... dat is natuurlijk erg, erg zonde mocht het waar zijn. Enig voordeel wat ik me kan bedenken is dat uit studie blijkt dat de clubs met kunstgras (bijv. Heracles en Excelsior) een extra thuisvoordeel blijken te hebben doordat ze regelmatiger erop spelen dan de tegenstanders. En in de Eredivisie telt straks ieder puntje :P
pi_127195279
Neeeee, alsjeblieft GEEN kunstgras. Ik vind kunstgras helemaal niks en allemaal niet bij een club als GAE. Het is natuurlijk zo dat de clubs in de Eredivisie veldverwarming of kunstgras moeten hebben. En het voordeel van kunstgras is, is dat het goedkoper is dan veldverwarming en een echte grasmat die onderhouden moet worden. Dat is ook de reden dat Cambuur overgegaan is op kunstgras nu ze naar de Eredivisie gaan.
pi_127197680
Veld van GAE is uitgeroepen tot beste veld in de competitie. Dat moet je koesteren.

Kunstgras is heiligschennis. Past ook niet bij het Engelse imago. Nee, ik zie het niet gebeuren.

Hofs mag niet eens het stadion in. Meest waardeloze speler afgelopen seizoen in de eredivisie. Daarnaast niet fit/afgetraind, te oud, te dom (sorry) en laatste goede seizoen zo'n 8 jaar achter zich.
...
pi_127234253

Deze hoort eigenlijk wel in de OP O+
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 10:12:49 #264
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_127240711
_O_
  vrijdag 31 mei 2013 @ 20:39:14 #265
209721 Downstar
Moeimaker
pi_127262945
Deniz Türüç blijft ook komende drie jaar bij Go Ahead Eagles!

Erg goed gedaan door GAE al zeg ik t zelf, zie een hele leuke voetballer in die jonge
goed dribbel, goed schot en durft ook te schieten.. en vecht er ook hard voor!
  zondag 2 juni 2013 @ 12:14:15 #266
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_127317149
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 20:39 schreef Downstar het volgende:

Erg goed gedaan door GAE al zeg ik t zelf, zie een hele leuke voetballer in die jonge
Daar ben ik heel blij mee, dat is nou echt een potentiële topper!
Veel techniek, behendig, en een gigantische groei doorgemaakt dit seizoen.
Schijnt al voorzichtig in de belangstellen te zijn bij andere Eredivisie-clubs.
Volgend jaar weer een goed seizoen spelen, nog beter worden en dan misschien voor veel geld verkopen :)
pi_127317277
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 20:39 schreef Downstar het volgende:

Is het ook niet gewoon dat ze nu een wat beter contract aan willen bieden, maar ook dat die jongens gewoon heel erg veel zin in de eredivisie hebben?
  zondag 2 juni 2013 @ 12:23:55 #268
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_127317362
quote:
17s.gif Op zondag 2 juni 2013 12:20 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Is het ook niet gewoon dat ze nu een wat beter contract aan willen bieden, maar ook dat die jongens gewoon heel erg veel zin in de eredivisie hebben?
Hij had volgens mij nog een contract inderdaad. Hoger loon, maar wel een langere verbintenis aan Go Ahead.
Win/win lijkt mij.
pi_127317421
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 12:23 schreef Blinker het volgende:

[..]

Hij had volgens mij nog een contract inderdaad. Hoger loon, maar wel een langere verbintenis aan Go Ahead.
Win/win lijkt mij.
Lijkt me ook. En de kans om je in de kijker te spelen. Maar zal ook wel emotionele argument kunnen zijn, want denk dat je toch nog graag een jaar blijft bij een club die promoveert.
  zondag 2 juni 2013 @ 12:36:34 #270
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_127317605
quote:
17s.gif Op zondag 2 juni 2013 12:27 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Lijkt me ook. En de kans om je in de kijker te spelen. Maar zal ook wel emotionele argument kunnen zijn, want denk dat je toch nog graag een jaar blijft bij een club die promoveert.
Absoluut. Turuc had ook aangegeven dat hij behoefte heeft stabiliteit. Hij staat op het punt om vader te worden!
  maandag 3 juni 2013 @ 15:49:53 #271
318507 Jester65
Stay frosty
pi_127362372
quote:
Go Ahead Eagles strikt Lambooij en Schroyen

DEVENTER - Go Ahead Eagles heeft zich versterkt met linksback Joeri Schroyen (22) en middenvelder Lars Lambooij (25). Beide spelers tekenen een contract voor twee seizoenen, met een optie voor nog een jaar.Schroyen speelde de afgelopen drie seizoenen in de Jupiler League voor Fortuna Sittard.

Daarvoor speelde hij in de jeugd van PSV.

Lambooij trainde sinds begin april mee bij FC Groningen, nadat zijn club SC Veendam eind maart faillissement had aangevraagd. Hij speelde in vier seizoenen ruim honderd wedstrijden in de Jupiler League. De geboren Noord-Brabander speelde in de jeugd van Willem II voordat hij in Veendam neerstreek.
De Stentor

Als ik het soort speler bekijk dat vandaag aangetrokken is, hoeven we niet bang te zijn dat Hofs komt. Het profiel is jong en (hopelijk) talentvol, niet oud en fysiek op.
pi_127373137
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 15:49 schreef Jester65 het volgende:

[..]

De Stentor

Als ik het soort speler bekijk dat vandaag aangetrokken is, hoeven we niet bang te zijn dat Hofs komt. Het profiel is jong en (hopelijk) talentvol, niet oud en fysiek op.
Hofs is ook bezig om langer bij Vitesse te blijven las ik ergens. Waar komt dat gerucht dat hij naar GAE zou gaan eigenlijk vandaan?

[ Bericht 0% gewijzigd door Humberto-T op 03-06-2013 20:38:32 ]
pi_127375543
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 15:49 schreef Jester65 het volgende:

[..]

De Stentor

Wel mooie aanwinsten. Ook zeker op termijn. Ook als ze weer zouden degraderen hebben ze nog wat aan deze spelers. Toch een stuk slimmer dan wat De Graafschap in het verleden altijd deed.
pi_127389681
Er zijn gister meer dan 2500 aanvragen geweest voor een seizoenskaart van fans die er nog geen een hadden afgelopen jaar.

Niet slecht.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_127391807
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 02:41 schreef epicbeardman het volgende:
Er zijn gister meer dan 2500 aanvragen geweest voor een seizoenskaart van fans die er nog geen een hadden afgelopen jaar.

Niet slecht.
Komend jaar uitverkocht huis elke wedstrijd lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')