Zoals ik al zei zag ik hem tegen volendam al gewoon met een biertje in zijn hand bij de bierkraam staanquote:
Houtkoop/Peters of Antonia op de bank met Reimerink in de basis. Met Antonia/Houtkoop - Kolder - Reimerink heb je dan wel een redelijke aanvalslinie met een bijna gelijkwaardige vervangers op de bank.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:28 schreef Downstar het volgende:
[..]
Zoals ik al zei zag ik hem tegen volendam al gewoon met een biertje in zijn hand bij de bierkraam staan, toen wist ik wel dat je niet lulde
Suk terug is leuk, maar ik vind dat turuc ook prima op zijn plek speelt.. dus ik zie niet zo snel een verbetering van het team daardoor..
Reimerink kan een versterking zijn als antonia toch vertrekt, maargoed die heeft dus aangegeven dat hij dolgraag wil blijven als eagles hem een waardig aanbod deed..
Maar ik ben bang dat eagles dus nu eerst rond de tafel gaat met reimerink en dat antonia op de achtergrond komt?
Ik zie zelf eerlijk gezegd niet gelijk een reden om houtkoop of antonia op de bank te zetten voor reimerink, beide jongens hebben zich goed bewezen dit seizoen..quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:51 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Houtkoop/Peters of Antonia op de bank met Reimerink in de basis. Met Antonia/Houtkoop - Kolder - Reimerink heb je dan wel een redelijke aanvalslinie met een bijna gelijkwaardige vervangers op de bank.
Turuc doet het w.m.b. net zo goed als Joey Suk en er zit ook nog wel groei in die jongen.
Antonia is nog wel redelijk instabiel wat vorm betreft, pas in de laatste paar wedstrijden haalt hij z'n oude vorm weer. Ik hoop wel dat de club hem een verbeterde aanbieding gaat doen, hij wilt zelf in ieder geval wel graag blijven.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik zie zelf eerlijk gezegd niet gelijk een reden om houtkoop of antonia op de bank te zetten voor reimerink, beide jongens hebben zich goed bewezen dit seizoen..
Daarom verwacht ik helaas dat eagles antonia verder geen aanbod zal doen, zodat zijn plek vrij komt voor reimerink
helemaal eens met je stukquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:16 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Antonia is nog wel redelijk instabiel wat vorm betreft, pas in de laatste paar wedstrijden haalt hij z'n oude vorm weer. Ik hoop wel dat de club hem een verbeterde aanbieding gaat doen, hij wilt zelf in ieder geval wel graag blijven.
Of hij of Reimerink nu op de bank zit, een beetje keuze en onderlinge concurentie is niet verkeerd vind ik.
Houtkoop moet ik nog maar zien of hij het ook in de eredivisie kan laten zien, hij heeft wel potentie maar het afmaken moet nog beter.
Alsjeblieft allebei niet mag ik hopen..quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:55 schreef Downstar het volgende:
Nicky Hofs mogelijk naar eagles?
en de geruchten gaan dat eagles een onderzoek is gestart naar kunstgras, laten we hopen dat ze geen kunstgras nemen
Daar ben ik heel blij mee, dat is nou echt een potentiële topper!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:39 schreef Downstar het volgende:
Deniz Türüç blijft ook komende drie jaar bij Go Ahead Eagles!
Erg goed gedaan door GAE al zeg ik t zelf, zie een hele leuke voetballer in die jonge
goed dribbel, goed schot en durft ook te schieten.. en vecht er ook hard voor!
Is het ook niet gewoon dat ze nu een wat beter contract aan willen bieden, maar ook dat die jongens gewoon heel erg veel zin in de eredivisie hebben?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:39 schreef Downstar het volgende:
Deniz Türüç blijft ook komende drie jaar bij Go Ahead Eagles!
Erg goed gedaan door GAE al zeg ik t zelf, zie een hele leuke voetballer in die jonge
goed dribbel, goed schot en durft ook te schieten.. en vecht er ook hard voor!
Hij had volgens mij nog een contract inderdaad. Hoger loon, maar wel een langere verbintenis aan Go Ahead.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is het ook niet gewoon dat ze nu een wat beter contract aan willen bieden, maar ook dat die jongens gewoon heel erg veel zin in de eredivisie hebben?
Lijkt me ook. En de kans om je in de kijker te spelen. Maar zal ook wel emotionele argument kunnen zijn, want denk dat je toch nog graag een jaar blijft bij een club die promoveert.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:23 schreef Blinker het volgende:
[..]
Hij had volgens mij nog een contract inderdaad. Hoger loon, maar wel een langere verbintenis aan Go Ahead.
Win/win lijkt mij.
Absoluut. Turuc had ook aangegeven dat hij behoefte heeft stabiliteit. Hij staat op het punt om vader te worden!quote:Op zondag 2 juni 2013 12:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me ook. En de kans om je in de kijker te spelen. Maar zal ook wel emotionele argument kunnen zijn, want denk dat je toch nog graag een jaar blijft bij een club die promoveert.
De Stentorquote:Go Ahead Eagles strikt Lambooij en Schroyen
DEVENTER - Go Ahead Eagles heeft zich versterkt met linksback Joeri Schroyen (22) en middenvelder Lars Lambooij (25). Beide spelers tekenen een contract voor twee seizoenen, met een optie voor nog een jaar.Schroyen speelde de afgelopen drie seizoenen in de Jupiler League voor Fortuna Sittard.
Daarvoor speelde hij in de jeugd van PSV.
Lambooij trainde sinds begin april mee bij FC Groningen, nadat zijn club SC Veendam eind maart faillissement had aangevraagd. Hij speelde in vier seizoenen ruim honderd wedstrijden in de Jupiler League. De geboren Noord-Brabander speelde in de jeugd van Willem II voordat hij in Veendam neerstreek.
Hofs is ook bezig om langer bij Vitesse te blijven las ik ergens. Waar komt dat gerucht dat hij naar GAE zou gaan eigenlijk vandaan?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:49 schreef Jester65 het volgende:
[..]
De Stentor
Als ik het soort speler bekijk dat vandaag aangetrokken is, hoeven we niet bang te zijn dat Hofs komt. Het profiel is jong en (hopelijk) talentvol, niet oud en fysiek op.
Wel mooie aanwinsten. Ook zeker op termijn. Ook als ze weer zouden degraderen hebben ze nog wat aan deze spelers. Toch een stuk slimmer dan wat De Graafschap in het verleden altijd deed.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:49 schreef Jester65 het volgende:
[..]
De Stentor
Als ik het soort speler bekijk dat vandaag aangetrokken is, hoeven we niet bang te zijn dat Hofs komt. Het profiel is jong en (hopelijk) talentvol, niet oud en fysiek op.
Komend jaar uitverkocht huis elke wedstrijd lijkt me.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 02:41 schreef epicbeardman het volgende:
Er zijn gister meer dan 2500 aanvragen geweest voor een seizoenskaart van fans die er nog geen een hadden afgelopen jaar.
Niet slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |