helaas 3-3 geworden, wederom uit een dood spelmoment..quote:
Klopt,quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:11 schreef Xurk het volgende:
Pff, zonde, onterecht inderdaad
Maar al met al een resultaat waar ik wel mee kan leven, al was het vasthouden van de 2-3 natuurlijk een stuk relaxeder geweest. Dan had Dordrecht in de Adelaarshorst minimaal 2x moeten scoren zonder dat GAE scoort. Echter, alle "normale" gelijkspel resultaten op zaterdag betekenen dat ze al doorgaan
Zou schitterend zijn om GAE weer in de ED te mogen verwelkomenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:13 schreef Downstar het volgende:
Heuuuuuuh hoooooo
Nu hopen dat venlo weer verslagen word zoals eerder dit seizoen..
en dan tegen ik denk volendam, volendam weer slaag geven?
Afgelopen 3 wedstrijden geven toch wel hoop op een stuntquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:22 schreef Xurk het volgende:
Wow, dat ging erg snel ineens! Ging Dordrecht na de 1-0 met zijn allen naar voren in een wanhoopspoging ofzo?
De play-offs zijn in elk geval nu al meer geslaagd dan vorig seizoen
Nou nee, ik vond dat nog aardig tam spelen naar de 1-0..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:22 schreef Xurk het volgende:
Wow, dat ging erg snel ineens! Ging Dordrecht na de 1-0 met zijn allen naar voren in een wanhoopspoging ofzo?
De play-offs zijn in elk geval nu al meer geslaagd dan vorig seizoen
Promes is wel een baasjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:36 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nou nee, ik vond dat nog aardig tam spelen naar de 1-0..
maar het leek of eagles er zelf meer in geloofde, en er dus een druk van ze af viel
2-0 was gewoon goed uitgespeeld, en cas peters ronde gelukkig nog mooi af nadat hij de bal toch iets te ver voor zich uitspeelde
3-0 goals was gewoon donders mooi, volley van promes..
Kon vandaag ook nog hoor! Maar er zullen vast nog wel kaartjes aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:24 schreef Humberto-T het volgende:
Ik kan morgen m'n eigen kaartje weer terug kopen, ik hoop dat het niet te laat is.
Ik kon alleen niet, maar goed ik ga er maar vanuit dat er bij de primera vanmiddag nog kaarten te halen zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:23 schreef Blinker het volgende:
[..]
Kon vandaag ook nog hoor! Maar er zullen vast nog wel kaartjes aanwezig zijn.
Uitwedstrijd loopt ook goed! Naar horen zeggen al meer dan 300 aanmeldingen.
Een kolkende horst is natuurlijk ook wat anders dan een half lege gymzaal.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:30 schreef Xurk het volgende:
Ik merk wel dat mijn optimisme iets afgenomen is door de overwinning van VVV tegen Vitesse... maar goed, dat is ook maar een momentopnameZe zijn niet voor niets ene-laatste geworden en we hebben ze ook uit de beker geknikkerd. Dus ik geloof er nog in
Primera ticketbox systeem lag eruit hoorde ik, geen idee of je al kaartje hebt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:40 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Ik kon alleen niet, maar goed ik ga er maar vanuit dat er bij de primera vanmiddag nog kaarten te halen zijn.
Iemand hier nog verwachtingen voor morgenavond? Ik denk dat VVV achterover gaat leunen in de hoop met een counter de 0-1 te maken en ons het spel laat maken.
Als Promes het zoals de laatste paar wedstrijden op z'n heupen heeft geef ik ons een goede kans.
Job speelt niet, dus dat scheelt alweer twee tegendoelpunten!quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:19 schreef Downstar het volgende:
[..]
Primera ticketbox systeem lag eruit hoorde ik, geen idee of je al kaartje hebt?
maar houd er rekening mee
gehoord dat inmiddels over 4000 kaarten zijn verkocht..
Ik denk dat vvv hier gokt op een countergoal en dan 0-1 winnen inderdaad of een gelijkspelletje en ze het vervolgens thuis gewoon koeltjes afmaken..
maar ik hoop morgenavond het verkeerd te hebben en dat eagles net zoals in de knvbbeker dat eagles er 4 inlegt, en venlo dit maal 0
Scheelt waarschijnlijk in ieder geval een verhoogde hartslag als er weer eens een lange bal zijn kant uit komt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:42 schreef Blinker het volgende:
[..]
Job speelt niet, dus dat scheelt alweer twee tegendoelpunten!![]()
Nou meer over de onzekere passing en een paar keer goed z'n man uit het oog verloren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:33 schreef Downstar het volgende:
Ik vond job degelijk spelen tegen dordrecht, Oke hij verloor veel duels van veldwijk
maar dat is dan ook wel een fysieke sterke spits, met een goede sprong..
Maar je doelt vast op het feit dat job tegen vvv 2 blunders maakte? en zodoende 2 doelpunten weg gaf, en hij speelt nu niet, dus in iedergeval geen cadeaus van hem haha
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:24 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Nou meer over de onzekere passing en een paar keer goed z'n man uit het oog verloren.
Later in de wedstrijd wel redelijk hersteld maar echt overtuigen in duels doet hij m.i. niet.
Eens met Humberto. Al moet ik zeggen dat hij Veldwijk aardig in de tang had na een kwartier.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:33 schreef Downstar het volgende:
Ik vond job degelijk spelen tegen dordrecht, Oke hij verloor veel duels van veldwijk
maar dat is dan ook wel een fysieke sterke spits, met een goede sprong..
Maar je doelt vast op het feit dat job tegen vvv 2 blunders maakte? en zodoende 2 doelpunten weg gaf, en hij speelt nu niet, dus in iedergeval geen cadeaus van hem haha
van waar moet je komen danquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:36 schreef Blinker het volgende:
[..]
[..]
Eens met Humberto. Al moet ik zeggen dat hij Veldwijk aardig in de tang had na een kwartier.
Toch ben ik erg bang voor een terugval.
Voor z'n vrije trap hoeven we het ook niet doen, want Turuc heeft ook al laten zien dat hij dat ook meer dan goed kan
Oh well, bijna matchday! Morgen lekker half dagje werken en dan lekker naar Deventer tuffen!
Zaandamquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:31 schreef Downstar het volgende:
[..]
van waar moet je komen dan?
mijn andere clubje (chelsea) heeft het net al waar gemaakt, nu eagles nog!
Wow, netjesquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:10 schreef Blinker het volgende:
Ik woon inmiddels al 8 jaar in de Randstad maar ik heb nog steeds trouw een SCC
Leuke wedstrijden zijn al jaren geen criterium meer om naar GAE te gaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:53 schreef Xurk het volgende:
[..]
Naar PSV zou nog kunnen maar ik gok dat die wedstrijden voor een GAE supporter meestal niet echt leuk zullen zijn
quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:53 schreef Xurk het volgende:
[..]
Wow, netjesSinds ik in 2008 naar Den Bosch ben verhuisd kom ik helaas niet echt vaak meer in de Adelaarshorst. Daarom probeer ik ieder seizoen de wedstrijden tegen Den Bosch wel bij te wonen, kan ik er lekker op de fiets naartoe. Dat zou dan ook meteen het enige nadeel zijn mochten ze promoveren, dat die wedstrijden wegvallen
En Willem II is gedegradeerd dus naar Tilburg voor GAE zit er dan ook niet in
Naar PSV zou nog kunnen maar ik gok dat die wedstrijden voor een GAE supporter meestal niet echt leuk zullen zijn
Ik heb er voor het begin van de nacompetitie een goed gevoel over. Dit is wel het jaar waar het zou kunnen. Ze zijn wel redelijk in vorm.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:21 schreef Downstar het volgende:
vandaag moet het gebeuren jongens!
op naar de finale!
Ze hebben de spanning wel redelijk in de benen volgens mij, van opbouw nog geen sprake.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:21 schreef Downstar het volgende:
vandaag moet het gebeuren jongens!
op naar de finale!
Die hele verbouwing was toch al vertraagd en zat er niet aan te komen dit jaar nog zo ver ik weet..quote:Op maandag 20 mei 2013 16:29 schreef Humberto-T het volgende:
Mochten we promoveren, hebben we dan wel geld om veldverwarming aan te leggen? Als we dat doen, is er dan nog wel geld voor de verbouwing?
Cambuur gaat een nieuwe kunstgrasmat aanschaffen omdat het goedkoper is dan veld verwarming.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
Die hele verbouwing was toch al vertraagd en zat er niet aan te komen dit jaar nog zo ver ik weet..
Die veldverwarming zal niet de duurste inverstering zijn, en zal ongetwijfeld ook met nieuw sponsor geld kunnen worden betaald?
kunstgrasquote:Op maandag 20 mei 2013 18:28 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Cambuur gaat een nieuwe kunstgrasmat aanschaffen omdat het goedkoper is dan veld verwarming.
Met 16,5 euro per kaartje donderdag kom je trouwens ook al een redelijk eind.
Eigen kaart vandaag al wel gehaald?quote:
Ik heb vanmorgen ook ff 2 kaarten gehaald (op 2 seizoenskaarten), morgen hoop ik er ook nog 2 bij te kunnen krijgen.. Morgen vroeg gelijk maar heen, zal wel druk wordenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:52 schreef berieee het volgende:
[..]
Eigen kaart vandaag al wel gehaald?
Ik heb hem gelukkig binnen. Morgen nog proberen 3 bij te halen. Gaat een toffe week worden, loop alleen al sinds zondagmiddag met zenuwen rond.
Het begint echt te kriebelen. Ik heb er wel vertrouwen in na die 3-1 maar gae kennende gaat het weer erg spannend worden en ik durf niet echt te hopen op promotie.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:52 schreef berieee het volgende:
[..]
Eigen kaart vandaag al wel gehaald?
Ik heb hem gelukkig binnen. Morgen nog proberen 3 bij te halen. Gaat een toffe week worden, loop alleen al sinds zondagmiddag met zenuwen rond.
Antonia eindbaasquote:
GAE heeft in ieder geval het momentumquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:19 schreef Downstar het volgende:
Volendam is zelf ook wel een voetballende ploeg, vvv venlo groef zich hier erg in, en daardoor had eagles thuis enige moeite.. in venlo kwamen de gaten en eagles had er ook zeker 5-6 in kunnen leggen..
Enige waar ik bij volendam bang voor ben is dat zei veel effectiever zijn in het afmaken van de kansen..
Waar het qua effectiviteit van het afmaken van kansen bij eagles toch niet echt te best is.. kijk naar de wedstrijd tegen venlo bijv.
Het niet afmaken van kansen heeft ons al meerdere punten gekost in de competitie dus..
Scoren doen we eigenlijk altijd wel.. dus hopelijk staat de verdediging goed en gaat volendam niet goed met haar kansen om, en kan eagles er van die 5-6 opgegelede kansen er nu minimaal 4 maken
klopt,quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Antonia eindbaas
Een van de weinigen die er nog steeds speelt
Ik vond Tarvajarvi ook wel een eindbaas.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
klopt,
al is er de mogelijkheid dat sukkie weer terug komt als eagles promoveert!
was ook altijd wel fan van die janota, die had ook nog wel leuke dribbels en acties
Wat ben ik blij dat Janota niet meer voor ons voetbalt en dat Promes is gekomen. Ik vond Janota vaak wel heel erg laks en veel te weinig brengen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
klopt,
al is er de mogelijkheid dat sukkie weer terug komt als eagles promoveert!
was ook altijd wel fan van die janota, die had ook nog wel leuke dribbels en acties
Janota en promes vergelijken kan natuurlijk nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:57 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat Janota niet meer voor ons voetbalt en dat Promes is gekomen. Ik vond Janota vaak wel heel erg laks en veel te weinig brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |