Laatste is naar mijn weten, Demy de zeeuw, ook uit eigen jeugdopleiding..quote:Op zondag 16 december 2012 15:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Welke spelers zijn eigenlijk doorgebroken bij GAE en spelen nu op een hoger niveau?
quote:Michel Boerebach
Paul Bosvelt
Wiel Coerver
Johan Derksen
René Eijkelkamp
Ruud Geels
Jan Halle
Leo Halle
Joop Hiele
Barry Hughes
Gerrit Hulsman
Jan Jongbloed
Niels Kokmeijer
Cees van Kooten
Jan de Kreek
Jan Kromkamp
Oscar Moens
Henk ten Cate
Marc Overmars
Wim Roetert
Dick Schneider
Demy de Zeeuw
Mike Zonneveld
Victor Sikora
klopt... niet echt een hele aanwinst..quote:Op zondag 16 december 2012 15:38 schreef debeterebob het volgende:
Jan Kromkamp speelt ook weer bij GAE
Wat versta je onder doorgebroken, als je gaat kijken wie naar een buitenlandse competitie is gegaan en op dit moment het meest succesvol is gebleken, zijn de laatsten Kieftenbeld (Groningen), Colak (Kasimpasa Spor) en Reimerink (Energie Cottbus -> VVV). Als je ook maar enige waarde aan het nationale elftal van Indonesie mag hechten dan heb je Diego Michiels ook nog.quote:Op zondag 16 december 2012 15:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Welke spelers zijn eigenlijk doorgebroken bij GAE en spelen nu op een hoger niveau?
Thuis heb je ondanks misschien 1 x verlies ( is dat echt zoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:53 schreef Xurk het volgende:
Lekker overwinning (al is het "maar" Excelsior)Volgens mij is waar GAE nu staat nét genoeg voor de play-offs? Ik zou ze graag nog op plek 5 o.i.d. zien eindigen, maar ik denk dat er daarvoor net iets te grillig gepresteerd wordt. Het is tot nu toe bijna om en om een winst- en een verliespartij, waarbij het niet uitmaakt of er tegen een hoog- dan wel laaggeklasseerde ploeg wordt gespeeld. De wedstrijd tegen Sparta zou dus ook weer alle kanten opkunnen
Thuis in elk geval nog maar 1x verloren dit seizoen, dus dat biedt wel perspectief voor de wedstrijd van volgende week. Het programma voor de rest van het seizoen is wel zwaar te noemen, met de top drie nog thuis te ontvangen en Cambuur uit.
Jep! Tegen Dordrecht. Ik was ook verbaasdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:58 schreef Downstar het volgende:
Thuis heb je ondanks misschien 1 x verlies ( is dat echt zo? toch maar eens nakijken
)
Helemaal gelijk in johquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:04 schreef Xurk het volgende:
[..]
Jep! Tegen Dordrecht. Ik was ook verbaasdToen ik mijn post schreef had ik deze pagina er even naast en daaruit blijkt het. Ik had al het idee dat het thuis dit seizoen een stuk beter gaat dan uit, maar dat het zo erg was, wist ik niet
als ik jou zo zie klinkt een symfoniequote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:27 schreef daftme het volgende:
Als de nacht verdwijnt, en de zoooooon weer schijnt
helaas 3-3 geworden, wederom uit een dood spelmoment..quote:
Klopt,quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:11 schreef Xurk het volgende:
Pff, zonde, onterecht inderdaad
Maar al met al een resultaat waar ik wel mee kan leven, al was het vasthouden van de 2-3 natuurlijk een stuk relaxeder geweest. Dan had Dordrecht in de Adelaarshorst minimaal 2x moeten scoren zonder dat GAE scoort. Echter, alle "normale" gelijkspel resultaten op zaterdag betekenen dat ze al doorgaan
Zou schitterend zijn om GAE weer in de ED te mogen verwelkomenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:13 schreef Downstar het volgende:
Heuuuuuuh hoooooo
Nu hopen dat venlo weer verslagen word zoals eerder dit seizoen..
en dan tegen ik denk volendam, volendam weer slaag geven?
Afgelopen 3 wedstrijden geven toch wel hoop op een stuntquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:22 schreef Xurk het volgende:
Wow, dat ging erg snel ineens! Ging Dordrecht na de 1-0 met zijn allen naar voren in een wanhoopspoging ofzo?
De play-offs zijn in elk geval nu al meer geslaagd dan vorig seizoen
Nou nee, ik vond dat nog aardig tam spelen naar de 1-0..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:22 schreef Xurk het volgende:
Wow, dat ging erg snel ineens! Ging Dordrecht na de 1-0 met zijn allen naar voren in een wanhoopspoging ofzo?
De play-offs zijn in elk geval nu al meer geslaagd dan vorig seizoen
Promes is wel een baasjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:36 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nou nee, ik vond dat nog aardig tam spelen naar de 1-0..
maar het leek of eagles er zelf meer in geloofde, en er dus een druk van ze af viel
2-0 was gewoon goed uitgespeeld, en cas peters ronde gelukkig nog mooi af nadat hij de bal toch iets te ver voor zich uitspeelde
3-0 goals was gewoon donders mooi, volley van promes..
Kon vandaag ook nog hoor! Maar er zullen vast nog wel kaartjes aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:24 schreef Humberto-T het volgende:
Ik kan morgen m'n eigen kaartje weer terug kopen, ik hoop dat het niet te laat is.
Ik kon alleen niet, maar goed ik ga er maar vanuit dat er bij de primera vanmiddag nog kaarten te halen zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:23 schreef Blinker het volgende:
[..]
Kon vandaag ook nog hoor! Maar er zullen vast nog wel kaartjes aanwezig zijn.
Uitwedstrijd loopt ook goed! Naar horen zeggen al meer dan 300 aanmeldingen.
Een kolkende horst is natuurlijk ook wat anders dan een half lege gymzaal.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:30 schreef Xurk het volgende:
Ik merk wel dat mijn optimisme iets afgenomen is door de overwinning van VVV tegen Vitesse... maar goed, dat is ook maar een momentopnameZe zijn niet voor niets ene-laatste geworden en we hebben ze ook uit de beker geknikkerd. Dus ik geloof er nog in
Primera ticketbox systeem lag eruit hoorde ik, geen idee of je al kaartje hebt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:40 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Ik kon alleen niet, maar goed ik ga er maar vanuit dat er bij de primera vanmiddag nog kaarten te halen zijn.
Iemand hier nog verwachtingen voor morgenavond? Ik denk dat VVV achterover gaat leunen in de hoop met een counter de 0-1 te maken en ons het spel laat maken.
Als Promes het zoals de laatste paar wedstrijden op z'n heupen heeft geef ik ons een goede kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |