Vandaar dat hij nummer 14 van de wereld staat.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:41 schreef Rosario het volgende:
Maar bovenal is Raonic verschrikkelijk overrated.
Dat is traditie.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Djoko maakte zich daar echt druk om ja..daarom kwam hij met Darth Vader masker de baan op.
Heb je 'm de laatste tijd zien spelen? 't Is allemaal niet best wat hij laat zien hoor.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vandaar dat hij nummer 14 van de wereld staat.
Hij was er gewoon niet helemaal met zijn hoofd bij, net als dat Murray dat niet was en dat andere toppers er niet met hun hoofd bij zijn zo vlak voor de WTF. Tsja, kan gebeuren.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat is traditie.![]()
Hij vloog wel eerder deze week op en neer naar Belgrado, dus helemaal koud zou het hem niet laten.
Hij is nog jong joh, die gasten zijn bijna allemaal grillig op die leeftijd. Altijd dat gehaat hier op servicekanonnenquote:Op donderdag 1 november 2012 18:46 schreef Rosario het volgende:
[..]
Heb je 'm de laatste tijd zien spelen? 't Is allemaal niet best wat hij laat zien hoor.
Klopt, hij is de laatste maand niet erg in vorm.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:46 schreef Rosario het volgende:
[..]
Heb je 'm de laatste tijd zien spelen? 't Is allemaal niet best wat hij laat zien hoor.
Dit was een beetje mijn punt. En dat hij zelf niet ziek is, maar zijn vader wel, wat wellicht enigszins, bij gedragen heeft aan het er niet helemaal bij zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij was er gewoon niet helemaal met zijn hoofd bij, net als dat Murray dat niet was en dat andere toppers er niet met hun hoofd bij zijn zo vlak voor de WTF. Tsja, kan gebeuren.
Hij was wel ziek, zie mijn post op de vorige pagina.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dit was een beetje mijn punt. En dat hij zelf niet ziek is, maar zijn vader wel, wat wellicht enigszins, bij gedragen heeft aan het er niet helemaal bij zijn.
Ja dat snap ik wel, maar de bookies schatten dat daarom ook gewoon verkeerd in. In die zin 'overrated'.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is nog jong joh, die gasten zijn bijna allemaal grillig op die leeftijd. Altijd dat gehaat hier op servicekanonnen
Laatste keer was in 2006 in.........juist, Parijs!quote:Op donderdag 1 november 2012 17:08 schreef Morthill het volgende:
De top 4 zelfs niet bij de laatste 8 van een Masters
Wat ik begreep toen ik laatst MTF checkte (ik weet het:quote:Op donderdag 1 november 2012 18:52 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Hij was wel ziek, zie mijn post op de vorige pagina.
[ATP Tour] XLXVII: Tsoooowngaquote:Op donderdag 1 november 2012 19:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Laatste keer was in 2006 in.........juist, Parijs!
Met dank aan Infostrada.
Ieder jaar hetzelfde op die 2e baan daar..zo irritant.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:00 schreef Ambrosius het volgende:
Hadden ze die camera niet voor dat net kunnen plaatsen?
Wat voor vies spelletje zat hij uit te spoken met Vikaquote:Op donderdag 1 november 2012 19:05 schreef TheArt het volgende:
Sergei Bubka Jr vanaf 3 hoog uit een hotel in Parijs naar beneden gedonderd, naar het ziekenhuis met meerdere botbreuken.
Seksschommeltje ofzo..bizarquote:Op donderdag 1 november 2012 19:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat voor vies spelletje zat hij uit te spoken met Vika
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |