Baas. Dit was in Valencia toch? Ik zag op TVE dat hij deze speciale bril had, waarmee je de bal beter kon zien.quote:
Ferrer kan over Rafa heen volgende week.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:45 schreef Norrage het volgende:
Llodraach Ferrer doet bij llodra wat Rafa altijd bij hem doet
Lijkt me prachtig als Ferrer het jaar afsluit als nummer 4quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:00 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ferrer kan over Rafa heen volgende week.
GSM. Kijk 'm blij zijn!
? Foto?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:07 schreef AttunPalalin het volgende:
Die vriendin van Ferrer heeft echt een enorm uniek uiterlijk, ik heb nog nooit een vrouw gezien die op haar lijkt.
En nummer 1 van Spanje.. Ik heb het altijd wat sneu voor hem gevonden dat Nadal hem in de weg zatquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Lijkt me prachtig als Ferrer het jaar afsluit als nummer 4
Gewoon een typische Spaanse dus.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:17 schreef AttunPalalin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sneu, die startgelden die de top (4) vraagt zijn echt belachelijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:31 schreef AttunPalalin het volgende:
http://www.bdlive.co.za/s(...)derers-money-demands
Wat een viespeuk die Federer.
Beetje je thuistoernooi op de kosten proberen te jagen.
Half miljoen voor Fed toch?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:48 schreef Morthill het volgende:
Ben ook wel benieuwd wat Krajicek betaalt om die toppers te halen.
Federer kost Krajicek meer dan een half miljoen startgeldquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:48 schreef Morthill het volgende:
Mjah, ze leveren enorm veel publiciteit en maken het toernooi veel aantrekkelijker voor sponsors. Quid pro quo.
Over het algemeen kan het me ook vrij weinig schelen, maar het gaat me er hierbij om dat hij het bij zijn thuistoernooi doet, dat vind ik op zijn zachtst gezegd niet netjes.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:48 schreef Morthill het volgende:
Mjah, ze leveren enorm veel publiciteit en maken het toernooi veel aantrekkelijker voor sponsors. Quid pro quo.
bedanktquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alleen Murray denk ik. Misschien ook de halve finales en finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |