Oh, nee hoor, hoeft niet. Weer een concurrent minder voor Guitarist.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, maar iedereen wil ze in hun broekjes.
Faalquote:
Wat loop jij hem te pesten.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:12 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, nee hoor, hoeft niet. Weer een concurrent minder voor Guitarist.
Ik kies altijd de saaiste uit de thread uit. In de UIT ELKAAR/GEDUMPT SC was dat altijd muhahaha. Maar hij is nu blij dat die reeks is opgedoekt.quote:
quote:
Ik word er nooit kalm van want ik krijg spastische reacties van mensen. Ze zijn eng. Mijn zolderkamer is wel fijn. Daar raakt niemand me aan.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
Wel leuk toch als iemand kalm wordt van een aanraking...
Lul nietquote:Op donderdag 1 november 2012 16:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kies altijd de saaiste uit de thread uit. In de UIT ELKAAR/GEDUMPT SC was dat altijd muhahaha. Maar hij is nu blij dat die reeks is opgedoekt.
Gitaar is heul niet saai.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kies altijd de saaiste uit de thread uit. In de UIT ELKAAR/GEDUMPT SC was dat altijd muhahaha. Maar hij is nu blij dat die reeks is opgedoekt.
I know rightquote:Op donderdag 1 november 2012 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]Zo'n vet nummer. Zo vaak meegeschreeuwd.
Thanksquote:Op donderdag 1 november 2012 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Gitaar is heul niet saai.Ik kan wel saaiere mensen bedenken hier.
Ja maar Jofu plaag ik al om zijn lengte. Ieder zijn ding.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Gitaar is heul niet saai.Ik kan wel saaiere mensen bedenken hier.
Behalve als ik jou een boks geef.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word er nooit kalm want ik krijg spaatische reacties van mensen. Ze zijn eng. Mijn zolderkamer is wel fijn. Daar raakt niemand me aan.
Waarom pest je mij dan niet?quote:Op donderdag 1 november 2012 16:14 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ja maar Jofu plaag ik al om zijn lengte. Ieder zijn ding.
Ik kan je op van alles betrappen behalve saai zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom pest je mij dan niet?
[..]
[..]
Nou heb ik het weer gedaan.quote:
Dat kan ik nog net handelen.quote:
Ik ben eigenlijk wel heel saai.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan je op van alles betrappen behalve saai zijn.
Lang niet gezien hier, btw.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Behalve JJH kan ik iedereen hier plagen met de lengte
Mij kan je ook niet plagen met mijn lengte.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Behalve JJH kan ik iedereen hier plagen met de lengte
De bus rijd ook prima hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 16:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zal jou nog eens van je werk komen halen heuj![]()
Wat heb ik er nou weer mee te makenquote:Op donderdag 1 november 2012 16:18 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, nouja, wie weet goed nieuws voor Guitarist.
Ga Koen66 anders plagen.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:18 schreef twi het volgende:
[..]
Jij bent een saaiheidsobject volgens twi. Een doelwit voor zijn soms slechte, vaak best oké grappen.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat heb ik er nou weer mee te maken
Of gewoon niemandquote:
Ooja, ik ben heul saai. Kloptquote:Op donderdag 1 november 2012 16:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent een saaiheidsobject volgens twi. Een doelwit voor zijn soms slechte, vaak best oké grappen.
Maar 1 manier om erachter te komen.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:18 schreef twi het volgende:
[..]
quote:
Alles behalve.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooja, ik ben heul saai. Klopt
Ben je ook.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooja, ik ben heul saai. Klopt
Nee hij is 66.quote:
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Dan moet hij elk jaar een nieuw profiel maken.quote:
Wow ... Je had m'n vader kunnen zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig wel, anders was ik 66, nog erger
Dit.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow ... Je had m'n vader kunnen zijn.
ja, van velen hierquote:Op donderdag 1 november 2012 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee hoe, zo creatief ben ik niet en om helemaal naar ergens in Noord-Nederland af te reizen gaat me een beetje ver.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar 1 manier om erachter te komen.
Ik geloof je op je woord, al is mijn mening natuurlijk beperkt tot het repetoire wat ik op FOK! te zien krijg.quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, van velen hier
Alleen Goldfinger is nog ouder, dus het kan nog erger
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:22 schreef twi het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord, al is mijn mening natuurlijk beperkt tot het repetoire wat ik op FOK! te zien krijg.
Overdrijven is ook een vak he.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Koen had zelfs mijn vader nog kunnen zijn
Jou heb ik al gezien, je bent zo betrouwbaar als een oude Volvo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik dacht dat de meesten intussen wel wisten dat ik een ouwe lul benquote:Op donderdag 1 november 2012 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me ineens minder vrij in mijn doen en laten.
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:24 schreef twi het volgende:
[..]
Jou heb ik al gezien, je bent zo betrouwbaar als een oude Volvo.Eej, thanks manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
vroeg je daar om?quote:Op donderdag 1 november 2012 16:24 schreef Raene het volgende:
Waar blijft godverdomme mijn knuffel?
* Vinniiee geeft Raene een knuffelquote:Op donderdag 1 november 2012 16:24 schreef Raene het volgende:
Gaat dat zo tegenwoordig?quote:Op donderdag 1 november 2012 16:24 schreef Raene het volgende:
quote:I wanna run away
Never say goodbye
I wanna know the truth
Instead of wondering why
I wanna know the answers
No more lies
I wanna shut the door
And open up my mind
Van mij ook, want wij hebben hetzelfde bouwjaar.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben zondag in Nijmegen, dan u.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:22 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee hoe, zo creatief ben ik niet en om helemaal naar ergens in Noord-Nederland af te reizen gaat me een beetje ver.
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:24 schreef twi het volgende:
[..]
Jou heb ik al gezien, je bent zo betrouwbaar als een oude Volvo.Noem je mij nou saai?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:28 schreef Koen66 het volgende:
ik ga account 'Koen88' maar eens aanmaken
Ik ben zondag in Katwijk, en dat laatste stukje snap ik niet.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben zondag in Nijmegen, dan u.
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:28 schreef muhahaha het volgende:
Van twi verlangen dat hij naar je toe komt. Wees blij dat ie uberhaupt naar buiten gaat om een frietje te halen.
Zij wordt bereden?quote:Op donderdag 1 november 2012 16:28 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, jullie lijken op een andere manier op een oude Volvo.
Maar oude Volvo's zijn saai en lelijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:28 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, jullie lijken op een andere manier op een oude Volvo.
dat moest dank zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben zondag in Katwijk, en dat laatste stukje snap ik niet.
Heul niet lelijk, heul wel awesomequote:Op donderdag 1 november 2012 16:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar oude Volvo's zijn saai en lelijk.
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Soms moet je die pook met wat extra kracht in zijn versnelling zetten.
En betrouwbaar. Ik heb niets over de lelijkheid van Guitarist gezegd. Misschien moeten we er nog iemand bij zoeken die lelijk is, dan lijken jullie met z'n drieën op een oude Volvo.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij weetquote:Op donderdag 1 november 2012 16:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heul niet lelijk, heul wel awesome
Ik ben lelijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:30 schreef twi het volgende:
[..]
En betrouwbaar. Ik heb niets over de lelijkheid van Guitarist gezegd. Misschien moeten we er nog iemand bij zoeken die lelijk is, dan lijken jullie met z'n drieën op een oude Volvo.
ik ben oud, heb je nog iets aan mij?quote:Op donderdag 1 november 2012 16:30 schreef twi het volgende:
[..]
En betrouwbaar. Ik heb niets over de lelijkheid van Guitarist gezegd. Misschien moeten we er nog iemand bij zoeken die lelijk is, dan lijken jullie met z'n drieën op een oude Volvo.
En hij noemde gitaar saai.... dan bedoelde hijquote:Op donderdag 1 november 2012 16:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Herstel, kwartetje.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben oud, heb je nog iets aan mij?
Grapjequote:Op donderdag 1 november 2012 16:33 schreef Raene het volgende:
[..]
En hij noemde gitaar saai.... dan bedoelde hij!!!
Dan kan je me daar opzoeken tochquote:Op donderdag 1 november 2012 16:32 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb er niet voor gezorgd dat je zondag in Nijmegen gaat zijn.
Ik ben een golddigger, trouwen?quote:
Nee.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:32 schreef twi het volgende:
[..]
En wel in voor een triootje met Guitarist en Fera zeker?
Ik bedoelde deze hè?quote:Op donderdag 1 november 2012 16:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heul niet lelijk, heul wel awesome
Sure, maar als je minder dan een miljoen per jaar opmaakt ga je de deur weer uit hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 16:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan kan je me daar opzoeken toch
[..]
Ik ben een golddigger, trouwen?
Hey man waarom loop je foto's te stelen van mijn buddy?quote:Op donderdag 1 november 2012 16:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze hè?
[ afbeelding ]
Niet deze:
[ afbeelding ]
Dat was ik.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:32 schreef twi het volgende:
[..]
En wel in voor een triootje met Guitarist en Fera zeker?
Geen behoefte aan.quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sure, maar als je minder dan een miljoen per jaar opmaakt ga je de deur weer uit hoor
Ik zag hetquote:Op donderdag 1 november 2012 16:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hey man waarom loop je foto's te stelen van mijn buddy?
Jep.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zag hetWilde net "Foto's van Alex Miedema, haha, FOK!kers de hele wereld rond"
Is hij jouw buddy ja?
Jep. Gaat me sowieso niet lukken ben ik bang, i kben niet zo van het veel geld uitgeven.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das nog eens een omgekeerde wereld
Ook niet aan een net gerestaureerde 1st Gen Multipla?quote:Op donderdag 1 november 2012 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Jep. Gaat me sowieso niet lukken ben ik bang, i kben niet zo van het veel geld uitgeven.
Fijne eigenschap in een vrouw welquote:Op donderdag 1 november 2012 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Jep. Gaat me sowieso niet lukken ben ik bang, i kben niet zo van het veel geld uitgeven.
Lelijk hokquote:Op donderdag 1 november 2012 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook niet aan een net gerestaureerde 1st Gen Multipla?
Yupquote:Op donderdag 1 november 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij noemt dit een lelijk hok?!
[ afbeelding ]
Die is zo cutequote:Op donderdag 1 november 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij noemt dit een lelijk hok?!
[ afbeelding ]
Hell no..quote:Op donderdag 1 november 2012 16:45 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Misschien je Swift toch maar inwisselen. Echte hosselbak.
Hey haiquote:Op donderdag 1 november 2012 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koud en rillerig![]()
En godvergeten geil
Kies één van de heren van hier uit, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koud en rillerig![]()
En godvergeten geil
Inderdaadquote:Op donderdag 1 november 2012 16:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me tof om mee door Europa te crossen
Ik ben wel warm.... Knuffel?quote:Op donderdag 1 november 2012 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koud en rillerig![]()
En godvergeten geil
Know how you feelquote:Op donderdag 1 november 2012 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koud en rillerig![]()
En godvergeten geil
Mij ook.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me tof om mee door Europa te crossen
Neequote:Op donderdag 1 november 2012 16:47 schreef twi het volgende:
[..]
Kies één van de heren van hier uit, zou ik zeggen.
Dat doe ik toch niet elk jaar, gekkiequote:Op donderdag 1 november 2012 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook niet aan een net gerestaureerde 1st Gen Multipla?
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fijne eigenschap in een vrouw wel
Materialistische vrouwen
de 3e generatie ja. 1e en 2e niet.quote:
Ik vind stilte heel mooi...quote:
Hmm, nee dat is waar. Maar je kunt er inderdaad wel een mooie collectie aan overhoudenquote:Op donderdag 1 november 2012 16:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat doe ik toch niet elk jaar, gekkieMaar ik zou wel een mooie autocollectie kunnen krijgen.
Misschien toch maar eens mijn rijbewijs halen dan.
* DevilsWhore lijstje maaktquote:Op donderdag 1 november 2012 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, nee dat is waar. Maar je kunt er inderdaad wel een mooie collectie aan overhouden
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
Ja tuurlijk, net als ik naar de bus moet lopen gaat het NOG harder regenen
Ik heb nog helemaal niks gepland staan anders, alleen vrijdagavond.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hebt een leuker weekend voor de boeg
Hey joh doe normaalquote:Op donderdag 1 november 2012 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
- Multipla
- Mustang
- Camaro
- Ford pickup
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
- Multipla Subaru Impreza
- Mustang
- Camaro
- Ford pickup F150
- Nissan Skyline van het eerste uur
Je weet dat je minimaal 1 miljoen per jaar uit moet geven? Dan kunnen die er ook wel bijquote:Op donderdag 1 november 2012 16:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hey joh doe normaalPontiac GTO, Dodge Demon, Chevrolet pickup, Impala SS.
8% van de vrouwen gaat dus gewoon vreemd zonder dat het een foutje is...quote:Deze conclusie valt te trekken uit het onderzoek dat is gehouden onder ruim vierduizend Britse echtparen. Hieruit blijkt dat niet de man het vaakst in de weer wil met de paarsgepunte lans, maar hun vrouw. Te weinig seks leidt tot grote frustraties, iets dat zeven op de tien mannen kunnen beamen. Schokkend vinden de onderzoekers, want een gebrek aan intimiteit zorgt ervoor dat stellen zich ongelukkig voelen in hun huwelijk.
Wees dus maar lief voor je vrouwtje en laat haar alle hoeken van de kamer zien, anders kan ze er zo maar eens vandoor gaan met de buurman of je beste vriend. Maar liefst een kwart van de ondervraagde vrouwen heeft toegegeven wel eens buiten de deur te hebben geneukt. Acht op de honderd deden dit zelfs minstens vijf keer, de sletten.
quote:
Ik houd niet van Mustangs en Camaro's. Nou ja, nieuwe Mustang wel. Dagelijkse autotjequote:Op donderdag 1 november 2012 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je weet dat je minimaal 1 miljoen per jaar uit moet geven? Dan kunnen die er ook wel bij
Doe even interessantquote:Op donderdag 1 november 2012 16:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Military Science klinkt wel interessant als opleiding
Ieder zijn of haar smaakquote:Op donderdag 1 november 2012 16:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik houd niet van Mustangs en Camaro's. Nou ja, nieuwe Mustang wel. Dagelijkse autotje
Oh en ik wil alle Mini types.
Tsjaquote:Op donderdag 1 november 2012 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
8% van de vrouwen gaat dus gewoon vreemd zonder dat het een foutje is...
En een kwart is ook niet heel betrouwbaar, hoewel daar nog wel situaties te verzinnen zijn waarin het wel ok is.
Kvind het nogal wat dat je 25% kans heb dat je vrouw een keer een ander geneukt heeft.
Ik zou bijna nog de Dodge Charger en Challenger vergeten, oude en nieuwe.. En een Hemi Cuda!quote:
Oh ik ook niet eigenlijk, ik denk zwemmen met de kidsquote:Op donderdag 1 november 2012 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks gepland staan anders, alleen vrijdagavond.
Middagquote:Op donderdag 1 november 2012 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn concentratie is op voor vandaagEn dat terwijl ik nog zoveel wilde/moest doen.
Maargoed, wat niet lukt, lukt niet.
Goedemiddag dus
Sowieso is die kans groot.. Tenzij je steeds voor een maagd gaat..quote:
Hooiquote:Op donderdag 1 november 2012 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn concentratie is op voor vandaagEn dat terwijl ik nog zoveel wilde/moest doen.
Maargoed, wat niet lukt, lukt niet.
Goedemiddag dus
Zwemmen goed plan.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik ook niet eigenlijk, ik denk zwemmen met de kids
Zwemmen, lekker.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik ook niet eigenlijk, ik denk zwemmen met de kids
Nu heb ik zin om naar de sauna te gaanquote:
Britse vrouwen, he. Britse.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
8% van de vrouwen gaat dus gewoon vreemd zonder dat het een foutje is...
En een kwart is ook niet heel betrouwbaar, hoewel daar nog wel situaties te verzinnen zijn waarin het wel ok is.
Kvind het nogal wat dat je 25% kans heb dat je vrouw een keer een ander geneukt heeft.
Dat.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben geen heilige maar mannen gaan misschien net zo vaak of meer vreemd.
Ach, alsof de evolutie zo anders is verlopen op dat eiland, alsof wij zoveel anders zijn allemaal...quote:
Meeste onderzoeken laten zien dat vrouwen vaker vreemdgaan.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben geen heilige maar mannen gaan misschien net zo vaak of meer vreemd.
quote:Op donderdag 1 november 2012 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja oooh nou ja dat verklaart. Dat zijn toch sletten
Meeste onderzoeken zijn zeker gedaan door mannen.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meeste onderzoeken laten zien dat vrouwen vaker vreemdgaan.
Geen idee, maar cijfers liegen niet, komop zeg.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Meeste onderzoeken zijn zeker gedaan door mannen.
Hoe duur is dat?quote:Op donderdag 1 november 2012 17:09 schreef Samzz het volgende:
Oh en hoi! Vandaag een nieuwe pony gekocht met m'n vriendin. Wat een muppie is het. 1,5 jaar, hengst, papieren en pikzwart met een wit vlekje op z'n voorhoofd en een wit neusje
.
Ja nou ik geef ze geen ongelijk, mannen zijn soms ook zo onmogelijkquote:Op donderdag 1 november 2012 17:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meeste onderzoeken laten zien dat vrouwen vaker vreemdgaan.
Ponyquote:Op donderdag 1 november 2012 17:09 schreef Samzz het volgende:
Oh en hoi! Vandaag een nieuwe pony gekocht met m'n vriendin. Wat een muppie is het. 1,5 jaar, hengst, papieren en pikzwart met een wit vlekje op z'n voorhoofd en een wit neusje
.
quote:Op donderdag 1 november 2012 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ja nou ik geef ze geen ongelijk, mannen zijn soms ook zo onmogelijk
Mind the pi
Over het algemeen zijn Britten seksueel wel anders dan Nederlandersquote:Op donderdag 1 november 2012 17:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, alsof de evolutie zo anders is verlopen op dat eiland, alsof wij zoveel anders zijn allemaal...
Toch tis wel simpel volk verder maar zoveel zal het niet schelen, grootste deel van de nederlanders is ook simpel volk.
ja pics he?quote:Op donderdag 1 november 2012 17:09 schreef Samzz het volgende:
.
Wij hebben wat dat betrefd wel een goede vrije opvoeding gehad in nederlandquote:Op donderdag 1 november 2012 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn Britten seksueel wel anders dan Nederlanders. Het land met de meeste tienerzwangerschappen of zo.
Maar er zullen vast ook veel Nederlandse vrouwen zijn die vreemdgaan. Net als dat er veel Nederlandse mannen zijn die vreemdgaan.
Heb ikquote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 17:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, das niks, beetje gras laten eten en je verdient je geld bij de slacht terug.
Pfff, met dat scharminkel moet je erop toeleggen.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, das niks, beetje gras laten eten en je verdient je geld bij de slacht terug.
Mooiquote:Op donderdag 1 november 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik:
[ afbeelding ]
Mooi diertje voor een naarling.
Daarom ook eerst bijvoerenquote:Op donderdag 1 november 2012 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff, met dat scharminkel moet je erop toeleggen.
Vooral heel lief en zinnigquote:
Weet je wat bijvoeren kost, gekkiequote:
met jouw liefde komt dat vast en zeker goedquote:Op donderdag 1 november 2012 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral heel lief en zinnig. Mooi moet hij nog worden, onze Twinkle Toes.
[..]
Weet je wat bijvoeren kost, gekkie!
Ik ga er helemaal niks mee doenquote:Op donderdag 1 november 2012 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
met jouw liefde komt dat vast en zeker goed
quote:Een 42-jarige docent en afdelingsleider van scholengemeenschap Spieringshoek in Schiedam is geschorst omdat hij meer dan één keer heeft gezoend met een 18-jarige leerlinge. Dat heeft rector Rob van Oevelen donderdagochtend gezegd. "Wij zijn geschokt door de situatie", aldus de rector.
Tegen de docent is een ontslagprocedure gestart. "Wij kunnen dit soort dingen niet tolereren", zegt de rector. De leerlingen zijn op de hoogte gebracht.
Er was voor zover de rector weet geen sprake van een relatie tussen de docent en het meisje. Het is volgens hem bij zoenen gebleven. Het meisje, dat in een eindexamenklas zit, krijgt extra begeleiding.
Halloquote:
Je weet dat gras in de winter niet/nauwelijks groeit en ook bijna geen voedingswaarde bevatquote:Op donderdag 1 november 2012 17:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon in de wei laten grazen
raquote:
samzzquote:
Dan alleen in de zomer bijvoeren toch?quote:Op donderdag 1 november 2012 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet dat gras in de winter niet/nauwelijks groeit en ook bijna geen voedingswaarde bevat?
Oh ik dacht samen gekocht, samen verzorgen enzoquote:Op donderdag 1 november 2012 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga er helemaal niks mee doen. Hij komt dag en nacht op de grote weide samen met twee andere pony's (welshje en een fjord) tot hij drie is, dan mag hij aan het werk
.
Nee, in de winter bijvoeren, dus kosten makenquote:Op donderdag 1 november 2012 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan alleen in de zomer bijvoeren toch?
Oh, hij krijgt z'n natje en z'n droogje, z'n entingen en wormkuurtje, komt iedere dag wel in de hand, om de zoveel tijd de hoefsmid. Verder gebeurt er niks mee tot hij oud genoeg isquote:Op donderdag 1 november 2012 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik dacht samen gekocht, samen verzorgen enzo
Dank jequote:
Heeft die ook een mooi innerlijk?quote:Op donderdag 1 november 2012 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je. Ik kan ze wel uitzoeken, hoor
.
Puppypaard Twinke Toes.
Dat blijkt jaquote:Op donderdag 1 november 2012 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je. Ik kan ze wel uitzoeken, hoor
.
Puppypaard Twinke Toes.
Wat ga je dan doen?quote:Op donderdag 1 november 2012 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, in de winter bijvoeren, dus kosten maken.
[..]
Oh, hij krijgt z'n natje en z'n droogje, z'n entingen en wormkuurtje, komt iedere dag wel in de hand, om de zoveel tijd de hoefsmid. Verder gebeurt er niks mee tot hij oud genoeg is.
Ja, super lief en zinnig ding. Heeft iig nog niet door dat ie ballen heeft. Toen hij het weiland in kwam ging hij meteen met de kop naar de grond, ondanks dat er een hengstige merrie in het weiland ernaast staatquote:Op donderdag 1 november 2012 17:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heeft die ook een mooi innerlijk?
Officieel heet hij Sunlight (quote:
Als hij drie jaar is beleren en dan inrijdenquote:
Sunlightquote:Op donderdag 1 november 2012 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, super lief en zinnig ding. Heeft iig nog niet door dat ie ballen heeft. Toen hij het weiland in kwam ging hij meteen met de kop naar de grond, ondanks dat er een hengstige merrie in het weiland ernaast staat.
[..]
Officieel heet hij Sunlight (), maar Twinkle wordt zijn roepnaam en wedstrijdnaam Twinkle Toes. Hij loopt heel lichtvoetig, vandaar.
[..]
Als hij drie jaar is beleren en dan inrijden.
Hier is het nog licht... ik ga even nog wat hout scoren van de omgezaagde boom hier achterquote:Op donderdag 1 november 2012 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
Nu al donker buiten. Gisteren was het om 6 uur net zo donker.
Wat moet ik mij daar nou weer bij voorstellenquote:Op donderdag 1 november 2012 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, super lief en zinnig ding. Heeft iig nog niet door dat ie ballen heeft. Toen hij het weiland in kwam ging hij meteen met de kop naar de grond, ondanks dat er een hengstige merrie in het weiland ernaast staat.
Hier regent het, zal daar wel van komen. Moet je wel droog hout zoeken he, anders.fikt het nietquote:Op donderdag 1 november 2012 17:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Hier is het nog licht... ik ga even nog wat hout scoren van de omgezaagde boom hier achter.
Ga je daar mee doen? Voor mijn tuinhaardje?quote:Op donderdag 1 november 2012 17:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Hier is het nog licht... ik ga even nog wat hout scoren van de omgezaagde boom hier achter.
Het typische is wel... Dat we allemaal 'light'jes hebben gehadquote:Op donderdag 1 november 2012 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
SunlightZo standaard.
Twinkle Toes is tof
Voor de vuurkorfquote:Op donderdag 1 november 2012 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je daar mee doen? Voor mijn tuinhaardje?
Een merrie die klaar is om gedekt te worden. Een geile merrie die wil neuken, zeg maarquote:Op donderdag 1 november 2012 17:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daar nou weer bij voorstellen
hier is het tussen licht en donker inquote:Op donderdag 1 november 2012 17:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vind dat echt van die standaard namen voor een paardquote:Op donderdag 1 november 2012 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het typische is wel... Dat we allemaal 'light'jes hebben gehad. Eerst Moonlight, toen Starlight en nu Sunlight
.
Ja dat.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier is het tussen licht en donker in
Ja, net als Fikkie of Max voor en hond en Muis en Tijger voor een katquote:Op donderdag 1 november 2012 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind dat echt van die standaard namen voor een paard
En dan niet je vriend zo veel mogelijk bij je hebben, das niet best..quote:
Als ik honger heb ga ik ook niet gelijk neukenquote:Op donderdag 1 november 2012 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een merrie die klaar is om gedekt te worden. Een geile merrie die wil neuken, zeg maar.
Ik hoop het niet voor jequote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 17:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan niet je vriend zo veel mogelijk bij je hebben, das niet best..
Paarden zijn ietsje primitieverquote:Op donderdag 1 november 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik honger heb ga ik ook niet gelijk neuken
Pissen ook echt.. nicequote:Op donderdag 1 november 2012 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je. Dan pis je bij iedere vent die je ziet
.
Ik ben toch geen elandquote:
Een hengstige merrie gooit de staart in de lucht en laat steeds straaltjes plas lopen om de hengsten te lokkenquote:
Kmoet ook maar eens wat primitiever worden, lijkt me goed voor mijn ontwikkeling.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paarden zijn ietsje primitiever. Voortplanting voor gras, bij de meeste hengsten. Alleen ons puppypaard is nog te jong.
Schemerig heet dat.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier is het tussen licht en donker in
Dragen paarden zo langquote:Op donderdag 1 november 2012 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een hengstige merrie gooit de staart in de lucht en laat steeds straaltjes plas lopen om de hengsten te lokken.
Gelukkig vond Twinkle het gras interessanter dan Marybell, we moeten niet denken aan een oktoberveulen.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 1 november 2012 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, net als Fikkie of Max voor en hond en Muis en Tijger voor een kat.
Gelukkig heet mijn paard Rio, lekker origineel.
Gemiddeld 11 maanden, ja.quote:
Een toffe naam voor een tof paardquote:Op donderdag 1 november 2012 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Ja precies, toffe naam
Geen idee, maar toffe naam in ieder gevalquote:Op donderdag 1 november 2012 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gemiddeld 11 maanden, ja.
[..]
Een toffe naam voor een tof paard.
Succes!quote:Op donderdag 1 november 2012 17:35 schreef Raene het volgende:
Hout sprokkelen.. lekker ouderwets. nou tabeee!
of een open haardquote:
Dat is helemaal mooi, jaquote:
ik heb in dit huis niet eens een haardquote:Op donderdag 1 november 2012 17:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als ik hier in huis een haardvuur wil maken wordt m'n broertje niet goed denk ik
Dat was de grap ookquote:Op donderdag 1 november 2012 17:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb in dit huis niet eens een haard
morgen wel
Tevens is mijn broertje panisch voor vuur.. Z'n vorige huis is 2 keer in 1 nacht afgefikt..quote:
2x in 1 nacht?quote:Op donderdag 1 november 2012 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tevens is mijn broertje panisch voor vuur.. Z'n vorige huis is 2 keer in 1 nacht afgefikt..
En waar we nu wonen hebben we onder ons brand gehad..
quote:Op donderdag 1 november 2012 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tevens is mijn broertje panisch voor vuur.. Z'n vorige huis is 2 keer in 1 nacht afgefikt..
En waar we nu wonen hebben we onder ons brand gehad..
of het ligt aan de datum, of aan jou, of aan hunquote:Op donderdag 1 november 2012 17:56 schreef tijnbrein het volgende:
Stuur je mensen een uitnodiging om je verjaardag te vieren, kan de helft niet.Beetje jammer.
Yup..quote:Op donderdag 1 november 2012 17:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2x in 1 nacht?
de as ging nog een keer aan?
Datum, ik ben op 29 november jarig. En vier het in het weekend er na. In dat weekend vieren veel mensen Sinterklaas bv. En ik heb bijna geen vrienden dus als je 8 mensen uitnodigt en er kunnen er al 4 niet op zaterdag is dat wel een beetje jammer. Ik begrijp het ook wel.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
of het ligt aan de datum, of aan jou, of aan hun
Ik weet de oorzaak.. Sinterklaas geeft kadootjes, jij wil ze krijgenquote:Op donderdag 1 november 2012 17:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Datum, ik ben op 29 november jarig. En vier het in het weekend er na. In dat weekend vieren veel mensen Sinterklaas bv. En ik heb bijna geen vrienden dus als je 8 mensen uitnodigt en er kunnen er al 4 niet op zaterdag is dat wel een beetje jammer. Ik begrijp het ook wel.
LOLquote:Op donderdag 1 november 2012 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet de oorzaak.. Sinterklaas geeft kadootjes, jij wil ze krijgen
Ja, ze hadden eerder moeten neuken, of later..quote:Op donderdag 1 november 2012 18:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
LOL![]()
Kutouders waarom kan ik gewoon niet op bijvoorbeeld 5 september jarig zijn. Het is hun schuld
8 mensen uitnodigen voor je verjaardag is toch heel normaal?quote:Op donderdag 1 november 2012 17:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Datum, ik ben op 29 november jarig. En vier het in het weekend er na. In dat weekend vieren veel mensen Sinterklaas bv. En ik heb bijna geen vrienden dus als je 8 mensen uitnodigt en er kunnen er al 4 niet op zaterdag is dat wel een beetje jammer. Ik begrijp het ook wel.
Inderdaadquote:Op donderdag 1 november 2012 18:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, ze hadden eerder moeten neuken, of later..
Dat zijn mijn "vrienden" en familie. En daarvan kan de helft dus niet eens.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
8 mensen uitnodigen voor je verjaardag is toch heel normaal?
Ach, op mijn verjaardag is iedereen altijd op zomervakantie..quote:Op donderdag 1 november 2012 18:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zijn mijn "vrienden" en familie. En daarvan kan de helft dus niet eens.
waarom niet het weekend ervoor dan?quote:Op donderdag 1 november 2012 17:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |