Oh, nee hoor, hoeft niet. Weer een concurrent minder voor Guitarist.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, maar iedereen wil ze in hun broekjes.
Faalquote:
Wat loop jij hem te pesten.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:12 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, nee hoor, hoeft niet. Weer een concurrent minder voor Guitarist.
Ik kies altijd de saaiste uit de thread uit. In de UIT ELKAAR/GEDUMPT SC was dat altijd muhahaha. Maar hij is nu blij dat die reeks is opgedoekt.quote:
quote:
Ik word er nooit kalm van want ik krijg spastische reacties van mensen. Ze zijn eng. Mijn zolderkamer is wel fijn. Daar raakt niemand me aan.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
Wel leuk toch als iemand kalm wordt van een aanraking...
Lul nietquote:Op donderdag 1 november 2012 16:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kies altijd de saaiste uit de thread uit. In de UIT ELKAAR/GEDUMPT SC was dat altijd muhahaha. Maar hij is nu blij dat die reeks is opgedoekt.
Gitaar is heul niet saai.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kies altijd de saaiste uit de thread uit. In de UIT ELKAAR/GEDUMPT SC was dat altijd muhahaha. Maar hij is nu blij dat die reeks is opgedoekt.
I know rightquote:Op donderdag 1 november 2012 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]Zo'n vet nummer. Zo vaak meegeschreeuwd.
Thanksquote:Op donderdag 1 november 2012 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Gitaar is heul niet saai.Ik kan wel saaiere mensen bedenken hier.
Ja maar Jofu plaag ik al om zijn lengte. Ieder zijn ding.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Gitaar is heul niet saai.Ik kan wel saaiere mensen bedenken hier.
Behalve als ik jou een boks geef.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word er nooit kalm want ik krijg spaatische reacties van mensen. Ze zijn eng. Mijn zolderkamer is wel fijn. Daar raakt niemand me aan.
Waarom pest je mij dan niet?quote:Op donderdag 1 november 2012 16:14 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ja maar Jofu plaag ik al om zijn lengte. Ieder zijn ding.
Ik kan je op van alles betrappen behalve saai zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom pest je mij dan niet?
[..]
[..]
Nou heb ik het weer gedaan.quote:
Dat kan ik nog net handelen.quote:
Ik ben eigenlijk wel heel saai.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan je op van alles betrappen behalve saai zijn.
Lang niet gezien hier, btw.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Behalve JJH kan ik iedereen hier plagen met de lengte
Mij kan je ook niet plagen met mijn lengte.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Behalve JJH kan ik iedereen hier plagen met de lengte
De bus rijd ook prima hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 16:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zal jou nog eens van je werk komen halen heuj![]()
Wat heb ik er nou weer mee te makenquote:Op donderdag 1 november 2012 16:18 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, nouja, wie weet goed nieuws voor Guitarist.
Ga Koen66 anders plagen.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:18 schreef twi het volgende:
[..]
Jij bent een saaiheidsobject volgens twi. Een doelwit voor zijn soms slechte, vaak best oké grappen.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat heb ik er nou weer mee te maken
Of gewoon niemandquote:
Ooja, ik ben heul saai. Kloptquote:Op donderdag 1 november 2012 16:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent een saaiheidsobject volgens twi. Een doelwit voor zijn soms slechte, vaak best oké grappen.
Maar 1 manier om erachter te komen.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:18 schreef twi het volgende:
[..]
quote:
Alles behalve.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooja, ik ben heul saai. Klopt
Ben je ook.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooja, ik ben heul saai. Klopt
Nee hij is 66.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |