Oh, nee hoor, hoeft niet. Weer een concurrent minder voor Guitarist.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, maar iedereen wil ze in hun broekjes.
Faalquote:
Wat loop jij hem te pesten.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:12 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, nee hoor, hoeft niet. Weer een concurrent minder voor Guitarist.
Ik kies altijd de saaiste uit de thread uit. In de UIT ELKAAR/GEDUMPT SC was dat altijd muhahaha. Maar hij is nu blij dat die reeks is opgedoekt.quote:
quote:
Ik word er nooit kalm van want ik krijg spastische reacties van mensen. Ze zijn eng. Mijn zolderkamer is wel fijn. Daar raakt niemand me aan.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
Wel leuk toch als iemand kalm wordt van een aanraking...
Lul nietquote:Op donderdag 1 november 2012 16:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kies altijd de saaiste uit de thread uit. In de UIT ELKAAR/GEDUMPT SC was dat altijd muhahaha. Maar hij is nu blij dat die reeks is opgedoekt.
Gitaar is heul niet saai.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kies altijd de saaiste uit de thread uit. In de UIT ELKAAR/GEDUMPT SC was dat altijd muhahaha. Maar hij is nu blij dat die reeks is opgedoekt.
I know rightquote:Op donderdag 1 november 2012 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]Zo'n vet nummer. Zo vaak meegeschreeuwd.
Thanksquote:Op donderdag 1 november 2012 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Gitaar is heul niet saai.Ik kan wel saaiere mensen bedenken hier.
Ja maar Jofu plaag ik al om zijn lengte. Ieder zijn ding.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Gitaar is heul niet saai.Ik kan wel saaiere mensen bedenken hier.
Behalve als ik jou een boks geef.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word er nooit kalm want ik krijg spaatische reacties van mensen. Ze zijn eng. Mijn zolderkamer is wel fijn. Daar raakt niemand me aan.
Waarom pest je mij dan niet?quote:Op donderdag 1 november 2012 16:14 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ja maar Jofu plaag ik al om zijn lengte. Ieder zijn ding.
Ik kan je op van alles betrappen behalve saai zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom pest je mij dan niet?
[..]
[..]
Nou heb ik het weer gedaan.quote:
Dat kan ik nog net handelen.quote:
Ik ben eigenlijk wel heel saai.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan je op van alles betrappen behalve saai zijn.
Lang niet gezien hier, btw.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Behalve JJH kan ik iedereen hier plagen met de lengte
Mij kan je ook niet plagen met mijn lengte.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Behalve JJH kan ik iedereen hier plagen met de lengte
De bus rijd ook prima hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 16:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zal jou nog eens van je werk komen halen heuj![]()
Wat heb ik er nou weer mee te makenquote:Op donderdag 1 november 2012 16:18 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, nouja, wie weet goed nieuws voor Guitarist.
Ga Koen66 anders plagen.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:18 schreef twi het volgende:
[..]
Jij bent een saaiheidsobject volgens twi. Een doelwit voor zijn soms slechte, vaak best oké grappen.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat heb ik er nou weer mee te maken
Of gewoon niemandquote:
Ooja, ik ben heul saai. Kloptquote:Op donderdag 1 november 2012 16:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent een saaiheidsobject volgens twi. Een doelwit voor zijn soms slechte, vaak best oké grappen.
Maar 1 manier om erachter te komen.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:18 schreef twi het volgende:
[..]
quote:
Alles behalve.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooja, ik ben heul saai. Klopt
Ben je ook.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooja, ik ben heul saai. Klopt
Nee hij is 66.quote:
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Dan moet hij elk jaar een nieuw profiel maken.quote:
Wow ... Je had m'n vader kunnen zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig wel, anders was ik 66, nog erger
Dit.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow ... Je had m'n vader kunnen zijn.
ja, van velen hierquote:Op donderdag 1 november 2012 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee hoe, zo creatief ben ik niet en om helemaal naar ergens in Noord-Nederland af te reizen gaat me een beetje ver.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar 1 manier om erachter te komen.
Ik geloof je op je woord, al is mijn mening natuurlijk beperkt tot het repetoire wat ik op FOK! te zien krijg.quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, van velen hier
Alleen Goldfinger is nog ouder, dus het kan nog erger
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:22 schreef twi het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord, al is mijn mening natuurlijk beperkt tot het repetoire wat ik op FOK! te zien krijg.
Overdrijven is ook een vak he.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Koen had zelfs mijn vader nog kunnen zijn
Jou heb ik al gezien, je bent zo betrouwbaar als een oude Volvo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik dacht dat de meesten intussen wel wisten dat ik een ouwe lul benquote:Op donderdag 1 november 2012 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me ineens minder vrij in mijn doen en laten.
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:24 schreef twi het volgende:
[..]
Jou heb ik al gezien, je bent zo betrouwbaar als een oude Volvo.Eej, thanks manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
vroeg je daar om?quote:Op donderdag 1 november 2012 16:24 schreef Raene het volgende:
Waar blijft godverdomme mijn knuffel?
* Vinniiee geeft Raene een knuffelquote:Op donderdag 1 november 2012 16:24 schreef Raene het volgende:
Gaat dat zo tegenwoordig?quote:Op donderdag 1 november 2012 16:24 schreef Raene het volgende:
quote:I wanna run away
Never say goodbye
I wanna know the truth
Instead of wondering why
I wanna know the answers
No more lies
I wanna shut the door
And open up my mind
Van mij ook, want wij hebben hetzelfde bouwjaar.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben zondag in Nijmegen, dan u.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:22 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee hoe, zo creatief ben ik niet en om helemaal naar ergens in Noord-Nederland af te reizen gaat me een beetje ver.
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:24 schreef twi het volgende:
[..]
Jou heb ik al gezien, je bent zo betrouwbaar als een oude Volvo.Noem je mij nou saai?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:28 schreef Koen66 het volgende:
ik ga account 'Koen88' maar eens aanmaken
Ik ben zondag in Katwijk, en dat laatste stukje snap ik niet.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben zondag in Nijmegen, dan u.
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:28 schreef muhahaha het volgende:
Van twi verlangen dat hij naar je toe komt. Wees blij dat ie uberhaupt naar buiten gaat om een frietje te halen.
Zij wordt bereden?quote:Op donderdag 1 november 2012 16:28 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, jullie lijken op een andere manier op een oude Volvo.
Maar oude Volvo's zijn saai en lelijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:28 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, jullie lijken op een andere manier op een oude Volvo.
dat moest dank zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben zondag in Katwijk, en dat laatste stukje snap ik niet.
Heul niet lelijk, heul wel awesomequote:Op donderdag 1 november 2012 16:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar oude Volvo's zijn saai en lelijk.
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Soms moet je die pook met wat extra kracht in zijn versnelling zetten.
En betrouwbaar. Ik heb niets over de lelijkheid van Guitarist gezegd. Misschien moeten we er nog iemand bij zoeken die lelijk is, dan lijken jullie met z'n drieën op een oude Volvo.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar oude Volvo's zijn saai en lelijk.
Jij weetquote:Op donderdag 1 november 2012 16:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heul niet lelijk, heul wel awesome
Ik ben lelijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:30 schreef twi het volgende:
[..]
En betrouwbaar. Ik heb niets over de lelijkheid van Guitarist gezegd. Misschien moeten we er nog iemand bij zoeken die lelijk is, dan lijken jullie met z'n drieën op een oude Volvo.
ik ben oud, heb je nog iets aan mij?quote:Op donderdag 1 november 2012 16:30 schreef twi het volgende:
[..]
En betrouwbaar. Ik heb niets over de lelijkheid van Guitarist gezegd. Misschien moeten we er nog iemand bij zoeken die lelijk is, dan lijken jullie met z'n drieën op een oude Volvo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |