abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 4 november 2012 @ 01:17:22 #26
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_118795968
quote:
7s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:41 schreef Terecht het volgende:
Goldman Sachs en JP Morgan die de wereldeconomie naar de afgrond hebben geleid.
Tegen deze herhaalde BS is niet op te boksen.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  zondag 4 november 2012 @ 09:32:25 #27
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_118798801
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:41 schreef Summers het volgende:

[..]

Daarom ga ik ook niet meer stemmen , ik geloof er niet meer in dus kan het niet meer steunen .
Ok maar dan ook niet meer huilie huilie doen over Den Haag, je hebt je kans gehad :W
pi_118798810
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 09:32 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ok maar dan ook niet meer huilie huilie doen over Den Haag, je hebt je kans gehad :W
Dat is het nu juist, er is geen kans !

Het is net een Philips Ambilight, net als je denkt hé...dan is de volgende kleur er alweer.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
  zondag 4 november 2012 @ 09:36:15 #29
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_118798844
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 09:32 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Dat is het nu juist, er is geen kans !
Met een beetje coördinatie had je als Occupy de SOPN of zo'n libertariër het parlement in kunnen stemmen maar nee ze moesten weer zonodig hun stembiljetten gaan verbranden op de dam :')

quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 09:32 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Het is net een Philips Ambilight, net als je denkt hé...dan is de volgende kleur er alweer.
Ambilight kun je ook vastzetten op één kleur, bedankt voor het onderuit halen van je eigen argument :D
pi_118798864
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 09:36 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Met een beetje coördinatie had je als Occupy de SOPN of zo'n libertariër het parlement in kunnen stemmen maar nee ze moesten weer zonodig hun stembiljetten gaan verbranden op de dam :')
Daar zeg je iets, coördinatie. Daar ontbreekt het nu net aan.

Maar goed, buiten dat heb je altijd maar een minieme inbreng en dat is het nu juist.
pi_118798872
quote:
Ambilight kun je ook vastzetten op één kleur, bedankt voor het onderuit halen van je eigen argument :D
Kut ! Maar je snapt het voorbeeld neem ik aan..
pi_118799051
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:41 schreef Summers het volgende:

[..]

Daarom ga ik ook niet meer stemmen , ik geloof er niet meer in dus kan het niet meer steunen .
Wat vind je van het gedachtegoed van de SP dan? Die komen misschien nog het dichtst in de buurt bij de kritiek van de Occupybeweging, toch?

(ik ben wel bevooroordeeld als SP-lid, maar ik geloof dat we zeker wel invloed hebben op de politiek)
  zondag 4 november 2012 @ 10:15:10 #33
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_118799342
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 01:17 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Tegen deze herhaalde BS is niet op te boksen.
Ik zal het dan ook maar vooral niet proberen. Tenzij je een masochistisch typetje bent.
  zondag 4 november 2012 @ 11:17:35 #34
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118800293
quote:
7s.gif Op zondag 4 november 2012 09:54 schreef Gewas het volgende:

[..]

Wat vind je van het gedachtegoed van de SP dan? Die komen misschien nog het dichtst in de buurt bij de kritiek van de Occupybeweging, toch?

(ik ben wel bevooroordeeld als SP-lid, maar ik geloof dat we zeker wel invloed hebben op de politiek)
Ik stemde eerst ook op de SP maar ik geloof niet meer in het politiek bestel , niemand houd zich meer aan de regels , ze roepen crisis en alles is geoorloofd , de EU heeft zich overal ingedekt en mag in een crisis de macht overnemen , zie Griekenland en Italie , dat betekend dat wij ook de lul zijn . We denken dat we de politiek van onderaf kiezen maar het word gewoon van bovenaf geregeld , we betalen onze volksvertegenwoordigers om ons te vertegenwoordigen en niet de banken of de EU en al helemaal niet om achter onze rug onze stem voorgoed weg te geven aan de EU dictator WTF .

We kiezen dus de tussenpersoon voortaan . Het was al maanden bekend wie de twee grootste partijen zouden worden en de media heeft zich bijna alleen maar op de gevestigde partijen gefocussed , mocht er een nieuwe partij zijn met goede ideeen komt die niet aan bod en kan niet met de gevestigde orde een publiekelijk debat aangaan , ze mochten ff 30 sec snel hun verhaaltje afraffelen . Afspraken met de EU hoeven niet besproken te worden met de tweede kamer . Ik geloof er niks meer van dat verkiezingen eerlijk verlopen . Na de verkiezingen komen de echte kiezers waar het allemaal om draait en dat zijn de lobbyisten , kom maar binnen en koop ze lekker om alsof dat normaal is . we zijn gezakt in de keten en bedrijven komen nu voor de mens , alles draait om geld , geld is belangrijker dan mensenlevens , dat zijn niet mijn normen en waarden . Dankzij de media had de Sp al geen enkele kans want maandenlang waren de VVD en de PVDA kop aan kop terwijl er nog niet 1 stem was ingediend van het volk , ik vind het zo knap :+
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  † In Memoriam † zondag 4 november 2012 @ 11:22:03 #35
341203 3-voud
pi_118800393
quote:
6s.gif Op zondag 4 november 2012 10:15 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik zal het dan ook maar vooral niet proberen. Tenzij je een masochistisch typetje bent.
Ik proef je onzekerheid. Ik zal je de imago-deuk besparen.
  zondag 4 november 2012 @ 11:23:25 #36
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118800433
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 09:32 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Wat een rare uitspraak , ik mag altijd mijn stem gebruiken en laten horen en iets wel of niet steunen :W
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_118800533
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 09:36 schreef Erasmo het volgende:

[..]

[..]

Juist, het valt mij in ieder geval op dat de niet werkende, stemmen verbrandende mensen het hardst roepen dat er geen vrijheid is.

Ik kwam zojuist onderstaand filmpje tegen en moest aan een poster uit dit topic denken. Ik zal geen namen noemen maar iedereen weet vast direct wel hoe of wat:

http://www.telegraaf.nl/v(...)iet_in_orkaan__.html
  zondag 4 november 2012 @ 11:30:39 #38
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_118800611
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 11:22 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik proef je onzekerheid. Ik zal je de imago-deuk besparen.
Haha, pathetisch weer. Had ik hier niet een plaatje voor?
quote:
10s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:30 schreef Terecht het volgende:

[..]

Plaatje!

http://eeuauaughhhuauaahh.ytmnd.com/ <--- Het gepruttel dat je muil verlaat.
pi_118800656
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 11:27 schreef Chahna het volgende:

[..]

Juist, het valt mij in ieder geval op dat de niet werkende, stemmen verbrandende mensen het hardst roepen dat er geen vrijheid is.

Ik kwam zojuist onderstaand filmpje tegen en moest aan een poster uit dit topic denken. Ik zal geen namen noemen maar iedereen weet vast direct wel hoe of wat:

http://www.telegraaf.nl/v(...)iet_in_orkaan__.html
Voor op je kamer :)

pi_118800667
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 11:27 schreef Chahna het volgende:

[..]

Zo gek is dat niet, die mensen hebben meer tijd om na te denken.
  zondag 4 november 2012 @ 11:33:59 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118800700
Ja, want als je werkt heb je geen tijd om na te denken, ontwikkel je jezelf niet ... Ben je enkel een apathische robot. Kun je beter thuis op de bank diep zitten nadenken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † zondag 4 november 2012 @ 11:38:22 #42
341203 3-voud
pi_118800782
quote:
12s.gif Op zondag 4 november 2012 11:32 schreef Gray het volgende:

[..]

Te veel zelfs. Rondhangen op fora en elkaar de kop gek maken.
Uiteraard na hun welverdiende slaapje tot 10:30 uur.
pi_118800895
quote:
12s.gif Op zondag 4 november 2012 11:32 schreef Gray het volgende:

[..]

Geen woord aan gelogen... én wij betalen nog voor ze ook, wat een vrijheid hebben die mensen.

quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 11:38 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Heerlijk man die vrijheid, maar ondertussen wel heel hard roepen dat er geen vrijheid is ;)

Change, we need change. ....

pi_118800924
Ik denk niet dat er zo veel diep nadenkend op de bank zitten. Maar meer dat je juist ziet hoe relatief het allemaal is, en dat waar wij als mensen zo veel om geven eigenlijk een farce is.

Het vaak ten koste gaat van anderen. Dat wij als mens steeds verder van onszelf af komen te staan. Het is daarom juist wel eens goed om na te denken over een te varen koers voor de toekomst.

Menselijker worden en meer nadenken over welke zaken echt een toevoeging zijn voor de mensheid. We blijven maar bouwen, streven, najagen van materiaal en geld, juist hierdoor zie je een morele armoede ontstaan.
pi_118801029
quote:
9s.gif Op zondag 4 november 2012 11:33 schreef Copycat het volgende:
Ja, want als je werkt heb je geen tijd om na te denken, ontwikkel je jezelf niet ... Ben je enkel een apathische robot. Kun je beter thuis op de bank diep zitten nadenken.
Duh.

quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 11:38 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Fucking briljant.

quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 11:43 schreef Chahna het volgende:

[..]

Geen woord aan gelogen... én wij betalen nog voor ze ook, wat een vrijheid hebben die mensen.

[..]

Heerlijk man die vrijheid, maar ondertussen wel heel hard roepen dat er geen vrijheid is ;)

Change, we need change. ....

[ afbeelding ]
Het is maar goed ook dat ze uitkering trekken; de economie zou instorten zonder hen. Maar ja, ze zijn wel afhankelijk en kunnen niet bijvoorbeeld overwerken voor extra centjes, dus vrijheid kan je dat niet noemen.
pi_118801074
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 11:48 schreef Gray het volgende:

[..]

Duh.

Het is maar goed ook dat ze uitkering trekken; de economie zou instorten zonder hen. Maar ja, ze zijn wel afhankelijk en kunnen niet bijvoorbeeld overwerken voor extra centjes, dus vrijheid kan je dat niet noemen.
Je weet het mooi te draaien maar ze kunnen wel zelf kiezen om uberhaubt te gaan werken,..dus vrijheid. Iemand die van zijn baas moet overwerken kan niet naar huis als hij dat wil...geen vrijheid.

Je ziet; het is maar hoe je het WIL zien ;) (wederom vrijheid!)
pi_118801246
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 11:50 schreef Chahna het volgende:

[..]

Je weet het mooi te draaien maar ze kunnen wel zelf kiezen om uberhaubt te gaan werken,..dus vrijheid. Iemand die van zijn baas moet overwerken kan niet naar huis als hij dat wil...geen vrijheid.

Je ziet; het is maar hoe je het WIL zien ;) (wederom vrijheid!)
Ligt aan de reden waarom iemand niet werkt. Dat kan vanwege een handicap zijn, maar ook omdat de banen niet voor het oprapen liggen, zeker nu niet. Werkeloosheid stijgt, en dat is niet omdat mensen niet willen werken, maar omdat er bezuinigd moet worden. Die bezuinigingen heb je aan je gekozen leiders te danken, waar je zelf op gestemd hebt. Het is je eigen schuld dat er meer mensen uitkering trekken, dus geheel terecht dat je hard moet werken.

En absolute vrijheid bestaat simpelweg niets, ongeacht wat je doet.
  zondag 4 november 2012 @ 11:58:50 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118801283
Ik heb PvdA noch VVD gestemd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_118801353

Kees is één van die mensen die niet zeurt ! Bezoek onze website voor meer informatie over de juiste keuze.
  † In Memoriam † zondag 4 november 2012 @ 12:11:13 #50
341203 3-voud
pi_118801561
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 11:48 schreef Gray het volgende:

[..]

Duh.

[..]

Fucking briljant.

Je bent nogal snel geïrriteerd, wat?