Zolang bronnen worden opgedragen die tevens uitlatingen doen als:quote:
heb ik moeite om zo'n bron als objectief en/of geloofwaardig te vinden.....quote:YOU ARE A FUCKING PIG COCKSUCKING SCUMBAG MOTHERFUCKING NAZI SON OF A BITCH
FUCKFACE ASSHOLE PUTZ!
Juist.quote:Coffey Park
Address: Verona St. bet. Richard St. and Dwight St.
Description: Red Cross Distribution
Link:
Times: Open 12pm
Contact
type: Last Update: 11/7/2012 13:30:00
Mooi he, de linkerhand weet niet dat er over de rechterhand gepist wordtquote:Op zondag 11 november 2012 12:44 schreef Copycat het volgende:
En wat staat er bij die bovenste link voor een oproep:
[..]
Juist.
Maar wie plast er, gezien jullie twee handen op een buik zijn? En van wie is die buik eigenlijk?quote:Op zondag 11 november 2012 12:49 schreef Chahna het volgende:
[..]
Mooi he, de linkerhand weet niet dat er over de rechterhand gepist wordt
Het ging er om dat de foto waar was en die Bloomberg is toch ook een idioot als die niet snapt dat het de mensen aan hun huizeloze reet zal roesten of er wel genoeg voedingsstoffen zitten in het eten die ze aangeboden krijgen . Degene die is geweigerd leverde al 20 jaar eten aan daklozen en toen was er geen probleem maar nu met zo'n ramp interesseert het hem plotseling wel ? Na de ramp was hij meer met zijn marathon bezig die plaats zou vinden dan hulp voor de slachtoffers . Wat mij betreft is degene die aan het schelden was , nog te coulant .quote:Op zondag 11 november 2012 12:41 schreef Chahna het volgende:
[..]
Zolang bronnen worden opgedragen die tevens uitlatingen doen als:
[..]
heb ik moeite om zo'n bron als objectief en/of geloofwaardig te vinden.....
Zeker als in het artikel gaat over slechts een iemand die zijn donatie zag afgewezen, wellicht was daar wel een andere reden voor.
Overigens de voedselbank in Nederland slaat ook pallets met vers brood af, alleen omdat het niet gesneden is. Dan maar de voedselbank ook als inferieur neerzetten>?
Voedselbank weigert ongesneden brood
In dat geval heb ik nog wel een paar kruiwagens hooi over voor Occupy NY.quote:Op zondag 11 november 2012 14:52 schreef Summers het volgende:
Het ging er om dat de foto waar was en die Bloomberg is toch ook een idioot als die niet snapt dat het de mensen aan hun huizeloze reet zal roesten of er wel genoeg voedingsstoffen zitten in het eten die ze aangeboden krijgen .
Wie is jullie?quote:Op zondag 11 november 2012 12:57 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar wie plast er, gezien jullie twee handen op een buik zijn? En van wie is die buik eigenlijk?
Vragen, vragen... zucht.
Precies die twee personen die m'n post quotten.quote:
Ik betrek wát op posters? Welke posters?quote:Waarom betrek je het op posters terwijl dit over Occupy gaat die veel beter zou zijn als het rode kruis. Blijkt dat ze samenwerken...is toch grappig dat men dat niet weet, ondanks dat zij zich als de kenners presenteren? Ik vind het nogal een dikke faal en daar mag best om gelachen worden.
Precies die twee waar jij naar wijstquote:Op zondag 11 november 2012 17:51 schreef Gray het volgende:
[..]
Precies die twee personen die m'n post quotten.
[..]
Ik betrek wát op posters? Welke posters?
Het kan verkerenquote:Op zondag 11 november 2012 17:51 schreef Erasmo het volgende:
Sterker nog, Occupy werkt samen met organisaties die Nazi's uit Duitsland smokkelde na de oorlog![]()
Nazi's zeg ik je
Ach so. Was even een spiegelmomentje om de Peppie en Kokkie-dynamiek uit te lichten. Dat in de wellicht ijdele hoop dat het vingertje wijzen naar de blijkbaar ontzettende fout dat iemand een stukje info gemist heeft en dat dit vervangen wordt door eigen bijdrage met voorbeelden van hoe Peppie en Kokkie denken dat de huidige situatie verbeterd kan worden. Ik zeg ijdele hoop, omdat het best wat boven het niveau ligt van het klassieke televisieprogramma wanneer men zelf een doordachte analyse moet aandragen in plaats van te wijzen op de fouten in die van een ander.quote:Op zondag 11 november 2012 18:03 schreef Chahna het volgende:
[..]
Precies die twee waar jij naar wijst
quote:‘Poorest president’ donates 90% of his salary
How’s this as a man of the people: The president of Uruguay, José Mujica, has earned a nickname, “el presidente mas pobre” (translation: “poorest president”). The 77-year-old recently admitted to the Spanish newspaper El Mundo that he donates almost all of his presidential salary, making him the poorest, or, as Univision pointed out, most generous president, in the world. El presidente explained he receives $12,500 a month but keeps only $1,250. The public servant told the newspaper, “I do fine with that amount; I have to do fine because there are many Uruguayans who live with much less.” He and his wife—a senator who also donates part of her salary—live in a farmhouse in Montevideo. His biggest expense is his Volkswagen Beetle, valued at $1,945. Perhaps not surprisingly, under the former guerrilla fighter, who was elected in 2010 as a member of the left-wing coalition, the Broad Front, the country has become known for being one of the least corrupt on the continent. Mujica has no bank accounts and no debt, and he enjoys one thing money can’t buy: the companionship of his dog, Manuela. The Uruguayan is not the first president to donate his salary. U.S. President John F. Kennedy, who came from wealth, donated his salary when in office, as did President Herbert Hoover. Hoover, who grew up poor, decided to never accept money for public service, so he could not be accused of corruption.
Zonder te diep in je medische dossier te willen duiken... neem je wel alle pilletjes op tijd in?quote:Op zondag 11 november 2012 18:37 schreef Gray het volgende:
[..]
Ach so. Was even een spiegelmomentje om de Peppie en Kokkie-dynamiek uit te lichten. Dat in de wellicht ijdele hoop dat het vingertje wijzen naar de blijkbaar ontzettende fout dat iemand een stukje info gemist heeft en dat dit vervangen wordt door eigen bijdrage met voorbeelden van hoe Peppie en Kokkie denken dat de huidige situatie verbeterd kan worden. Ik zeg ijdele hoop, omdat het best wat boven het niveau ligt van het klassieke televisieprogramma wanneer men zelf een doordachte analyse moet aandragen in plaats van te wijzen op de fouten in die van een ander.
De ironie van deze post ontgaat me overigens zeer zeker niet. Hiermee heb ik ook meteen voor mezelf bevestigd dat het eenvoudig was om dit te schrijven.
"Nou he? Was inderdaad makkelijk!" zegt ie tegen zichzelf.
"Dat vind ik ook, hahaha! Wat zijn we toch slim samen!", wederom tegen zichzelf.
"En zij niet, met al hun fouten! Ze zeggen van alles, maar weten niets concreets!"
"Inderdaad! Het is maar goed dat wij er zijn om te laten zien hoe dom ze zijn in vergelijking met ons!"
"Goed gezegd!"
"Nee, jij goed gezegd!"
"Nee, jij!"
In koor: "Ahhhhhhh..."
Zo, weer genoeg afgegeven op anderen, want ik voel m'n spreekwoordelijke ziel afsterven met de minuut van al dat gif spuwen. Ik voel me dedain en hypocriet. En vies. Heel vies.
Dat soort uitspraken worden hier niet op prijs gesteld, Chahna.quote:Op zondag 11 november 2012 23:23 schreef Chahna het volgende:
[..]
Zonder te diep in je medische dossier te willen duiken... neem je wel alle pilletjes op tijd in?
http://www.hebikietsgemis(...)1-november-2012.htmlquote:http://programma.vpro.nl/(...)9-saskia-sassen.html
Saskia Sassen
Uitgezonden: 11-11-2012
Sociologe Saskia Sassen verkreeg wereldfaam met haar onderzoek naar globalisering, migratie en wereldsteden. Sassen werd in Nederland geboren, maar groeide op in Argentinië en Italië, studeerde ook in Frankrijk en Amerika. Ze bekleedt posities aan universiteiten in Chicago, New York en Londen en woont ook afwisselend in die steden. Behalve één van de meest invloedrijke denkers is ze ook een van de meest geglobaliseerde personen van onze tijd. Chris Kijne spreekt met haar over de gevolgen van globalisering, sociale uitsluiting en de betekenis van democratie.
Zodra ik een project weet zal ik het niet laten.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:10 schreef Gray het volgende:
[..]
Soms kan je beter je energie gebruiken door eigenhandig de wereld in beweging te brengen en wie weet helpen mensen vanzelf een handje mee.
In dat geval zal ik het niet meer doen. Ik neem aan dat jij dan ook niet meer 'handig ingepakte' op de 'man' postjes doet? Want zoals Copy reeds zegt; de balk is in dit geval vrij dik.quote:Op zondag 11 november 2012 23:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken worden hier niet op prijs gesteld, Chahna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |