abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118731933
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 17:28 schreef Wokkel het volgende:
Lijkt mij juist heel erg makkelijk om op de PO te bezuinigen.

Deze personen verdienen meer dan 190.000 euro. Zullen we ze missen?

[..]

http://www.rtl.nl/compone(...)omroep-naar-acht.xml
Ophoeren, een beetje twee ton aan belastinggeld binnenharken, als je zo populair bent ga je maar bij RTL werken. Waarom moeten mensen die daar niet naar kiijken allemaal meebetalen aan Lingo, Pauw en Witteman enzovoort? :r :r :r Om het nog maar niet t ehebben over het probleem van de overheid die media betaalt en neutraliteit. :{
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_118731962
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:24 schreef Hathor het volgende:

[..]

Jij wil volkssport nummer 1 achter de decoder zien verdwijnen zodat jij wat halfgare kookprogramma's kunt blijven kijken? U, meneer, spoort niet helemaal.
Waarom niet? Sport is een hobby. Eten een noodzaak.
pi_118731967
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 02:41 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat zit nu al bij de commerciële zenders.

De rest ook morgen privatiseren.

Staats-tv, veel fouter kan niet. :N
Nu valt dat in Nederland wel mee. Maar bijvoorbeeld de BBC of de ARD/ZDF.... The Horror.
pi_118731991
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 02:55 schreef Ulx het volgende:
Nu valt dat in Nederland wel mee. Maar bijvoorbeeld de BBC of de ARD/ZDF.... The H
Het principe. :{
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 2 november 2012 @ 06:24:47 #80
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_118732195
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 17:22 schreef alors het volgende:

[..]

Ik weet dat dat heel erg duur is, maar als het uitgesmeerd over alle Nederlanders dus 70 cent per maand kost, dan denk ik dat het overgrote deel van de bevolking dat liever heeft dan 20 euro per maand voor CL voetbal achter de decoder. Ik snap de overwegingen wel, commercieel, de belachelijke bedragen die in het voetbal omgaan, geen taak van de PO, etc. Maar pragmatisch bekeken vind ik het prima geregeld zo.
Ik niet
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2012 @ 07:31:43 #81
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_118732410
Goedzo. Entertainment betaal je maar lekker zelf.
Carpe Libertatem
pi_118732536
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 17:22 schreef alors het volgende:

[..]

Ik weet dat dat heel erg duur is, maar als het uitgesmeerd over alle Nederlanders dus 70 cent per maand kost, dan denk ik dat het overgrote deel van de bevolking dat liever heeft dan 20 euro per maand voor CL voetbal achter de decoder. Ik snap de overwegingen wel, commercieel, de belachelijke bedragen die in het voetbal omgaan, geen taak van de PO, etc. Maar pragmatisch bekeken vind ik het prima geregeld zo.
Ja und? De overheid biedt toch ook geen geld voor een McDonalds franchise licentie om goedkope Big Macs aan te kunnen bieden? Waarom zouden ze dat met voetbal wel doen?
  vrijdag 2 november 2012 @ 07:57:26 #83
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_118732587
De "torenhoge" ( :') ) salarissen van die paar sterren zijn natuurlijk het probleem niet. Veel onnutter en geldverslindender is de kudde Hilversumse bureaubobo's en bestuurderskliek in het hart van de publieke omroep. Die zijn nu al hun kostbare babbelbaantjes aan het veiligstellen, terwijl de hardwerkende cameraman of lichttechnicus voor zijn baan mag vrezen en het grote publiek wordt getreiterd met onheilsboodschappen over sneeuwtelevisie in de nabije toekomst.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_118732869
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 07:57 schreef Ringo het volgende:
De "torenhoge" ( :') ) salarissen van die paar sterren zijn natuurlijk het probleem niet. Veel onnutter en geldverslindender is de kudde Hilversumse bureaubobo's en bestuurderskliek in het hart van de publieke omroep. Die zijn nu al hun kostbare babbelbaantjes aan het veiligstellen, terwijl de hardwerkende cameraman of lichttechnicus voor zijn baan mag vrezen en het grote publiek wordt getreiterd met onheilsboodschappen over sneeuwtelevisie in de nabije toekomst.
Die torenhoge salarissen zijn inderdaad niet enorm veel op de totale kosten, maar waarom zou een Paul de Leeuw en al die BNN-'sterren' (waarom heeft een kleine omroep zoveel topverdieners?) zoveel moeten verdienen bij een publieke omroep? Het is niet zo dat het type programma's en presentatoren onderscheidend laat staan noodzakelijk is voor de PO, het past ook prima bij een RTL.

Prima dat er hier bezuinigd wordt, maar het mag nog wel veel meer zijn.
  vrijdag 2 november 2012 @ 09:42:59 #85
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_118734026
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Zolang de PO 80% dezelfde baggerprogramma's maakt als de commerciëlen zie ik nauwelijks de meerwaarde van de PO
Enige kwaliteit drama komt van de PO.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_118734834
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 02:55 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nu valt dat in Nederland wel mee. Maar bijvoorbeeld de BBC of de ARD/ZDF.... The Horror.
Wat is er mis met de BBC? :?
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
pi_118735403
Regel sport nu eens zoals bij de BBC. CL kan zeker bij een commerciële partij, en de eredivisie kan ook op de 'engelse manier' ( samenvattingen op het publieke net na half 12 en voor de rest commercieel) . Een tour de France, tennistoernooien zitten ook prima bij een Eurosport en met een samenvatting bij de PO. Alleen toernooien van 'nationaal belang' ( WK, EK, Olympische spelen) kunnen op het publieke net blijven.
pi_118735671
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:28 schreef RabbitHeart het volgende:

[..]

Wat is er mis met de BBC? :?
Een geldverslindend staatspropagandakanaal, gerund door pedofielen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2012 11:05:18 ]
  vrijdag 2 november 2012 @ 11:25:55 #89
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_118736278
Ik zit er niet echt mee. Populaire formats kunnen overgenomen worden door de John de Mol-clan en op de commerciele zenders uitgezonden worden.

Voor kinderen zouden Sesamstraat, het Jeugdjournaal en het Klokhuis wel behouden moeten worden, dat vind ik typisch programma's voor de publieke omroep. Net als het journaal en dan nog een actualiteitenprogramma. Van sport de samenvattingen, een prutspel als Lingo erbij voor de oudjes en klaar ben je. Daar heb je geen drie zenders voor nodig.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_118739826
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:05 schreef Ulx het volgende:

[..]

Een geldverslindend staatspropagandakanaal, gerund door pedofielen.
In de jaren 70 ja.
pi_118739945
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:28 schreef RabbitHeart het volgende:

[..]

In de jaren 70 ja.
Nee hoor, de katholieke kerk is er niks bij.
pi_118739959
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:32 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nee hoor, de katholieke kerk is er niks bij.
Welke BBC baas is er volgens jou dan een pedofiel?
pi_118831197
Als we het over geld over de balk smijten hebben.. Blij dat zometeen de presidentsverkiezingen van Amerika voorbij zijn, moet de PO werkelijk daar al 2 maanden lang diverse programma's over maken ter plaatse nog wel.. Ken Amerika al bijna beter dan Nederland..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_118832916
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:03 schreef kawotski het volgende:
Als we het over geld over de balk smijten hebben.. Blij dat zometeen de presidentsverkiezingen van Amerika voorbij zijn, moet de PO werkelijk daar al 2 maanden lang diverse programma's over maken ter plaatse nog wel.. Ken Amerika al bijna beter dan Nederland..
Welke programma's precies? Er word wel een hoop aandacht aan besteed maar een reportage in een actualiteitenprogramma zal zo duur niet zijn. En ter plaatse, sja, de correspondenten zitten er toch al.
  zondag 4 november 2012 @ 23:55:25 #95
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_118833566
Ik wil graag subsidie op halo 4 dinsdag! Misschien dat het tijd word om een staats game project te beginnen waarin verschillende clubjes mensen met genoeg leden politiek gekleurde games maken. Met in het midden een neutrale game maker die objectieve games maakt over actuele gebeurtenissen. Bijvoorbeeld een first person shooter vanuit het perspectief van een Syrische oorlogsmisdadiger altijd sympathieke vrijheidsstrijder.
  maandag 5 november 2012 @ 00:07:52 #96
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_118833944
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:55 schreef Brum_brum het volgende:
Ik wil graag subsidie op halo 4 dinsdag! Misschien dat het tijd word om een staats game project te beginnen waarin verschillende clubjes mensen met genoeg leden politiek gekleurde games maken. Met in het midden een neutrale game maker die objectieve games maakt over actuele gebeurtenissen. Bijvoorbeeld een first person shooter vanuit het perspectief van een Syrische oorlogsmisdadiger altijd sympathieke vrijheidsstrijder.
Een firstperson shooter vanuit het perspectief van de Nederlandse kiezer is al voldoende hoor, en over Halo 4 gesproken, doe dan maar wat politici als grunts of flood ~O>
pi_118834136
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:32 schreef RabbitHeart het volgende:

[..]

Welke BBC baas is er volgens jou dan een pedofiel?
Ze houden het allemaal geheim. Maar iedereen weet ervan.
  maandag 5 november 2012 @ 00:31:46 #98
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_118834553
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2012 00:07 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Een firstperson shooter vanuit het perspectief van de Nederlandse kiezer is al voldoende hoor, en over Halo 4 gesproken, doe dan maar wat politici als grunts of flood ~O>
Ik ben ervoor om gewoon iedere week het nieuws interactief te maken. Wordt er een vliegtuig in een gebouw gevlogen dan kun je het vliegtuig besturen. Een politicus gepopt? Dan kan je het gta style nadoen. Een bank gered? Dan kun je in een schimmig achterkamertje plannen hoe je zoveel mogelijk graties geld kan binnenharken als bestuurder. Verkiezingen? Een rpg waarin je morele keuzes moet maken alla mass effect. Meteen alle jongeren bij het nieuws betrokken!

Naast het nieuws natuurlijk ook politieke games. De nieuwe game VARA kan dan een mooie paradox game rip off maken waarin het grootkapitaal zoveel mogelijk steelt van de arme en bovendien zeer domme weerloze consumentjes. Alleen jij kan ze redden met een groot staatsapparaat!

De nieuwe rechtse vereniging kan dan een soort gevangenis sim/politiek maken waarin het de bedoeling is om zoveel mogelijk mensen verboden te maken of in overtreding te laten zijn door gare regeltjes die je met leugens moet proberen in te voeren om zo snel mogelijk zoveel mogelijk mensen op te sluiten voor een veiliger maatschappij!
  maandag 5 november 2012 @ 00:35:31 #99
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_118834637
Allemaal graties zonder reclame natuurlijk want ik wil er niet voor betalen.
pi_118835916
Van mij mogen ze die reisprogramma's afschaffen, werkelijk waar belachelijk om b.n.'ers iedere week naar een of ander land te sturen, dat was leuk en informatief 20 jaar geleden (Boudewijn Buch was meesterlijk!) maar tegenwoordig is de wereld dmv het internet al veel toegankelijker geworden en zijn zulke programma's hopeloos achterhaald.
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')