Dat is ook een optie ja. Maar dan moet je dus eerst ontdekt hebben dat die ranzige smaak aan de boter ligt. En tja, die conclusie heb ik net pas getrokken.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:47 schreef luckass het volgende:
Maar wat nou he, om maar even een zijweg in te slaan, als je er gewoon geen boter op doet?
brood zonder boterquote:Op donderdag 1 november 2012 12:47 schreef luckass het volgende:
Maar wat nou he, om maar even een zijweg in te slaan, als je er gewoon geen boter op doet?
Aha, dus daar komt dat spreekwoord vandaan....quote:Op donderdag 1 november 2012 12:48 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Je moet ook geen boter bij de vis doen TS...![]()
quote:Op donderdag 1 november 2012 12:45 schreef Boldface het volgende:
De laatste tijd smaakt het brood raar: een soort vissmaak.
Wat bizar!quote:Dat is van die Becel-meuk, met 'gezonde' ingrediënten als visolie...
Ja, je verwacht het niet hè.... - Dat ze er visolie in stoppen, wil niet zeggen dat ik die troep ook moet proeven.quote:
quote:Voer kan ook al te nadrukkelijk aanwezig zijn in het eindproduct: Vismeel in kippenvoer kan een sterke vissmaak aan het ei geven. De diervoederfabrikant gebruikt daarom vismeel maar in heel beperkte mate.
Komkommer?quote:Op donderdag 1 november 2012 13:05 schreef nowkia het volgende:
Er is iets anders (voedingsmiddel b4 flauwe grappen) dat ik soms ook naar vis vind smaken, maar kan op dit moment niet bedenken wat.
plantaardige vetten zijn toch juist goed?quote:Op donderdag 1 november 2012 13:16 schreef Levolution het volgende:
Becel is echt ongezonde troep. Allemaal plantaardige vetten.
Beter neem je echte boter. Lekkerder en gezonder.
Lekkerder sowieso ja.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:16 schreef Levolution het volgende:
Becel is echt ongezonde troep. Allemaal plantaardige vetten.
Beter neem je echte boter. Lekkerder en gezonder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |