abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118711295
Ik ga geen kleding meer kopen. Ik ga nog twee weken doen met 3 jurkjes en daarna ga ik in mijn huiskloffie wonen. O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_118711301
Wow! Zal wel ver weg zijn, zo'n winkel in een andere tijdswereld :P

En je zal maar in Meppel (of directe omgeving) wonen...

http://www.nu.nl/gezondhe(...)ekenhuis-meppel.html
pi_118711326
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 17:09 schreef Estrys het volgende:
Ik ga geen kleding meer kopen. Ik ga nog twee weken doen met 3 jurkjes en daarna ga ik in mijn huiskloffie wonen. O+
Jij durft gewoon niet meer omdat je bang bent dat je nergens meer in past :+
Sarcasme. Herken het.
pi_118711332
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:55 schreef Tally het volgende:

[..]

Wij vooral omdat we al een kleine hebben rondlopen. En uiteraard voor de andere syndromen die getest werden.
Vooral het feit dat we al een kind hebben idd. Bij de eerste heb ik het niet gedaan.
pi_118711339
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 17:09 schreef Estrys het volgende:
Dat doe ik idd ook :Y Geweldig excuus om er de hele dag voor schandaal bij te lopen O+ ;)
pi_118711346
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 17:09 schreef Hooiwagen het volgende:

Die is hier in de stad al twee jaar dicht joh.
pi_118711356
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:54 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar dat kan nog steeds. En de 2 andere chromosoomafwijkingen zien ze ook bij de 20 weken echo. Als je zekerheid wilt en je valt in de risicogroep, zou je meteen een punctie moeten laten doen. Dan ben je van dat hele gokwerk af.
Volgens mij is dat dus niet het geval. Hooguit bepaalde afwijkingen die kunnen komen door.
pi_118711368
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 17:10 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jij durft gewoon niet meer omdat je bang bent dat je nergens meer in past :+
Dat pas ik ook niet }:| Ik heb geen zwangerschapsbroeken omdat er geen eentje goed past. En die van de vorige zwangerschap pas ik dus al vanaf het begin niet.
pi_118711405
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 17:11 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dat pas ik ook niet }:| Ik heb geen zwangerschapsbroeken omdat er geen eentje goed past.
Zwangerschapsleggings? Broeken zitten bij mij ook niet lekker meer, dan zit ik nog de hele tijd die band omhoog te sjorren en de broek drukt op mijn blaas.

Maar leggings en zwangerschaps-joggingbroeken, die zitten allemaal prima :Y
pi_118711410
quote:
17s.gif Op donderdag 1 november 2012 17:10 schreef Kyara het volgende:

[..]

Volgens mij is dat dus niet het geval. Hooguit bepaalde afwijkingen die kunnen komen door.
Volgens mijn echografiste kunnen ze dat bij de echo zien... dat heeft voor ons ook meegewogen bij het feit geen combitest te doen :@ Ga nou alsjeblieft niet zeggen dat jouw echografist/vk heeft gezegd dat ze dat niet kunnen zien...
Sarcasme. Herken het.
pi_118711478
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 17:12 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Volgens mijn echografiste kunnen ze dat bij de echo zien... dat heeft voor ons ook meegewogen bij het feit geen combitest te doen :@ Ga nou alsjeblieft niet zeggen dat jouw echografist/vk heeft gezegd dat ze dat niet kunnen zien...
euhm, oh jee....

Ik heb dat hier geloof ik gelezen. Helaas zijn er ervaringsdeskundigen. En dat was voor ons dus een reden om wel de test te doen.
pi_118711493
De gyn zei bij mij wel net dat ze die afwijkingen op die 20-weken echo niet zien idd... Ik moest de 20-weken echo en de combitest écht los van elkaar zien.
pi_118711497
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 17:09 schreef Hooiwagen het volgende:

Hier is dat ook hoor bij ons in de buurt zijn er aardig wat dorpjes/steden waar je gewoon aardig moet rijden.
pi_118711508
En laatste had ik een heel leuk jurkje van espirit aan. Die ik dus al jaren in de kast heb hangen, niet echt zwangerschap maar wel wijd vanaf onder de borsten zeg maar. Reactie op mijn werk: "nu zie je er echt uit als een moedertje" }:| Dat is toch geen compliment of wel :(
pi_118711756
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 17:15 schreef Estrys het volgende:
En laatste had ik een heel leuk jurkje van espirit aan. Die ik dus al jaren in de kast heb hangen, niet echt zwangerschap maar wel wijd vanaf onder de borsten zeg maar. Reactie op mijn werk: "nu zie je er echt uit als een moedertje" }:| Dat is toch geen compliment of wel :(
Ik haat het als mensen me moedertje, of moeke of zwangere huismus noemen :( Die mensen moeten allemaal dood!! :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
pi_118711831
Mijn mannelijke collega vond dat ik nu wel echt dik begin te worden. Toen zei ik: ja maar bij mij is het er in januari allemaal af, bij jou waarschijnlijk niet. *)
pi_118711942
Oeh, puik antwoord, die ga ik onthouden ^O^.
pi_118712168
:X nu op drphil hoe ziek!
pi_118712184
Es :D wat was zijn reactie??
pi_118712324
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 17:31 schreef Logician het volgende:
:X nu op drphil hoe ziek!
Ik heb geen tv! Wat is erop? /nieuwsgierig!!
pi_118712331
quote:
10s.gif Op donderdag 1 november 2012 17:32 schreef Logician het volgende:
Es :D wat was zijn reactie??
Dat was en ik quote: 'hmpfg' of iets dergelijks :P
  donderdag 1 november 2012 @ 17:38:56 #247
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118712425
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 17:36 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik heb geen tv! Wat is erop? /nieuwsgierig!!
Een jong jochie van 7jr die zijn broertje bewerkt met strijkijzers en probeert te wurgen, en hulpverleners (of school :@ ) die tegen de moeder zeiden dat dit normaal was op die leeftijd. Er is nu ook een baby van 2mnd in huis en nu heeft ze dus DrPhil aangeschreven en wordt voor het eerst volgens mij serieus genomen... Behoorlijk heftige beelden ook net van homevideo.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  donderdag 1 november 2012 @ 17:39:45 #248
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118712452
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 17:36 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dat was en ik quote: 'hmpfg' of iets dergelijks :P
:D *grin*
pi_118712477
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 17:38 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Een jong jochie van 7jr die zijn broertje bewerkt met strijkijzers en probeert te wurgen, en hulpverleners (of school :@ ) die tegen de moeder zeiden dat dit normaal was op die leeftijd. Er is nu ook een baby van 2mnd in huis en nu heeft ze dus DrPhil aangeschreven en wordt voor het eerst volgens mij serieus genomen... Behoorlijk heftige beelden ook net van homevideo.
Ergh... :X Dat klinkt niet lekker, nee.

Laatst eens een docu gezien over een kind-psychopaat. Heel interessant. Ook wat beangstigend.

Zo, ik ga soep maken voor mijn man, die komt zo thuis.
  donderdag 1 november 2012 @ 17:42:10 #250
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118712521
:X dat lijkt me idd zo eng, vooral als het eigen is :?

Soepze :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')