tuurlijk, ik geef alleen wat tips Fles, het is jouw ding!quote:
ja joh very well thankedquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:21 schreef bork het volgende:
[..]
tuurlijk, ik geef alleen wat tips Fles, het is jouw ding!![]()
Ja weet ik dat is in West Berlin. Die is nog niet half zo hoog als de Fernsehturmquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:22 schreef James1988 het volgende:
Bij de Messe Berlin is er ook nog een Funkturm, is een oude radiozendmast geweest, nu zit er een restaurant in.
Ik heb me op de lokale eetschuren gestort, een trein/station thema kneipe: Stadtklause en Prinz Bistroquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:20 schreef James1988 het volgende:
Voor goed (steaks) eten: Maredo. Zitten overal, prijzen zijn redelijk, eten is lekker. Ik heb in 5 dagen Berlijn 3x bij de Maredo aan de Kurfürstendamm (metrohalte Uhlandstraße) gegeten.
Vlak bij U-bahnstation Warschauer Strasse staat aan de rivier nog een heel eind Muur. Leuk bij mooi weer en makkelijk bereikbaar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:19 schreef bork het volgende:
[..]
Fernsehen Turm ook zoiets, lange wachttijden neem een creditcard mee, koop een kaartje bij de automaat ga wat eten of shoppen bij Galeria Kaufhaus en wacht op je sms'je dat je kan komen.
Muur is goed te doen bij hoek Niederkirchnerstrasse en Wilhelmstrasse.
Daar heeft mijn opa nog gewoond geloof ik...quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:19 schreef bork het volgende:
[..]
Muur is goed te doen bij hoek Niederkirchnerstrasse en Wilhelmstrasse.
Ik vond die op de Potsdamerplatz wel erg fijn. Super rustig vergeleken met die fernsehturn. En ze hebben er de snelste lift van europa en super lekkere zelf gemaakt gebak.quote:
Ziet er goed uit. Ik zou wel even erboven globaal de trajecten erop zetten zoals ze ook op ns.nl zetten. En ik vind die werkzaamheden op Driebergen-Zeist een beetje vaag. Gaat de IC nou door naar Rhenen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:44 schreef dennistd het volgende:
[spam]
Ik heb spoornieuws.nl maar weer eens van stal gehaald, mijn bedoeling is om hier het nieuws weer op bij te gaan houden. Het eerste bericht in anderhalf jaar is inmiddels geplaatst: Werkzaamheden week 44
[/spam]
De site is gericht op mensen die enige spoorkennis hebben, dus ik neem aan dat de trajecten op deze manier wel duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:56 schreef b2py het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Ik zou wel even erboven globaal de trajecten erop zetten zoals ze ook op ns.nl zetten.
Foutje bij de copy-paste uit word, nu moet het duidelijker zijnquote:En ik vind die werkzaamheden op Driebergen-Zeist een beetje vaag. Gaat de IC nou door naar Rhenen?
Dat kan nu ook al niet, dus ERTMS zorgt voor een snelheidswinst van maarliefst, jaja, 20 km/u.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:39 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Nee, ok, de toelating voor slechts 160 km/h.
Nog altijd meer dan de snelheidsverhoging op een deel van de autosnelwegen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat kan nu ook al niet, dus ERTMS zorgt voor een snelheidswinst van maarliefst, jaja, 20 km/u.
Ik had al nooit begrepen waarom die lijn er niet al was..quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:11 schreef James1988 het volgende:
De Betuweroute gaat er een spoorboogje bij krijgen in het kader van PHS. Treinen vanuit Rotterdam in de richting van Utrecht zullen over de Betuweroute gerouteerd worden, dankzij een nieuwe boog bij Meteren kunnen ze dan hun weg naar Utrecht vervolgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |