Ehm nee. Ze is al getrouwd. Met iemand anders.quote:
Ik ben niet van plan om van minuut tot minuut verslag te gaan doen nee. Nu maar eens gewoon echt pret maken. En achteraf komt het verslag wel.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:21 schreef b2py het volgende:
Ok. We gaan je dus een weekendje missen?
Wat zal het hier rustig zijn
De trein uit Berlijn was te laatquote:Op donderdag 1 november 2012 22:29 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal
Het was trouwens dat ik geen statief bij me had en er verderop op het perron geen plek was om mijn camera neer te zetten, anders had ik de trein wel van voren geplaat. Nu had ik ik de camera in één van de palen van de perronoverkapping gezet. Jullie waren trouwens aan de late kant binnen volgens mij.
Geniet ervan man, zoals je al weet, Berlijn is een toffe stad!quote:Op donderdag 1 november 2012 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om van minuut tot minuut verslag te gaan doen nee. Nu maar eens gewoon echt pret maken. En achteraf komt het verslag wel.
is dat een beetje bij het Currywurstmuseum in de buurt? Daar wil zij niet heen namelijkquote:Op donderdag 1 november 2012 23:28 schreef James1988 het volgende:
Viel Spaß in Berlin! Leuke stad
Aanrader voor vrouwvolk: Ritter Sport Bunte SchokoWelt in de Französische Straße 24
800 meter lopenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is dat een beetje bij het Currywurstmuseum in de buurt? Daar wil zij niet heen namelijk![]()
Je kan ook de U6 pakken van Französische Straße naar Stadtmitte, daarmee snij je wat meters af.quote:
Volgens mij niet, ik herinner me dat ik die optie afgelopen zomer wel had en zie: Die öffentlichen Verkehrsunternehmen, BVG und S-Bahn Berlin, verfügen über zahlreiche Verkaufsstellen und Ticketschalter an denen Sie die Berlin WelcomeCard mit Berlin WelcomeCard-Guide erwerben können.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:58 schreef James1988 het volgende:
Hangt er vanaf wat je wilt. Als je alleen OV wilt kun je bij de automaten terecht, daar kun je dan een dagkaart uittrekken. Wil je een Berlin WelcomeCard omdat je daarmee ook kortingen krijgt bij musea en attracties, dan zul je langs een loket moeten.
Er bestaat ook nog een zogeheten "CityTourCard", maar daarmee mag je niet naar zone C. Of dat erg is weet ik niet, want met zone AB kun je al heel erg ver komen.
Viel Spass!quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
We melden ons wel am Ostbhf en dan kopen we zoeen ticket. Heb net nog even naar het hostel gebeld omdat er wat onduidelijkheid was over handdoeken, mijn Duits is nog steeds best wel in ordeKomt goed
Understatement of the yearquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:06 schreef James1988 het volgende:
Berlijn is een leuke stad met een goed OV-netwerk
Scheisse dat wist ik dan weer niet, bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:04 schreef James1988 het volgende:
De Berlin WelcomeCard kun je uit de automaat trekken, dat is het probleem niet. Kortingen bij musea en attracties krijg je echter niet zonder het bijbehorende boekje (don't ask why...) en dat boekje krijg je alleen bij de loketten en andere verkooppunten. Waarvan er overigens honderden zijn.
wij gaan "iets met de muur" proberen en een panoramapunt. Bij voorkeur de Fernsehturm maar er zijn er meerquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:09 schreef bork het volgende:
[..]
Scheisse dat wist ik dan weer niet, bedankt voor de tip.
Overigens als je echt cultureel verantwoord wilt doen, bijv. bezoek aan de Reichstag moet je weken van te voren online (gratis) boeken via hun website anders is het wachten of vol. Pergamon hetzelfde verhaal van te voren boeken is niet wachten.
Fernsehen Turm ook zoiets, lange wachttijden neem een creditcard mee, koop een kaartje bij de automaat ga wat eten of shoppen bij Galeria Kaufhaus en wacht op je sms'je dat je kan komen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wij gaan "iets met de muur" proberen en een panoramapunt. Bij voorkeur de Fernsehturm maar er zijn er meer
Er zijn meedere panoramapunten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:19 schreef bork het volgende:
[..]
Fernsehen Turm ook zoiets, lange wachttijden neem een creditcard mee, koop een kaartje bij de automaat ga wat eten of shoppen bij Galeria Kaufhaus en wacht op je sms'je dat je kan komen.
Muur is goed te doen bij hoek Niederkirchnerstrasse en Wilhelmstrasse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |