Haar CV ziet er wel goed uit, ze zou wel eens capabel kunnen zijn. Echter, niks met OV. En daarnaast is Groningen ook niet echt het boegbeeld voor OV, hoewel de aanbesteding van de noordelijke nevenlijnen wel een succes te noemen is.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:50 schreef ArnosL het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_ov_en_milieu__.html
Misschien dat het OV geen 'lastpost' meer wordt
Nah, ik bedoelde echt 800 (Maastricht - Alkmaar) vs 1900 (Venlo - Den Haag c) op een station waar ze langs scheuren, zoals bijvoorbeeld te Best. Maar wel tof filmpjequote:
Klapstoeltje en broodtrommeltje inlaajen en daar zelf een dagje gaan zitten. Elk half uur een kansquote:Op donderdag 1 november 2012 22:40 schreef b2py het volgende:
[..]
Nah, ik bedoelde echt 800 (Maastricht - Alkmaar) vs 1900 (Venlo - Den Haag c) op een station waar ze langs scheuren, zoals bijvoorbeeld te Best. Maar wel tof filmpje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Ga je mee?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klapstoeltje en broodtrommeltje inlaajen en daar zelf een dagje gaan zitten. Elk half uur een kans
Af-grij-se-lijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee man zoeen campingstoeltje met bloemen en zo
Hebben we hier niet eens man..quote:Op donderdag 1 november 2012 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee man zoeen campingstoeltje met bloemen en zo
Als jij mij en b2py in van dieDIE stoeltjes zite zitten op het puntje van het perron in Best, dan kom je niet meer bij van het lachen, dat weet ik nu alquote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij mij en b2py in van dieDIE stoeltjes zite zitten op het puntje van het perron in Best, dan kom je niet meer bij van het lachen, dat weet ik nu al
Ehm nee. Ze is al getrouwd. Met iemand anders.quote:
Ik ben niet van plan om van minuut tot minuut verslag te gaan doen nee. Nu maar eens gewoon echt pret maken. En achteraf komt het verslag wel.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:21 schreef b2py het volgende:
Ok. We gaan je dus een weekendje missen?
Wat zal het hier rustig zijn
De trein uit Berlijn was te laatquote:Op donderdag 1 november 2012 22:29 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal
Het was trouwens dat ik geen statief bij me had en er verderop op het perron geen plek was om mijn camera neer te zetten, anders had ik de trein wel van voren geplaat. Nu had ik ik de camera in één van de palen van de perronoverkapping gezet. Jullie waren trouwens aan de late kant binnen volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |