Ik zei gisteren 40 omdat iarl een opmerking maakte over hoe lang ze binnen zat, de eerste twee weken is er nog geen sprake van zwangerschap, vandaar...quote:Op donderdag 1 november 2012 09:55 schreef MaJo het volgende:
Oh 42 dus, fout onthouden. Mijn moeder is met 44 weken bevallen dus dit valt nog hartstikke mee
Dat redden katten eerder dan hondenquote:Op donderdag 1 november 2012 09:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik dacht dat honden tegen de 20 worden? Of ben ik in de war met katten?
Ja, naar aanleiding van één zinnetje op de radio: "Sint heeft tegenwoordig toch gewoon een iPad?"quote:Op donderdag 1 november 2012 10:01 schreef MaJo het volgende:
Heb jij dat zelf bedacht b.ertha? Erg leuk verhaal!
Oh, dat wist ik niet.quote:Honden kunnen makkelijk een jaar of 15 worden maar rashonden worden vaak niet zo oud. En katten worden snel boven de 20honden niet denk ik
Wat vervelendquote:Op donderdag 1 november 2012 10:01 schreef MaJo het volgende:
Heb jij dat zelf bedacht b.ertha? Erg leuk verhaal!
Honden kunnen makkelijk een jaar of
15 worden maar rashonden worden vaak niet zo oud. En katten worden snel boven de 20honden niet denk ik
Ah op die manier dan had ik het wel goed onthoudenquote:Op donderdag 1 november 2012 10:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Majo wat verdrietigSterkte meiske
[..]
Ik zei gisteren 40 omdat iarl een opmerking maakte over hoe lang ze binnen zat, de eerste twee weken is er nog geen sprake van zwangerschap, vandaar...
quote:Op donderdag 1 november 2012 10:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ga een poging tot een dutje doen, stuur de inhoud van p- en dm's gerust door binnen het topic, geen idee meer wie wat weet
Doe ikquote:Op donderdag 1 november 2012 10:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat vervelend
Hou me op de hoogte
Ik hou me aanbevolen, ik heb geen pm gehadquote:Op donderdag 1 november 2012 10:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
stuur de inhoud van p- en dm's gerust door binnen het topic, geen idee meer wie wat weet
Even tussendoor...je hebt 8 november in je agenda staan voor een concert toch?quote:
Sivertquote:Op donderdag 1 november 2012 10:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even tussendoor...je hebt 8 november in je agenda staan voor een concert toch?
Heb je MaJo voor het kaartje gevonden? Of ging MaJo al?quote:Op donderdag 1 november 2012 10:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even tussendoor...je hebt 8 november in je agenda staan voor een concert toch?
Die ging alquote:Op donderdag 1 november 2012 10:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je MaJo voor het kaartje gevonden? Of ging MaJo al?
Ah oke.quote:
Nog nietquote:Op donderdag 1 november 2012 10:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah oke.Nog niemand voor het kaartje?
Verjaardagscadeau van Nemquote:Op donderdag 1 november 2012 10:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je MaJo voor het kaartje gevonden? Of ging MaJo al?
Wat lief en tof.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Verjaardagscadeau van Nem![]()
Maar ga je niet mee dan?
Rot om te horen dat dat toch aanhoudt Soempquote:Op donderdag 1 november 2012 10:48 schreef Soempie het volgende:
Ik blijf inderdaad liever thuis.Voel me niet zo oke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |