Doe maar niet.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:07 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een saaie wedstrijden toch ook weer.
Doe de volgende ronde maar
PSV - Ajax
Feyenoord - AZ
Vitesse - Twente
of iets dat daar op lijkt.
xerxes speelt daar vanavond.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hmm, wat is daar te beleven?
Ik verwacht er helemaal niks van, 0-0 na 120 minuten voetballen en dan door met penalties.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:51 schreef Toto69 het volgende:
Vanavond FC Twente - FC Den Bosch, ¿qué será será?
Niet zo negatief manquote:Op donderdag 1 november 2012 17:31 schreef Snuf. het volgende:
Zullen we gaan gokken op het aantal stoeltjes dat gesloopt gaat worden op Het Kasteel?
Ik zet in op 150.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 november 2012 17:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet zo negatief manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dus jij zit te wachten op derderangs clubs zoals ADO'20 en Rijnsburgse Boys in de kwartfinale als het allemaal volgens jouw loting gaat.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:07 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een saaie wedstrijden toch ook weer.
Doe de volgende ronde maar
PSV - Ajax
Feyenoord - AZ
Vitesse - Twente
of iets dat daar op lijkt.
Dat zien we dan wel weer. De volgende ronde mogen er iig wel een paar mooie affiches tussenzitten, dit is echt niks.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:42 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Dus jij zit te wachten op derderangs clubs zoals ADO'20 en Rijnsburgse Boys in de kwartfinale als het allemaal volgens jouw loting gaat.
Eens. Bekervoetbal is echt teringsaai tot aan de kwartfinales.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer. De volgende ronde mogen er iig wel een paar mooie affiches tussenzitten, dit is echt niks.
Ik heb liever de mooie affiches op het eind dan in het midden/vroeg. Snap niet dat je daar op zit te wachten.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer. De volgende ronde mogen er iig wel een paar mooie affiches tussenzitten, dit is echt niks.
Denk dat veel mensen het daar mee oneens zijn, aangezien er in de eerdere rondes juist 'stunts' zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eens. Bekervoetbal is echt teringsaai tot aan de kwartfinales.
Net als gisteren Ajax en PSV, dat was ook helemaal niks.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:46 schreef Momo... het volgende:
Volgens mij word dit echt een kutpot
Ik vind het vrij logisch eigenlijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Bosch mijn club, dus ik hoop dat ze de arrogantie van McClaren afstraffen... dat je tegen een amateurclub nog wat reserves erin gooit ok, maar ik vind het net iets te minachtend om tegen een Eerstedivsieclub hetzelfde te doen
Je overdrijft.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Naast Ajax is Den Bosch mijn club, dus ik hoop dat ze de arrogantie van McClaren afstraffen... dat je tegen een amateurclub nog wat reserves erin gooit ok, maar ik vind het net iets te minachtend om tegen een Eerstedivsieclub hetzelfde te doen
Stonden dit jaar bijna in de Eredivisie dus nee... en dat ze dit seizoen niet zo lekker zijn begonnen is een ander verhaal... maar ik denk dat ze tot de betere teams in de JL behorenquote:
Nee joh, da's de Graafschapquote:Op donderdag 1 november 2012 18:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stonden dit jaar bijna in de Eredivisie dus nee... en dat ze dit seizoen niet zo lekker zijn begonnen is een ander verhaal... maar ik denk dat ze tot de betere teams in de JL behoren
Wat een mongolentwitter:JeroenKapteijns twitterde op donderdag 01-11-2012 om 18:53:44Vanuit het FC Den Bosch-vak is al tweemaal zwaar vuurwerk gegooid in een vak met kinderen Mensen verplaatsen zich op tribune #triest #tweden reageer retweet
Inderdaad... daar mogen ze keihard tegenop tredenquote:Op donderdag 1 november 2012 18:56 schreef Dos37 het volgende:
Wat een mongolentwitter:JeroenKapteijns twitterde op donderdag 01-11-2012 om 18:53:44Vanuit het FC Den Bosch-vak is al tweemaal zwaar vuurwerk gegooid in een vak met kinderen Mensen verplaatsen zich op tribune #triest #tweden reageer retweet
Die vindt zichzelf echt veel te goedquote:Op donderdag 1 november 2012 19:00 schreef HarryVonZwichel het volgende:
Castaignos is ook zo'n ellendige speler. In de eerste minuut ging hij ook al opzichtig liggen en janken om een penalty.
Eerst bal dan been.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter kijken. Hij schopt hem gewoon voor z'n been.
Roelof Luinge had nooit een penalty gegeven!!!!quote:Op donderdag 1 november 2012 19:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Henk Kessler!!1111
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Henk Kessler!!1111
Geen rechten alles is voor eredivisie live.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:02 schreef FredWielergek het volgende:
Waarom zijn er geen live beelden vanavond (en afgelopen dagen) op veronica?
Waarom welquote:Op donderdag 1 november 2012 19:02 schreef FredWielergek het volgende:
Ik zou zeggen, ga betalen voor Eredivisie Live.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:02 schreef FredWielergek het volgende:
Ik ben niet gek.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:03 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga betalen voor Eredivisie Live.
over 1 uur veldrijden op Ketnet/op12quote:Op donderdag 1 november 2012 19:02 schreef FredWielergek het volgende:
zegt FredWielergekquote:
IK klaag ook niet, ik vraag het alleen maarquote:Op donderdag 1 november 2012 19:05 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Dan zou ik ook niet gaan klagen dat Veronica niets uitzendt.
Ja dat magquote:Op donderdag 1 november 2012 19:08 schreef HarryVonZwichel het volgende:
McClaren gaat weer even kijken in de catacomben. Mag dit?
oke staat genoteerdquote:Op donderdag 1 november 2012 19:07 schreef Saekerhett het volgende:
Terecht rood!
Ik zei drie seconden daarvoor: "Daar kun je ook rood voor geven..."
Als hij moet pissen dan mag dat ja.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:08 schreef HarryVonZwichel het volgende:
"Koos, mag dit?"quote:Op donderdag 1 november 2012 19:08 schreef HarryVonZwichel het volgende:
Hier kan je gewoon rood voor geven hoor.quote:
Zijn advocaat kan verklaren dat het weer een bijgeloof is.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:08 schreef HarryVonZwichel het volgende:
Ik word zo moe van die manquote:Op donderdag 1 november 2012 19:08 schreef HarryVonZwichel het volgende:
Soort Douglas iddquote:Op donderdag 1 november 2012 19:08 schreef TheVulture het volgende:
Wat een domme kamikaze-actie... nu vind ik die Boyata sowieso altijd al
In geen miljoenjaar.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hier kan je gewoon rood voor geven hoor.
Net alsof dat belangrijk is.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:08 schreef TwenteFC het volgende:
Nu mag hij zondag tegen Feyenoord ook niet mee doen of wel?
Alleen maar beter voor jullie tochquote:Op donderdag 1 november 2012 19:08 schreef TwenteFC het volgende:
Nope. Direct rood in de beker is schorsing in de competitie.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:08 schreef TwenteFC het volgende:
Geluk voor Twente. Ik vind die kerel helemaal niets toevoegen.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:08 schreef TwenteFC het volgende:
Ja dat zat ik me ook te bedenkenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen maar beter voor jullie toch
Mooi zonde.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:08 schreef TwenteFC het volgende:
Verdediging van FC Twente is toch niet zo best in de breedte?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja dat zat ik me ook te bedenken
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof dat belangrijk is.
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen maar beter voor jullie toch
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:09 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Geluk voor Twente. Ik vind die kerel helemaal niets toevoegen.
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja dat zat ik me ook te bedenken
quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:08 schreef TwenteFC het volgende:
Boyata is dun en dat is goed.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar goed, Boskamp zegt dat Boyata goed is, dus hij is goed.
Boehoehoequote:
Met dungezaaide verdediging van FC Twente moet je er niet zo blij mee zijnquote:
Douglas zit op de bank.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:09 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Verdediging van FC Twente is toch niet zo best in de breedte?
Geen Boyata > Wel Boyataquote:Op donderdag 1 november 2012 19:12 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Met dungezaaide verdediging van FC Twente moet je er niet zo blij mee zijn
En hij is boosquote:Op donderdag 1 november 2012 19:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
McClaren is weer naar binnen geweest hoor
OHH WAT ERRUG!!!quote:Op donderdag 1 november 2012 19:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Toch prima hij is zijn tijd vooruit met de videobeelden.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Those are texts, considering that.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
OHH WAT ERRUG!!!
terug naar Engeland die man, wat een schurk
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
OHH WAT ERRUG!!!
terug naar Engeland die man, wat een schurk
Wie blijven er over dan? Als ik de selectie bekijk...quote:
Mwoah, we hebben genoeg achter de hand.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:12 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Met dungezaaide verdediging van FC Twente moet je er niet zo blij mee zijn
Bengtsson blessurequote:Op donderdag 1 november 2012 19:14 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Wie blijven er over dan? Als ik de selectie bekijk...
17 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
29 Braafheid, Edson (NED) Verdediger
12 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger
16 Breukers, Tim (NED) Verdediger
2 Bjelland, Andreas (DEN) Verdediger
18 Boyata, Dedryck (BEL) Verdediger
Die zwarte back!quote:
Qua centrale verdedigers weinig vind ik./quote:Op donderdag 1 november 2012 19:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mwoah, we hebben genoeg achter de hand.
Veel last van Boyata zijn schorsing zullen we niet hebben.
quote:
Al wil je die ook liever niet in de basis, pure matigheidquote:Op donderdag 1 november 2012 19:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die kan er waarschijnlijk gewoon bij zijn Zondag.
Douglas en Wisgerhof staan er zondag.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:15 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Qua centrale verdedigers weinig vind ik./
Zoveelste kans alquote:Op donderdag 1 november 2012 19:16 schreef Adelante het volgende:
Die blonde mooiboy kan er de ballen van
Is bij VI al vaak ter sprake geweest hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Nooit van gehoord. Ben na de 1-0 ff niet achter m'n tv geweest, het is wat.
En als Douglas of Wisgerhof zijn heup breekt, wat dan? Dat is nou mijn vraag.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Douglas en Wisgerhof staan er zondag.
Theo Reitsma heeft bril nodig.quote:
Volgens de twente watcher is hij de beste van allemaal.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is bij VI al vaak ter sprake geweest hoor
Provincieclubjes volg ik niet zo nauwlettend.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is bij VI al vaak ter sprake geweest hoor
Bjelland is ook op de weg terug.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:17 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
En als Douglas of Wisgerhof zijn heup breekt, wat dan? Dat is nou mijn vraag.
Joh, die gast had al 10 jaar geleden moeten stoppen met commentaar geven.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:17 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Theo Reitsma heeft bril nodig.
De Bundesliga toch wel?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Provincieclubjes volg ik niet zo nauwlettend.
Wat is lezen lastig hé. Ik vraag nou wie Twente achter de hand heeft als Douglas zondag zijn heup breekt.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bjelland is ook op de weg terug.
Wisgerhof, want Bengtsson speelt waarschijnlijk gewoon.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:18 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Wat is lezen lastig hé. Ik vraag nou wie Twente achter de hand heeft als Douglas zondag zijn heup breekt.
Normaal vind ik dat echt een zelfingenomen rukkertje... maar goedquote:Op donderdag 1 november 2012 19:22 schreef HarryVonZwichel het volgende:
Nou, dat is mooi. Joey Brock maakt 1-1.
FC Twente doet het allemaal op gelukquote:Op donderdag 1 november 2012 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
Ik geloof toch niet dat we hier de aankomende landskampioen aan het werk zien, wat een gepruts allemaal.
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:25 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
FC Twente doet het allemaal op geluk
Ik heb liever clubs die met mooi voetbal strijden dan clubs die op geluk het kampioenschap binnenhalen.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]34 competitiewedstrijden geluk, ik teken ervoor.
Ik heb liever FC Twente die het kampioenschap binnenhaalt.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:27 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Ik heb liever clubs die met mooi voetbal strijden dan clubs die op geluk het kampioenschap binnenhalen.
Ik doe het altijd rustig aanquote:Op donderdag 1 november 2012 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Steve kan het wel rustig aan doen!
Dat zie ik echt niet gebeuren dit jaar.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik heb liever FC Twente die het kampioenschap binnenhaalt.
Ik heb liever dat het laffe voetbal wordt afgestraft door clubs als Heracles, Ajax & FC Barcelona.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik heb liever FC Twente die het kampioenschap binnenhaalt.
Het is allemaal tactiek om Feyenoord zand in de ogen te strooien voor zondagquote:Op donderdag 1 november 2012 19:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan wel janken door dat gepruts van Twente
Ajax en PSV was ook triest, dat bekertoernooi leeft net zo weinig bij de mensen als die Europa League.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan wel janken door dat gepruts van Twente
Omdat het tegen kleine clubjes is...quote:Op donderdag 1 november 2012 19:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ajax en PSV was ook triest, dat bekertoernooi leeft net zo weinig bij de mensen als die Europa League.
Wie dan? PSV, Vitesse of Ajax?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zie ik echt niet gebeuren dit jaar.
Vitesse ook niet denk ik, ik denk Ajax of PSV, Feyenoord als outsider.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie dan? PSV, Vitesse of Ajax?Die maken namelijk wél indruk.
Ik zie eerder PSV of Ajax kampioen worden.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie dan? PSV, Vitesse of Ajax?Die maken namelijk wél indruk.
Eredivisie live Goquote:Op donderdag 1 november 2012 19:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En toen klapte de stream er uit
Wie neemt Andre Ooijer nog serieus.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:38 schreef Caland het volgende:
Dat is toch gewoon een 100% strafschop man Andre Ooijer
André Ooijer.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:40 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Wie neemt Andre Ooijer nog serieus.
Nee hoor die lopen naar hun plek via de grachtquote:Op donderdag 1 november 2012 19:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Loopt meer volk de tribune af dan dat er opkomt.
Spelen ze eigenlijk tegen Hollandia uit Hoorn?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:51 schreef Slobeend het volgende:
Heerenveen na 1e helft nog op 0-0, thuis tegen Hollandia.
Ach gisteren was net zo ergquote:
Ja, uit Hoorn inderdaad.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Spelen ze eigenlijk tegen Hollandia uit Hoorn?
twitter:fctwente twitterde op donderdag 01-11-2012 om 20:02:45De politie heeft verdachten aangehouden die vuurwerk vanuit het Den Bosch-vak hebben gegooid. reageer retweet
Charme van de beker manquote:Op donderdag 1 november 2012 20:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat een zielige bende is die beker dit jaar zeg
Tadic en Chadli zijn goed, Fer in vorm vind ik ook leuk, verder stelt het allemaal niet zoveel voor.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
'FC Twente speelt het beste voetbal.'
Al die mensen die dat ooit hebben gezegd.
Steve ontslagen dat zou toch verschrikkelijk zijn, Twente zou zo maar eens een normaal iemand aan het roer kunnen krijgenquote:Op donderdag 1 november 2012 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als deze pot er voor zorgt dat Steve eruitvliegt mag Den Bosch van mij wel met 1-5 winnen
Ik vrees beide.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Theo weet niet wanneer er een herhaling is.... zit hij niet in het stadion of is hij dement?
een trainer ontslaan die na 1/3de van de competitie bovenaan staat?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als deze pot er voor zorgt dat Steve eruitvliegt mag Den Bosch van mij wel met 1-5 winnen
Moet kunnen, is bij Ajax ook wel eens gebeurd dacht ik.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
een trainer ontslaan die na 1/3de van de competitie bovenaan staat?
Steve snapt niks van het spel, dat zie je elke wedstrijd met wéér een andere opstelling. Geef die man een andere baan binnen de club en schuif Mulder/Pahlplatz/Schreuder naar voren ofzoquote:Op donderdag 1 november 2012 20:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
een trainer ontslaan die na 1/3de van de competitie bovenaan staat?
Wat is deze? Twente op achterstand?quote:
Iddquote:Op donderdag 1 november 2012 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Twente heeft toch al drie keer gewisseld? Douglas, Chadli, Tadic.
Theo wordt nog meer dement.
Dat is meestal zo als het 1-2 staat en Twente speelt thuis.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat is deze? Twente op achterstand?
Nee man, hij brengt sfeer.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Twente heeft toch al drie keer gewisseld? Douglas, Chadli, Tadic.
Theo wordt nog meer dement.
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die Reitsma mag ook wel opflikkeren ja
Daar was ie weer.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:14 schreef j0rdiiii het volgende:
wanneer gaat steve zijn geniale schreeuw weer eens gebruiken??
76quote:Op donderdag 1 november 2012 20:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hoeveelste minuut is het bij Twente?
Ja en je liep zeker met hem weg toen we kampioen werdenquote:Op donderdag 1 november 2012 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Steve snapt niks van het spel, dat zie je elke wedstrijd met wéér een andere opstelling. Geef die man een andere baan binnen de club en schuif Mulder/Pahlplatz/Schreuder naar voren ofzo
Guti toont veel talent, Fer komt er straks weer bij. en Bjelland is ook op de weg terug.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:21 schreef j0rdiiii het volgende:
lekker teren op de individuele kwaliteit van chadli en tadic![]()
simpel, matig team dat twente
MPH was een baas hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 20:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja en je liep zeker met hem weg toen we kampioen werden
Tuurlijk heeft ie z'n rare momenten en wissels maar ik zie geen reden om hem te ontslaan in ieder geval niet zolang we bovenaan staan. Mensen vergeten weleens dat dat best bijzonder is voor Twente.
Daarnaast is de laatste jaren opeens geen enkele coach meer goed genoeg, Steve, Co of MPH.. Wie moet het dan worden?
Zullen ze wel met zo'n dwaas als Sollied komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft het verneukt toen bij Heerenveen toch?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zullen ze wel met zo'n dwaas als Sollied komen
die won de beker wel hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 20:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die heeft het verneukt toen bij Heerenveen toch?
Wel de beker nog gewonnenquote:Op donderdag 1 november 2012 20:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die heeft het verneukt toen bij Heerenveen toch?
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met het oog van een schutter zegt die Reitsma nog. Bal gaat verdomme over de zijlijn.
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met het oog van een schutter zegt die Reitsma nog. Bal gaat verdomme over de zijlijn.
quote:.. maar ehhh, hij schiet niet raak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |