Doe maar niet.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:07 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een saaie wedstrijden toch ook weer.
Doe de volgende ronde maar
PSV - Ajax
Feyenoord - AZ
Vitesse - Twente
of iets dat daar op lijkt.
xerxes speelt daar vanavond.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hmm, wat is daar te beleven?
Ik verwacht er helemaal niks van, 0-0 na 120 minuten voetballen en dan door met penalties.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:51 schreef Toto69 het volgende:
Vanavond FC Twente - FC Den Bosch, ¿qué será será?
Niet zo negatief manquote:Op donderdag 1 november 2012 17:31 schreef Snuf. het volgende:
Zullen we gaan gokken op het aantal stoeltjes dat gesloopt gaat worden op Het Kasteel?
Ik zet in op 150.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 november 2012 17:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet zo negatief manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dus jij zit te wachten op derderangs clubs zoals ADO'20 en Rijnsburgse Boys in de kwartfinale als het allemaal volgens jouw loting gaat.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:07 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een saaie wedstrijden toch ook weer.
Doe de volgende ronde maar
PSV - Ajax
Feyenoord - AZ
Vitesse - Twente
of iets dat daar op lijkt.
Dat zien we dan wel weer. De volgende ronde mogen er iig wel een paar mooie affiches tussenzitten, dit is echt niks.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:42 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Dus jij zit te wachten op derderangs clubs zoals ADO'20 en Rijnsburgse Boys in de kwartfinale als het allemaal volgens jouw loting gaat.
Eens. Bekervoetbal is echt teringsaai tot aan de kwartfinales.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer. De volgende ronde mogen er iig wel een paar mooie affiches tussenzitten, dit is echt niks.
Ik heb liever de mooie affiches op het eind dan in het midden/vroeg. Snap niet dat je daar op zit te wachten.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer. De volgende ronde mogen er iig wel een paar mooie affiches tussenzitten, dit is echt niks.
Denk dat veel mensen het daar mee oneens zijn, aangezien er in de eerdere rondes juist 'stunts' zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eens. Bekervoetbal is echt teringsaai tot aan de kwartfinales.
Net als gisteren Ajax en PSV, dat was ook helemaal niks.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:46 schreef Momo... het volgende:
Volgens mij word dit echt een kutpot
Ik vind het vrij logisch eigenlijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Bosch mijn club, dus ik hoop dat ze de arrogantie van McClaren afstraffen... dat je tegen een amateurclub nog wat reserves erin gooit ok, maar ik vind het net iets te minachtend om tegen een Eerstedivsieclub hetzelfde te doen
Je overdrijft.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Naast Ajax is Den Bosch mijn club, dus ik hoop dat ze de arrogantie van McClaren afstraffen... dat je tegen een amateurclub nog wat reserves erin gooit ok, maar ik vind het net iets te minachtend om tegen een Eerstedivsieclub hetzelfde te doen
Stonden dit jaar bijna in de Eredivisie dus nee... en dat ze dit seizoen niet zo lekker zijn begonnen is een ander verhaal... maar ik denk dat ze tot de betere teams in de JL behorenquote:
Nee joh, da's de Graafschapquote:Op donderdag 1 november 2012 18:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stonden dit jaar bijna in de Eredivisie dus nee... en dat ze dit seizoen niet zo lekker zijn begonnen is een ander verhaal... maar ik denk dat ze tot de betere teams in de JL behoren
Wat een mongolentwitter:JeroenKapteijns twitterde op donderdag 01-11-2012 om 18:53:44Vanuit het FC Den Bosch-vak is al tweemaal zwaar vuurwerk gegooid in een vak met kinderen Mensen verplaatsen zich op tribune #triest #tweden reageer retweet
Inderdaad... daar mogen ze keihard tegenop tredenquote:Op donderdag 1 november 2012 18:56 schreef Dos37 het volgende:
Wat een mongolentwitter:JeroenKapteijns twitterde op donderdag 01-11-2012 om 18:53:44Vanuit het FC Den Bosch-vak is al tweemaal zwaar vuurwerk gegooid in een vak met kinderen Mensen verplaatsen zich op tribune #triest #tweden reageer retweet
Die vindt zichzelf echt veel te goedquote:Op donderdag 1 november 2012 19:00 schreef HarryVonZwichel het volgende:
Castaignos is ook zo'n ellendige speler. In de eerste minuut ging hij ook al opzichtig liggen en janken om een penalty.
Eerst bal dan been.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter kijken. Hij schopt hem gewoon voor z'n been.
Roelof Luinge had nooit een penalty gegeven!!!!quote:Op donderdag 1 november 2012 19:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Henk Kessler!!1111
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Henk Kessler!!1111
Geen rechten alles is voor eredivisie live.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:02 schreef FredWielergek het volgende:
Waarom zijn er geen live beelden vanavond (en afgelopen dagen) op veronica?
Waarom welquote:Op donderdag 1 november 2012 19:02 schreef FredWielergek het volgende:
Ik zou zeggen, ga betalen voor Eredivisie Live.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:02 schreef FredWielergek het volgende:
Ik ben niet gek.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:03 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga betalen voor Eredivisie Live.
over 1 uur veldrijden op Ketnet/op12quote:Op donderdag 1 november 2012 19:02 schreef FredWielergek het volgende:
zegt FredWielergekquote:
IK klaag ook niet, ik vraag het alleen maarquote:Op donderdag 1 november 2012 19:05 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Dan zou ik ook niet gaan klagen dat Veronica niets uitzendt.
Ja dat magquote:Op donderdag 1 november 2012 19:08 schreef HarryVonZwichel het volgende:
McClaren gaat weer even kijken in de catacomben. Mag dit?
oke staat genoteerdquote:Op donderdag 1 november 2012 19:07 schreef Saekerhett het volgende:
Terecht rood!
Ik zei drie seconden daarvoor: "Daar kun je ook rood voor geven..."
Als hij moet pissen dan mag dat ja.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:08 schreef HarryVonZwichel het volgende:
"Koos, mag dit?"quote:Op donderdag 1 november 2012 19:08 schreef HarryVonZwichel het volgende:
Hier kan je gewoon rood voor geven hoor.quote:
Zijn advocaat kan verklaren dat het weer een bijgeloof is.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:08 schreef HarryVonZwichel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |