ff kijkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Over die gekte in Sneek was gisteren een ook leuke reportage over bij Studio Sport.
Nou dan wil ik het zeker niet. Ik hou sowieso niet echt van dansvoorstellingen (ja das best vreemd schijntquote:Op donderdag 1 november 2012 10:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben er naar de musical Chicago geweest en vond er eerlijk gezegd niet zo veel aanDe film was sprankelend, bij de musical die ze daar deden kreeg ik het sterke gevoel alsof de cast hun riedeltje deden zonder enig plezier. Even afraffelen en weer lekker naar huis, zo voelde het.
Zo flauw en goedkoop, naamgrapjes in een krantenkop.quote:
Lekker juist. Spek, ei, toast, worstjes, witte bonen in tomatensaus en niet te vergeten bloedworst.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Boeking is bevestigd. Zie op de hotelsite dat het ontbijt echt Engels ontbijt is. Brrr doe mij maar alleen toast en ei
Ja dat stond in de beschrijving, + tomaten en champignonsquote:Op donderdag 1 november 2012 12:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker juist. Spek, ei, toast, worstjes, witte bonen in tomatensaus en niet te vergeten bloedworst.
Hollandersquote:Op donderdag 1 november 2012 12:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja dat stond in de beschrijving, + tomaten en champignons
In de beoordelingen van NL'e toeristen staat; 'ik mis het plakje kaas' haha.
Gebakken rijst met seroendeng. Wel zelf gemaaktequote:Op donderdag 1 november 2012 13:19 schreef Stereotomy het volgende:
Heerlijk, een stevig hartig ontbijt
..."Ritualiseren".....quote:Op donderdag 1 november 2012 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
Sleutels ingeleverd oude huis
Officieel verhuisdVoelt 'normaal' aan.
Oh, yum! Ook heel erg lekkerquote:Op donderdag 1 november 2012 13:14 schreef Den_Haag het volgende:
idd, maar een Engels ontbijt vind ik ook een beetje ver gaan. Chinees ontbijt dan maar?
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 november 2012 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
Sleutels ingeleverd oude huis
Officieel verhuisdVoelt 'normaal' aan.
Oh heerlijk! Maar pas wel om 12u svp.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
idd, maar een Engels ontbijt vind ik ook een beetje ver gaan. Chinees ontbijt dan maar?
[ afbeelding ]
Lekker om 7u in de ochtendquote:Op donderdag 1 november 2012 14:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Maar pas wel om 12u svp.
quote:Op donderdag 1 november 2012 15:33 schreef borisz het volgende:
Dat achteruit inparkeren wordt nog wel eens wat.
Nu de handrembochtjes en het driften?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:33 schreef borisz het volgende:
Zojuist gereserveerd voor een (herhaal) slipcursus van een iBood actie.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:33 schreef borisz het volgende:
Zelfgemaakt?quote:Op donderdag 1 november 2012 17:51 schreef Sarabi het volgende:
Straks sushi eten
Nu hopen dat mijn vriend niet te laat thuis is.
dit of met een bak rijst.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soms - heel soms - is het opgelosd door de stekker om te draaien...quote:Op donderdag 1 november 2012 17:17 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, de dimbare spaarlamp bromt
Misschien nog verschil tussen halogeendimmers en spaarlampdimmers?
Oh AnneX je bent er GLOEIEND bijquote:Op donderdag 1 november 2012 18:29 schreef AnneX het volgende:
Soms - heel soms - is het opgelosd door de stekker om te draaien...![]()
![]()
zegt mn. X .
En nog iets over 50 Hertz en 100 Hertz.
Ad: Spaarlamp is tl- principe...is die dan te dimmen? vraagt X zich af...?![]()
Ik vind 1 kant op altijd makkelijk, andere kant blijft wat lastigerquote:Op donderdag 1 november 2012 15:33 schreef borisz het volgende:
afhankelijk van de voorschakeling is een tl/spaarlamp/ledlamp te dimen.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Soms - heel soms - is het opgelosd door de stekker om te draaien...![]()
![]()
zegt mn. X .
En nog iets over 50 Hertz en 100 Hertz.
Ad: Spaarlamp is tl- principe...is die dan te dimmen? vraagt X zich af...?![]()
Nee, hoor. Maar jij hebt je eigen lampie in huis.quote:
Nog niet. Ik ga uit van begin 2013quote:Op donderdag 1 november 2012 15:51 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Al zicht op een datum voor afrijden?
quote:Op donderdag 1 november 2012 18:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh AnneX je bent er GLOEIEND bij
http://www.speld.nl/2011/(...)steen-van-renesse-2/quote:Bij de aanleg van een vakantiepark in het Zeeuwse Renesse stuitten bouwvakkers dit weekend op een bijzondere steen. Op een tablet is een couplet van een onbekend nummer van de band Bløf geschreven, samen met twee vertalingen ervan. Over de herkomst van de steen bestaat onduidelijkheid, wel is nu al zeker dat de steen een essentiële sleutel vormt tot de ontcijfering van het werk van de Middelburgse band.
Een onderzoeksteam heeft dankzij de steen al drie liedteksten van de band weten te vertalen en houdt zich momenteel bezig met de decodering van het nummer Holiday in Spain. Dat nummer werd altijd als onvertaalbaar beschouwd vanwege cryptische fragmenten als ‘Er zijn vliegtuigstoelen, miljoenen bij bedoeling’ en ‘Mijn schoenen zijn gejat / Maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat.’ Bert Bokhoven, taalwetenschapper aan de Universiteit van Hilvarenbeek en leider van het onderzoeksteam: ‘Wàt is er dan nog? Waarom wil de schrijver naar buiten? Met zulke vragen kon je voorheen supercomputers laten crashen.’ Inmiddels is al zo’n tachtig procent van de song vertaald naar normaal Nederlands.
Paskal Jakobsen, zanger van Bløf, reageert verheugd: “Ik geneer me wel eens dat ik echt geen idee heb wat ik sta te zingen.” Jakobsen noemt als voorbeeld de regels ‘Hier ben ik veilig/Hier ben ik sterk/Hier ben ik heilig/Dit is mijn kerk.’ Jakobsen: “Het is nooit gebeurd, maar je blijft toch altijd bang dat iemand je eens vraagt: ‘Eeeeh, waar?”
De ontdekking van de steen is bovendien een opsteker voor vele Bløf-fans. Zij konden zich tot nu toe moeilijk verweren tegen de aantijging dat de teksten van de band niet meer om het lijf hebben dan prententieuze rijmelarij. Arjan Dijksma, fan van het eerste uur: “Ik heb altijd aangevoeld dat een regel als ‘Ik vraag niet om je hand maar om je vingers die me wijzen op mezelf’ geen hoogdravend, quasi-poëtisch geneuzel is, maar wel degelijk ergens over gaat. Ik kan niet wachten tot ik weet waarove
is dat een onbijtquote:Op donderdag 1 november 2012 13:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schelden ?quote:Op donderdag 1 november 2012 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Voorstel voor nieuwe usernaam voor AX : Annekay
quote:Op donderdag 1 november 2012 18:59 schreef z80 het volgende:
An elderly man is stopped by the police around 2a.m.
and is asked where he is going at this time of night.
The man replies, "I am on my way to a lecture about
alcohol abuse and the effects it has on the human body.
as well as smoking and staying out late."
The officer then asks, "Really? Who is giving that lecture
at this time of night?"
The man Replies, "That would be my wife."
Wat een geweldige foto'squote:Op donderdag 1 november 2012 21:05 schreef Isabeau het volgende:
En hier dacht ik 'zijn al die mensen nou zo lelijk, of is het vooral de haardracht en dat ze zo ongelukkig kijken?'
http://www.retronaut.com/2011/08/husbands-and-wives-1800s/
[ afbeelding ]
lol! Die wilde zijn maiskolfhouder aan de man brengen?!quote:Op donderdag 1 november 2012 21:21 schreef Bluezz het volgende:
http://www.retronaut.com/2012/02/cat-eating-corn-on-the-cob-1951/
Ja zoiets hebben wij ook ooit laten maken bij V&Dquote:Op donderdag 1 november 2012 21:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond die 'invicible mother' pictures zo hilarischDan bleven de kinderen beter zitten en kon je ze makkelijker fotograferen. Doe dan die moeder gewoon ook in beeld zeg
edit: ik lees net bij het commentaar dat de foto's niet zo in de albums zaten, maar dat er nog een passe partout over lag waardoor je alleen het kind zag. Ah, dat klinkt wel logisch.
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lol! Die wilde zijn maiskolfhouder aan de man brengen?!
En wat dacht je van deze foto:
[ afbeelding ]
Ik denk dat menig man na het zien van die foto dacht: geef mij maar een whiskey ipv die lippen
The Postmaster General quickly issued a regulation forbidding the sending of children in the mail after hearing of those examples.”quote:Op donderdag 1 november 2012 21:25 schreef Bluezz het volgende:
Dit dan : gewoon je kind opsturen
http://www.retronaut.com/(...)rough-the-post-1900/
Best moderne look heeft zequote:Op donderdag 1 november 2012 20:59 schreef Isabeau het volgende:
En in de categorie 'Smiling Victorians' ook uit de 19e eeuw dit meisje:
[ afbeelding ]
Ik kan er niets aan doen, maar dat gezicht...en die ogen...wowEn ze is uiteraard al héél lang dood.
Nou ik nog steeds nietquote:Collega's vergeven Kristen Stewart
AMSTERDAM - Kristen Stewart wordt door haar Twilight-collega's vergeven voor haar slippertje met regisseur Rupert Sanders.
Foto: Getty Images
"Ze is 22 jaar oud. Sta er eens bij stil: hoeveel fouten maakte jij toen je zo oud was?", zegt Daniel Cudmore.
"Ik maakte er een heleboel", gaat de 31-jarige Cudmore, die vampier Felix vertolkt in de Twilight-reeks, verder tegenover Us Weekly. "Ze is een bekend figuur, maar ze zit ook gewoon in een relatie. Elke relatie gaat door ups en downs en heeft zo haar problemen."
Ook Charlie Bewley, die Demetri speelt in de vampierfilms, neemt zijn collega niks kwalijk. "Ik ben zo vaak vreemdgegaan dat het hypocriet zou zijn om iets van haar te zeggen."
Stewart had drie jaar lang een relatie met Robert Pattinson, haar tegenspeler in Twilight, toen ze vreemdging. De twee, die de laatste tijd regelmatig samen worden gespot, lijken hun relatie nieuw leven in te blazen.
Of draadloos vanaf die smartphone natuurlijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
@ TAV ik heb nu een van mijn smartphones (recessie...) permanent met kabel aangesloten op mijn stereotoren (hey, van mijn vakantiebaan @ VWO 4 gekocht), maar draadloos vanaf de laptop is natuurlijk veel handiger.
Ja, of een anderequote:Op donderdag 1 november 2012 22:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Of draadloos vanaf die smartphone natuurlijk.
http://www.meldpuntdonnerhuren.nl/index.htmlquote:Waarom worden veel sociale huurwoningen duurder?
Door: Mirjam van Putten − 27/09/12, 15:00
© ANP. Binnenstad Amsterdam.
Bij een nieuw puntensysteem om huurprijzen van sociale huurwoningen te bepalen wordt nu ook de ligging van de woning bij de huur inbegrepen. Huurprijzen komen daardoor terecht in de vrije sector, waardoor een huis in de binnenstad voor veel mensen een verre droom blijft. Vijf vragen over dit nieuwe systeem.
[..]
De huurverhoging is alleen van toepassing op nieuwe huurders die in de binnensteden willen wonen. Mensen die er al wonen hebben er dus geen last van.
Precies, heb ik (ook) besloten.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:36 schreef golfer het volgende:
Alweer 1 van de vele andere rekenmethodes die ik vandaag heb voorbij zien komen.
Zolang er nog niets echt beslist is en er nog steeds over 2014 gespeculeerd wordt neem ik elk rekenmodel en de paniek daarover met een flinke korrel zout.
Deze bijvoorbeeld voor modaal van 1Vandaag komt op hele andere getallen uit:
http://www.eenvandaag.nl/gezondheid/41761/bereken_uw_zorgpremie
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:36 schreef golfer het volgende:
Alweer 1 van de vele andere rekenmethodes die ik vandaag heb voorbij zien komen.
Zolang er nog niets echt beslist is en er nog steeds over 2014 gespeculeerd wordt neem ik elk rekenmodel en de paniek daarover met een flinke korrel zout.
Deze bijvoorbeeld voor modaal van 1Vandaag komt op hele andere getallen uit:
http://www.eenvandaag.nl/gezondheid/41761/bereken_uw_zorgpremie
Niet verkeerdquote:[b]Je gaat 414 euro per jaar minder betalen, daarbovenop is je eigen risico (maximaal) 350 euro.
Hier geen problemen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:03 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, de iPhone heeft problemen met de Facebook app. Klapt er de heel tijd uit. Enig idee?
Ik ook.quote:Op vrijdag 2 november 2012 07:32 schreef Isabeau het volgende:
niet verkeerd(maar betaal veel liever veel meer, want dat zou betekenen dat ik ook veel meer geld -
quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:15 schreef Stereotomy het volgende:
SWEET MOTHER OF JESUS!
Elektrische deken![]()
![]()
Je zou toch in de buurt van 2 keer modaal zitten zegquote:Op donderdag 1 november 2012 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Snackende zorgkosten
Ik zeg het nog maar een keer: de sleutel is niet meer betalen, het is preventie.
Dat zal nog wel even duren denk ik. Maar het zou wel fijn zijn als er duidelijkheid komt over wat het dan wordt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je zou toch in de buurt van 2 keer modaal zitten zeg![]()
We wachten maar eens eerst af tot alles uitgewerkt en bekend is.
Golferquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:08 schreef golfer het volgende:
ik kon het niet laten om zijn Filipijnse vrouw mee te nemen om in te vriezen.
De rijken worden rijker?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:20 schreef golfer het volgende:
Ik ook.
Zit liever op een 5 ton of meer bruto als huilende veelverddiener:
http://www.volkskrant.nl/(...)e-erop-vooruit.dhtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |