Nou.. Wel lief ende teder hoor, anders vind ik het gemeenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
We gaan hem gewoon picsverkrachten.
*kijkt verlegenquote:
Aleen foto's maken hoor, niets engsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nou.. Wel lief ende teder hoor, anders vind ik het gemeen
* Fera geeft 'n kusje op je blosjes.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
*kijkt verlegen![]()
![]()
Nee okay dan is het goedquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Aleen foto's maken hoor, niets engs
En we overtuigen Fera en de hond van Fera ervan dat we geen kwaad in de zin hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee okay dan is het goeddoen we
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera geeft 'n kusje op je blosjes.
Ga je gang.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En we overtuigen Fera en de hond van Fera ervan dat we geen kwaad in de zin hebben.
Dat is toch niet nodigquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En we overtuigen Fera en de hond van Fera ervan dat we geen kwaad in de zin hebben.
Dat komt sowieso wel goed.. Ik kijk gewoon heel lief en beetje blozen enzo.. En we hebben idd ook geen kwaad in de zin toch.. Ja toch niet danquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je moet gewoon Fera bespringen, dan is die afgeleid en dan kan ik foto's van Kaneel maken, en dan sneaken we weer de donkere nacht in.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat komt sowieso wel goed.. Ik kijk gewoon heel lief en beetje blozen enzo.. En we hebben idd ook geen kwaad in de zin toch.. Ja toch niet dan
Dank je.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
*kijkt verlegen![]()
![]()
Of nog makkelijker vragen aan Fera om foto's te makenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je moet gewoon Fera bespringen, dan is die afgeleid en dan kan ik foto's van Kaneel maken, en dan sneaken we weer de donkere nacht in.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je moet gewoon Fera bespringen, dan is die afgeleid en dan kan ik foto's van Kaneel maken, en dan sneaken we weer de donkere nacht in.
Waarom leest niemand mijn posts?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Reposten danquote:
Rokje mij bespringen?quote:
Nee, dat bedoel ik niet. Ik zei eerder: "Ga je gang". Mij overtuigen en/of bespringen is overbodig. Laat me maar lekker pitten. En Bogie zit in een bench.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat is goed voor mijn eigenwaarde. Maar jij mag ook foto's maken hoor.
Misschien gaat hij blaffen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Ik zei eerder: "Ga je gang". Mij overtuigen en/of bespringen is overbodig. Laat me maar lekker pitten. En Bogie zit in een bench.
Hij wil mij niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kaneel heeft een stijve, bespring hem, snel!
Djoek die bitchquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Madame de kat moet persé even met haar bolle harses op m'n arm liggen hoor.. Zo kan ik toch nie goed typen nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
* LovelyLady kruipt lekker tegen Fera aanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Ik zei eerder: "Ga je gang". Mij overtuigen en/of bespringen is overbodig. Laat me maar lekker pitten. En Bogie zit in een bench.
Nee, alleen enthousiast kwispelen dat jullie er zijn.quote:
Zonde wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jij ligt dan te slapen he, jij krijgt er niets van mee.
Jazeker.quote:
Geeft maar hier, ik hou van kattenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Madame de kat moet persé even met haar bolle harses op m'n arm liggen hoor.. Zo kan ik toch nie goed typen nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Jeeyquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, alleen enthousiast kwispelen dat jullie er zijn.
Zonder bijbedoelingen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady kruipt lekker tegen Fera aan
Zonder bijbedoelingen bitchesik kan dat
quote:
Neem maar ff over ja, het begint pijn te doenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geeft maar hier, ik hou van katten
Alleen maar liefdequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Zonder bijbedoelingen?Wat heb ik er dan aan?
Over het algemeen komen ze gelijk naar mij toe als ik ergens benquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]Nohhhhhhhhhhhhhhh
[..]
Neem maar ff over ja, het begint pijn te doenmaar ik vind t zielig om dr weg te duwen
De rest doe ik evt welquote:
Deze komt vrijwel nooit DIRECT naar iemand toe, duurt altijd wel een paar minuutjes.. Heel toevallig was dat laatst eens een keer anders en m'n mond viel open van verbazingquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Over het algemeen komen ze gelijk naar mij toe als ik ergens ben
''de rest''quote:
Tijd om erachter te komen of ze ook direct naar mij toe komtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Deze komt vrijwel nooit DIRECT naar iemand toe, duurt altijd wel een paar minuutjes.. Heel toevallig was dat laatst eens een keer anders en m'n mond viel open van verbazing![]()
Gezellig hequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
''de rest''
Wat een romantici op FOK!.
Maar niet zoals ikquote:
Hahaha zo smoothquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tijd om erachter te komen of ze ook direct naar mij toe komt![]()
Zo rol ik, jij weetquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hahaha zo smooth![]()
Maar vrijdag neem ik dr nie mee hoor![]()
Arme beest is voor de rest van d'r leven getraumatiseerdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo rol ik, jij weet
Nee dat snap ik
Dat weet jij nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gezellig he.
[..]
Maar niet zoals ik.
Als je haar meeneemt?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Arme beest is voor de rest van d'r leven getraumatiseerd![]()
Ik wil jou welquote:
quote:
Vast welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet jij nietMisschien ben ik wel beterderder
Ik denk dat er een hoop bullshit tussen zit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
De meesten willen Raene of Fera of Lola wel geloof ik
Misschien heeft Lola wel een dubbel geslacht, weet jij veelquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vast wel, maar het blijft toch "anders"
.
Mij niet hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
+1quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat er een hoop bullshit tussen zit.
Uiteraardquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is gewoon geouwehoer.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Of een speciale gavequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien heeft Lola wel een dubbel geslacht, weet jij veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Ik kan dat niet inschatten verder, ik kan alleen van m'n eigen mening uitgaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Is gewoon geouwehoer.Ik kan me niet voorstellen dat ik zo populair ben.
Nou neequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dus jij zou wel over me heen willen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan dat niet inschatten verder, ik kan alleen van m'n eigen mening uitgaan
Dankquote:
Ik wil jou wel.quote:
quote:
Dat klinkt meteen weer zo banaal..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus jij zou wel over me heen willen?
Die van jou ookquote:
Hey, ik dacht, laten we even direct zijn. Je had het over je eigen mening.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat klinkt meteen weer zo banaal..
Maar ik zou geen nee zeggen.
Ben jij mijn buurvrouw?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:19 schreef MohMi het volgende:
Zeg! Onder een steen is het heel gezellig wonen, hoor!
Happyyyyquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey, ik dacht, laten we even direct zijn. Je had het over je eigen mening.
Anyway ... Bedankt?![]()
Direct en Eerlijk toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey, ik dacht, laten we even direct zijn. Je had het over je eigen mening.
Anyway ... Bedankt?![]()
Hihi grappig omdat UIquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:19 schreef MohMi het volgende:
Zeg! Onder een steen is het heel gezellig wonen, hoor!
Lijkt me stug; ik woon in de zee naast een enorme ananas en jij woont in de toekomst, en niet bepaald in de zeequote:
Ojaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Lijkt me stug; ik woon in de zee naast een enorme ananas en jij woont in de toekomst, en niet bepaald in de zee
Hij heeft de eerste jaren van zijn leven ook onder water geleefd hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Lijkt me stug; ik woon in de zee naast een enorme ananas en jij woont in de toekomst, en niet bepaald in de zee
Op fok?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Direct en Eerlijk toch?
En trouwens, ik heb je geloof ik al eens verteld wat ik vind
True thatquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar Fok! brengt ons toch samen every once in a while
Klopt idd, als kikkervisje iddquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Hij heeft de eerste jaren van zijn leven ook onder water geleefd hoor.
Het is wel een +1 voor mijn ego.quote:
Cartoonsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Klopt idd, als kikkervisje iddI forgot! Kudos voor je cartoon-kennis
Niet hierover.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Direct en Eerlijk toch?
En trouwens, ik heb je geloof ik al eens verteld wat ik vind
Nicequote:
Ik dacht dat het samenhing met elkaar.. Nouja, bij deze?quote:
Ohja..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je weet dat ik niet zo van het straffen ben toch?
Voor 50 euro wil ik je wel even komen straffen hoorquote:
Heb je geen plaatje van een boterkoek?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:23 schreef Raene het volgende:
Ik denk nu elke keer HUW wie heeft daar gepost!!? Terwijl ik het zelf ben met m'n nieuwe UI
![]()
!
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Voor 50 euro wil ik je wel even komen straffen hoor.
Hij is m'n pimpdaddy.quote:
Ohhquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je geen plaatje van een boterkoek?
Ga ik te ver nu?quote:
Dat had ik ook toen ik mijn UI veranderdequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:23 schreef Raene het volgende:
Ik denk nu elke keer HUW wie heeft daar gepost!!? Terwijl ik het zelf ben met m'n nieuwe UI
![]()
!
Seriously?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben het alweer vergeten![]()
Volgens mij ging het over 'het op zijn Grieks doen'
Doe ik niet aanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je dat niet eens met hem gedaan?
High five!quote:
Dat klopt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij is die reactie van GND weleens eerder voorbij gekomen, dat ze dat niet doet..
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:31 schreef Raene het volgende:
Op z'n grieks... ik moest denken aan tzatziki en toen kreeg ik honger.
* TheGirlNextDoor highfived met Feraquote:
Randomheid galorequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:31 schreef Raene het volgende:
Op z'n grieks... ik moest denken aan tzatziki en toen kreeg ik honger.
Zo'n lekker broodje gyros zo.. met zo'n lekkere klodder van dat tzatziki ertussen zoquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij is die reactie van GND weleens eerder voorbij gekomen, dat ze dat niet doet..
Eet smakelijkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Zo'n lekker broodje gyros zo.. met zo'n lekkere klodder van dat tzatziki ertussen zo.
Ohjaaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Zo'n lekker broodje gyros zo.. met zo'n lekkere klodder van dat tzatziki ertussen zo.
That's me..quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor highfived met Fera
quote:
What's upquote:
IK BEN TROTS OP JE.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow. Oke.
KIJK FLIPS! IK SPELDE HET GOED!
Spoken lke a real proud mommy!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK BEN TROTS OP JE.
JULLIE WORDEN TEGENWOORDIG ZO SNEL GROOT HE![]()
VOOR JE HET WEET GA JE AL HET HUIS UIT ENZO
KRIJG IK DAN EEN KNUFFEL?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK BEN TROTS OP JE.
Goeie timingquote:
quote:
OMGquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK BEN TROTS OP JE.
Kutwijven daar willen de wedstrijd niet verzetten, terwijl wij te weinig hebben om te spelen, dus kunnen ze de wedstrijd claimen.quote:
Echt een man he. lompe boer, je ziet toch dat ze wilt ragen ergens overquote:
Fucked up. Maar mijn mooie stad treft geen blaam, slechts haar inwoners.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kutwijven daar willen de wedstrijd niet verzetten, terwijl wij te weinig hebben om te spelen, dus kunnen ze de wedstrijd claimen.
Ik ben heel geen boerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Echt een man he. lompe boer, je ziet toch dat ze wilt ragen ergens over.. kom je met je stomme vragen
.
Vergeef het hem, hij komt net onder de steen uit kijkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Echt een man he. lompe boer, je ziet toch dat ze wilt ragen ergens over.. kom je met je stomme vragen
.
Komt helemaal goed dus als ik ooit burgerlijk word.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Spoken lke a real proud mommy!
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vergeef het hem, hij komt net onder de steen uit kijken
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor deze keer dan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dag popjequote:
Balen dit. Dan moet ik maar een berg cavia's nemen. Dan kan ik de hele dag lachen en aan Rokje denken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ja shit. Nouja kans gemist dus.
Lekker op tijdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
Het moment dat je beseft dat je nog een was op moet hangen![]()
fijne avond
Wel paarse cavia'squote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Balen dit. Dan moet ik maar een berg cavia's nemen. Dan kan ik de hele dag lachen en aan Rokje denken.
Neequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JA! Ben jij die gast met dat grijze VEST met zwarte tshirt?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
DevilsWhore draait door? Waar?
Dit heb ik dus ook.. stiekem lijkt het me wel chill een van die eerdere gerechten (greasy sandwich maar dan zonder de siroop) na te maken en op te eten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:40 schreef Raene het volgende:
Ik krijg honger van epic mealtime... what's wrong with me.
allemaal import he.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Fucked up. Maar mijn mooie stad treft geen blaam, slechts haar inwoners.
Oh nee. Dan maar knuffelen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Balen dit. Dan moet ik maar een berg cavia's nemen. Dan kan ik de hele dag lachen en aan Rokje denken.
dw.rar.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
DevilsWhore draait door? Waar?
Faalhaasquote:
Omnomnomquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit heb ik dus ook.. stiekem lijkt het me wel chill een van die eerdere gerechten (greasy sandwich maar dan zonder de siroop) na te maken en op te eten.
Zodra ik op mn laptop ben even zoekenquote:
Ja serieus, gewoon stokbrood en dan met ei insmeren en bakken, kaas meebakken eventueel, bacon, omnomnomnomnomnom lijkt me echt zo lekkerquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:42 schreef AldoTheApache het volgende:
Bleek dus dat er ook een podium is voor pubiek die nooit in beeld komt3x raden wie daar zat ...
Ik ben 19 hequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Faalhaas![]()
WEL OPLETTEN HEA. ?! En dan niet in beeld komen
Lola dacht nog dat jij die oude vent was met die grijze pullover en witte overhemd
quote:
Zat ik met Paul de Leeuw ook. Maar wel naast zn man en kindjesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:42 schreef AldoTheApache het volgende:
Bleek dus dat er ook een podium is voor pubiek die nooit in beeld komt3x raden wie daar zat ...
Paul de Leeuwquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zat ik met Paul de Leeuw ook. Maar wel naast zn man en kindjes
Die vieze vette gerechten... en echt je face stuffen.. met je handen eten... Ik wil dat echt een keerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja serieus, gewoon stokbrood en dan met ei insmeren en bakken, kaas meebakken eventueel, bacon, omnomnomnomnomnom lijkt me echt zo lekker![]()
De latere gerechten zijn gewoon too much.
Dit is gewoon een hamburger dus.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Die vieze vette gerechten... en echt je face stuffen.. met je handen eten... Ik wil dat echt een keer...
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik baalde er ook heel erg van
ik kan ook WA'en.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zodra ik op mn laptop ben even zoeken
Niet zo gemeen doenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei nog: Zie je die vent met een 16jarige zoenen?!
Laten we het samen gaan maken, op een meet. Bazenidee.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Die vieze vette gerechten... en echt je face stuffen.. met je handen eten... Ik wil dat echt een keer...
Een hamburger stuff je je face niet meequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit is gewoon een hamburger dus.
Mobiel is nu bijna leeg dus wifi uitquote:
Zal ik over een uurtje op tc komenquote:
Nuhu!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik leef onder een steen, ik mag dat
Ik helemaal dwdd kijken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik baalde er ook heel erg van
Ik had het niet over een ding van de McDonalds natuurlijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Een hamburger stuff je je face niet mee
En danquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zal ik over een uurtje op tc komenals ik weer thuis ben ?
Ik dan ook als ik thuis ben?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zal ik over een uurtje op tc komenals ik weer thuis ben ?
echtquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zat ik met Paul de Leeuw ook. Maar wel naast zn man en kindjes
De vader van een vriendin van me was zijn vaste fotograafquote:
Was wel een leuke afevering toch?quote:
quote:
Ik was dat alweer vergeten. _o-quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je snapt hem niet![]()
Dat kwam omdat na het afknellen dingen paars worden.
Dat laatste denk ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had het niet over een ding van de McDonalds natuurlijk.
Maar misschien ben jij ook wat beter opgevoed/getraind wat betreft het eten van dat soort spullen.
Stom kindquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mobiel is nu bijna leeg dus wifi uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Whut? Waar?quote:
Jij moet mij onder die steen uit halen, dus ik moet wel luisteren naar jou. Stel je voor dat ik er nog verder onder kom te zittenquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stom kindSorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Half 12 ben ik thuis. Kom je ook op tc?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ik zal het echter nooit vergetenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog 7 nachtjes slapen.
[..]
Ik was dat alweer vergeten. _o-
Zie je wie ik benquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij moet mij onder die steen uit halen, dus ik moet wel luisteren naar jou. Stel je voor dat ik er nog verder onder kom te zitten
Best wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Was wel een leuke afevering toch?![]()
Ik al hopen dat jij juichend achter de tv zat
quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zie je wie ik ben
En Vinnn: nog iets van een uurtje en dan ben ik thuis, zit nu in aerdenhout
Komt goedquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorry![]()
Half 12 ben ik thuis. Kom je ook op tc?
Je wil gewoon met me cammen. Ik weet niet, zie zo wel. Moet nog wat andere dingen doen eigenlijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorry![]()
Half 12 ben ik thuis. Kom je ook op tc?
Yeahquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog 7 nachtjes slapen.
[..]
Ik was dat alweer vergeten. _o-
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik zal het echter nooit vergeten![]()
Je gaat er echt spijt van krijgen dat je me dat vertelt hebt
JA dan kan ik weer mn shit gaan regelen hierquote:
Wat boeit jou/ons dat nouquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:50 schreef Raene het volgende:
[..]
JA dan kan ik weer mn shit gaan regelen hier. Achtergrond opruimen en mn haar netjes en al die poep .
Ja, ik zal voortaan mijn penis opmeten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, beschouw het als een waarschuwing.
Mij een boelquote:
Als je cam niet aanwilt hoeft dat van mij niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wil gewoon met me cammen. Ik weet niet, zie zo wel. Moet nog wat andere dingen doen eigenlijk.
Ben ik jouw favo FOK!ker ja?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Best wel.![]()
Zo mijn papa en mama aan willen wijzen zo van DAT IS MIJN FAVORIETE FOKKER en toen viel het tegen.
Ik streep de dagen af op mijn konijnenkalender.quote:
Slim wel. Had ik zelf kunnen bedenken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja, ik zal voortaan mijn penis opmeten.
Ik zit ook in een treinquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ben ik jouw favo FOK!ker ja?
*doet een vreugdedans in de trein
Jij ook de mijne hoor
Ik ga liever prive cammen met jequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je cam niet aanwilt hoeft dat van mij niet.Maar dan mag je mij zien
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga liever prive cammen met je![]()
![]()
![]()
Tot strakjesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar mijn tablet geeft het bijna op. Even kijken of ik mn mobiel nog lang genoeg kan gebruiken tot aan huis, amders tot straks
Opzich wel, voor een broek moet je ook je maten weten enzo.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik streep de dagen af op mijn konijnenkalender.
[..]
Slim wel. Had ik zelf kunnen bedenken.
Enschede - Amersfoort. Nu bijna in Apeldoorn..quote:
Niet meer want je was niet op tv.:@quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ben ik jouw favo FOK!ker ja?
*doet een vreugdedans in de trein
Jij ook de mijne hoor
Ik zwaai evenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Enschede - Amersfoort. Nu bijna in Apeldoorn..
Heb je een konijnenkalender?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik streep de dagen af op mijn konijnenkalender.
[..]
Slim wel. Had ik zelf kunnen bedenken.
Ik pak altijd gewoon een random broek.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Opzich wel, voor een broek moet je ook je maten weten enzo.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet meer want je was niet op tv.:@
En ook direct de kleinste, dat zit lekker strak enzoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik pak altijd gewoon een random broek.
Nee, een adult comic kalender met plaatjes zoals deze:quote:
Ja toch? Met trillende componenten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En ook direct de kleinste, dat zit lekker strak enzo
Altijd een ramp jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mobiel kan wel even. Hij is alleen wel een stuk langzamer dan mn tablet
Laterquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:59 schreef AldoTheApache het volgende:
Batterij op![]()
Tot straks schatjes![]()
quote:
Ik heb dat meestal aanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Ik heb wel ontzettend ongeil ondergoed aan
Rijden nu pas weg.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij mij heel vaak wel
Volgens mij hoorde ik je voorbij rijden
Naakt is zoveel beter.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ondergoed is sowieso ongeil.
Nee hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ondergoed is sowieso ongeil.
Al loop je op Crocsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Ik heb wel ontzettend ongeil ondergoed aan
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al loop je op Crocs![]()
Alhoewel...
Jij snapt het!quote:
Wat is er dan geil aan?quote:
Niemand heeft mij dat gevraagdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij snapt het!
Dan blijft wel de vraag, waarom had jij je broek niet uit, de keren dat je hier was?
Mijn vriend vindt boxers sexyier dan strings of hipsters oid, dus ik zit vaak wel goed.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al loop je op Crocs![]()
Alhoewel...
Aan ongeil ondergoed is niks geil. Maar een mooie bh + slip/string kan ik wel waarderenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij snapt het!
Dan blijft wel de vraag, waarom had jij je broek niet uit, de keren dat je hier was?
[..]
Wat is er dan geil aan?
Hmm dan zijn konijnen toch wel leuker.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, een adult comic kalender met plaatjes zoals deze:
[ afbeelding ]
Maar konijnen klonk minder kansloos.
[..]
Ja toch? Met trillende componenten.
Dat staat vaak wel erg sexyquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn vriend vindt boxers sexyier dan strings of hipsters oid, dus ik zit vaak wel goed.
[..]!
Nee, ik heb een boxer van mijn vriend aan. Zo'n oude afgeragde weet je wel
Mijn boxers vind je dus ongeil?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aan ongeil ondergoed is niks geil. Maar een mooie bh + slip/string kan ik wel waarderen
Niet als je een goede string hebt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
Een string zit naar. Wel jammer, want het ziet er wel tof uit.
Ik maak zo wel een foto voor je.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat staat vaak wel erg sexy
Dame, jij kan een wijnvat dragen en er nog geil uitzien.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn boxers vind je dus ongeil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |