Nou.. Wel lief ende teder hoor, anders vind ik het gemeenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
We gaan hem gewoon picsverkrachten.
*kijkt verlegenquote:
Aleen foto's maken hoor, niets engsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nou.. Wel lief ende teder hoor, anders vind ik het gemeen
* Fera geeft 'n kusje op je blosjes.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
*kijkt verlegen![]()
![]()
Nee okay dan is het goedquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Aleen foto's maken hoor, niets engs
En we overtuigen Fera en de hond van Fera ervan dat we geen kwaad in de zin hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee okay dan is het goeddoen we
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera geeft 'n kusje op je blosjes.
Ga je gang.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En we overtuigen Fera en de hond van Fera ervan dat we geen kwaad in de zin hebben.
Dat is toch niet nodigquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En we overtuigen Fera en de hond van Fera ervan dat we geen kwaad in de zin hebben.
Dat komt sowieso wel goed.. Ik kijk gewoon heel lief en beetje blozen enzo.. En we hebben idd ook geen kwaad in de zin toch.. Ja toch niet danquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je moet gewoon Fera bespringen, dan is die afgeleid en dan kan ik foto's van Kaneel maken, en dan sneaken we weer de donkere nacht in.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat komt sowieso wel goed.. Ik kijk gewoon heel lief en beetje blozen enzo.. En we hebben idd ook geen kwaad in de zin toch.. Ja toch niet dan
Dank je.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
*kijkt verlegen![]()
![]()
Of nog makkelijker vragen aan Fera om foto's te makenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je moet gewoon Fera bespringen, dan is die afgeleid en dan kan ik foto's van Kaneel maken, en dan sneaken we weer de donkere nacht in.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je moet gewoon Fera bespringen, dan is die afgeleid en dan kan ik foto's van Kaneel maken, en dan sneaken we weer de donkere nacht in.
Waarom leest niemand mijn posts?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Reposten danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |