Nou.. Wel lief ende teder hoor, anders vind ik het gemeenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
We gaan hem gewoon picsverkrachten.
*kijkt verlegenquote:
Aleen foto's maken hoor, niets engsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nou.. Wel lief ende teder hoor, anders vind ik het gemeen
* Fera geeft 'n kusje op je blosjes.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
*kijkt verlegen![]()
![]()
Nee okay dan is het goedquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Aleen foto's maken hoor, niets engs
En we overtuigen Fera en de hond van Fera ervan dat we geen kwaad in de zin hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee okay dan is het goeddoen we
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera geeft 'n kusje op je blosjes.
Ga je gang.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En we overtuigen Fera en de hond van Fera ervan dat we geen kwaad in de zin hebben.
Dat is toch niet nodigquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En we overtuigen Fera en de hond van Fera ervan dat we geen kwaad in de zin hebben.
Dat komt sowieso wel goed.. Ik kijk gewoon heel lief en beetje blozen enzo.. En we hebben idd ook geen kwaad in de zin toch.. Ja toch niet danquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je moet gewoon Fera bespringen, dan is die afgeleid en dan kan ik foto's van Kaneel maken, en dan sneaken we weer de donkere nacht in.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat komt sowieso wel goed.. Ik kijk gewoon heel lief en beetje blozen enzo.. En we hebben idd ook geen kwaad in de zin toch.. Ja toch niet dan
Dank je.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
*kijkt verlegen![]()
![]()
Of nog makkelijker vragen aan Fera om foto's te makenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je moet gewoon Fera bespringen, dan is die afgeleid en dan kan ik foto's van Kaneel maken, en dan sneaken we weer de donkere nacht in.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je moet gewoon Fera bespringen, dan is die afgeleid en dan kan ik foto's van Kaneel maken, en dan sneaken we weer de donkere nacht in.
Waarom leest niemand mijn posts?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Reposten danquote:
Rokje mij bespringen?quote:
Nee, dat bedoel ik niet. Ik zei eerder: "Ga je gang". Mij overtuigen en/of bespringen is overbodig. Laat me maar lekker pitten. En Bogie zit in een bench.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat is goed voor mijn eigenwaarde. Maar jij mag ook foto's maken hoor.
Misschien gaat hij blaffen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Ik zei eerder: "Ga je gang". Mij overtuigen en/of bespringen is overbodig. Laat me maar lekker pitten. En Bogie zit in een bench.
Hij wil mij niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kaneel heeft een stijve, bespring hem, snel!
Djoek die bitchquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Madame de kat moet persé even met haar bolle harses op m'n arm liggen hoor.. Zo kan ik toch nie goed typen nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
* LovelyLady kruipt lekker tegen Fera aanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Ik zei eerder: "Ga je gang". Mij overtuigen en/of bespringen is overbodig. Laat me maar lekker pitten. En Bogie zit in een bench.
Nee, alleen enthousiast kwispelen dat jullie er zijn.quote:
Zonde wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jij ligt dan te slapen he, jij krijgt er niets van mee.
Jazeker.quote:
Geeft maar hier, ik hou van kattenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Madame de kat moet persé even met haar bolle harses op m'n arm liggen hoor.. Zo kan ik toch nie goed typen nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Jeeyquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, alleen enthousiast kwispelen dat jullie er zijn.
Zonder bijbedoelingen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady kruipt lekker tegen Fera aan
Zonder bijbedoelingen bitchesik kan dat
quote:
Neem maar ff over ja, het begint pijn te doenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geeft maar hier, ik hou van katten
Alleen maar liefdequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Zonder bijbedoelingen?Wat heb ik er dan aan?
Over het algemeen komen ze gelijk naar mij toe als ik ergens benquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]Nohhhhhhhhhhhhhhh
[..]
Neem maar ff over ja, het begint pijn te doenmaar ik vind t zielig om dr weg te duwen
De rest doe ik evt welquote:
Deze komt vrijwel nooit DIRECT naar iemand toe, duurt altijd wel een paar minuutjes.. Heel toevallig was dat laatst eens een keer anders en m'n mond viel open van verbazingquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Over het algemeen komen ze gelijk naar mij toe als ik ergens ben
''de rest''quote:
Tijd om erachter te komen of ze ook direct naar mij toe komtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Deze komt vrijwel nooit DIRECT naar iemand toe, duurt altijd wel een paar minuutjes.. Heel toevallig was dat laatst eens een keer anders en m'n mond viel open van verbazing![]()
Gezellig hequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
''de rest''
Wat een romantici op FOK!.
Maar niet zoals ikquote:
Hahaha zo smoothquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tijd om erachter te komen of ze ook direct naar mij toe komt![]()
Zo rol ik, jij weetquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hahaha zo smooth![]()
Maar vrijdag neem ik dr nie mee hoor![]()
Arme beest is voor de rest van d'r leven getraumatiseerdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo rol ik, jij weet
Nee dat snap ik
Dat weet jij nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gezellig he.
[..]
Maar niet zoals ik.
Als je haar meeneemt?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Arme beest is voor de rest van d'r leven getraumatiseerd![]()
Ik wil jou welquote:
quote:
Vast welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet jij nietMisschien ben ik wel beterderder
Ik denk dat er een hoop bullshit tussen zit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
De meesten willen Raene of Fera of Lola wel geloof ik
Misschien heeft Lola wel een dubbel geslacht, weet jij veelquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vast wel, maar het blijft toch "anders"
.
Mij niet hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
+1quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat er een hoop bullshit tussen zit.
Uiteraardquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is gewoon geouwehoer.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Of een speciale gavequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien heeft Lola wel een dubbel geslacht, weet jij veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Ik kan dat niet inschatten verder, ik kan alleen van m'n eigen mening uitgaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Is gewoon geouwehoer.Ik kan me niet voorstellen dat ik zo populair ben.
Nou neequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dus jij zou wel over me heen willen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan dat niet inschatten verder, ik kan alleen van m'n eigen mening uitgaan
Dankquote:
Ik wil jou wel.quote:
quote:
Dat klinkt meteen weer zo banaal..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus jij zou wel over me heen willen?
Die van jou ookquote:
Hey, ik dacht, laten we even direct zijn. Je had het over je eigen mening.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat klinkt meteen weer zo banaal..
Maar ik zou geen nee zeggen.
Ben jij mijn buurvrouw?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:19 schreef MohMi het volgende:
Zeg! Onder een steen is het heel gezellig wonen, hoor!
Happyyyyquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey, ik dacht, laten we even direct zijn. Je had het over je eigen mening.
Anyway ... Bedankt?![]()
Direct en Eerlijk toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey, ik dacht, laten we even direct zijn. Je had het over je eigen mening.
Anyway ... Bedankt?![]()
Hihi grappig omdat UIquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:19 schreef MohMi het volgende:
Zeg! Onder een steen is het heel gezellig wonen, hoor!
Lijkt me stug; ik woon in de zee naast een enorme ananas en jij woont in de toekomst, en niet bepaald in de zeequote:
Ojaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Lijkt me stug; ik woon in de zee naast een enorme ananas en jij woont in de toekomst, en niet bepaald in de zee
Hij heeft de eerste jaren van zijn leven ook onder water geleefd hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Lijkt me stug; ik woon in de zee naast een enorme ananas en jij woont in de toekomst, en niet bepaald in de zee
Op fok?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Direct en Eerlijk toch?
En trouwens, ik heb je geloof ik al eens verteld wat ik vind
True thatquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar Fok! brengt ons toch samen every once in a while
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |