abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118704080
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hier is het ook maar grauw.. :( maar na hoe een tijd moet je verbetering merken?
Geen idee... De DA zei kom volgende week maar terug. Dan ging hij opnieuw luisteren om te kijken of het vocht er nu uit was.
pi_118704658
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:46 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Geen idee... De DA zei kom volgende week maar terug. Dan ging hij opnieuw luisteren om te kijken of het vocht er nu uit was.
Hm dat is balen. Ik ga duimen voor Lobbes :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118744425
quote:
En die arme Pim, vorige maand zn liefste poezenvriendin en nu gewoon zn zus. Maar steun komt zelfs uit hele (heeeeele :') ) onverwachte hoek O+
[ afbeelding ]
Heel veel sterkte nog met het verlies.
Wat lief dat de kat er zo bij komt liggen, ze voelt dat vast aan.
pi_118744510
Mihail heeft het maar zwaar de afgelopen week.
Hij mocht niet loslopen want dan doet hij veels te lomp met rennen en springen etc.
Zijn voetzooltje was kapot, en dat geneest zo lastig...
Dus hij had binnen n verbandje erom, nu niet meer gelukkig.
Het is bijna dicht de plek, dus alleen buiten moet hij nog een schoentje aan zodat het niet nat wordt.

Maar ooooh wat issie druk, arm jong, hij wil zo graag rennen.
pi_118745068
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hm dat is balen. Ik ga duimen voor Lobbes :)
Heeft al geholpen haha!

Hij is vandaag weer wat levendiger. Gisteren nog eff die medicijnen door Google gehaald. En schijnbaar kun je er nogal duizelig van worden in het begin, omdat de bloeddruk er ook door zakt. Vandaag gaat het weer beter.

Ik begin nu toch weer te twijfelen aan z'n gewichtsverlies, omdat de DA daar naar vroeg. Hij is ca. 5 kg afgevallen sinds een aantal maanden. Maar ik twijfel waar dat door komt.. want hij is namelijk in de afgelopen maanden enorm veel mee geweest aangezien m'n vriend nu ook nog es met em gaat wandelen. Dus het kan dat hij daardoor is afgevallen.. of door z'n leeftijd, of doordat ie iets mankeert. Die laatste twee zijn dus hetgene waar ik bang voor ben. Voorlopig maar even afwachen en de medicijnen laten werken...
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:00:08 #31
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118745151
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:57 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Heeft al geholpen haha!

Hij is vandaag weer wat levendiger. Gisteren nog eff die medicijnen door Google gehaald. En schijnbaar kun je er nogal duizelig van worden in het begin, omdat de bloeddruk er ook door zakt. Vandaag gaat het weer beter.

Ik begin nu toch weer te twijfelen aan z'n gewichtsverlies, omdat de DA daar naar vroeg. Hij is ca. 5 kg afgevallen sinds een aantal maanden. Maar ik twijfel waar dat door komt.. want hij is namelijk in de afgelopen maanden enorm veel mee geweest aangezien m'n vriend nu ook nog es met em gaat wandelen. Dus het kan dat hij daardoor is afgevallen.. of door z'n leeftijd, of doordat ie iets mankeert. Die laatste twee zijn dus hetgene waar ik bang voor ben. Voorlopig maar even afwachen en de medicijnen laten werken...
Mooi dat de meds aan lijken te slaan!
Als hij actiever is, geef je hem dan ook vaker eten?
Ik doe dat bij Chico wel, hij krijgt normaal al drie keer per dag een portie, maar als we hele drukke dagen hebben of veel lopen krijgt hij altijd nog wat extra.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_118745486
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:00 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Mooi dat de meds aan lijken te slaan!
Als hij actiever is, geef je hem dan ook vaker eten?
Ik doe dat bij Chico wel, hij krijgt normaal al drie keer per dag een portie, maar als we hele drukke dagen hebben of veel lopen krijgt hij altijd nog wat extra.
Geen complete maaltijd zegmaar maar wel altijd extra's. Grote schep met brokken etc. De dag is hier sowieso nogal gevuld met allerlei tussendoortjes, koekjes of snoepjes. Hij is nooit echt te dik geweest, wel een beetje stevig maar nooit dik. Maar we gaan hem nu meer verspreid eten geven kijken of dat iets gaat uithalen. Hij heeft nu gewoon redelijk los vel door het afvallen, je kunt z'n ribben nog steeds niet zien of meteen voelen maar hij is achter bij z'n heupen smal geworden.

Onze jack russel voerde we op een gegeven moment de hele dag door en daar kwam niets meer bij. Daar ben ik dus bang voor..
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:42:20 #33
176471 oh-oh
pi_118746457
Ja dat probleem heb ik al een jaar met Chico nu, of langer mss zelfs.
Hij krijgt dan ook echt drie hele maaltijden per dag, vroeger kreeg ie 1 zo een maaltijd.
Maar die ouwe verbrandt ook onwijs energie met warmhouden, dus ik kleed hem ook overdreven goed aan.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_118750811
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat probleem heb ik al een jaar met Chico nu, of langer mss zelfs.
Hij krijgt dan ook echt drie hele maaltijden per dag, vroeger kreeg ie 1 zo een maaltijd.
Maar die ouwe verbrandt ook onwijs energie met warmhouden, dus ik kleed hem ook overdreven goed aan.
Hoe oud is Chico dan?
Toen het gebeurde met onze jack russel was het echt al een oud opaatje. (Rond z'n 16e begon het denk ik).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lobbes is net een kachel altijd issie behoorlijk warm, dus inderdaad misschien raakt ie die warmte gewoon te snel kwijt. Gevoelsmatig is Lady iig minder warm.
pi_118786670
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:18 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Hoe oud is Chico dan?
Toen het gebeurde met onze jack russel was het echt al een oud opaatje. (Rond z'n 16e begon het denk ik).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lobbes is net een kachel altijd issie behoorlijk warm, dus inderdaad misschien raakt ie die warmte gewoon te snel kwijt. Gevoelsmatig is Lady iig minder warm.
Wat een brave lobbes. O+
Leeft hij nu nog of niet? Dat heb ik niet zo goed begrepen uit je post... :@

De Jack Russell van mijn vriend wordt dit jaar 14 (als hij dan nog leeft tenminste, want hij ook versleten). Hij moet al heel lang vochtafdrijvende pilletjes nemen voor zijn longen.

SPOILER
  zaterdag 3 november 2012 @ 21:33:42 #36
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_118787020

Milo mocht op bed komen :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_118787127
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 21:33 schreef monsterd. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Milo mocht op bed komen :+
Lief O+

Welk ras is dat? Ik ken dus echt 0 van hondenrassen aangezien ik zelf nog nooit een hond gehad heb... :@ :@
  zaterdag 3 november 2012 @ 21:42:16 #38
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_118787357
Border collie :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zaterdag 3 november 2012 @ 21:53:35 #39
176471 oh-oh
pi_118787899
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:18 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Hoe oud is Chico dan?

SPOILER
Ik hoop dat Chico in januari 15 wordt O+
( Groucho Marx )
pi_118811663
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 november 2012 21:24 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Wat een brave lobbes. O+
Leeft hij nu nog of niet? Dat heb ik niet zo goed begrepen uit je post... :@

De Jack Russell van mijn vriend wordt dit jaar 14 (als hij dan nog leeft tenminste, want hij ook versleten). Hij moet al heel lang vochtafdrijvende pilletjes nemen voor zijn longen.

SPOILER
Nee, hij is al zeker een jaar of 7 overleden helaas.. Daarom had ik em maar in de spoiler gezet. Hij had vroeger een mooie donkere band over z'n neus en was inderdaad ook veel donkerder bruin in z'n gezicht. Hij was helemaal vaal geworden..

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 21:53 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik hoop dat Chico in januari 15 wordt O+
Ohh grappig Lady ook, 14 januari (gaat ze zoals het nu is met gemak halen).
pi_118811774
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:27 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Nee, hij is al zeker een jaar of 7 overleden helaas.. Daarom had ik em maar in de spoiler gezet. Hij had vroeger een mooie donkere band over z'n neus en was inderdaad ook veel donkerder bruin in z'n gezicht. Hij was helemaal vaal geworden.
Oh, dat spijt me voor je. ;( Heb je momenteel nog een Jack Russell?
pi_118822621
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:31 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Oh, dat spijt me voor je. ;( Heb je momenteel nog een Jack Russell?
Nee, al zou ik der best nog wel ooit één willen. :+

Nu hebben we deze 2 gekkies:

Kleintje (Lady) heeft nog met de Jack Russell geleefd, toen was zij nog het jonge bloempje. Nu is ze zelf het omaatje van de twee (niet dat de grote nog zo jong is, die is ook al 9).
Wat gaat dat toch snel.... ;(
pi_118828583
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Nee, al zou ik der best nog wel ooit één willen. :+

Nu hebben we deze 2 gekkies:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Kleintje (Lady) heeft nog met de Jack Russell geleefd, toen was zij nog het jonge bloempje. Nu is ze zelf het omaatje van de twee (niet dat de grote nog zo jong is, die is ook al 9).
Wat gaat dat toch snel.... ;(
Wat schattig; een Golden Retriever is een echte vriend. O+ O+

Is die onderste een poedel? Mijn nonkel had ook nog zo'n hondje die toevallig ook Lady heette. ;)
pi_118835529
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:17 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Wat schattig; een Golden Retriever is een echte vriend. O+ O+

Is die onderste een poedel? Mijn nonkel had ook nog zo'n hondje die toevallig ook Lady heette. ;)
Nee geen poedel... :+
Een westy (west highland white terrier). Alleen ziet ze er scruffy uit daar, net in bad geweest.
  maandag 5 november 2012 @ 10:33:12 #45
176471 oh-oh
pi_118839676
_O- dat lijkt zelfs voor een blinde niet op een poedel :D
Waar is die poedel?
( Groucho Marx )
pi_118872461
Mihail krijgt morgen bezoek van een chihuahua...ben benieuwd :)
  dinsdag 6 november 2012 @ 10:02:09 #47
176471 oh-oh
pi_118880198
Ik ook, meestal zijn het maar kuthondjes :D
( Groucho Marx )
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:57:44 #48
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_118892178
vraagje =) Oscar wordt morgenvroeg gecastreerd, en ik ga daar met de bus heen is zo'n 5 min rijden dat is het probleem ook niet. Maar mogen ze wel lopen na de operatie ? lijkt me eigenlijk wel want hoe moet je ze dan mee terug nemen en uitlaten ?
Maar stiekem toch meer een lurker.
pi_118892324
Noukie kon en mocht gelijk lopen. Woonde ongeveer 5 minuten van de DA.
Enige probleem wat ik had, was haar de trap op krijgen (drive-in woning). Ze was natuurlijk nog wat suf van de narcose.
Oja, en zijn dicht bij haar gaan lopen zodat ze niet te veel waggelde. :D :') Arme meid.
Toen in een heerlijke warme deken en kon ze uitrusten.
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:18:02 #50
176471 oh-oh
pi_118893027
Ja ze mogen gewoon lopen maar ze zijn soms idd nog goed gammel van de narcose, dus of de bus dan heel handig is vraag ik me af, niemand die ff met de auto met je wil halen?
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')