Hopelijk helpen de medicijnen danquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:51 schreef CesarMilan het volgende:
Vandaag met Lobbes nog een bezoek aan de DA gebracht aangezien hij de laatste tijd telkens hoestte.![]()
Hij is onderzocht en ze hebben vocht ontdekt op z'n longen waar hij nu medicijnen voor krijgt. (Voor een week daarna moeten we op controle). Aan z'n hart was gelukkig niets bijzonders te horen, maar z'n lymfeklieren waren wel licht opgezet.
Hij moet de komende week veel drinken én veel plassen..Ik hoop dat alles goed komt met m'n knuffelHij is al 9 maar verder gewoon gezond en fit (nu nog steeds overigens). Ik merk verder niets aan hem, alleen dat gehoest.
Omdat het vandaag Halloween is:
[ afbeelding ]
Wat een lekker ding zoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:51 schreef CesarMilan het volgende:
Vandaag met Lobbes nog een bezoek aan de DA gebracht aangezien hij de laatste tijd telkens hoestte.![]()
Hij is onderzocht en ze hebben vocht ontdekt op z'n longen waar hij nu medicijnen voor krijgt. (Voor een week daarna moeten we op controle). Aan z'n hart was gelukkig niets bijzonders te horen, maar z'n lymfeklieren waren wel licht opgezet.
Hij moet de komende week veel drinken én veel plassen..Ik hoop dat alles goed komt met m'n knuffelHij is al 9 maar verder gewoon gezond en fit (nu nog steeds overigens). Ik merk verder niets aan hem, alleen dat gehoest.
Omdat het vandaag Halloween is:
[ afbeelding ]
Valt me nog mee dat je ''typische labrador'' zegt, de meeste mensen vragen tegenwoordig ''wat voor soort hond is het eigenlijk?''quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Typische Labrador blik.. Ik en die blik maar al te goed..
[ afbeelding ][
Al valt t hier nog mee. Heb geen goeie op de iPad staan.
de "ik wil aandacht"blikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Typische Labrador blik.. Ik en die blik maar al te goed..
Dat willen ze ook allemaalquote:
Dat weten ze niet echt. Hij heeft vocht op z'n longen daarom dat ie hoest. En iets opgezette lymfeklieren. Ze konden niets raars horen aan het hart dus dat is het (waarschijnlijk) niet. (Bij hart problemen ontstaat er ook vaak vochtophopingen in de longen schijnbaar). Hij heeft nu pillen om het vocht weg te nemen van z'n longen en al 2x gehad maar ik vind niet dat het beter gaat tot nu toe. Hij moet er wel echt enorm veel van plassen & drinken maar daar waren we voor gewaarschuwd. Als het zo beter weer is eens kijken of ie mee wil en hoe dat gaat. De dierenarts vroeg namelijk nog alsof ie eerder moe was en dat was eerder dus niet. Toen kon hij alles doen ook al moest hij wel eens hoesten en nu lijkt hij mij een beetje versuft. Z'n ademhaling is niet goed dat kan ik zo wel horen.quote:
Hier is het ook maar grauw..quote:Op donderdag 1 november 2012 13:12 schreef CesarMilan het volgende:
Pff mooi weer zeg!
Het plenst hier maar, wat depressieve dag. Eigenlijk de hele dag al... Lobbes ligt beetje versuft op de bank.. (dat doet ie normaal ook wel ) maar het lijkt tot nu toe totaal geen verbetering ten opzichte van gisteren. Ik wilde met em weg gaan (klein stukje maar) maar omdat het zo'n slecht weer is wacht ik nog even af. Hij piept nog steeds wat in z'n ademhaling borstkas gaat redelijk op en neer en neusgaten ver open. Ik denk dat ik straks weer even met de DA bel of zo... als het zo door gaat. Bah...
das altijd het ergste, als je weet dat er iets niet goed is, maar dat bijvoorbeeld medicijnen niet werken,quote:Op donderdag 1 november 2012 13:24 schreef CesarMilan het volgende:
ij moet er wel echt enorm veel van plassen & drinken maar daar waren we voor gewaarschuwd. Als het zo beter weer is eens kijken of ie mee wil en hoe dat gaat. De dierenarts vroeg namelijk nog alsof ie eerder moe was en dat was eerder dus niet. Toen kon hij alles doen ook al moest hij wel eens hoesten en nu lijkt hij mij een beetje versuft. Z'n ademhaling is niet goed dat kan ik zo wel horen.
Hij is al 9 maar altijd heel fit geweest voor z'n leeftijd.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:30 schreef kawa4 het volgende:
[..]
das altijd het ergste, als je weet dat er iets niet goed is, maar dat bijvoorbeeld medicijnen niet werken,
of niet snel genoeg.![]()
hoe oud is het beestje?
Geen idee... De DA zei kom volgende week maar terug. Dan ging hij opnieuw luisteren om te kijken of het vocht er nu uit was.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hier is het ook maar grauw..maar na hoe een tijd moet je verbetering merken?
Hm dat is balen. Ik ga duimen voor Lobbesquote:Op donderdag 1 november 2012 13:46 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Geen idee... De DA zei kom volgende week maar terug. Dan ging hij opnieuw luisteren om te kijken of het vocht er nu uit was.
Heel veel sterkte nog met het verlies.quote:En die arme Pim, vorige maand zn liefste poezenvriendin en nu gewoon zn zus. Maar steun komt zelfs uit hele (heeeeele) onverwachte hoek
![]()
[ afbeelding ]
Heeft al geholpen haha!quote:Op donderdag 1 november 2012 14:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hm dat is balen. Ik ga duimen voor Lobbes
Mooi dat de meds aan lijken te slaan!quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:57 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Heeft al geholpen haha!
Hij is vandaag weer wat levendiger. Gisteren nog eff die medicijnen door Google gehaald. En schijnbaar kun je er nogal duizelig van worden in het begin, omdat de bloeddruk er ook door zakt. Vandaag gaat het weer beter.
Ik begin nu toch weer te twijfelen aan z'n gewichtsverlies, omdat de DA daar naar vroeg. Hij is ca. 5 kg afgevallen sinds een aantal maanden. Maar ik twijfel waar dat door komt.. want hij is namelijk in de afgelopen maanden enorm veel mee geweest aangezien m'n vriend nu ook nog es met em gaat wandelen. Dus het kan dat hij daardoor is afgevallen.. of door z'n leeftijd, of doordat ie iets mankeert. Die laatste twee zijn dus hetgene waar ik bang voor ben. Voorlopig maar even afwachen en de medicijnen laten werken...
Geen complete maaltijd zegmaar maar wel altijd extra's. Grote schep met brokken etc. De dag is hier sowieso nogal gevuld met allerlei tussendoortjes, koekjes of snoepjes. Hij is nooit echt te dik geweest, wel een beetje stevig maar nooit dik. Maar we gaan hem nu meer verspreid eten geven kijken of dat iets gaat uithalen. Hij heeft nu gewoon redelijk los vel door het afvallen, je kunt z'n ribben nog steeds niet zien of meteen voelen maar hij is achter bij z'n heupen smal geworden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mooi dat de meds aan lijken te slaan!
Als hij actiever is, geef je hem dan ook vaker eten?
Ik doe dat bij Chico wel, hij krijgt normaal al drie keer per dag een portie, maar als we hele drukke dagen hebben of veel lopen krijgt hij altijd nog wat extra.
Hoe oud is Chico dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat probleem heb ik al een jaar met Chico nu, of langer mss zelfs.
Hij krijgt dan ook echt drie hele maaltijden per dag, vroeger kreeg ie 1 zo een maaltijd.
Maar die ouwe verbrandt ook onwijs energie met warmhouden, dus ik kleed hem ook overdreven goed aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lobbes is net een kachel altijd issie behoorlijk warm, dus inderdaad misschien raakt ie die warmte gewoon te snel kwijt. Gevoelsmatig is Lady iig minder warm.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:18 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Hoe oud is Chico dan?
Toen het gebeurde met onze jack russel was het echt al een oud opaatje. (Rond z'n 16e begon het denk ik).Wat een brave lobbes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lobbes is net een kachel altijd issie behoorlijk warm, dus inderdaad misschien raakt ie die warmte gewoon te snel kwijt. Gevoelsmatig is Lady iig minder warm.![]()
Leeft hij nu nog of niet? Dat heb ik niet zo goed begrepen uit je post...
De Jack Russell van mijn vriend wordt dit jaar 14 (als hij dan nog leeft tenminste, want hij ook versleten). Hij moet al heel lang vochtafdrijvende pilletjes nemen voor zijn longen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liefquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:33 schreef monsterd. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Milo mocht op bed komen
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:18 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Hoe oud is Chico dan?
Toen het gebeurde met onze jack russel was het echt al een oud opaatje. (Rond z'n 16e begon het denk ik).Ik hoop dat Chico in januari 15 wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lobbes is net een kachel altijd issie behoorlijk warm, dus inderdaad misschien raakt ie die warmte gewoon te snel kwijt. Gevoelsmatig is Lady iig minder warm.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:24 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Wat een brave lobbes.![]()
Leeft hij nu nog of niet? Dat heb ik niet zo goed begrepen uit je post...
De Jack Russell van mijn vriend wordt dit jaar 14 (als hij dan nog leeft tenminste, want hij ook versleten). Hij moet al heel lang vochtafdrijvende pilletjes nemen voor zijn longen.Nee, hij is al zeker een jaar of 7 overleden helaas.. Daarom had ik em maar in de spoiler gezet. Hij had vroeger een mooie donkere band over z'n neus en was inderdaad ook veel donkerder bruin in z'n gezicht. Hij was helemaal vaal geworden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohh grappig Lady ook, 14 januari (gaat ze zoals het nu is met gemak halen).quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop dat Chico in januari 15 wordt
Oh, dat spijt me voor je.quote:Op zondag 4 november 2012 16:27 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Nee, hij is al zeker een jaar of 7 overleden helaas.. Daarom had ik em maar in de spoiler gezet. Hij had vroeger een mooie donkere band over z'n neus en was inderdaad ook veel donkerder bruin in z'n gezicht. Hij was helemaal vaal geworden.
Nee, al zou ik der best nog wel ooit één willen.quote:Op zondag 4 november 2012 16:31 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Oh, dat spijt me voor je.Heb je momenteel nog een Jack Russell?
Wat schattig; een Golden Retriever is een echte vriend.quote:Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Nee, al zou ik der best nog wel ooit één willen.![]()
Nu hebben we deze 2 gekkies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleintje (Lady) heeft nog met de Jack Russell geleefd, toen was zij nog het jonge bloempje. Nu is ze zelf het omaatje van de twee (niet dat de grote nog zo jong is, die is ook al 9).
Wat gaat dat toch snel....
Nee geen poedel...quote:Op zondag 4 november 2012 22:17 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Wat schattig; een Golden Retriever is een echte vriend.![]()
Is die onderste een poedel? Mijn nonkel had ook nog zo'n hondje die toevallig ook Lady heette.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |