SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijne vandaag toch mooi verkochtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:36 schreef KneusTeun het volgende:
Mensen op marktplaats
Heb me iPhone erop gezet en binnen 30 min al tig mails gehad waarvan de helft wel een inburgering cursus kan gebruiken, of niet eens een toetsenbord kunnen bedienen.
"halloik wilhemkopen250 euro..nu komen ophalenalvast bedankt"
Dat was behoorlijk sad inderdaadquote:Op donderdag 1 november 2012 09:11 schreef Rossdale het volgende:
Hey hoi hallo!
Dat "gevecht" met Master Gee gisterenTe treurig
Samequote:Op donderdag 1 november 2012 09:12 schreef dreamzk het volgende:
Zo ik leef ook weer na de drinking spree bij Pieter.
En die had vorige week ook al MoH gehaald.quote:
Z'n moeder?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De officiële functie van Maurice brengt die doekoes binnen
hij is toch kaalquote:Op donderdag 1 november 2012 11:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En die had vorige week ook al MoH gehaald.
Nu kan die de komende 8 maanden niet meer naar de kapper.
quote:Op donderdag 1 november 2012 11:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De officiële functie van Maurice brengt die doekoes binnen
Jawel, gisteravond al eventjes gespeeldquote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 11:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jawel, gisteravond al eventjes gespeeld
De sfeer is echt briljant neergezet, het begin voelt alleen een beetje afgeraffeld ofzo. Ik moest echt even goed opletten, anders volgde ik het echt niet meer.
Wacht maar tot je wat verder bent.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:49 schreef Michhas het volgende:
el, gisteravond al eventjes gespeeld
De sfeer is echt briljant neergezet, het begin voelt alleen een beetje afgeraffeld ofzo. Ik moest echt even goed opletten, anders volgde ik het echt niet meer.
Het begon me wat te snel, laat ik het zo zeggenquote:Op donderdag 1 november 2012 12:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wacht maar tot je wat verder bent.
En vooral even opletten aan het einde van chapter 3.
SPOEILER ALERTquote:Op donderdag 1 november 2012 14:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ben jij al bij Connor aangekomen? Of speel je nog met Haythen?
Speel inmiddels met Connor.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:56 schreef Michhas het volgende:
Het begon me wat te snel, laat ik het zo zeggen
Heb zin om verder te spelen
quote:Op donderdag 1 november 2012 14:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het begon me wat te snel, laat ik het zo zeggen
Heb zin om verder te spelen
Zoals Forza 4 en BF3quote:Op donderdag 1 november 2012 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er zijn meer games dan Borderlands zjozz
YOLO lifestyle tochhhhquote:Op donderdag 1 november 2012 15:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)-dui-_n_1880348.html
tja..
Ik heb er ook een paar gezien maar ik kon/wilde ze niet doden.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:02 schreef Michhas het volgende:
Ik heb net een wasbeer vermoord in AC3
Die halo kostuum is wel echt badass. Jammer dat die code het niet meer deedquote:Op donderdag 1 november 2012 22:00 schreef KoningStoma het volgende:
Lekker tekenen komt allen
http://flockdraw.com/g6uyxg
ik heb net tower defense gespeeld in AC:Rquote:Op donderdag 1 november 2012 22:02 schreef Michhas het volgende:
Ik heb net een wasbeer vermoord in AC3
quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ook tegen mijn monitor aanblazen![]()
Ik kan ook vrijdag welquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Dus gaat die meet van Tauch volgend weekend nou nog wat worden of niet?
Ik kan zowel volgende week vrijdag als zaterdagavond.
Was ik ook, postte alleen kein gutenmorgen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee normaal ben jij vroeg op en ik niet
quote:
Goed bezig. Even tussendoor,ben jij van Hindi-afkomst toevallig?quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Was ik ook, postte alleen kein gutenmorgen.
Dan weet je iig zeker dat ie nog werktquote:
Ja, had ik al verteld.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed bezig. Even tussendoor,ben jij van Hindi-afkomst toevallig?
Hij heet niet voor niks : "eerste stralen van de zon"quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed bezig. Even tussendoor,ben jij van Hindi-afkomst toevallig?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Leuke meid, zonde van al die inkt en dat metaal
Tja, tis maar net wat je leuk vindt hequote:Op vrijdag 2 november 2012 10:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Leuke meid, zonde van al die inkt en dat metaal
Gewoon "Rood" toch?quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij heet niet voor niks : "eerste stralen van de zon"
Ook ja, dat van mij was in het sanskrietquote:
Precies.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook ja, dat van mij was in het sanskriet
"Naam van een mythisch paard" kan ook nog, maar we mogen onze Pringles niet vergelijken met een paard
Fixed.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:18 schreef Rossdale het volgende:
Laten we alles combineren en het op "Zonnig rood zonnetje" houden
Bij iedereen geliefd ja?quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
afgeleid van Nicolaas
overwinnaar bij het volk, bij iedereen geliefd
Ja dat klopt wel een beetje
check de piquote:
Oorspronkelijk gaat de naam terug op het Griekse Nikelaos, een samenstelling van νἰκη (nikè) en λαός (laos), die zoveel betekent als "overwinnaar van het volk".quote:
Mijn naam stamt waarschijnlijk ook van Nicolaas af, dus dat wist ik alquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oorspronkelijk gaat de naam terug op het Griekse Nikelaos, een samenstelling van νἰκη (nikè) en λαός (laos), die zoveel betekent als "overwinnaar van het volk".
Ik wist het zelf niet namelijkquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn naam stamt waarschijnlijk ook van Nicolaas af, dus dat wist ik al
Nice,ik volg een vak nu en dat gaat grotendeels over de Hindu-bevolking in Nederlandquote:
Die van mij komt van Petrus,de rots,awyeahquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oorspronkelijk gaat de naam terug op het Griekse Nikelaos, een samenstelling van νἰκη (nikè) en λαός (laos), die zoveel betekent als "overwinnaar van het volk".
Klopt wel een beetje tochquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die van mij komt van Petrus,de rots,awyeah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |