SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijne vandaag toch mooi verkochtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:36 schreef KneusTeun het volgende:
Mensen op marktplaats
Heb me iPhone erop gezet en binnen 30 min al tig mails gehad waarvan de helft wel een inburgering cursus kan gebruiken, of niet eens een toetsenbord kunnen bedienen.
"halloik wilhemkopen250 euro..nu komen ophalenalvast bedankt"
Dat was behoorlijk sad inderdaadquote:Op donderdag 1 november 2012 09:11 schreef Rossdale het volgende:
Hey hoi hallo!
Dat "gevecht" met Master Gee gisterenTe treurig
Samequote:Op donderdag 1 november 2012 09:12 schreef dreamzk het volgende:
Zo ik leef ook weer na de drinking spree bij Pieter.
En die had vorige week ook al MoH gehaald.quote:
Z'n moeder?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De officiële functie van Maurice brengt die doekoes binnen
hij is toch kaalquote:Op donderdag 1 november 2012 11:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En die had vorige week ook al MoH gehaald.
Nu kan die de komende 8 maanden niet meer naar de kapper.
quote:Op donderdag 1 november 2012 11:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De officiële functie van Maurice brengt die doekoes binnen
Jawel, gisteravond al eventjes gespeeldquote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 11:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jawel, gisteravond al eventjes gespeeld
De sfeer is echt briljant neergezet, het begin voelt alleen een beetje afgeraffeld ofzo. Ik moest echt even goed opletten, anders volgde ik het echt niet meer.
Wacht maar tot je wat verder bent.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:49 schreef Michhas het volgende:
el, gisteravond al eventjes gespeeld
De sfeer is echt briljant neergezet, het begin voelt alleen een beetje afgeraffeld ofzo. Ik moest echt even goed opletten, anders volgde ik het echt niet meer.
Het begon me wat te snel, laat ik het zo zeggenquote:Op donderdag 1 november 2012 12:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wacht maar tot je wat verder bent.
En vooral even opletten aan het einde van chapter 3.
SPOEILER ALERTquote:Op donderdag 1 november 2012 14:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ben jij al bij Connor aangekomen? Of speel je nog met Haythen?
Speel inmiddels met Connor.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:56 schreef Michhas het volgende:
Het begon me wat te snel, laat ik het zo zeggen
Heb zin om verder te spelen
quote:Op donderdag 1 november 2012 14:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het begon me wat te snel, laat ik het zo zeggen
Heb zin om verder te spelen
Zoals Forza 4 en BF3quote:Op donderdag 1 november 2012 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er zijn meer games dan Borderlands zjozz
YOLO lifestyle tochhhhquote:Op donderdag 1 november 2012 15:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)-dui-_n_1880348.html
tja..
Ik heb er ook een paar gezien maar ik kon/wilde ze niet doden.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:02 schreef Michhas het volgende:
Ik heb net een wasbeer vermoord in AC3
Die halo kostuum is wel echt badass. Jammer dat die code het niet meer deedquote:Op donderdag 1 november 2012 22:00 schreef KoningStoma het volgende:
Lekker tekenen komt allen
http://flockdraw.com/g6uyxg
ik heb net tower defense gespeeld in AC:Rquote:Op donderdag 1 november 2012 22:02 schreef Michhas het volgende:
Ik heb net een wasbeer vermoord in AC3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |