quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ook tegen mijn monitor aanblazen![]()
Ik kan ook vrijdag welquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Dus gaat die meet van Tauch volgend weekend nou nog wat worden of niet?
Ik kan zowel volgende week vrijdag als zaterdagavond.
Was ik ook, postte alleen kein gutenmorgen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee normaal ben jij vroeg op en ik niet
quote:
Goed bezig. Even tussendoor,ben jij van Hindi-afkomst toevallig?quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Was ik ook, postte alleen kein gutenmorgen.
Dan weet je iig zeker dat ie nog werktquote:
Ja, had ik al verteld.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed bezig. Even tussendoor,ben jij van Hindi-afkomst toevallig?
Hij heet niet voor niks : "eerste stralen van de zon"quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed bezig. Even tussendoor,ben jij van Hindi-afkomst toevallig?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Leuke meid, zonde van al die inkt en dat metaal
Tja, tis maar net wat je leuk vindt hequote:Op vrijdag 2 november 2012 10:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Leuke meid, zonde van al die inkt en dat metaal
Gewoon "Rood" toch?quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij heet niet voor niks : "eerste stralen van de zon"
Ook ja, dat van mij was in het sanskrietquote:
Precies.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook ja, dat van mij was in het sanskriet
"Naam van een mythisch paard" kan ook nog, maar we mogen onze Pringles niet vergelijken met een paard
Fixed.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:18 schreef Rossdale het volgende:
Laten we alles combineren en het op "Zonnig rood zonnetje" houden
Bij iedereen geliefd ja?quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
afgeleid van Nicolaas
overwinnaar bij het volk, bij iedereen geliefd
Ja dat klopt wel een beetje
check de piquote:
Oorspronkelijk gaat de naam terug op het Griekse Nikelaos, een samenstelling van νἰκη (nikè) en λαός (laos), die zoveel betekent als "overwinnaar van het volk".quote:
Mijn naam stamt waarschijnlijk ook van Nicolaas af, dus dat wist ik alquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oorspronkelijk gaat de naam terug op het Griekse Nikelaos, een samenstelling van νἰκη (nikè) en λαός (laos), die zoveel betekent als "overwinnaar van het volk".
Ik wist het zelf niet namelijkquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn naam stamt waarschijnlijk ook van Nicolaas af, dus dat wist ik al
Nice,ik volg een vak nu en dat gaat grotendeels over de Hindu-bevolking in Nederlandquote:
Die van mij komt van Petrus,de rots,awyeahquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oorspronkelijk gaat de naam terug op het Griekse Nikelaos, een samenstelling van νἰκη (nikè) en λαός (laos), die zoveel betekent als "overwinnaar van het volk".
Klopt wel een beetje tochquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die van mij komt van Petrus,de rots,awyeah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |