That's my boy !quote:Op donderdag 1 november 2012 15:57 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ik train gewoon met handschoentjes hoor, fuck what y'all say
Straks weer mss toch wel een goed ideequote:Op donderdag 1 november 2012 16:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is erg lastig, eelt. Ik heb er niet zo'n last van gelukkig. Je kan ook een keer naar een pedicure manicure gaan. Dat is misschien beter dan zelf gaan zitten schaven.
Gewoon met het aardappelmesje joh.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Opgelost.
Of een skinner.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon met het aardappelmesje joh.
Ermee dealen en op tijd naar bed gaan vanavond.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:27 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
Ben echt moe vandaag sinds ik gister avond bestwel HAM ben gegaan in de gym.
Enige tips om dit tegen te gaan? Heb goed geslapen en gegeten, caffeine heb ik nu ff geen zin in, teveel gehad afgelopen dagen ( miss is dat juist t probleem).
wat weet je van HAM gaan. niksssssssquote:Op donderdag 1 november 2012 17:32 schreef 16meter het volgende:
gewoon stoppen met trainen
word je veel te moe van man
lekker wilerenne voor die beentjes sportiefe boyquote:Op donderdag 1 november 2012 17:32 schreef 16meter het volgende:
gewoon stoppen met trainen
word je veel te moe van man
van fietsen krijg je grote benen inderdaad, beliee dat!quote:Op donderdag 1 november 2012 17:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
lekker wilerenne voor die beentjes sportiefe boy
2. Anders zouden we overal schijten.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:42 schreef Levolution het volgende:
zowieso mensen die sporten
je moet egt wel 1 hersencel hebben om zoveel uur in de sportsgool te verspille
ik ga liever uit
Volgens mij zit jij echt zo achter de computer:quote:Op donderdag 1 november 2012 17:48 schreef Weissman het volgende:
Maar ik stop voortaan met trainen. Je word er moe van en krijgt spierpijn. Plus je moet de hele dag kip eten enzo
Was leuk om jullie verhaaltjes te lezen mensen.
Tot ooit, in de kroeg of op het voetbalveld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |