Huh wat wie appel?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol. Ik wil best komen, dan slaap ik bij rokje.Als ze tenminste ook wil, anders sowieso maar dan zonder meet.
![]()
![]()
Ik ging stuk van het lachenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
"Sint maarten, sint maarten, de koeien hebben staarten ..." JE MEENT HET
"De meisjes hebben rokjes aan..." ECHT NIETWANT JIJHEBTGEENROKJE
"Daar komt sint martina aan" (ofzo)
Hoi.quote:
Stommerdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik had voor jou harige broeder hannes in gedachten anders
Jij bent zuster?quote:
Liefde voor jou.quote:
Daarom schreef ik het ook zoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Huh wat wie appel?Vooral dat laatste.. Wat?
![]()
[..]
Ik ging stuk van het lachen![]()
Ja ik spytool/doorzoek.. Sue me, bitches
Ik voel me alleenquote:
Maar ik wilde liefde tonen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:42 schreef DaMook het volgende:
FERA !!!!!!! FOEI !!!!!! Ik had de lapo deze keer![]()
.
Kruip jij niet tegen TGND aan dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom schreef ik het ook zo
En hoi![]()
[..]
Ik voel me alleenJullie nemen mijn plek in beslag
Hoiquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom schreef ik het ook zo
En hoi![]()
[..]
Ik voel me alleenJullie nemen mijn plek in beslag
Ik had nog wel zo'n leuke TT bedachtquote:
Enschedequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waar woonde jij ? Misschien kan ik je ophalen. Ow en waar was het ook alweer
? Iets met boterkoeken dat weet ik nog wel
.
Neequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Trein, ik betaal wel, rente in naturaIk heb een 2 persoons luchtbed
Als zij komt en blijft slapenquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ff mijn kat plagen :$
Vertel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had nog wel zo'n leuke TT bedacht.
Nee die gaat nu over, krijgen jullie nooit meer te horenquote:
Precies dit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
Meh, ik vind de show tot nu toe niet zo grappig. Maar ik houd sowieso niet van dat soort stand-up comedy.
Ik ook nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
Meh, ik vind de show tot nu toe niet zo grappig. Maar ik houd sowieso niet van dat soort stand-up comedy.
Ik welquote:
Je mag het ook zeggen als je niet naast me wilt slapen hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:44 schreef DaMook het volgende:
En nu ben ik vergeten hoe ik op een quote wilde reageren in het vorige topic.
Komt wel als de poppen komenquote:
Mag ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je mag het ook zeggen als je niet naast me wilt slapen hoor
Daar zit ik dus ook op te wachtenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt wel als de poppen komen! De poppen zijn gaaf.
Ik accepteer heel geen zoentjesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kaneeltjes plagen, zoentjes vragen. Dat weet je he?
Hmmm dat is wel erg omquote:
Goeie reden om weer te kapen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee die gaat nu over, krijgen jullie nooit meer te horen. De volgende tt die ik bedenk gaat zo saai zijn als ie maar kan
.
Komen die dan nog wel?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt wel als de poppen komen! De poppen zijn gaaf.
quote:
Ja dat is wat ik zei. Van het zuiden naar het westen naar het noord-oosten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmmm dat is wel erg om, en dat was ook meteen de post die ik quotee (hoe schrijf je quote in verleden tijd ? quotete, quotee, quotè ?? )
Ik denk quottequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmmm dat is wel erg om, en dat was ook meteen de post die ik quotee (hoe schrijf je quote in verleden tijd ? quotete, quotee, quotè ?? )
Ja, die komen zekerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komen die dan nog wel?
[..]Wil je?
No way, ik bid elke dag tot alha, god en boedha dat ik echt langs jou mag liggenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je mag het ook zeggen als je niet naast me wilt slapen hoor
Dan moet je mij er toch bij nemenquote:
Ohhhhhquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kaneeltjes plagen, zoentjes vragen. Dat weet je he?
Alha nog wel ja?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
No way, ik bid elke dag tot alha, god en boedha dat ik echt langs jou mag liggen.
Yourr kisses cannot harm me! My wings are like a shield of steel.. euhquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je me ook niet plagen, kutje.
Oh...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk quotte? ik weet het niet
.
[..]
Ja, die komen zeker. Walter komt er nu aan denk ik
.
En ja.
Lola heeft twee zijdenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan moet je mij er toch bij nemen.
Jaaaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk quotte? ik weet het niet
.
[..]
Ja, die komen zeker. Walter komt er nu aan denk ik
.
En ja.
Overdrijven is ook een vak, en op welke feiten gebaseerd?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
No way, ik bid elke dag tot alha, god en boedha dat ik echt langs jou mag liggen.
Tsssssssquote:
quote:
Dat was hemquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik zei. Van het zuiden naar het westen naar het noord-oosten.
Jups, die moslims kunnen niet spellenquote:
Ohhhh wat?quote:
Denken dat er vleugels groot genoeg bestaan om jou van de grond te krijgen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Yourr kisses cannot harm me! My wings are like a shield of steel.. euh
K, ik denk je vindt gewoon even een nieuwe godheid uit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jups, die moslims kunnen niet spellen![]()
.
Ik voor en jij achter ? Of ik links en jij rechts ?quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ohhhh wat?
[..]
Denken dat er vleugels groot genoeg bestaan om jou van de grond te krijgen.
Ik links, gaarnequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik voor en jij achter ? Of ik links en jij rechts ?
Jij achter en zij voorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik voor en jij achter ? Of ik links en jij rechts ?
Prrr terug, van mijn katjesquote:
Jongeh, ik was bezig.quote:
Moet je mij maar niet plagen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:53 schreef Evie het volgende:
[..]je zou me niet meer pesten met mn 180 kilo he?!
Kus je dan ook mannen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ohhhh wat?
[..]
Denken dat er vleugels groot genoeg bestaan om jou van de grond te krijgen.
Okquote:
Ik ben niet zo van achter eigenlijkquote:
Maar ik heb een goeden kont hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Ik ben niet zo van achter eigenlijk.
Ik ga wel in plaats van hemquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar ik heb een goeden kont hoor
Maar die pak ik liever met mijn armen om je heen vastquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar ik heb een goeden kont hoor
Dan moet je hem eerst plagen tochquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
Straks gaat ie me nog zoenen als ik hem een knuffel geef
Ik ga hem heul niet plagenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan moet je hem eerst plagen toch
Hoe?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar die pak ik liever met mijn armen om je heen vast.
Mijn broek is voor de gelegenheid zelfs aan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hand van je pik en op je toetsenbord dan.
Anders voel ik me gekwetst
Doe ik zo na pink bullets en new slangquote:
Je bent zo groot dat mijn armen niet om je heen kunnen en ook nog eens je derrière vast kunnen pakkenquote:
Ik denk dat jij het album van John Grant ook wel kan waarderen. Ik heb het op LP gekocht, mooi hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Doe ik zo na pink bullets en new slang
Een van de weinige bands waar ik nog CD's van heb gekocht
Vertel me alles over Alha zodat ik mijn leven aan hem kan wijden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat een eer, dankuwel meneer.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn broek is voor de gelegenheid zelfs aan.
Zeg je nou dat ik dik benquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je bent zo groot dat mijn armen niet om je heen kunnen en ook nog eens je derrière vast kunnen pakken.
Schijterd. Geen kusjes van Kaneel willen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga hem heul niet plagenIk kijk wel uit
Ik heb ook een regel: Laat ons mam met rust als ze zit te gamenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:58 schreef muhahaha het volgende:
Nog meer regels bij mensen thuis?
Kaneel: broek uit
Raene: kleren uit, naar boven, eerste deur links
Bij mij mag je doen wat je wilt. Behalve je behoefte doen op het tapijt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:58 schreef muhahaha het volgende:
Nog meer regels bij mensen thuis?
Kaneel: broek uit
Raene: kleren uit, naar boven, eerste deur links
Nee dat impliceer je zelf met je vorige opmerkingquote:
Ow.. die zet ik op mn samen luisterlijst als we biertjes in utrecht gaan doen dan hoor!!!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het album van John Grant ook wel kan waarderen. Ik heb het op LP gekocht, mooi hoor.
Ja, altijd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wat een eer, dankuwel meneer.
zeg je dat ook tegen je leerlingen?
'Vanochtend heb ik voor de gelegenheid een broek aangedaan'
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Schijterd. Geen kusjes van Kaneel willen.
Haha, word ze boos ja?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb ook een regel: Laat ons mam met rust als ze zit te gamen
Daar heb ik geen behoefte aan eerlijk gezegdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij mag je doen wat je wilt. Behalve je behoefte doen op het tapijt.
Het was een gokje naar welk standje maar jij snapte het weer nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee dat impliceer je zelf met je vorige opmerking.
PI, muppetquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee dat impliceer je zelf met je vorige opmerking.
quote:
Misschien maak ik voor Kaneel een uitzonderingquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Schijterd. Geen kusjes van Kaneel willen.
Nee, want dat gaat iemand anders denk ik niet zo tof vinden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, altijd.
[..]
Ga jij me ook plagen dan?
Met alleen haar stemgeluid zal ze je trommelvliezen verscheurenquote:
Ja wanneer gaat dat definitief worden?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Ow.. die zet ik op mn samen luisterlijst als we biertjes in utrecht gaan doen dan hoor!!!
Schijterd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, want dat gaat iemand anders denk ik niet zo tof vinden.
Ik ook. De dubbelganger van Leonardquote:
Owquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was een gokje naar welk standje maar jij snapte het weer nietMannen
Die zijn gooooooeeeed.quote:
Nog subtieler?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow. Iets subtieler mocht wel dan
, maar maakt me niet zoveel uit
.
Nou dan kan je mooi achterquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow. Iets subtieler mocht wel dan
, maar maakt me niet zoveel uit
.
Why notquote:
Jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook. De dubbelganger van Leonard
Ik geloof je op je woordquote:
quote:
Sorry.quote:
Wut? Jij hebt mijn foto's?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook. De dubbelganger van Leonard
Schijterd?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schijterd.
Is het al zo serieus dan?Jeetje, wat heb ik gemist?
Gaat het goed met je date, moppiequote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Schijterd?![]()
Niets gemist. En zo serieus ook niet, geloof ik![]()
Ik heb je een keer op TC gezienquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Sorry.
[..]
Wut? Jij hebt mijn foto's?
Ik ben een van de weinige die daar opletquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinige die daar opleten dan nog wordt ik erop aangevallen
. Ik ga serie kijken
.
Nou, als je er wel op zou letten maakt dat het herkennen van een grapje wat makkelijkerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinige die daar opleten dan nog wordt ik erop aangevallen
. Ik ga serie kijken
.
Ja, je durft gewoon niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Schijterd?![]()
Niets gemist. En zo serieus ook niet, geloof ik![]()
Waarvoor?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:02 schreef muhahaha het volgende:
Kaneel jongen, de voorzet is gegeven.
Het is geen kwestie van willen, maar mogen.quote:
Of moet ik maar een andere baan hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moest je maar niet zo jong zijn
Waaaat, Dunham niet grappig?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
Is voornamelijk de baan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:04 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Moet hij maar niet zo oud zijn, eigen schuld
Ik maakte toch ook overduidelijk een grapje terugquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, als je er wel op zou letten maakt dat het herkennen van een grapje wat makkelijker.
Kijk ze.
Geloof het wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaat het goed met je date, moppie?
Legaal vanaf 16, en ik ben je leerling niet dus niet ethisch onverantwoord.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van willen, maar mogen.
Jawel, zodra hij z'n poppen heeftquote:
Mooi zoquote:
Ohquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik maakte toch ook overduidelijk een grapje terug. Ik had mijn pi zeker vergeten aan te passen
, dat moet het zijn
.
SCHRIJF VOLUIT HET WOORD OKE. Wat is Ok toch een verschrikkelijk asociaal woord.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, je durft gewoon niet.
Ok. gr gr
Dan kan het dus wel.
[..]
Waarvoor?
[..]
Het is geen kwestie van willen, maar mogen.
[..]
Of moet ik maar een andere baan hebben.
ok ok gr grquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SCHRIJF VOLUIT HET WOORD OKE. Wat is Ok toch een verschrikkelijk asociaal woord.
En ik durf wel.En het kan wel ja.
Wel oké dan, anders kunnen mijn oogballen het niet verdragen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SCHRIJF VOLUIT HET WOORD OKE. Wat is Ok toch een verschrikkelijk asociaal woord.
En wat als ik "okay" schrijf?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maak het nou niet te moeilijk voor haarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En wat als ik "okay" schrijf?
Mijn ijsberin kan dat wel handelen hoor, ik heb haar goed opgevoed.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maak het nou niet te moeilijk voor haar.
Ik zal het navragen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Legaal vanaf 16, en ik ben je leerling niet dus niet ethisch onverantwoord.
Niet op mijn bips?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jongen, als ik bij je zat had ik je een pets op je achterhoofd gegeven.
IS GOED LIEVERD!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tenzij mobiel anders krijg je van die rare tekens.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:09 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wel oké dan, anders kunnen mijn oogballen het niet verdragen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vraag het maar aan je pener, die zegt wel ja.
Nee ook mobiel. Anders doen mijn oogballen pijn, dat mag niet gebeurenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tenzij mobiel anders krijg je van die rare tekens.
Klinkt nog altijd vriendelijker dan Ok.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En wat als ik "okay" schrijf?
Welke dame wil dat nou nie... Oh, wachtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je zo graag over de knie wil...
Ik had het over kaneel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke dame wil dat nou nie... Oh, wacht.
Mijn opa zei altijd: beter over de knie dan over de kling.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Johquote:
Wijze man, die opa van jou.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn opa zei altijd: beter over de knie dan over de kling.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan pets pets petsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn opa zei altijd: beter over de knie dan over de kling.
Wat voor lot moeten mensen die "Ok" (en O.K. dan???) zeggen toekomen? Erger dan mensen die bij "parameter" de klemtoon op de eerste lettergreep zetten?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klinkt nog altijd vriendelijker dan Ok.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je zo graag over de knie wil...
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vraag het maar aan je pener, die zegt wel ja.
Wat is dezequote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn pener moet dan even zijn mond houden met het oog op de toekomst.
HAaha oog op de toekomstquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn pener moet dan even zijn mond houden met het oog op de toekomst.
BAM!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zouden ze weer in moeten voeren.
En ook de liniaalslagen op je handen als je ergens aan zat.
Ja, want positieve correctie is de beste leermethode.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zouden ze weer in moeten voeren.
En ook de liniaalslagen op je handen als je ergens aan zat.
Mensen die Ok, O.K. of K te zeggen zouden een maand in een isolatiecel moeten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor lot moeten mensen die "Ok" (en O.K. dan???) zeggen toekomen? Erger dan mensen die bij "parameter" de klemtoon op de eerste lettergreep zetten?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
BAM!
Nee, als je dat wilt krijg je boze mama's op je dak.
Ok.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die Ok, O.K. of K te zeggen zouden een maand in een isolatiecel moeten.
Ja, want de jeugd van tegenwoordig ontspoort niet in bv Haren hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, want positieve correctie is de beste leermethode.
Waarom dat gehaat?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die Ok, O.K. of K te zeggen zouden een maand in een isolatiecel moeten.
Ja baan en geld enzulks.quote:
Ik weet het niet!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:16 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wat is deze
Moet ik dan daadwerkelijk nog 7,5 maand wachten tot ik een kusje van je krijg
Pener en oog in 1 zin.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom dat gehaat?
[..]
Ja baan en geld enzulks.
[..]
Ik weet het niet!
Kan jij ook niks aan doenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pener en oog in 1 zin.
Sorry ik liet me even gaan.
Okéquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, kan wel. geef me een minuutje
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom dat gehaat?
[..]
Ja baan en geld enzulks.
[..]
Ik weet het niet!
Gewoon, omdat! Als ik mensen om mij heen "notulen" hoor zeggen, nou, briesend stap ik op ze af!quote:
Als iemand zo iets zegt voel ik mij gehaat.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom dat gehaat?
[..]
Ja baan en geld enzulks.
[..]
Ik weet het niet!
Schreeuwend dat jij ze wil maken op je ramplank?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon, omdat! Als ik mensen om mij heen "notulen" hoor zeggen, nou, briesend stap ik op ze af!
Sorry.quote:
Hoe wil je het dan horen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon, omdat! Als ik mensen om mij heen "notulen" hoor zeggen, nou, briesend stap ik op ze af!
Maar je bent juist extreem geliefd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als iemand zo iets zegt voel ik mij gehaat.
Ligt eraan wie het zei.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schreeuwend dat jij ze wil maken op je ramplank?
Het is "notulen".quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan horen?
[..]
Komt denk ik omdat "tu" een scherpere? klank is dan "no" waardoor het heel vaak ook zo lijkt dat de klemtoon op "tu" gelegd wordt.quote:
Je hebt mij zeker nog nooit notulen horen zeggenquote:
Ik denk dat het gewoon komt doordat mensen het verkeerd aangeleerd hebben, net zoals parameter.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat "tu" een scherpere? klank is dan "no" waardoor het heel vaak ook zo lijkt.
Dat kan ook jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon komt doordat mensen het verkeerd aangeleerd hebben, net zoals parameter.
Daarbij voelt het voor een Nederlander redelijk natuurlijk om de klemtoon op de tweede lettergreep van achter te knikkeren, net zoals bij Grieks dat de derde van achter is.quote:
Heb je wat voorbeelden?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarbij voelt het voor een Nederlander redelijk natuurlijk om de klemtoon op de tweede lettergreep van achter te knikkeren, net zoals bij Grieks dat de derde van achter is.
Grieks: paRAmeter, caTAlogus, HErakles, roDOdendron, PeNElopequote:
Ik hou van je.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Grieks: paRAmeter, caTAlogus, HErakles, roDOdendron, PeNElope
Nederlandse "interpretatie": PArameter, cataLOgus, HeRAkles, rodoDENdron, peneLOpe.
Duidelijkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nederlandse "interpretatie": PArameter, cataLOgus, HeRAkles, rodoDENdron, peneLOpe.
Ik zeg het op zijn Grieks.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe zij jij de volgende onzinwoorden uitspreken: nikoeda, maja, kavkaz, omon?quote:
Ik wou wat zeggenquote:
Alleen rododendron zeg ik foutquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij doet het liever op zijn grieksquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wou wat zeggenIk las wat anders
niKOEda, maJA, KAVkaz, OMonquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe zij jij de volgende onzinwoorden uitspreken: nikoeda, maja, kavkaz, omon?
Zoals het hoort dus. Alhoewel rododendron toch wel redelijk ingeburgerd is.quote:
Ik doe 't ook wel op z'n Grieks, hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wou wat zeggenIk las wat anders
Liever niet maar wel eensquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij doet het liever op zijn grieks
Ik wilde die slechte grap niet maken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
PICS!!!!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe 't ook wel op z'n Grieks, hoor.
Daarom doe ik het wel weerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde die slechte grap niet maken.
"zij jij"quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe zij jij de volgende onzinwoorden uitspreken: nikoeda, maja, kavkaz, omon?
Ik ben nog steeds Griekse maagdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
whut?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"zij jij"![]()
niKOEda, maJA, kavKAZ, Omon
Ja, tikfout (moest zou zijn).quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"zij jij"![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds Griekse maagd
Als ik jou toch niet had..quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds Griekse maagd
Dat kan. Maar wat is het resultaat?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, tikfout (moest zou zijn).
Ik weet niet eens wat 'op zijn Grieks' is, volgens mij hou ik dat liever ook zoquote:
Ik zei het ook niet.quote:
Ham kaas chippiesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Omnomnom KOEKJES MADDAFAKKAAAAAAAAAAS
Dat kan.quote:
PICS!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Omnomnom KOEKJES MADDAFAKKAAAAAAAAAAS
quote:
Interessant dat jullie maJA zouden zeggen. Het is toch ook MAya de bij of niet?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"zij jij"![]()
Jouw steen is zwaar hè.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan. Maar wat is het resultaat?
[..]
Ik weet niet eens wat 'op zijn Grieks' is, volgens mij hou ik dat liever ook zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verbaas me soms over hoe onwetend jij bentquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet eens wat 'op zijn Grieks' is, volgens mij hou ik dat liever ook zo
Hmm, MOja waarschijnlijk. Weet ook niet, heb gewoon ingevuld zoals het als eerste in me opkwam.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Interessant dat jullie maJA zouden zeggen. Het is toch ook MAya de bij of niet?
Wat als ik er "moja" van maak?
Spannend.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is zelfs een korte termijnplan
* Vinniiee reikt Rokje de zak chips aanquote:
moJAquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Interessant dat jullie maJA zouden zeggen. Het is toch ook MAya de bij of niet?
Wat als ik er "moja" van maak?
Ik kom er met geen mogelijkheid onder vandaanquote:
Zware steen héquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik verbaas me soms over hoe onwetend jij bent. No offence verder
.
Het resultaat is dat---het zijn allemaal bestaande russische woorden---in het russisch de klemtoon van alle woorden op de laatste lettergreep zit. Maar daarmee wil ik zeggen dat het (voor mij althans, ik zie dus dat het voor jou/jullie anders ligt) natuurlijker is om de klemtoon op de tweede voor achter te zetten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Wat betekent het? En niet bij alle woorden toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het resultaat is dat---het zijn allemaal bestaande russische woorden---in het russisch de klemtoon van alle woorden op de laatste lettergreep zit. Maar daarmee wil ik zeggen dat het (voor mij althans, ik zie dus dat het voor jou/jullie anders ligt) natuurlijker is om de klemtoon op de tweede voor achter te zetten.
quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee reikt Rokje de zak chips aan
[..]
moJA
[..]
Ik kom er met geen mogelijkheid onder vandaan
Die heeft hoofdpijnquote:
PICSquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik streel mijn linkerhand nu door mijn haar.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben streng aan het dieten hier hoor, daar kan best even rekening mee gehouden wordenIk doe met je mee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Ik snap er geen hol vanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het resultaat is dat---het zijn allemaal bestaande russische woorden---in het russisch de klemtoon van alle woorden op de laatste lettergreep zit. Maar daarmee wil ik zeggen dat het (voor mij althans, ik zie dus dat het voor jou/jullie anders ligt) natuurlijker is om de klemtoon op de tweede voor achter te zetten.
Niet bepaaldquote:
Eigenlijk moeten we er tekst op zetten.quote:
Ik moet steeds weer lachen om dat plaatjequote:
Oei. Nikoeda is nergens heen, moja (spreek je dus uit als maJA) is "mijn", omon (spreek je uit als aMON) is de oproerpolitie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wat betekent het? En niet bij alle woorden toch?
Oh dat kan welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we er tekst op zetten.
quote:
* Vinniiee houdt kwijlbakje paraatquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]Ik kwijlde op m'n goeie goed, hoppa
Russisch gestudeert?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oei. Nikoeda is nergens heen, moja (spreek je dus uit als maJA) is "mijn", omon (spreek je uit als aMON) is de oproerpolitie.
Zo is het dus ook maria shaRApava, en niet sharaPOva zoals wij 'ollanders het uitspreken. Maarja. Het is vechten tegen de bierkaai denk ik hè.
Jij kan toch goed fotosoepen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet steeds weer lachen om dat plaatje.
Datzelfde, maar dan met een d op het eindquote:
Nee, dat valt reuze meequote:
Ohquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat valt reuze mee. Ik kan maken wat ik nodig heb, maar ik ben er geen held in
.
Jij wilde een voorbeeld dat je klemtoon op de tweede van achter legt. Door woorden te kiezen die je niet kent kun je dus "eerlijk" een keuze maken waar je de klemtoon zou leggen. Bij Camera denk ik dat het moeilijk voor te stellen is dat je caMEra zegt, omdat het je nooit zo geleerd is. Doordat ik bestaande woorden heb gepakt uit een andere taal laat ik zien dat dit dus niet voor iedereen zo natuurlijk klinkt.quote:
Wat moet je gedaan hebben danquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh
Lola, Cryothic kan toch goed fotosoepen?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh
Lola, Cryothic kan toch goed fotosoepen?
Alleraardigst van u, meneer Vinquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk is ie alleen andersom
[..]
* Vinniiee houdt kwijlbakje paraat
Dit brak mijn hart :$quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Geen pics van mij verder op Internet.
Ah, op die fiets. Nee, ik zou inderdaad CAmera zeggen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij wilde een voorbeeld dat je klemtoon op de tweede van achter legt. Door woorden te kiezen die je niet kent kun je dus "eerlijk" een keuze maken waar je de klemtoon zou leggen. Bij Camera denk ik dat het moeilijk voor te stellen is dat je caMEra zegt, omdat het je nooit zo geleerd is. Doordat ik bestaande woorden heb gepakt uit een andere taal laat ik zien dat dit dus niet voor iedereen zo natuurlijk klinkt.
Maargoed.
Dat zegt hij ook altijd tegen mij hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Alleraardigst van u, meneer Vin
[..]
Dit brak mijn hart :$
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet je gedaan hebben dan? Ik wil het wel proberen.
Tekst erbij soepen op een bordje in dat plaatje?quote:
Geen dank, mevrouw Rokjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Alleraardigst van u, meneer Vin
[..]
Dit brak mijn hart :$
Gelukkig ben ik dus niet de enige.. Is er ergens slachtofferhulp voor dit?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat zegt hij ook altijd tegen mij hoor.
Oh, dat is niet zo moeilijk lijkt mequote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Tekst erbij soepen op een bordje in dat plaatje?
Ik zit erover te denken om Russisch/Engels/Arabisch te gaan studeren.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee.Vind het wel een interessante taal desondanks.
pm em maarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Tekst erbij soepen op een bordje in dat plaatje?
Ja, maar daar hebben ze ook geen picsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dus niet de enige.. Is er ergens slachtofferhulp voor dit?
Goftedomme, van de regen in de drupquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja, maar daar hebben ze ook geen pics
Kom maar bij mij op schoot.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Goftedomme, van de regen in de drup
Tegelijk?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken om Russisch/Engels/Arabisch te gaan studeren.
Of geschiedenis.
quote:
Ja. Bij mij thuis. Dan lijm ik je hartje weer met cadeautjes en chocolaatjes. En ballen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dus niet de enige.. Is er ergens slachtofferhulp voor dit?
Klopt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja, maar daar hebben ze ook geen pics
Ja kijk, weetje wat we eigenlijk zouden moeten doen, eigenlijk moeten we gewoon kaneeltje stiekem fotograferen als hij slaapt en dan hebben we ook pics.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Goftedomme, van de regen in de drup
Leef je uitquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is niet zo moeilijk lijkt me.
Is goed, maar het is leuker als jij hem inspireert ofzoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pm em maarziet ie het vanzelf wel
Granny's Ballzzz?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja. Bij mij thuis. Dan lijm ik je hartje weer met cadeautjes en chocolaatjes. En ballen.
[..]
Klopt.
I'm on it man, I'm on it!! Zo van BAMMMMM!!!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja kijk, weetje wat we eigenlijk zouden moeten doen, eigenlijk moeten we gewoon kaneeltje stiekem fotograferen als hij slaapt en dan hebben we ook pics.
Ik inspireer hem al vaak genoegquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leef je uit
[..]
Is goed, maar het is leuker als jij hem inspireert ofzoOf iemand anders iets verzint
Arabisch is ook apart, maar Russisch heeft als taal zijnde een veel groter bereik natuurlijk. En ook wat meer binding met het "westers", voor zover ik het als een taal mag omschrijven.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken om Russisch/Engels/Arabisch te gaan studeren.
Of geschiedenis.
We gaan hem gewoon picsverkrachten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
I'm on it man, I'm on it!! Zo van BAMMMMM!!!
Ja, maar volgens mij heeft ie niet eens meegekregen dat ik onder een steen leefquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik inspireer hem al vaak genoegHij mag ook wel eens wat doen
Dat zou wel eng zijn. Hopelijk heb ik dan wel mijn broek aan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja kijk, weetje wat we eigenlijk zouden moeten doen, eigenlijk moeten we gewoon kaneeltje stiekem fotograferen als hij slaapt en dan hebben we ook pics.
Ja.quote:
Laat je me wel slapen dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
I'm on it man, I'm on it!! Zo van BAMMMMM!!!
Jammerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gaat veel te veel worden 2 studies tegelijk
Jij altijd schatteke.quote:
Ja ik weet het nog niet. Mijn voorkeur is denk ik wel Engels tot nu toe, maar je kunt er zo weinig meequote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Arabisch is ook apart, maar Russisch heeft als taal zijnde een veel groter bereik natuurlijk. En ook wat meer binding met het "westers", voor zover ik het als een taal mag omschrijven.
Dat heb ik al verteld hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij heeft ie niet eens meegekregen dat ik onder een steen leef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |