Huh wat wie appel?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol. Ik wil best komen, dan slaap ik bij rokje.Als ze tenminste ook wil, anders sowieso maar dan zonder meet.
![]()
![]()
Ik ging stuk van het lachenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
"Sint maarten, sint maarten, de koeien hebben staarten ..." JE MEENT HET
"De meisjes hebben rokjes aan..." ECHT NIETWANT JIJHEBTGEENROKJE
"Daar komt sint martina aan" (ofzo)
Hoi.quote:
Stommerdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik had voor jou harige broeder hannes in gedachten anders
Jij bent zuster?quote:
Liefde voor jou.quote:
Daarom schreef ik het ook zoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Huh wat wie appel?Vooral dat laatste.. Wat?
![]()
[..]
Ik ging stuk van het lachen![]()
Ja ik spytool/doorzoek.. Sue me, bitches
Ik voel me alleenquote:
Maar ik wilde liefde tonen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:42 schreef DaMook het volgende:
FERA !!!!!!! FOEI !!!!!! Ik had de lapo deze keer![]()
.
Kruip jij niet tegen TGND aan dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom schreef ik het ook zo
En hoi![]()
[..]
Ik voel me alleenJullie nemen mijn plek in beslag
Hoiquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom schreef ik het ook zo
En hoi![]()
[..]
Ik voel me alleenJullie nemen mijn plek in beslag
Ik had nog wel zo'n leuke TT bedachtquote:
Enschedequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waar woonde jij ? Misschien kan ik je ophalen. Ow en waar was het ook alweer
? Iets met boterkoeken dat weet ik nog wel
.
Neequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Trein, ik betaal wel, rente in naturaIk heb een 2 persoons luchtbed
Als zij komt en blijft slapenquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ff mijn kat plagen :$
Vertel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had nog wel zo'n leuke TT bedacht.
Nee die gaat nu over, krijgen jullie nooit meer te horenquote:
Precies dit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
Meh, ik vind de show tot nu toe niet zo grappig. Maar ik houd sowieso niet van dat soort stand-up comedy.
Ik ook nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
Meh, ik vind de show tot nu toe niet zo grappig. Maar ik houd sowieso niet van dat soort stand-up comedy.
Ik welquote:
Je mag het ook zeggen als je niet naast me wilt slapen hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:44 schreef DaMook het volgende:
En nu ben ik vergeten hoe ik op een quote wilde reageren in het vorige topic.
Komt wel als de poppen komenquote:
Mag ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je mag het ook zeggen als je niet naast me wilt slapen hoor
Daar zit ik dus ook op te wachtenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt wel als de poppen komen! De poppen zijn gaaf.
Ik accepteer heel geen zoentjesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kaneeltjes plagen, zoentjes vragen. Dat weet je he?
Hmmm dat is wel erg omquote:
Goeie reden om weer te kapen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee die gaat nu over, krijgen jullie nooit meer te horen. De volgende tt die ik bedenk gaat zo saai zijn als ie maar kan
.
Komen die dan nog wel?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt wel als de poppen komen! De poppen zijn gaaf.
quote:
Ja dat is wat ik zei. Van het zuiden naar het westen naar het noord-oosten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmmm dat is wel erg om, en dat was ook meteen de post die ik quotee (hoe schrijf je quote in verleden tijd ? quotete, quotee, quotè ?? )
Ik denk quottequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmmm dat is wel erg om, en dat was ook meteen de post die ik quotee (hoe schrijf je quote in verleden tijd ? quotete, quotee, quotè ?? )
Ja, die komen zekerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komen die dan nog wel?
[..]Wil je?
No way, ik bid elke dag tot alha, god en boedha dat ik echt langs jou mag liggenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je mag het ook zeggen als je niet naast me wilt slapen hoor
Dan moet je mij er toch bij nemenquote:
Ohhhhhquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kaneeltjes plagen, zoentjes vragen. Dat weet je he?
Alha nog wel ja?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
No way, ik bid elke dag tot alha, god en boedha dat ik echt langs jou mag liggen.
Yourr kisses cannot harm me! My wings are like a shield of steel.. euhquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je me ook niet plagen, kutje.
Oh...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk quotte? ik weet het niet
.
[..]
Ja, die komen zeker. Walter komt er nu aan denk ik
.
En ja.
Lola heeft twee zijdenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan moet je mij er toch bij nemen.
Jaaaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk quotte? ik weet het niet
.
[..]
Ja, die komen zeker. Walter komt er nu aan denk ik
.
En ja.
Overdrijven is ook een vak, en op welke feiten gebaseerd?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
No way, ik bid elke dag tot alha, god en boedha dat ik echt langs jou mag liggen.
Tsssssssquote:
quote:
Dat was hemquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik zei. Van het zuiden naar het westen naar het noord-oosten.
Jups, die moslims kunnen niet spellenquote:
Ohhhh wat?quote:
Denken dat er vleugels groot genoeg bestaan om jou van de grond te krijgen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Yourr kisses cannot harm me! My wings are like a shield of steel.. euh
K, ik denk je vindt gewoon even een nieuwe godheid uit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jups, die moslims kunnen niet spellen![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |