Huh wat wie appel?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol. Ik wil best komen, dan slaap ik bij rokje.Als ze tenminste ook wil, anders sowieso maar dan zonder meet.
![]()
![]()
Ik ging stuk van het lachenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
"Sint maarten, sint maarten, de koeien hebben staarten ..." JE MEENT HET
"De meisjes hebben rokjes aan..." ECHT NIETWANT JIJHEBTGEENROKJE
"Daar komt sint martina aan" (ofzo)
Hoi.quote:
Stommerdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik had voor jou harige broeder hannes in gedachten anders
Jij bent zuster?quote:
Liefde voor jou.quote:
Daarom schreef ik het ook zoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Huh wat wie appel?Vooral dat laatste.. Wat?
![]()
[..]
Ik ging stuk van het lachen![]()
Ja ik spytool/doorzoek.. Sue me, bitches
Ik voel me alleenquote:
Maar ik wilde liefde tonen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:42 schreef DaMook het volgende:
FERA !!!!!!! FOEI !!!!!! Ik had de lapo deze keer![]()
.
Kruip jij niet tegen TGND aan dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom schreef ik het ook zo
En hoi![]()
[..]
Ik voel me alleenJullie nemen mijn plek in beslag
Hoiquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom schreef ik het ook zo
En hoi![]()
[..]
Ik voel me alleenJullie nemen mijn plek in beslag
Ik had nog wel zo'n leuke TT bedachtquote:
Enschedequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waar woonde jij ? Misschien kan ik je ophalen. Ow en waar was het ook alweer
? Iets met boterkoeken dat weet ik nog wel
.
Neequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Trein, ik betaal wel, rente in naturaIk heb een 2 persoons luchtbed
Als zij komt en blijft slapenquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ff mijn kat plagen :$
Vertel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had nog wel zo'n leuke TT bedacht.
Nee die gaat nu over, krijgen jullie nooit meer te horenquote:
Precies dit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
Meh, ik vind de show tot nu toe niet zo grappig. Maar ik houd sowieso niet van dat soort stand-up comedy.
Ik ook nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
Meh, ik vind de show tot nu toe niet zo grappig. Maar ik houd sowieso niet van dat soort stand-up comedy.
Ik welquote:
Je mag het ook zeggen als je niet naast me wilt slapen hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:44 schreef DaMook het volgende:
En nu ben ik vergeten hoe ik op een quote wilde reageren in het vorige topic.
Komt wel als de poppen komenquote:
Mag ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je mag het ook zeggen als je niet naast me wilt slapen hoor
Daar zit ik dus ook op te wachtenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt wel als de poppen komen! De poppen zijn gaaf.
Ik accepteer heel geen zoentjesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kaneeltjes plagen, zoentjes vragen. Dat weet je he?
Hmmm dat is wel erg omquote:
Goeie reden om weer te kapen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee die gaat nu over, krijgen jullie nooit meer te horen. De volgende tt die ik bedenk gaat zo saai zijn als ie maar kan
.
Komen die dan nog wel?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt wel als de poppen komen! De poppen zijn gaaf.
quote:
Ja dat is wat ik zei. Van het zuiden naar het westen naar het noord-oosten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmmm dat is wel erg om, en dat was ook meteen de post die ik quotee (hoe schrijf je quote in verleden tijd ? quotete, quotee, quotè ?? )
Ik denk quottequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmmm dat is wel erg om, en dat was ook meteen de post die ik quotee (hoe schrijf je quote in verleden tijd ? quotete, quotee, quotè ?? )
Ja, die komen zekerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komen die dan nog wel?
[..]Wil je?
No way, ik bid elke dag tot alha, god en boedha dat ik echt langs jou mag liggenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je mag het ook zeggen als je niet naast me wilt slapen hoor
Dan moet je mij er toch bij nemenquote:
Ohhhhhquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kaneeltjes plagen, zoentjes vragen. Dat weet je he?
Alha nog wel ja?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
No way, ik bid elke dag tot alha, god en boedha dat ik echt langs jou mag liggen.
Yourr kisses cannot harm me! My wings are like a shield of steel.. euhquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je me ook niet plagen, kutje.
Oh...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk quotte? ik weet het niet
.
[..]
Ja, die komen zeker. Walter komt er nu aan denk ik
.
En ja.
Lola heeft twee zijdenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan moet je mij er toch bij nemen.
Jaaaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk quotte? ik weet het niet
.
[..]
Ja, die komen zeker. Walter komt er nu aan denk ik
.
En ja.
Overdrijven is ook een vak, en op welke feiten gebaseerd?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
No way, ik bid elke dag tot alha, god en boedha dat ik echt langs jou mag liggen.
Tsssssssquote:
quote:
Dat was hemquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik zei. Van het zuiden naar het westen naar het noord-oosten.
Jups, die moslims kunnen niet spellenquote:
Ohhhh wat?quote:
Denken dat er vleugels groot genoeg bestaan om jou van de grond te krijgen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Yourr kisses cannot harm me! My wings are like a shield of steel.. euh
K, ik denk je vindt gewoon even een nieuwe godheid uit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jups, die moslims kunnen niet spellen![]()
.
Ik voor en jij achter ? Of ik links en jij rechts ?quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ohhhh wat?
[..]
Denken dat er vleugels groot genoeg bestaan om jou van de grond te krijgen.
Ik links, gaarnequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik voor en jij achter ? Of ik links en jij rechts ?
Jij achter en zij voorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik voor en jij achter ? Of ik links en jij rechts ?
Prrr terug, van mijn katjesquote:
Jongeh, ik was bezig.quote:
Moet je mij maar niet plagen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:53 schreef Evie het volgende:
[..]je zou me niet meer pesten met mn 180 kilo he?!
Kus je dan ook mannen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ohhhh wat?
[..]
Denken dat er vleugels groot genoeg bestaan om jou van de grond te krijgen.
Okquote:
Ik ben niet zo van achter eigenlijkquote:
Maar ik heb een goeden kont hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Ik ben niet zo van achter eigenlijk.
Ik ga wel in plaats van hemquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar ik heb een goeden kont hoor
Maar die pak ik liever met mijn armen om je heen vastquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar ik heb een goeden kont hoor
Dan moet je hem eerst plagen tochquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
Straks gaat ie me nog zoenen als ik hem een knuffel geef
Ik ga hem heul niet plagenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan moet je hem eerst plagen toch
Hoe?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar die pak ik liever met mijn armen om je heen vast.
Mijn broek is voor de gelegenheid zelfs aan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hand van je pik en op je toetsenbord dan.
Anders voel ik me gekwetst
Doe ik zo na pink bullets en new slangquote:
Je bent zo groot dat mijn armen niet om je heen kunnen en ook nog eens je derrière vast kunnen pakkenquote:
Ik denk dat jij het album van John Grant ook wel kan waarderen. Ik heb het op LP gekocht, mooi hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Doe ik zo na pink bullets en new slang
Een van de weinige bands waar ik nog CD's van heb gekocht
Vertel me alles over Alha zodat ik mijn leven aan hem kan wijden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat een eer, dankuwel meneer.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn broek is voor de gelegenheid zelfs aan.
Zeg je nou dat ik dik benquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je bent zo groot dat mijn armen niet om je heen kunnen en ook nog eens je derrière vast kunnen pakken.
Schijterd. Geen kusjes van Kaneel willen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga hem heul niet plagenIk kijk wel uit
Ik heb ook een regel: Laat ons mam met rust als ze zit te gamenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:58 schreef muhahaha het volgende:
Nog meer regels bij mensen thuis?
Kaneel: broek uit
Raene: kleren uit, naar boven, eerste deur links
Bij mij mag je doen wat je wilt. Behalve je behoefte doen op het tapijt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:58 schreef muhahaha het volgende:
Nog meer regels bij mensen thuis?
Kaneel: broek uit
Raene: kleren uit, naar boven, eerste deur links
Nee dat impliceer je zelf met je vorige opmerkingquote:
Ow.. die zet ik op mn samen luisterlijst als we biertjes in utrecht gaan doen dan hoor!!!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het album van John Grant ook wel kan waarderen. Ik heb het op LP gekocht, mooi hoor.
Ja, altijd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wat een eer, dankuwel meneer.
zeg je dat ook tegen je leerlingen?
'Vanochtend heb ik voor de gelegenheid een broek aangedaan'
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Schijterd. Geen kusjes van Kaneel willen.
Haha, word ze boos ja?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb ook een regel: Laat ons mam met rust als ze zit te gamen
Daar heb ik geen behoefte aan eerlijk gezegdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij mag je doen wat je wilt. Behalve je behoefte doen op het tapijt.
Het was een gokje naar welk standje maar jij snapte het weer nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee dat impliceer je zelf met je vorige opmerking.
PI, muppetquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee dat impliceer je zelf met je vorige opmerking.
quote:
Misschien maak ik voor Kaneel een uitzonderingquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Schijterd. Geen kusjes van Kaneel willen.
Nee, want dat gaat iemand anders denk ik niet zo tof vinden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, altijd.
[..]
Ga jij me ook plagen dan?
Met alleen haar stemgeluid zal ze je trommelvliezen verscheurenquote:
Ja wanneer gaat dat definitief worden?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Ow.. die zet ik op mn samen luisterlijst als we biertjes in utrecht gaan doen dan hoor!!!
Schijterd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, want dat gaat iemand anders denk ik niet zo tof vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |