abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118679882
Ik zit met een probleem. Ik kan niet klaarkomen bij mijn vriend. Bij exen kwam ik ook niet klaar, maar daar was het niet zo'n groot issue.. De seks is geweldig, ik weet ook wat ik lekker vind en hoe ik geil word, maar een hoogtepunt krijg ik niet. Ik fake meestal maar ik heb daar een slecht gevoel bij.

Ik denk niet aan alledaagse dingen zoals de boodschappen ofzo, ik zit er wel helemaal in. Ik heb eerder het gevoel dat ik een aantal kleine piekjes beleef in plaats van een hoogtepunt zoals ik dat bij masturbatie heb.

Verder is de relatie echt super, ik hecht veel vertrouwen aan eerlijkheid en juist daarom wil ik niet faken, maar ik heb het idee dat ik niet anders kan.. Mijn vriend neemt de tijd voor mij, hij is niet egoïstisch in bed, maar op een gegeven moment word ik het zo zat dat ik niet kom dat ik fake. Daarna heb ik vaak wel een voldaan gevoel alsof ik een orgasme heb gehad.

Het stoort me, omdat ik geen idee heb waarom ik niet klaarkom. Alles is er: ik ben geil, mijn vriend is goed en ik vind het lekker. Maar veel meer wordt het ook niet.
pi_118680182
Veel vrouwen kunnen niet klaarkomen van enkel penetratie maar hebben meer stimulans op de clit zelf nodig.
-XOXO-
  woensdag 31 oktober 2012 @ 19:56:46 #3
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_118680450
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
Veel vrouwen kunnen niet klaarkomen van enkel penetratie maar hebben meer stimulans op de clit zelf nodig.
pi_118680457
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
Ze zegt dat haar vriend niet egoistisch is, dus ik neem aan dat beffen/vingeren dan ook wel aan bod komt..
Please don't interrupt me while I'm ignoring you
pi_118680533
Lepeltjelepeltje jouw been de lucht in, en laat je vriend maar mt zn vingertje spelen op je clit.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_118680665
Misschien is ie niet egoistisch, maar moet je hem wat meer aanwijzingen geven bij vingeren of met de tong. Wees niet bang om 'm wat instructies te geven in dat opzicht.
pi_118681447
Of misschien wat speeltjes gebruiken?
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_118681544
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:56 schreef loesje88 het volgende:

[..]

Ze zegt dat haar vriend niet egoistisch is, dus ik neem aan dat beffen/vingeren dan ook wel aan bod komt..
Ja, zeker wel, maar hoe lang hij ook bezig is en hoe lekker het ook is, ik kom maar niet.

quote:
Misschien is ie niet egoistisch, maar moet je hem wat meer aanwijzingen geven bij vingeren of met de tong. Wees niet bang om 'm wat instructies te geven in dat opzicht.
Ik laat hem echt wel merken wat ik fijn vind en het voelt lekker, maar zoals ik zei, ik heb wel kleine piekjes maar geen echt hoogtepunt.
pi_118681940
Je moet proberen niet steeds aan klaarkomen te denken. Dan werp je jezelf zo'n drempel op. Zie het als een extraatje niet als een must.
In life, every ending is a new beginning..
pi_118682142
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:21 schreef LaLouchi het volgende:
Je moet proberen niet steeds aan klaarkomen te denken. Dan werp je jezelf zo'n drempel op. Zie het als een extraatje niet als een must.
Ik denk er ook niet constant aan, ik zit wel met mijn hoofd bij het genot. Maar het is wel iets dat door mijn achterhoofd spookt.
pi_118682288
Doe het anders een keertje met een vrouw, vrouwen weten vaak beter waar de gevoelige plekjes zitten :D
-XOXO-
pi_118683025
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:24 schreef Cookiemonstahh het volgende:

[..]

Ik denk er ook niet constant aan, ik zit wel met mijn hoofd bij het genot. Maar het is wel iets dat door mijn achterhoofd spookt.
Dan ben je er dus wel mee bezig en dat moet je niet doen. Lukt het jou zelf wel?
pi_118683347
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:40 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Dan ben je er dus wel mee bezig en dat moet je niet doen. Lukt het jou zelf wel?
Ja, vaak nog snel ook. Als ik er zin in heb kan ik binnen een paar minuten klaarkomen.

Ik ben er dus toch nog te veel mee bezig. Maar hoe zet ik zoiets uit mijn hoofd?
pi_118684214
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:40 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Als ik me er niet op concentreer lukt het juist niet. Je moet wel precies de juiste spieren aanspannen enzo.
pi_118684678
quote:
3s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als ik me er niet op concentreer lukt het juist niet. Je moet wel precies de juiste spieren aanspannen enzo.
Ja maar als je steeds denkt ik moet nu komen lukt het juist niet. Gewoon genieten van wat je voelt.

Hoe je er niet aan denkt, ik denk echt door enkel met je geilheid bezig te zijn. Niet met komen
pi_118685739
misschien kan meer voorspel ook helpen
pi_118687043
Misschien moet je beginnen met er niet over te liegen tegen je vriend.
pi_118688334
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:51 schreef Tja..1986 het volgende:
dit dus wat heeft hij eraan... En jij
pi_118688684
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:12 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja maar als je steeds denkt ik moet nu komen lukt het juist niet. Gewoon genieten van wat je voelt.

Hoe je er niet aan denkt, ik denk echt door enkel met je geilheid bezig te zijn. Niet met komen
Oh, dan zou er bij mij dus echt niets meer terecht van komen.
pi_118690069
quote:
3s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:18 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh, dan zou er bij mij dus echt niets meer terecht van komen.
Ok. Dat kan :)
  donderdag 1 november 2012 @ 00:51:18 #21
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118693531
vooral doen alsof het niet gebeurd en vooral niet bespreken met je vriend
pi_118693589
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 00:51 schreef Life2.0 het volgende:
vooral doen alsof het niet gebeurd en vooral niet bespreken met je vriend
pi_118693603
quote:
Ik zit met een probleem. Ik kan niet klaarkomen bij mijn vriend. Bij exen kwam ik ook niet klaar, maar daar was het niet zo'n groot issue..Tijdens de seks. De seks is geweldig, ik weet ook wat ik lekker vind en hoe ik geil word, maar een hoogtepunt krijg ik niet. Ik fake meestal maar ik heb daar een slecht gevoel bij.
Nouja, je hebt nog een probleem, je faked terwijl je daar een slecht gevoel van krijgt.
Dus, niet meer faken...
Over dat klaarkom probleem daar hebben meer vrouwen last van... Overigens is er dan ook wel een verschil tussen clitoraal en vaginaal (zeggen ze) Dus als je met masturberen wel klaarkomt maar met penetratie niet dan kan dat ook liggen aan welk onderdeel je stimuleert. :+
Eventueel onder de seks dus niet alleen focussen op penetratie maar laat hem ook maar wat andere dingetjes doen.
Rustig aan.
pi_118693685
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 00:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nouja, je hebt nog een probleem, je faked terwijl je daar een slecht gevoel van krijgt.
Dus, niet meer faken...
Over dat klaarkom probleem daar hebben meer vrouwen last van... Overigens is er dan ook wel een verschil tussen clitoraal en vaginaal (zeggen ze) Dus als je met masturberen wel klaarkomt maar met penetratie niet dan kan dat ook liggen aan welk onderdeel je stimuleert. :+

Dit. Bespreek het met je vriend, hoe lastig je het ook vindt. Jullie hebben samen seks dus dan kun je ook heel fijn samen op ontdekkingsreis gaan O+. Je bent echt niet de enige, maar doe jezelf geen tekort want daar schiet niemand wat mee op.
pi_118694405
Eeeh, je mag ook je eigen vingers gebruiken als met je vriendje in bed ligt. Ies niet verboden ofzo.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_118694636
Heel veel vrouwen komen niet klaar door penetratie alleen. Je kan jezelf vingeren terwijl je geneukt wordt. Zo kan je zelf, op jouw manier, je klit bewerken. Dit betekend wel dat je dit deel van jezelf moet laten zien aan je vriend. Niet alle vrouwen willen/durven dat. Mannen vinden het vaak wel geil om te zien.
pi_118694695
Het niet klaarkomen is jammer, maar om je er nou rot om te voelen gaat wat ver. Geniet er gewoon van en laat het rusten.
pi_118694855
Mjah, mensen zitten hier met mooie verhalen over klitten en wat al niet, maar als iemand bij de seks simpelweg niet klaarkomt dan is dat doorgaans geen technisch verhaal.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_118697499
quote:
pi_118706979
Bedankt voor alle reacties :)

quote:
Ik ben van plan met hem erover te praten, maar ik wil eerst goed weten wat ik eraan kan doen. Ik ben bang dat ik mezelf er nog meer op ga focussen als ik het met hem erover heb.
Hij weet trouwens wel dat ik soms fake. :')

quote:
Eventueel onder de seks dus niet alleen focussen op penetratie maar laat hem ook maar wat andere dingetjes doen.
Dat gebeurt genoeg, mijn vriend neemt ruim de tijd voor me.
pi_118707434
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:11 schreef Cookiemonstahh het volgende:
Bedankt voor alle reacties :)

[..]

Ik ben van plan met hem erover te praten, maar ik wil eerst goed weten wat ik eraan kan doen. Ik ben bang dat ik mezelf er nog meer op ga focussen als ik het met hem erover heb.
Hij weet trouwens wel dat ik soms fake. :')
Hoe je het kan oplossen is juist door er over te praten. Jullie hebben samen seks, dus alleen ga je het niet oplossen.
pi_118707460
Je kunt ook benadrukken dat je het gevoel hebt dat er nog een 'big O' is waar je dicht tegenaan zit en dat die piekjes/orgasmes van nu wel heel lekker zijn maar dat er gewoon meer in zit en dat het je wel eens leuk lijkt dat mee te maken.

Maak het niet te groot en te zwaar, geef hem niet het gevoel dat hij wat moet en geef je zelf dat gevoel ook niet. Gewoon gezellig uitproberen en dan komt het wel een keer. En laat hem eens bowlen, uiteraard na goed voorspel, duim erin en op de ribbeltjes en vingers rond clitoris en omgeving, en dan maar een beetje ritmisch draaien en masseren enzo. Dat doet het hem bij de meeste vrouwen wel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_118707919
quote:
Hoe je het kan oplossen is juist door er over te praten. Jullie hebben samen seks, dus alleen ga je het niet oplossen.
Ik snap het.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Je kunt ook benadrukken dat je het gevoel hebt dat er nog een 'big O' is waar je dicht tegenaan zit en dat die piekjes/orgasmes van nu wel heel lekker zijn maar dat er gewoon meer in zit en dat het je wel eens leuk lijkt dat mee te maken.

Maak het niet te groot en te zwaar, geef hem niet het gevoel dat hij wat moet en geef je zelf dat gevoel ook niet. Gewoon gezellig uitproberen en dan komt het wel een keer. En laat hem eens bowlen, uiteraard na goed voorspel, duim erin en op de ribbeltjes en vingers rond clitoris en omgeving, en dan maar een beetje ritmisch draaien en masseren enzo. Dat doet het hem bij de meeste vrouwen wel.
Ik maak er misschien een te groot probleem van inderdaad. Het is wel iets dat ik mis, omdat ik weet hoe het voelt, en het is frustrerend dat ik niet kan komen door een ander. En mezelf bevredigen tijdens seks haalt wel de lol ervan af, denk ik.

Helaas ben ik de meeste vrouwen niet :)
pi_118707947
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:43 schreef Cookiemonstahh het volgende:

[..]

Ik snap het.

[..]

Ik maak er misschien een te groot probleem van inderdaad. Het is wel iets dat ik mis, omdat ik weet hoe het voelt, en het is frustrerend dat ik niet kan komen door een ander. En mezelf bevredigen tijdens seks haalt wel de lol ervan af, denk ik.

Helaas ben ik de meeste vrouwen niet :)
Mss voelt klaarkomen met z'n pik erin toch een beetje beter :@ proberen waard
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_118707997
quote:
11s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:44 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Mss voelt klaarkomen met z'n pik erin toch een beetje beter :@ proberen waard
Er zijn wel standjes waarin ik richting klaarkomen ga. Maar als ik doorga zakt het weer weg, dammit :{
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 1 november 2012 @ 15:48:53 #36
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_118708079
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:46 schreef Cookiemonstahh het volgende:

[..]

Er zijn wel standjes waarin ik richting klaarkomen ga. Maar als ik doorga zakt het weer weg, dammit :{
Als je er teveel op focust gaat het ook niet. ;)
Laat het gewoon gebeuren, dus niet aan denken, gewoon lekker genieten.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_118708115
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:48 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Als je er teveel op focust gaat het ook niet. ;)
Laat het gewoon gebeuren, dus niet aan denken, gewoon lekker genieten.
Maar ik vind dat lastig, hoe doe je dat? Want dan ga ik me weer focussen op het genieten, oftewel: Loop ik weer te focussen. :')
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 1 november 2012 @ 15:50:51 #38
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_118708142
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:49 schreef Cookiemonstahh het volgende:

[..]

Maar ik vind dat lastig, hoe doe je dat? Want dan ga ik me weer focussen op het genieten, oftewel: Loop ik weer te focussen. :')
Geniet van het moment, geniet van zijn bewegingen, zijn aanraking, zijn geur.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_118708186
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:50 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Geniet van het moment, geniet van zijn bewegingen, zijn aanraking, zijn geur.
Ik ga het proberen :) Als ik niet meer ongesteld ben :')
  donderdag 1 november 2012 @ 16:08:17 #40
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_118708783
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:46 schreef Cookiemonstahh het volgende:

[..]

Voor een man lijkt dat een beetje als seks als je dronken bent. Je bent echt enorm opgewonden, maar klaarkomen lukt niet.

Misschien moet je eens wat hardere seks proberen? Een beetje extra kracht en snelheid bij de penetratie kan je misschien wel juist het "tipping point" geven waar je wel klaarkomt.

Als dat ook niet lukt, dan zou ik gewoon aan je vriend voorstellen om bij de seks ook samen te gaan masturberen/vingeren/ whatever. Help yourself, en je vriend vindt het waarschijnlijk ook wel geil om te doen.
pi_118709598
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:08 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Voor een man lijkt dat een beetje als seks als je dronken bent. Je bent echt enorm opgewonden, maar klaarkomen lukt niet.

Misschien moet je eens wat hardere seks proberen? Een beetje extra kracht en snelheid bij de penetratie kan je misschien wel juist het "tipping point" geven waar je wel klaarkomt.

Als dat ook niet lukt, dan zou ik gewoon aan je vriend voorstellen om bij de seks ook samen te gaan masturberen/vingeren/ whatever. Help yourself, en je vriend vindt het waarschijnlijk ook wel geil om te doen.
We hebben best vaak ruige seks, lekker, maar ik kom nog niet. Daarom kwam ik hier, ik heb al best veel geprobeerd, FOK! was mijn laatste hoop :+

Dan moet ik maar aan het laatste. Eerlijk gezegd vind ik het niet echt opwindend om aan mezelf te gaan zitten, ik wil als ik geil ben alleen nog maar mijn vriend :P Maar als het helpt, prima dan :)
  donderdag 1 november 2012 @ 17:26:37 #42
376361 bojan
Het is friet
pi_118711949
Mijn vriendin komt ook niet klaar bij penetratie en ik neuk ze dus eerst en dan kom ik klaar, en daarna vinger ik haar klaar. Zo doen wij dat.
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
pi_118713125
quote:
Eeeh, je mag ook je eigen vingers gebruiken als met je vriendje in bed ligt. Ies niet verboden ofzo.
Dit is nmm het beste advies. Help jezelf met je vingers terwijl hij je neemt. Dat kan in allerlei standen. Is voor jezelf lekker, en voor hem ook.
The!
pi_118716431
Ik zou idd eens kijken of klaarkomen met hem er bij door met jezelf te spelen wel lukt.

Lukt dit ook niet dan zit het misschien toch tussen je oren, lukt dat wel zou je samen andere technieken kunnen gaan uitproberen?
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_118718352
En hoe gaat het bij orale seks? Aangezien het voor de meesten toch moeilijk komen is tijdens neuken.
pi_118722470
quote:
3s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
En hoe gaat het bij orale seks? Aangezien het voor de meesten toch moeilijk komen is tijdens neuken.
Ik vind beffen wel lekker maar daar kom ik echt niet van klaar ;(
pi_118722604
Kom je wel klaar bij hem als je het zelf doet?
pi_118722872
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:26 schreef Cookiemonstahh het volgende:

[..]

Ik vind beffen wel lekker maar daar kom ik echt niet van klaar ;(
En als hij je vingert in plaats van jij jezelf? Als dat niet lukt is het waarschijnlijk mentaal.
pi_118722947
quote:
3s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:32 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En als hij je vingert in plaats van jij jezelf? Als dat niet lukt is het waarschijnlijk mentaal.
Andersom bedoel je ;)
pi_118724139
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:33 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Andersom bedoel je ;)
Dat zou nog een stap ervoor zijn inderdaad. Als ze zichzelf vingert komt ze wel klaar. Als haar vriend het doet waarschijnlijk niet. Dan zou ze inderdaad moeten proberen of het haarzelf wel lukte met hem erbij. Zo niet, dan weet ze zeker dat het aan haar mindset ligt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')