quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
Veel vrouwen kunnen niet klaarkomen van enkel penetratie maar hebben meer stimulans op de clit zelf nodig.
Ze zegt dat haar vriend niet egoistisch is, dus ik neem aan dat beffen/vingeren dan ook wel aan bod komt..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
Veel vrouwen kunnen niet klaarkomen van enkel penetratie maar hebben meer stimulans op de clit zelf nodig.
Ja, zeker wel, maar hoe lang hij ook bezig is en hoe lekker het ook is, ik kom maar niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:56 schreef loesje88 het volgende:
[..]
Ze zegt dat haar vriend niet egoistisch is, dus ik neem aan dat beffen/vingeren dan ook wel aan bod komt..
Ik laat hem echt wel merken wat ik fijn vind en het voelt lekker, maar zoals ik zei, ik heb wel kleine piekjes maar geen echt hoogtepunt.quote:Misschien is ie niet egoistisch, maar moet je hem wat meer aanwijzingen geven bij vingeren of met de tong. Wees niet bang om 'm wat instructies te geven in dat opzicht.
Ik denk er ook niet constant aan, ik zit wel met mijn hoofd bij het genot. Maar het is wel iets dat door mijn achterhoofd spookt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:21 schreef LaLouchi het volgende:
Je moet proberen niet steeds aan klaarkomen te denken. Dan werp je jezelf zo'n drempel op. Zie het als een extraatje niet als een must.
Dan ben je er dus wel mee bezig en dat moet je niet doen. Lukt het jou zelf wel?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:24 schreef Cookiemonstahh het volgende:
[..]
Ik denk er ook niet constant aan, ik zit wel met mijn hoofd bij het genot. Maar het is wel iets dat door mijn achterhoofd spookt.
Ja, vaak nog snel ook. Als ik er zin in heb kan ik binnen een paar minuten klaarkomen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:40 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Dan ben je er dus wel mee bezig en dat moet je niet doen. Lukt het jou zelf wel?
Als ik me er niet op concentreer lukt het juist niet. Je moet wel precies de juiste spieren aanspannen enzo.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:40 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Dan ben je er dus wel mee bezig en dat moet je niet doen. Lukt het jou zelf wel?
Ja maar als je steeds denkt ik moet nu komen lukt het juist niet. Gewoon genieten van wat je voelt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik me er niet op concentreer lukt het juist niet. Je moet wel precies de juiste spieren aanspannen enzo.
dit dus wat heeft hij eraan... En jijquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:51 schreef Tja..1986 het volgende:
Misschien moet je beginnen met er niet over te liegen tegen je vriend.
Oh, dan zou er bij mij dus echt niets meer terecht van komen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:12 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ja maar als je steeds denkt ik moet nu komen lukt het juist niet. Gewoon genieten van wat je voelt.
Hoe je er niet aan denkt, ik denk echt door enkel met je geilheid bezig te zijn. Niet met komen
Ok. Dat kanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dan zou er bij mij dus echt niets meer terecht van komen.
quote:Op donderdag 1 november 2012 00:51 schreef Life2.0 het volgende:
vooral doen alsof het niet gebeurd en vooral niet bespreken met je vriend
Nouja, je hebt nog een probleem, je faked terwijl je daar een slecht gevoel van krijgt.quote:Ik zit met een probleem. Ik kan niet klaarkomen bij mijn vriend. Bij exen kwam ik ook niet klaar, maar daar was het niet zo'n groot issue..Tijdens de seks. De seks is geweldig, ik weet ook wat ik lekker vind en hoe ik geil word, maar een hoogtepunt krijg ik niet. Ik fake meestal maar ik heb daar een slecht gevoel bij.
Dit. Bespreek het met je vriend, hoe lastig je het ook vindt. Jullie hebben samen seks dus dan kun je ook heel fijn samen op ontdekkingsreis gaanquote:Op donderdag 1 november 2012 00:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja, je hebt nog een probleem, je faked terwijl je daar een slecht gevoel van krijgt.
Dus, niet meer faken...
Over dat klaarkom probleem daar hebben meer vrouwen last van... Overigens is er dan ook wel een verschil tussen clitoraal en vaginaal (zeggen ze) Dus als je met masturberen wel klaarkomt maar met penetratie niet dan kan dat ook liggen aan welk onderdeel je stimuleert.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |