Hahahaquote:Op donderdag 1 november 2012 10:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Gefeliciteerd F&F! Ik vind de kattenfoto topics altijd heel leuk, niet in de laatste plaats omdat ik er natuurlijk ook 2 heb rondlopen![]()
Overigens kan ik me trouwens nog iets van jaren terug herinneren, als het goed is is er toen een keer een soort tocht gedaan ofzo, van users met katten, die toen op 1 dag bij andere users met katten op de koffie kwamen ofzo en ook om foto's te maken, kan dat kloppen, of is dat het laatste restje acid van gisteravond?
Ik krijg bij de SC hier altijd wel een beetje het gevoel van dat is het huisvrouwtjestopic ofzo, waar alle modetips uit de Libelle gedeeld worden, onder het genot van een kopje kamillethee enzo, maar dat komt misschien ook omdat ik er maar een paar keer gekeken heb en het toen een soort kippenhok was ofzo. Begrijp me niet verkeerd hè, niks tegen huisvrouwtjes natuurlijk, huisvrouwtjes unite enzo, maar goed, als man voel je je dan altijd een beetje ongemakkelijk hè.
Oei, geen idee, werkt bij mij ook niet meer.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Trouwens! Waarom doet deze link (opbrengst asielactie overhandigen) het niet meer?Is de special weg?
Jammerquote:Op donderdag 1 november 2012 10:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Oei, geen idee, werkt bij mij ook niet meer.
Fixed.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Oei, geen idee, werkt bij mij ook niet meer.
quote:
Ja, volgens mij wel, maar ik dacht echt dat al iets van 6 of 7 jaar geleden was!quote:Op donderdag 1 november 2012 10:46 schreef senesta het volgende:
Deze?
F&F Knuffelen-van-Beesten-en-Meeten-van-Mensen-Meet-Tour
Gefeliciteerd met het tien jarig bestaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:10 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Gefeliciteerd F&F!
Het topic wat ik het vermelden waard vind is Princess one eye en Siep de stoere
En natuurlijk alle opvang-fokkers
Oh hilarisch inderdaad, al die foto's van kapotte kerstballen en een onschuldig kattenhoofdquote:Op donderdag 1 november 2012 15:01 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Gefeliciteerd F&F! Ik post hier niet heel vaak maar vind het af en toe leuk om de fototopics te bekijken. Vandaar ook dat mij meteen het volgende topic te binnen schoot: Fototopic; Laat zien wat je huisdier met de kerstboom doet!
Ik meen me te herinneren dat er ook een speciaal 'katten in de kerstboom' topic was, maar ik kan me vergissen. Zelf heb ik geloof ik ergens ook nog een foto gepost van onze kater Joey, die de kerstboom ontmoet. En omgooit. En aanvalt. En beklimt. Tja.
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:58 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd!
Er is maar 1 topic dat ik minstens 1 keer per jaar bewust opzoek en teruglees, en dat is een F&F topic: Rijgers
Dat was een leuk weekend ja.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:46 schreef senesta het volgende:
Deze?
F&F Knuffelen-van-Beesten-en-Meeten-van-Mensen-Meet-Tour
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |