Ik ookquote:
Okidokiquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:18 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dan moet je er ook niet zo mee pronkenMet je uiers
Ik zou het niet gokken, want engquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:21 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik wil een bank en tafel bestellen bij leenbakker, de bank hebben ze niet op voorraad dus die kon ik niet bestellen. Nu heb ik met wat hacking de bank toch in mijn winkelwagen gekregenZal ik de gok wagen?
Zo ben ik mijn geld kwijt.
ik zat sinds 9:30 op school en had les tot 16:50 en tentamen als toetje toe om 18:30, wat heb ik het toch zwaaarrrrquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ookIk lig al in pyjama in bed alles
[..]
Okidoki
Naarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zat sinds 9:30 op school en had les tot 16:50 en tentamen als toetje toe om 18:30, wat heb ik het toch zwaaarrrrnu in de bus
Ja maar dan krijg ik hem wel als eerste, ofzo, hoop ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zou het niet gokken, want engWaarschijnlijk krijg je toch gewoon een mail dat ie er niet is dus dikke pech.
Zou kunnen. Of je krijgt 'm nooitquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg ik hem wel als eerste, ofzo, hoop ik
jaquote:
Hmmmm, jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zou kunnen. Of je krijgt 'm nooit
kutquote:
Heerlijkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
javoel me wel sielug nu. Is je pyjama waaaarm?
Maar als ik thuis ben mot ik de colleges van morgen voorbereiden en douchen en eten en help
of je zoekt een ander tafeltje?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hmmmm, jaIk kan ze ook wel los bestellen maar dan betaal ik 2 keer verzendkosten
Ohquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kutwist maar 8 vragen zeker, en zelfs daar weet ik niet van of ze goed zijn
de rest heb ik gegokt.
Proberen dan maar, komt vast wel goed.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hmmmm, jaIk kan ze ook wel los bestellen maar dan betaal ik 2 keer verzendkosten
Je weet niet eens hoe die er uit zien.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:25 schreef Furdinand het volgende:
ik ga vannacht dromen over bloempjes uiers
Neequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
of je zoekt een ander tafeltje?
Goed ideequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee
Ik heb de oplossing, je kan kiezen om 25% aan te betalen en de rest bij de bezorger. Als er geen bank is ga ik er natuurlijk niet voor betalen.
Je weet nooitquote:
Ik denk het ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:31 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je weet nooit![]()
"Huh, we hebben een bestelling voor die bank, die is er toch niet meer?"
"Check even, misschien staat er nog een"
Oke, ik ben naïef, ik krijg morgen vast een belletje
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:33 schreef Pizzalucht het volgende:
"Bij de CI+ Module van UPC worden erotische zenders niet standaard getoond, tenzij specifiek aangegeven bij de bestelling. Wilt u de erotische zender(s) die horen bij het abonnement activeren?"
WAT IS DIT
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh![]()
Nouja, op voor de herkansing dan maar.
[..]
Proberen dan maar, komt vast wel goed.
[..]
Je weet niet eens hoe die er uit zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |