Jij bent vreemd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:50 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja, wat is daar nou eigenlijk leuk aan?
Mensen zijn vreemd. Ik ga een onderzoek beginnen
Weet niet, is gewoon leukquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:50 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja, wat is daar nou eigenlijk leuk aan?
Mensen zijn vreemd. Ik ga een onderzoek beginnen
God Bless Americaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Weet niet, is gewoon leukIk vind vooral van die geschifte films leuk, dat je de helft van de tijd geen flauw idee hebt wat er nou eigenlijk aan de hand is.
Misschien ooit maar eens kijken danquote:
Gewoon doen, heb echt vaak gelachenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Misschien ooit maar eens kijken dan
Jaquote:
Ja hier twijfel ik niet aan, belachelijk. Furdi heeft zelf uiers.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JaTerwijl ik perfect mooie tietjens heb. Ze worden hier gewoon keihard beledigd
.
Hahahaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja hier twijfel ik niet aan, belachelijk. Furdi heeft zelf uiers.
Hoe moet ik dat nou wetenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JaTerwijl ik perfect mooie tietjens heb. Ze worden hier gewoon keihard beledigd
.
Oh hemeltjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alles aan Bloempje is mooi.
Ook dat weet ik nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alles aan Bloempje is mooi.
Ik ookquote:
Okidokiquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:18 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dan moet je er ook niet zo mee pronkenMet je uiers
Ik zou het niet gokken, want engquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:21 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik wil een bank en tafel bestellen bij leenbakker, de bank hebben ze niet op voorraad dus die kon ik niet bestellen. Nu heb ik met wat hacking de bank toch in mijn winkelwagen gekregenZal ik de gok wagen?
Zo ben ik mijn geld kwijt.
ik zat sinds 9:30 op school en had les tot 16:50 en tentamen als toetje toe om 18:30, wat heb ik het toch zwaaarrrrquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ookIk lig al in pyjama in bed alles
[..]
Okidoki
Naarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zat sinds 9:30 op school en had les tot 16:50 en tentamen als toetje toe om 18:30, wat heb ik het toch zwaaarrrrnu in de bus
Ja maar dan krijg ik hem wel als eerste, ofzo, hoop ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zou het niet gokken, want engWaarschijnlijk krijg je toch gewoon een mail dat ie er niet is dus dikke pech.
Zou kunnen. Of je krijgt 'm nooitquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg ik hem wel als eerste, ofzo, hoop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |