abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 november 2012 @ 13:04:21 #201
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_118771212
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 12:53 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Oh, dat is logisch idd. Dom van me dat ik naar het spel kijk en niet naar de statistieken. My bad.

:')
Ik pak er cijfers bij stand op ranglijst, thuisvoordeel enz. Wat pak jij erbij om jouw onzin kracht bij te zetten? Want het feit dat Heracles beter voetbal zou spelen, omdat JIJ dat vindt, is niet echt een goede onderbouwing.
pi_118771368
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 11:11 schreef Scarface88 het volgende:
Overigens,

[..]

Zou mooi zijn.
Zou ik heel dom vinden. Als we m verkopen, laat m dan naar t buitenland gaan. Wijnaldum zit gewoon in een heerlijk dipje. Maar hij kan gewoon van enorme toegevoegde waarde zijn. Zie vorig Ajax thuis, Twente uit bv. Laten we m straks naar Twente gaan en wordt hij daar wel goed gebruikt, en dat icm Fer... Ik zou t heel dom vinden iniedergeval.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_118771391
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 13:04 schreef tja77 het volgende:

[..]

Want het feit dat Heracles beter voetbal zou spelen, omdat JIJ dat vindt, is niet echt een goede onderbouwing.
Maar het is wel zo.
pi_118771394
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 11:44 schreef Lemming22 het volgende:
Heracles gaat vanavond met 3 verdedigers spelen. Dat kan dus, als ze goed georganiseerd spelen en collectief vroeg druk zetten, een hele zware dobber worden vanavond.
Met Lensje in de spits voorzie ik dan eerder problemen voor Heracles da voor de verdediging van PSV.
Niet dat ik geen tegendoelpunt(en) verwacht
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zaterdag 3 november 2012 @ 13:20:55 #205
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_118771688
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 13:10 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Maar het is wel zo.
Verschillen we over van mening
pi_118772141
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 12:19 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Der zat al niet veel in Wijnaldum hoor, het is niet voor niets dat geen Feyenoorder er rouwig om was dat ie vertrok, het was puur waarheen hij vertrok. Ook bij Feyenoord was hij al een blind paard en de enige reden waarom mensen lyrisch over hem waren was omdat hij in een 3-tal wedstrijden aan het einde van een dramatisch seizoen een paar keer scoorde, oh en 4 keer bij Groningen. Dat vertekende het beeld van Wijnaldum als voetballer compleet en ineens werd hem inzicht en scorend vermogen toegedicht. Het blijft een prima dribbelaar maar veel meer dan dat ook niet.
Vandaar dat er een half jaar lang gezeik van Feyenoorders is geweest over het 'verraad van Wijnaldum'? Dat was natuurlijk omdat ze heel blij waren dat hij weg was?

quote:
En natuurlijk kan PSV gewoon een toilet verkopen ofzo aan de gemeente voor 399 miljoen zodat er weer nieuwe middenvelders kunnen worden aangetrokken dus dat is ook geen probleem.

PSV heeft tenminste een stadion met eigen toiletpotten. Zijn maar weinig ploegen in Nederland die dat ook kunnen zeggen.... In in de top vijf van de eredivisie precies....uhmmm... 1?

quote:
Heracles speelt beter voetbal dan PSV en scoort makkelijk. Kwalitatief individueel gezien is PSV beter maar ik dicht Heracles de winst eerder toe.
Heracles scoort makkelijk? 22 goals, dat is best veel. Ze hebben er echter ook al 18 tegen.... Positief saldo van 4. Dat is gewoon middenmoot hoor, en ach, laten ze daar nou ook gewoon staan.....
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_118773357
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 12:18 schreef BeamofLight het volgende:
En die Advocaat, wat lult die? Het kan 7-3 worden of 3-5???
Eeuuhh, nee Dickie. We moeten thuis tegen Heracles. Het kan niet dat we er of 3 of 5 tegen krijgen...
Het lukte tegen Willem 2 ook aardig :{
Brutal. Fucking. Metal.
  zaterdag 3 november 2012 @ 15:21:39 #208
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_118774823
quote:
19s.gif Op zaterdag 3 november 2012 14:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Het lukte tegen Willem 2 ook aardig :{
Dat ging de "goede" kant op ja, maar om er nu vooraf al vanuit uit te gaan dat je er 3 of 5 tegen kunt krijgen, is niet echt de beste instelling om vertrouwen te geven aan je defensie...
pi_118775238
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 11:03 schreef stoeltafel het volgende:
-
Zoals verwacht valt het allemaal wel mee met die prachtige cijfertjes. Salariskosten zijn dus gewoon gelijk gebleven terwijl die omlaag moesten, het was sowieso al onmogelijk om te denken dat ze dat gelukt was gezien alle aankopen die ze hebben gedaan.

Geen verkopen en geen CL betekent problemen voor PSV. Toevallig allebei geen zekerheidjes dus dat gaat weer een mooie tijd voor PSV worden.
  zaterdag 3 november 2012 @ 16:01:14 #210
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_118776192
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:33 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Zoals verwacht valt het allemaal wel mee met die prachtige cijfertjes. Salariskosten zijn dus gewoon gelijk gebleven terwijl die omlaag moesten, het was sowieso al onmogelijk om te denken dat ze dat gelukt was gezien alle aankopen die ze hebben gedaan.

Geen verkopen en geen CL betekent problemen voor PSV. Toevallig allebei geen zekerheidjes dus dat gaat weer een mooie tijd voor PSV worden.
Ja, en CL en Matavz, Tyton en Ola = + 25 miljoen en gaat ook een mooie tijd worden. Hou maar stil dus.
pi_118776462
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 12:53 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Oh, dat is logisch idd. Dom van me dat ik naar het spel kijk en niet naar de statistieken. My bad.

:')
Nee, hoor. Je redeneert vanuit hoop. Alle opties en scenarios zijn open voor vanavond, maar vanwege jouw voorliefde voor Ajax kom jij tot de conclusie dat Heracles wel eens kan stunten.
Dit, dus.
pi_118776628
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:01 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ja, en CL en Matavz, Tyton en Ola = + 25 miljoen en gaat ook een mooie tijd worden. Hou maar stil dus.
Verkoop ze eerst maar eens dan, niemand wou Toivonen afgelopen zomer hebben namelijk .

Tyton levert vast ook veel op als bankzitter. Zelfde voor Matavz. Oh en CL zie ik jullie nog niet zo snel halen.

Zoals ik al zei zijn al die inkomsten niet gegarandeerd, lekker beleid is dat zeg. _O-

Hou jij je maar lekker stil. :)
pi_118776670
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:15 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Verkoop ze eerst maar eens dan, niemand wou Toivonen afgelopen zomer hebben namelijk .

Tyton levert vast ook veel op als bankzitter. Zelfde voor Matavz. Oh en CL zie ik jullie nog niet zo snel halen.

Zoals ik al zei zijn al die inkomsten niet gegarandeerd, lekker beleid is dat zeg. _O-

Hou jij je maar lekker stil. :)
Blijven hopen, duimen en netjes je schietgebedjes doen. Wie weet wat het gaat opleveren.
Dit, dus.
pi_118776685
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:17 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Blijven hopen, duimen en netjes je schietgebedjes doen. Wie weet wat het gaat opleveren.
:? Waar heb jij het allemaal over?
pi_118776724
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:18 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

:? Waar heb jij het allemaal over?
Dat ik het wel komisch vind dat jij allemaal bralt over wanbeleid enzo. Doet me denken aan ooms op verjaardagen die eventjes komen melden hoe Obama zijn campagne verder voeren om zeker president te worden. Geen hond neemt het serieus, joh. Niet zo'n moeite doen.
Dit, dus.
pi_118776784
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat ik het wel komisch vind dat jij allemaal bralt over wanbeleid enzo. Doet me denken aan ooms op verjaardagen die eventjes komen melden hoe Obama zijn campagne verder voeren om zeker president te worden. Geen hond neemt het serieus, joh. Niet zo'n moeite doen.
Niemand lijkt het inderdaad serieus te nemen, zelfs Brands en die Sanders niet. Ongelofelijk wel.
pi_118776791
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:33 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Zoals verwacht valt het allemaal wel mee met die prachtige cijfertjes.
6 miljoen verlies en volgend jaar break even zonder CL.
quote:
Salariskosten zijn dus gewoon gelijk gebleven terwijl die omlaag moesten, het was sowieso al onmogelijk om te denken dat ze dat gelukt was gezien alle aankopen die ze hebben gedaan.
Totale salariskosten van PSV zijn gedaald van 32,5 naar 31,1 miljoen euro. Nog steeds niet perfect maar beter dan niets. Dus voortaan aub niet met onjuist informatie komen.
quote:
Weer onzin, maar je hebt jezelf niet goed ingelezen, zoals je vaker doet als het over cijfers gaat van PSV.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_118776825
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:20 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Niemand lijkt het inderdaad serieus te nemen, zelfs Brands en die Sanders niet. Ongelofelijk wel.
Misschien moet je de cijfers nog maar een keer goed doornemen, want als je dit al wanbeleid vindt dan heb je het niet begrepen, pik.
Dit, dus.
pi_118776867
Het psv topic... de plek voor een heracles supporter zoals mijzelf om even te komen jennen de komende 2 dagen...

Loopt het al dunnetjes langs de benen boys? :Y
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_118776902
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Het psv topic... de plek voor een heracles supporter zoals mijzelf om even te komen jennen de komende 2 dagen...

Loopt het al dunnetjes langs de benen boys? :Y
Niet meer dan anders. Het wordt weer billenknijpen, heb ik zo'n vermoeden :D
Dit, dus.
pi_118776970
Haha... gewoon weer met drie verdedigers er volle bak voor gaan. Dat kan nu goed of heel erg slecht voor ons gaan uitpakken. Het is in ieder geval al mooi dat Bosz het gewoon doet.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_118777030
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Haha... gewoon weer met drie verdedigers er volle bak voor gaan. Dat kan nu goed of heel erg slecht voor ons gaan uitpakken. Het is in ieder geval al mooi dat Bosz het gewoon doet.
Vind ik ook. Ik weet niet zeker of Bosz het al bevestigt heeft, maar als ie het doet snapt ie perfect dat je PSV moet proberen te overbluffen. Zonder van Bommel en Toivonen heerst er toch een vorm van ongemakkelijkheid en zenuwachtigheid. Als je als team daar volle bak gas op gaat geven kun je zomaar een puntje of meer overhouden aan zo'n avond.
Dit, dus.
pi_118777427
Het zal vanavond ongetwijfeld geen makkie worden, maar als Heracles met hetzelfde opportunisme de wedstrijd ingaat als ze de afgelopen weken hebben gedaan (en net zo veel ruimte achterin weggeven) dan zie ik het nog wel eens een mooie kans voor PSV worden om zelfvertrouwen te tanken.

Heracles scoort veel, maar krijgt bijna net zoveel tegen omdat ze veel te ver naar voren spelen met 3 verdedigers. Leuk, attractief, maar natuurlijk niet heel slim. Tuurlijk, het pakt soms goed uit, maar met een behoudendere tactiek zou Heracles in de top vijf staan.
pi_118777439
quote:
Kelvin Leerdam kan volgens Ronald Koeman niet meer op een basisplaats rekenen.

De middenvelder wil zijn contract bij Feyenoord niet verlengen, waardoor Koeman de voorkeur geeft aan spelers voor de toekomst.

De oefenmeester noemt zijn besluit een principekwestie.
"Ik had die keuze ook gemaakt als het om Bruno Martins Indi of Jordy Clasie zou zijn gegaan. Zo principieel ben ik wel ja",
Dit is die vetvlek die een contract tekende en toen op op de eerste de beste trein naar Valencia stapte, toch?
Dit, dus.
pi_118777712
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:46 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dit is die vetvlek die een contract tekende en toen op op de eerste de beste trein naar Valencia stapte, toch?
Precies die. Ik snap nu ook waarom hij zo vet is. Komt door die kilo's boter die over zijn hoofd druipen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')