abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118790830
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 november 2012 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

LEZEN IS NIET JE STERKSTE PUNT HE LUDO!!!
JE HOEFT HET NIET TE LEZEN OOKAL HOOR JE HET TE DOEN

tering man mierenneuker
Iets met een kut en een drumstel.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_118790837
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 23:03 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

:D

Wat een afgang. Zullen we maar ontopic gaan?
Ja is goed
Heracles was echt slecht
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118790849
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 november 2012 23:04 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Iets met een kut en een drumstel.
Het is lul en drumstel
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118791012
Verschil gemaakt door Manolevje, het was gewoon weer lekker voetbal, allemaal Manolev, kan niet anders :D
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_118791070
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 23:09 schreef Koenani het volgende:
Verschil gemaakt door Manolevje, het was gewoon weer lekker voetbal, allemaal Manolev, kan niet anders :D
Het was wel meteen weer de ouderwetse Manolev. Vd Gijp zal maandag wel weer een aantal momentjes hebben in de uitzending. Hoe kun je in hemelsnaam zelf op doel schieten als er twee spelers mee lopen :')
Land of the free. Home of the brave.
pi_118791124
Weer 3 puntjes gepakt, leuke avond iig..
  zaterdag 3 november 2012 @ 23:14:28 #282
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_118791189
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 22:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nog 1tje voor de OP O-)

[ afbeelding ]
Wat een bazengoal _O_
pi_118791206
Terug uit de kou, de warmte van de kroeg maar niet opgezocht want er wachten tentamens op me ;(
Manolev was ouderwets in vorm _O-
Narsingh had er wel 3 meer MOETEN scoren :{ Maar speelde voor de rest toch een lekkere wedstrijd :*
Wijnaldum..... Hij grijpt zijn kans op 10 niet }:|

En last but not least... OP gewoon blijven veranderen :7
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_118791314
quote:
Schouder Lens gekneusd, twijfelachtig voor donderdag

Aanvankelijk werd bij PSV vanavond gevreesd voor een breuk. Bij onderzoek in het ziekenhuis bleek dat dat meeviel. Lens kampt met een kneuzing van zijn schouderblad. Het is twijfelachtig of hij donderdag in actie kan komen tegen AIK.
Matavz paar wedstrijden laten staan. Deed het prima.
pi_118791315
En waarom was er geen uitpubliek?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zaterdag 3 november 2012 @ 23:20:07 #286
300718 Kenju
Say It!!??
pi_118791409
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 23:17 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Matavz deed het inderdaad prima. Maar om hem nu dan meteen te laten staan, vind ik onzin. Lens is gewoon de beste spits die we hebben. Wanneer hij fit is, moet hij gewoon spelen. Op rechtsbuiten is Narsingh gewoon beter.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 23:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Narsingh had er wel 3 meer MOETEN scoren
Oneens. Die bal met die rare stuit van Wijnaldum was veel te hoog en te lastig te controleren. Die bal die van zijn voeten afgeplukt werd had er wel ingemogen. De kans waar de keeper voor hem stond, was te lastig te omspelen, en was er ook nooit ingegaan.
quote:
Wijnaldum..... Hij grijpt zijn kans op 10 niet }:|
Heeft er nu anderhalve wedstrijd gespeeld. Mag wel langer zijn kans krijgen wat mij betreft. Je ziet ook dat hij het vertrouwen mist aan bijv. die bal die hij aan Narsingh gaf. Daar had hij zelf voor de goal moeten gaan. Maar eigenlijk vond ik dat hij positioneel best goed was. Maar een middenveld met hem op 10 komt op mij het meest logisch over.

Trouwens, leken Narsingh en Manolev niet zoveel last van elkaar te hebben. Manolev had die bal trouwens wel moeten afgeven natuurlijk.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_118791474
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 23:17 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Gelukkig maar :) donderdag gewoon rust geven.
pi_118791503
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 23:20 schreef Kenju het volgende:

[..]

Matavz deed het inderdaad prima. Maar om hem nu dan meteen te laten staan, vind ik onzin. Lens is gewoon de beste spits die we hebben. Wanneer hij fit is, moet hij gewoon spelen. Op rechtsbuiten is Narsingh gewoon beter.
Zou tegen Heerenveen en ADO geen risico nemen. Al weet ik niet hoe snel hij van deze blessure gaat herstellen, een flinke kneuzing kun je toch een paar weken last van houden.
  zaterdag 3 november 2012 @ 23:24:43 #289
300718 Kenju
Say It!!??
pi_118791594
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 23:22 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Zou tegen Heerenveen en ADO geen risico nemen. Al weet ik niet hoe snel hij van deze blessure gaat herstellen, een flinke kneuzing kun je toch een paar weken last van houden.
Op die manier. Dan ben ik het wel met je eens uiteraard. Ik dacht dat je nu opeens voor Matavz wilde gaan.

Trouwens, een ander positief puntje: Ze wisten elkaar vandaag wel goed te vinden. Leuke combinaties en dergelijke.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_118791600
*O*
pi_118791686
Nou, eerst maar ff het negatieve:
- Het had minimaaal 10-0 MOETEN worden. Allemachtig wat een kansen zeg!
- Vanaf de rust tot halverwege tweede helft was het voetbal wel heel erg slordig en gehaast.

Verder gewoon heel erg goed gevoetbald natuurlijk. Heraacles Heeracles hielp weliswaar mee, maar dat neemt niet weg dat PSV vanavond niet te verslaan was. Vanaf het begin ging heel het team er vol voor, ik kan ook van niemand zeggen dat hij slecht speelde. 3 spelers die mij het meest opvielen waren Hutch Matavs en Wijnaldum. Hutch speelde verbazingwekkend goed, wat mij betreft beste man van het veld. Matavs leek er zowaar zin in te hebben. Speelde scherp en fel. Wijnaldum helaas (weer) erg ongelukkig. Ik gun het die gast ontzettend en hoewel het geluk ook niet aan zijn zijde was, mislukte er wel erg veel bij hem. Helaas de slechtste man vandaag aan de kant van PSV.
Al met al goede pot van PSV, vol energie en goede aanvallende acties, de afwerking moest wel vele malen beter. Nu werd het zelfs nog heel even spannend halverwege de tweede helft bij 2-0 stand, terwijl het al lang en breed binnen had moeten zijn.
  Redactie Sport zaterdag 3 november 2012 @ 23:28:00 #292
274204 crew  Mexicanobakker
pi_118791709
Goeie wedstrijd, (te) weinig goals.

En Wijnaldem :') :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_118791821
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 23:27 schreef vivelafete het volgende:
Nou, eerst maar ff het negatieve:
- Het had minimaaal 10-0 MOETEN worden. Allemachtig wat een kansen zeg!
- Vanaf de rust tot halverwege tweede helft was het voetbal wel heel erg slordig en gehaast.

Verder gewoon heel erg goed gevoetbald natuurlijk. Heraacles Heeracles hielp weliswaar mee, maar dat neemt niet weg dat PSV vanavond niet te verslaan was. Vanaf het begin ging heel het team er vol voor, ik kan ook van niemand zeggen dat hij slecht speelde. 3 spelers die mij het meest opvielen waren Hutch Matavs en Wijnaldum. Hutch speelde verbazingwekkend goed, wat mij betreft beste man van het veld. Matavs leek er zowaar zin in te hebben. Speelde scherp en fel. Wijnaldum helaas (weer) erg ongelukkig. Ik gun het die gast ontzettend en hoewel het geluk ook niet aan zijn zijde was, mislukte er wel erg veel bij hem. Helaas de slechtste man vandaag aan de kant van PSV.
Al met al goede pot van PSV, vol energie en goede aanvallende acties, de afwerking moest wel vele malen beter. Nu werd het zelfs nog heel even spannend halverwege de tweede helft bij 2-0 stand, terwijl het al lang en breed binnen had moeten zijn.
PSV kan kei goed voetballen alleen op het einde gaat het altijd mis :{
pi_118791969
pi_118792085
Ik vond Wijnaldum erg onzeker in en rondom de 16. Maar hij was wel een plaag voor Heracles met versnellingen en passes. Positioneel ook goed. Alleen had er wel een goaltje mogen zijn, met name die kans die hij aan Narsingh overliet en daardoor de kans om zeep hielp (dat was dus niet Narsinghs schuld, zoals verondersteld werd op Studio Sport en hier en op PSV Netwerk door wat mensen).

Maar zoals eerder door iemand opgemerkt, heeft hij sinds de blessure van Toiboy nog geen twee wedstrijden op die positie gespeeld, en een hele lading aan kritiek over zich heen gekregen. Ik ben al effe niet meer in het stadion geweest, dus weet niet of er kinderachtig gekankerd op hem wordt door supporters. Maar ik denk dat hij zich mentaal effe moet herpakken. Gezien het positionele spel, zit er zeker potentieel in. Ik denk dat het wel goed komt.

Anyway, alle positieve zaken ten spijt, moet het natuurlijk gewoon beter en in dit soort wedstrijden meer gescoord worden. Dat is meer dan alleen individuele spelers die een kans moeten afmaken. Heracles kan op een gegeven moment 2-1 kan maken. Als ze dan waren gaan stormen, is dit PSV te zwak om dat goed te counteren en het niet lastig te krijgen.
pi_118792322
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 23:36 schreef Xaobotnik het volgende:
Maar ik denk dat hij zich mentaal effe moet herpakken. Gezien het positionele spel, zit er zeker potentieel in. Ik denk dat het wel goed komt.
Idd, dat denk ik ook. Daarom hoopte ik ook de hele wedstrijd dat er juist voor hem ook nog een goal in zou zitten, dat zou hem ook wel kunnen bevrijden. Helaas ging zijn grootste kans (wat een mooie aanval trouwens!) net op de paal. Het zou ook mooi zijn als het publiek Wijnaldum eens wat ondersteunt, volgens mij krijgt hij daar wel een enorme boost van.
pi_118792396
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 23:36 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik vond Wijnaldum erg onzeker in en rondom de 16. Maar hij was wel een plaag voor Heracles met versnellingen en passes. Positioneel ook goed. Alleen had er wel een goaltje mogen zijn, met name die kans die hij aan Narsingh overliet en daardoor de kans om zeep hielp (dat was dus niet Narsinghs schuld, zoals verondersteld werd op Studio Sport en hier en op PSV Netwerk door wat mensen).
:Y

quote:
Maar zoals eerder door iemand opgemerkt, heeft hij sinds de blessure van Toiboy nog geen twee wedstrijden op die positie gespeeld, en een hele lading aan kritiek over zich heen gekregen.
Hij vond dat hij op 10 moest spelen, dat moet hij bewijzen. Dat kan in wedstrijden tegen Willem II, PEC, AIK en Heracles, maar dat doet hij niet.. Integendeel zelfs.

quote:
Ik ben al effe niet meer in het stadion geweest, dus weet niet of er kinderachtig gekankerd op hem wordt door supporters. Maar ik denk dat hij zich mentaal effe moet herpakken. Gezien het positionele spel, zit er zeker potentieel in. Ik denk dat het wel goed komt.
Nee, viel best mee. Werd wel geklaagd op hem(natuurlijk), maar geen cynisch applaus of boegeroep ofzo :)
Hij heeft nog even tijd om t te laten zien, en ik zie ook zeker ook nog wel wat in m. Maar hij moet gewoon bewijzen dat hij van toegevoegde waarde is. En als dat op rechts half is, moet hij dat op rechts half laten zien. Zonder al dat gezanik.
pi_118792935
Ik pak even het nieuwe deel...
pi_118792946
...zodat ik de OP kan veranderen.
pi_118792954
Niks mis mee toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')