Iets met een kut en een drumstel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
LEZEN IS NIET JE STERKSTE PUNT HE LUDO!!!
JE HOEFT HET NIET TE LEZEN OOKAL HOOR JE HET TE DOEN
tering man mierenneuker
Ja is goedquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een afgang. Zullen we maar ontopic gaan?
Het is lul en drumstelquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iets met een kut en een drumstel.
Het was wel meteen weer de ouderwetse Manolev. Vd Gijp zal maandag wel weer een aantal momentjes hebben in de uitzending. Hoe kun je in hemelsnaam zelf op doel schieten als er twee spelers mee lopenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:09 schreef Koenani het volgende:
Verschil gemaakt door Manolevje, het was gewoon weer lekker voetbal, allemaal Manolev, kan niet anders
Matavz paar wedstrijden laten staan. Deed het prima.quote:Schouder Lens gekneusd, twijfelachtig voor donderdag
Aanvankelijk werd bij PSV vanavond gevreesd voor een breuk. Bij onderzoek in het ziekenhuis bleek dat dat meeviel. Lens kampt met een kneuzing van zijn schouderblad. Het is twijfelachtig of hij donderdag in actie kan komen tegen AIK.
Matavz deed het inderdaad prima. Maar om hem nu dan meteen te laten staan, vind ik onzin. Lens is gewoon de beste spits die we hebben. Wanneer hij fit is, moet hij gewoon spelen. Op rechtsbuiten is Narsingh gewoon beter.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Matavz paar wedstrijden laten staan. Deed het prima.
Oneens. Die bal met die rare stuit van Wijnaldum was veel te hoog en te lastig te controleren. Die bal die van zijn voeten afgeplukt werd had er wel ingemogen. De kans waar de keeper voor hem stond, was te lastig te omspelen, en was er ook nooit ingegaan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Narsingh had er wel 3 meer MOETEN scoren
Heeft er nu anderhalve wedstrijd gespeeld. Mag wel langer zijn kans krijgen wat mij betreft. Je ziet ook dat hij het vertrouwen mist aan bijv. die bal die hij aan Narsingh gaf. Daar had hij zelf voor de goal moeten gaan. Maar eigenlijk vond ik dat hij positioneel best goed was. Maar een middenveld met hem op 10 komt op mij het meest logisch over.quote:Wijnaldum..... Hij grijpt zijn kans op 10 niet![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Matavz paar wedstrijden laten staan. Deed het prima.
Zou tegen Heerenveen en ADO geen risico nemen. Al weet ik niet hoe snel hij van deze blessure gaat herstellen, een flinke kneuzing kun je toch een paar weken last van houden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:20 schreef Kenju het volgende:
[..]
Matavz deed het inderdaad prima. Maar om hem nu dan meteen te laten staan, vind ik onzin. Lens is gewoon de beste spits die we hebben. Wanneer hij fit is, moet hij gewoon spelen. Op rechtsbuiten is Narsingh gewoon beter.
Op die manier. Dan ben ik het wel met je eens uiteraard. Ik dacht dat je nu opeens voor Matavz wilde gaan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zou tegen Heerenveen en ADO geen risico nemen. Al weet ik niet hoe snel hij van deze blessure gaat herstellen, een flinke kneuzing kun je toch een paar weken last van houden.
PSV kan kei goed voetballen alleen op het einde gaat het altijd misquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:27 schreef vivelafete het volgende:
Nou, eerst maar ff het negatieve:
- Het had minimaaal 10-0 MOETEN worden. Allemachtig wat een kansen zeg!
- Vanaf de rust tot halverwege tweede helft was het voetbal wel heel erg slordig en gehaast.
Verder gewoon heel erg goed gevoetbald natuurlijk. Heraacles Heeracles hielp weliswaar mee, maar dat neemt niet weg dat PSV vanavond niet te verslaan was. Vanaf het begin ging heel het team er vol voor, ik kan ook van niemand zeggen dat hij slecht speelde. 3 spelers die mij het meest opvielen waren Hutch Matavs en Wijnaldum. Hutch speelde verbazingwekkend goed, wat mij betreft beste man van het veld. Matavs leek er zowaar zin in te hebben. Speelde scherp en fel. Wijnaldum helaas (weer) erg ongelukkig. Ik gun het die gast ontzettend en hoewel het geluk ook niet aan zijn zijde was, mislukte er wel erg veel bij hem. Helaas de slechtste man vandaag aan de kant van PSV.
Al met al goede pot van PSV, vol energie en goede aanvallende acties, de afwerking moest wel vele malen beter. Nu werd het zelfs nog heel even spannend halverwege de tweede helft bij 2-0 stand, terwijl het al lang en breed binnen had moeten zijn.
Idd, dat denk ik ook. Daarom hoopte ik ook de hele wedstrijd dat er juist voor hem ook nog een goal in zou zitten, dat zou hem ook wel kunnen bevrijden. Helaas ging zijn grootste kans (wat een mooie aanval trouwens!) net op de paal. Het zou ook mooi zijn als het publiek Wijnaldum eens wat ondersteunt, volgens mij krijgt hij daar wel een enorme boost van.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:36 schreef Xaobotnik het volgende:
Maar ik denk dat hij zich mentaal effe moet herpakken. Gezien het positionele spel, zit er zeker potentieel in. Ik denk dat het wel goed komt.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:36 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik vond Wijnaldum erg onzeker in en rondom de 16. Maar hij was wel een plaag voor Heracles met versnellingen en passes. Positioneel ook goed. Alleen had er wel een goaltje mogen zijn, met name die kans die hij aan Narsingh overliet en daardoor de kans om zeep hielp (dat was dus niet Narsinghs schuld, zoals verondersteld werd op Studio Sport en hier en op PSV Netwerk door wat mensen).
Hij vond dat hij op 10 moest spelen, dat moet hij bewijzen. Dat kan in wedstrijden tegen Willem II, PEC, AIK en Heracles, maar dat doet hij niet.. Integendeel zelfs.quote:Maar zoals eerder door iemand opgemerkt, heeft hij sinds de blessure van Toiboy nog geen twee wedstrijden op die positie gespeeld, en een hele lading aan kritiek over zich heen gekregen.
Nee, viel best mee. Werd wel geklaagd op hem(natuurlijk), maar geen cynisch applaus of boegeroep ofzoquote:Ik ben al effe niet meer in het stadion geweest, dus weet niet of er kinderachtig gekankerd op hem wordt door supporters. Maar ik denk dat hij zich mentaal effe moet herpakken. Gezien het positionele spel, zit er zeker potentieel in. Ik denk dat het wel goed komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |