Ik snap die standaard tegendoelpunt wel. Heb je tijd nodig om het af te leren.quote:
Welk gejank?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
En dat gejank over de OP, kappen nou.
Die TR, alsof je leven er vanaf hangt.quote:
Ik doe een TR omdat de gast die de OP heeft gemaakt het niet meer kan wijzigenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die TR, alsof je leven er vanaf hangt.
Dat laat ik aan jou over daar je daar erg bekwaam in bent.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik doe een TR omdat de gast die de OP heeft gemaakt het niet meer kan wijzigen
Ga huilen ofzo.
wat?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jou over daar je daar erg bekwaam in bent.
topquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:50 schreef Scarface88 het volgende:
Stevenmac26 heeft het al gedaan jongens.
Wat is daar nou weer mis meequote:Op zaterdag 3 november 2012 22:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die TR, alsof je leven er vanaf hangt.
Dat ik wekelijks een TR over een fucking OP lees terwijl niemand dat ding bekijkt.quote:
Je hoeft de TR niet te lezen hoor, dit is VBL en geen KLBquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat ik wekelijks een TR over een fucking OP lees terwijl niemand dat ding bekijkt.
Die behoor ik wel te lezen. Heb je je soms niet goed ingelezen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hoeft de TR niet te lezen hoor, dit is VBL en geen KLB
Dat zou heel goed kunnen ja dat ik weer eens iets niet gelezen hebquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die behoor ik wel te lezen. Heb je je soms niet goed ingelezen?
Ik hoor ze wel te lezen zo lang het roodkleurt in MyAT of AT.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen ja dat ik weer eens iets niet gelezen heb
Maar dan nog, je hoeft het niet te lezen
LEZEN IS NIET JE STERKSTE PUNT HE LUDO!!!quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik hoor ze wel te lezen zo lang het roodkleurt in MyAT of AT.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
LEZEN IS NIET JE STERKSTE PUNT HE LUDO!!!
JE HOEFT HET NIET TE LEZEN OOKAL HOOR JE HET TE DOEN
tering man mierenneuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |