quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Het psv topic... de plek voor een heracles supporter zoals mijzelf om even te komen jennen de komende 2 dagen...
Loopt het al dunnetjes langs de benen boys?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit is die vetvlek die een contract tekende en toen op op de eerste de beste trein naar Valencia stapte, toch?
Ik ook. Bij sommige wedstrijden vind ik het jammer dat ik geen neutrale supporter ben, want Heracles wat met 0 te verliezen en met 3 verdedigers uit tegen PSV aantreedt kan zomaar eens echt een hele leuke wedstrijd worden. Lees: een belachelijke kutavond voor den PSV'ert.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ook. Bij sommige wedstrijden vind ik het jammer dat ik geen neutrale supporter ben, want Heracles wat met 0 te verliezen en met 3 verdedigers uit tegen PSV aantreedt kan zomaar eens echt een hele leuke wedstrijd worden. Lees: een belachelijke kutavond voor den PSV'ert.
Ik niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ook. Bij sommige wedstrijden vind ik het jammer dat ik geen neutrale supporter ben, want Heracles wat met 0 te verliezen en met 3 verdedigers uit tegen PSV aantreedt kan zomaar eens echt een hele leuke wedstrijd worden. Lees: een belachelijke kutavond voor den PSV'ert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 03-11-2012 om 19:05:56Er is geen enkele sprake van interesse van #FCTwente in #wijnaldum. Dat u het weet reageer retweet
Denk juist dat die drie verdedigers PSV het voetballen juist makkelijker gaan maken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar dan blijft er nog behoorlijk wat man over om te jagen. Ik deel je mening over ruimtes en PSV, maar toch...quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Denk juist dat die drie verdedigers PSV het voetballen juist makkelijker gaan maken.
Lens raakte al in de eerste minuten geblesseerd. Vervolgens probeerde hij het nog maar te veel last.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:46 schreef tja77 het volgende:
Ik heb ff geen beeld gehad, maar had de wissel Lens <-----> Matavz nog een specifieke reden?
Jij kan ook alleen maar zeiken hequote:Op zaterdag 3 november 2012 22:39 schreef Scarface88 het volgende:
Schandalig veel kansen gemist gewoon. Had een monsterscore moeten worden eigenlijk.
4-0 Davyquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
OP
3-11-2012 - PSV - Heracles Almelo , 4-1
1. Mertens 5
1. Matavz 5
2. Strootman 4
3. Locadia 3
3. Lens 3
3. Toivonen 3 (blessure)
3. Wijnaldum 3
4. Narsingh 2
4. Van Bommel 2