Goede keuze waar ik me in kan vindenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:22 schreef aequus het volgende:
Niet opheerlijken, niet doen alsof ik niks fout deed en niet telang bij stil blijven staan.
Uiteraard, Ik moet er zelf ook nog van genietenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Eckte bazen laten die al bij leven bouwen natuurlijk
En dit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:22 schreef aequus het volgende:
Niet opheerlijken, niet doen alsof ik niks fout deed en niet telang bij stil blijven staan.
Zomertijd >>>>>>>>>quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:32 schreef Pakspul het volgende:
Ik eis dat de wereld één uur stil in om mij te eren.
Wat dacht je van een hele dag iedereen vrijgeven!? Nationale feestdag!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:32 schreef Pakspul het volgende:
Ik eis dat de wereld één uur stil in om mij te eren.
Gadver, ik moet er niet aan denken dat met iemand anders z'n lijk te moeten doen zeg. Staan mensen daar niet bij stil ofzo?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:35 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
Zo de hele stad door karren
Ja? Dat zou je moeder wel tof vinden om te doen denk je?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Zal echt aan mijn reet kunnen roesten want merk er toch niks van
Maar ergens lijkt het wel tof als mensen wat as met coke vermengen en het opsnuiven
Heb het toch niet over mijn moeder of welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:09 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja? Dat zou je moeder wel tof vinden om te doen denk je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |