Ik heb al heel veel tuinbroekjes die nog een ronde door gaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:53 schreef Vlindur het volgende:
Kyra, 1e foto rechtsonder, 2e foto linksonder en 3e foto rechts kunnen ook prima voor meisjes met Roze shirtjes er onder
Ik zou ze zo overnemen Fluugs, maar ik heb de 2 bruine al
Hijs binnen en goedgekeurd door Squote:Op maandag 29 oktober 2012 10:06 schreef loeszie het volgende:
Iemand nog geïnteresseerd in een Lodger wrapper?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nope.. er wordt totaal niet naar omgekeken. Staat alleen maar te staan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:29 schreef -Spring het volgende:
Dat poppenhuis hebben wij ook, Vick. Is leuk! Speelt Tess daar niet mee?
Tess heeft er niet zo heel veel op gefietst. We hadden m gekocht voor haar 2e verjaardag maar toen was ie nog veel te groot. Is toen in de schuur van mijn schoonmoeder verdwenen en daar dit jaar pas weer uitgekomen. Ze heeft er denk ik max 5x op gefietst.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:12 schreef Lamb29 het volgende:
Ohhhh vicky die driewielerHoe lang heeft jou dame daarop gefietst? en wat zou je er voor willen? (eigenlijk mag ik echt niet
Maar nieuwsgierigheid wint even)
Ja, op zich wel! Welke luiers zijn het, hoeveel heb je er en wat wil je ervoor?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:02 schreef -Spring het volgende:
Iemand (die naar de meet komt) op zoek naar wasbare luiers? Ik heb ooit een dappere poging gewaagd, maar vaak zijn ze niet gedragen (lees: nauwelijks).
Dat is de link naar het beheren van je eigen advertenties, daar kunnen we dus niets meequote:Op zaterdag 3 november 2012 22:40 schreef Ash het volgende:
Hallo,![]()
Ik weet niet of ik dit hier mag posten, gezien ik eigenlijk nooit in dit forumgedeelte post.
zo niet dan kan een modje het wel weghalen of zo.![]()
Maar mijn vriendin is kleding aan het opruimen van ons zoontje die volgende week 2 wordt.![]()
We hebben nog al zijn kleding van af zijn geboorte bewaard en afgelopen weekend is ze wezen ruimen en een heleboel is gewoon nog in goede of zelfs nog nooit gedragen staat.![]()
Zit veel merken zoals Noppies, Feetje, S&D tussen maar ook veel spul van de H&M, C&A etc
Ze heeft het 1 en ander nu geplaatst op marktplaats per pakketten, sommige zijn zelfs rond de 1 euro per kledingstuk.
Misschien dat er hier ook nog eventueel interesse naar is.
Dit zijn haar advertenties tot nu toe:
http://vernieuwd.marktplaats.nl/verkopers/9327817.html
Das raar, want als ik of mijn vriendin uit Marktplaats uitlog en dan deze link checken, dan komen we op een overzicht terecht met de geplaatste advertenties.quote:Op zondag 4 november 2012 00:54 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat is de link naar het beheren van je eigen advertenties, daar kunnen we dus niets mee
De verzendkosten zijn wel een beetje hoog, 675 euroquote:Op zondag 4 november 2012 08:46 schreef Ash het volgende:
[..]
Das raar, want als ik of mijn vriendin uit Marktplaats uitlog en dan deze link checken, dan komen we op een overzicht terecht met de geplaatste advertenties.
Misschien komt het omdat Marktplaats vernieuwd is.
Maar goed als je de volgende link klikt kom je op 1 van de geplaatste advertenties en dan via de adverteerder kan je de rest van de advertenties ook bekijken.
http://vernieuwd.marktpla(...)kket-mt-62-50st.html
wat voor spellen heb je? Wat voor controllers zijn het en wat vraag je er voor?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:31 schreef _Bar_ het volgende:
Zijn er hier nog liefhebbers voor xbox spellen? of controllers?
De xbox hier is helaas overleden en een nieuwe zal er niet gaan komen.
ik ga er vanmiddag fotos van maken.quote:Op maandag 5 november 2012 08:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat voor spellen heb je? Wat voor controllers zijn het en wat vraag je er voor?
https://www.dropbox.com/s/vt6zc8av6d4h858/IMAG0054.jpgquote:Op maandag 5 november 2012 08:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat voor spellen heb je? Wat voor controllers zijn het en wat vraag je er voor?
Dat is een hele mooie! Jammer dat ik geen baby meer heb die erin past..quote:Op maandag 5 november 2012 20:04 schreef Rixtje het volgende:
Ik heb in de aanbieding een babynomade gebruikten wij in plaats van een dekentje in de wandelwagen ook makkelijk in de box, maxi cosi. Vraag er ¤7,50 inclusief verzenden voor.
[ link | afbeelding ]
Dank je! Mijn zus heeft hem speciaal laten maken dus een unieke ook nog. Dat andere kan wat aan gedaan wordenquote:Op maandag 5 november 2012 20:09 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat is een hele mooie! Jammer dat ik geen baby meer heb die erin past..
feetje jongens winterjas maat 62quote:leuke jongens jas van noppies
donker blauw van kleur met afneembare capuchon
beren winterjasje maat 62 en 68quote:stoere jongens winterjas van feetje maat 62
donker grijs van kleur met afneembare capuchon
me zoontje heeft deze jas gekregen maar amper gedragen
omdat hij al snel uit de maat gegroeid was
noppies/feetje/s en d le chic leuke set ( 9 stuks )quote:leuke herst /winter jasjes met beren model muts
de blauw gestreepte is maat 62 en de bruin gestreepte is maat 68
voor beide jasjes 10.00
p.stuk 6.50
leuk pakket jongens kleding ( 29 stuks )quote:leuk stoer pakketje maat 80
feetje trainingsjas
feetje romper
s en d le chic t-shirt zwart
s en d le chic zwart overhemd
noppies rood/blauw/grijze vest
noppies zwart wit geblokt overhemd
noppies spijkerbroek blauw
noppies oranje blauw t-shirt
triton zwembroek 80/86
noppies/feetje jongens kleding set maat 74 ( 11 stuks )quote:leuk pakket jongens kleding maat 74
-diverse overhemden, truien en vesten
-spijkerbroeken
- joggingbroeken
- div kleuren broeken
- 1 pyjama woezel en pip 74/80
- 1 pyjama smurfen
- zwembroekje 74/80 blauw wit donkerblauw gestreept
pakket jongens kleding maat 80/86/92 ( 20 stuks )quote:leuke stoere jongens kledingset maat 74
2 feetje joggingpakken, groen/grijs en blauw
3 feetje t-shirts, rood/roodwit/blauw
2 noppies t-shirts, oranje en blauw
2 noppies shorts, wit en wit blauw groen
echt een hele leuke set
stoere noppies/feetje/s en d lechic pakket maat 68 15 stquote:leuke gevarieerde set jongens kleding
leuke spijkerjack mt 80
joggingbroek mt 80
spijkerbroek mt 80
3 shorts mt 92
korte broek mt 80
4 t-shirts mt 80
2 t-shirts rood/rood grijs mt 86
2 rompers mt 86
zwembroek 86/92
noppies t-shirt en short blauw/wit mt 92
s en d le chic t-shirt rood 86
vingino spijker short mt 86
leuk jongens kleding pakket mt 68 34 stuksquote:super stoere jongenskleding maat 68
4 noppies t-shirt
noppies licht blauwe spijkerbroek
noppies traningsjasje rood blauw
noppies short blauw wit geblokt
noppies romper blauw met letters
noppies luierpakje oranje bruine blokjes
feetje jogginpakje met shirt blauw grijs
s en d lechic short zwart wit geblokt
overhemd s en d lechic zwart wit geblokt
vingino blauw spijkerbroek
noppies/feetje jongens kleding pakket mt 56 (13st)quote:leuk divers kleding pakket
5 delig grijs huis pak met giraf opdruk met muts en slofjes
13 t-shirts.
8 broeken
1 vestje
1 overhemd
3 pyjama's
3 rompers
leuke jongens kleding pakket mt 50/56 (51st)quote:echt super leuke lieve kleding voor een jongetje
3 t-shirts feetje
3 broeken feetje
2 vesten feetje
1 luierpakje feetje
noppies 1 broek en 3 t-shirts
leuke jongens kleding pakket mt 62 ( 50st )quote:leuke lieve diverse kledingset met babyschoentjes en slofjes
10 broeken
1 luierpakje met muts
2 mutsen
1 vestje
21 rompers
3 t-shirts maat 50
6 t-shirts mt 56
stoer feetje en s en d le chic kledingpakket maat 62 ( 8st )quote:leuk divers jongenskleding pakket mt 62
14 t-shirts
3 pyjama's
3 vestjes
10 rompers
4 luierpakjes waarvan 1 soort smoking is (echt super gaaf )
10 broeken
1 zwembroek
3 mutsjes
2 jasssen
quote:echt een heel leuk pakket voor een jongetje
feetje
2 pyjama's
1 huispak
s en d lechic
1 witte broek
1 roze grijs zwart shirt
1 trui grijs wit zwart
1 vestje zwart wit
ik vraag me af of dit samengaat met onze Xbox? Zal ff overleggen met zoon. Wat vraag je ervoor?quote:Op maandag 5 november 2012 12:14 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
https://www.dropbox.com/s/vt6zc8av6d4h858/IMAG0054.jpg
https://www.dropbox.com/s/4w8o0iv9yvd888r/IMAG0052.jpg
https://www.dropbox.com/s/wi6z2nz1s92oy08/IMAG0053.jpg
Ik krijg de fotos hier niet zichtbaar dus maar via de link.
Als hij er nog is heb ik wel interesse!quote:Op maandag 5 november 2012 20:04 schreef Rixtje het volgende:
Ik heb in de aanbieding een babynomade gebruikten wij in plaats van een dekentje in de wandelwagen ook makkelijk in de box, maxi cosi. Vraag er ¤7,50 inclusief verzenden voor.
[ link | afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb deze ook nog trouwens...
En moet nog even in de la snuffelen..
[ Bericht 60% gewijzigd door Lamb29 op 07-11-2012 20:58:11 ]We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
Niemand?quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Römer King groep 1 (9/18kg) autostoeltje.
[ afbeelding ]
Regio Rotterdam, vraagprijs € 30,-
quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:23 schreef twentemeisje het volgende:
Zeg Marrije kun jij je spullen niet nog even vasthouden tot 30 november?
Ik kan een tweede dochter toch niet pre-cies hetzelfde kleden als haar grote zus?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:27 schreef Marrije het volgende:
[..]jij hebt nog niet genoeg mooie meisjeskleren?
Moet je nagaan, ik dibs bijna nooit en nog weet ik niet meer precies welke je bedoelt. Schandaligquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
twee knalroze, dat was voor TM, had ze meteen al gedibst
zeg hallo, voordringer, jij hebt al zat meisjeskleertjes. Ik heb nog helemaal niks (nou ja...quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:23 schreef twentemeisje het volgende:
Zeg Marrije kun jij je spullen niet nog even vasthouden tot 30 november?
ja ik heb ze, en desnoods gewoon 2 enveloppen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:15 schreef Nijna het volgende:
Amaranta, dat desiqual imitatie geval, is die er nog? En die donkerblauwe fleeceachtige trui?
Zou ik wel willen. Denk je dat dat een brievenbuspakje kan worden?
Ik wil hem dan over een jaar of 2 van je over nemenquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:59 schreef Linda2205 het volgende:
Amaranta, ik wil dat grijze jurkje wel aub en het paarse jurkjebloesjeding ook wel
Dat ribjurkje is ook heel leuk, die deed ik vaak over de bloese :-) iis hele dunne ribquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:05 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik wil hem dan over een jaar of 2 van je over nemen
Mg ik daar morgen op terugkomen, hij ligt op de slaapkamer en die is nu bezet. Ik gok c&a maar ik weet het niet meer uit mn hoofd.quote:
Ik zal aan je denkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:05 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik wil hem dan over een jaar of 2 van je over nemen
Ik ben inmiddels voorzien.quote:Op maandag 5 november 2012 10:12 schreef flowerbox het volgende:
Iemand hier leuke meisjeswinterjas in maat 98 te koop?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:25 schreef Kyara het volgende:
[..]
zeg hallo, voordringer, jij hebt al zat meisjeskleertjes. Ik heb nog helemaal niks (nou ja...) en ik moet 2x zoveel hebben......
je wilt niet weten hoeveel meisjeskleertjes hier al liggen hoorquote:Op zondag 11 november 2012 07:20 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Ik zal me gedragen, twin moms go first! En het was een grapje, Marrije en ik hebben 2 compleet verschillende meiden maar dezelfde smaak vandaar ;-). Ik zal niet veel nodig hebben als baby 2.0 een meiske is ;-).
Het merk is Tex Baby. Als ik daar op google kom ik oa uit bij Carrefour, maar geloof niet dat het daar vandaan komt.quote:
Ik denk het wel. Maar dan moet ik achter de schotten op zolder kruipen en tussen de kerstspullen zoeken.quote:Op zondag 11 november 2012 15:51 schreef SupremeEvil het volgende:
Ik ben op zoek naar een kerstvrouwtjes jurkje voor mijn meisje, in maatje 62 of kleine 68iemand nog zoiets liggen?
je hebt pmquote:Op zondag 11 november 2012 15:51 schreef SupremeEvil het volgende:
Ik ben op zoek naar een kerstvrouwtjes jurkje voor mijn meisje, in maatje 62 of kleine 68iemand nog zoiets liggen?
Hebbes!quote:Op zondag 11 november 2012 16:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb deze ShoesMe maat 24 overgenomen van Meimeltje maar ondanks een maat te groot komt Puck met zijn hoge wreef er niet in![]()
Dus ze zijn weer te koop voor hetzelfde bedrag. 5 euro excl.
[ afbeelding ]
ik zag ze gister bij H&M kids hangenquote:Op zondag 11 november 2012 15:51 schreef SupremeEvil het volgende:
Ha! Ja zie t net online idd! Maar neem hem nu al over van amaranta wil kijken of ik een kerstkaart kan maken met fotografie a la adele enersen, http://thecuriousbrain.com/?p=34558quote:Op zondag 11 november 2012 19:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
ik zag ze gister bij H&M kids hangen.
Ja heb ik. Vanavond want vanaf mn.mobiel kan ik niet linken uit picasa. Het is H&M mt. 68, valt vrij ruimquote:Op maandag 12 november 2012 07:55 schreef Tinuviel het volgende:
Linda welke maat is het smoking jumpsuitje, heb jij misschien een foto?
Inca, ik heb een hele mooie meisjes vd DPAM. Moet 'm even opsnorren. Is vd buitenkant roze en binnenin gekleurde stippen. Hij is echtquote:Op zondag 11 november 2012 23:08 schreef Incantrix het volgende:
Iemand heel per ongeluk toevallig nog een dpam bunting bag in de verkoop?
Jij krijgt ook nog het een en ander van mij toch? Ik pm je evenquote:Op maandag 12 november 2012 09:37 schreef Keshet het volgende:
Volgens mij moeten we een buntingbagmeet gaan houden.
dat rendiermutsje en slofjes zitten in de bewaardoos, daar kan ik echt geen afstand van doen, maar ik had ook een rendiertruitje en slab en ik geloof ook een broekje, zal zo even kijkenquote:Op maandag 12 november 2012 08:52 schreef bodpa09 het volgende:
Zien KD! I might be interested! Zeker als je op die van Next doelt.
ik, heb volgens mij nog 2 wollen dekentjes ook, zal straks toch die kasten eens opentrekkenquote:Op maandag 12 november 2012 10:20 schreef Morretje het volgende:
Die neus van het rendier
![]()
![]()
Ik heb mijn buntingbag zelf geknutseld Inca, is dat nog een optie?
Is er hier iemand die een wollen slaapzak of deken voor mini's te koop heeft?
Die waren ook reteschattig! Zou ik ook echt niet wegdoen.quote:Op maandag 12 november 2012 10:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat rendiermutsje en slofjes zitten in de bewaardoos, daar kan ik echt geen afstand van doen, maar ik had ook een rendiertruitje en slab en ik geloof ook een broekje, zal zo even kijken
Ik heb nog wel vesten. Zal straks voor je kijken. Truien trouwens ookquote:Op maandag 12 november 2012 14:00 schreef Nijna het volgende:
Iemand nog meidentruien of -vesten in maatje 104-110-116?
Sorry, dat wordt vandaag. Heb gisterenmiddag onverwacht een wortelkanaalbehandeling gehad, en heb de hele avond op de bank liggen niksen.quote:
Ik hoor net dat Inca hem niet meer nodig heeft, maar ik hou me aanbevolenquote:Op maandag 12 november 2012 09:34 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Inca, ik heb een hele mooie meisjes vd DPAM. Moet 'm even opsnorren. Is vd buitenkant roze en binnenin gekleurde stippen. Hij is echt, maar te meisjes voor m'n kleine man straks
Haha, ook goed natuurlijk!quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:15 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Inca hem niet meer nodig heeft, maar ik hou me aanbevolen
Ik was toch nog niet van plan om te bevallen de komende weken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:27 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Haha, ook goed natuurlijk!
Ik kan 'm pas morgen op laten zoeken, want ik heb verplichte bedrust, maar dan zal ik even fotootjes maken en aan je PMen
Helaas, dan gaat het over. Wellicht een ander meisje dat wel lichte kleuren kan hebben.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:58 schreef Nijna het volgende:
Amaranta, die lichte kleurtjes staan mijn meiden niet zo goed. Anders had ik dat vestje met Pooh ook nog wel grappig gevonden.
Jij ook? Het is echt verschrikkelijk. Vind maar eens een goede warme jas zonder knoopjes.... En leuke broeken ho maar, alleen leggings voor mevrouw. Zouden ze daar ooit overheen groeien?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:48 schreef trui het volgende:
ha die Xenia! en wat lees ik, heb jij ook een knoopjeshater?
miss, dank je. Het gaat supergoed met ons. Dat een mens zó gelukkig kan zijn, had ik nooit gedacht.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:10 schreef miss_sly het volgende:
Xenia, leuk spul!
Hoe is het met jou en je meisje?
quote:Op woensdag 14 november 2012 13:01 schreef Lijnloos het volgende:
Leuk spul Loeszie!
*gaatophandenzitten...
*denktna
*gaatopmanzitten
Fijn om te lezen!quote:Op woensdag 14 november 2012 13:20 schreef Xenia het volgende:
[..]
miss, dank je. Het gaat supergoed met ons. Dat een mens zó gelukkig kan zijn, had ik nooit gedacht.
En met jullie?
drukknopen kunnen wel door de beugel hier, dat scheelt. en tegenwoordig zijn knopen zonder gaatjes (dus bijv. die aan broeken zitten) ook geaccepteerd. maar zodra er gaatjes in zitten waar een draadje doorheen zit heeft Cato er een enorme afkeer van. ik probeer er enerzijds rekening mee te houden, en aan de andere kant er toch zo 'normaal' mogelijk over te blijven doen, dus ik trek zelf wel kleren aan met knoopjes. ik hoop nog steeds dat 't wel over zal gaan, want 't is een lastig gedoe. maar we zullen wel zien.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:53 schreef Xenia het volgende:
Jij ook? Het is echt verschrikkelijk. Vind maar eens een goede warme jas zonder knoopjes.... En leuke broeken ho maar, alleen leggings voor mevrouw. Zouden ze daar ooit overheen groeien?
Jeetje trui, dat is ook wat. Ik had ooit eens op tv gezien dat er een jongetje was die bang was voor knopen, maar ben toch wel opgelucht dat Xeentje verder niet de enige is. Hoewel het geen angst is, ze heeft er gewoon een hekel aan. Drukkers mogen hier helaas ook niet. Sierknopen of buttons ook niet. En eigenlijk mogen papa en mama ook niets met knopen aan, althans het mag wel, maar dan wordt er niet geknuffeld zolang die knopen er tussen zitten. Het is inderdaad lastig, maar ik ben vooralsnog heel blij dat we er eindelijk achter zijn wat het probleem is. Tot een paar maanden geleden wist ik wel dat ze heel kieskeurig was over haar kleding, maar het kwartje dat het om de knopen ging viel pas toen ze kon praten en het kon benoemen. Ze had ook een tijdje een mooi Hello Kitty dekbedovertrek. En ineens mocht die absoluut niet meer gebruikt worden. Bleek dat ze had ontdekt dat de onderkant van de omtrek met een drukker dicht ging... Ja kom daar maar eens achter als ze niet kunnen praten. Er vielen kilo's kwartjes op zijn plaats toen ik het eindelijk begreep.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:54 schreef trui het volgende:
drukknopen kunnen wel door de beugel hier, dat scheelt. en tegenwoordig zijn knopen zonder gaatjes (dus bijv. die aan broeken zitten) ook geaccepteerd. maar zodra er gaatjes in zitten waar een draadje doorheen zit heeft Cato er een enorme afkeer van. ik probeer er enerzijds rekening mee te houden, en aan de andere kant er toch zo 'normaal' mogelijk over te blijven doen, dus ik trek zelf wel kleren aan met knoopjes. ik hoop nog steeds dat 't wel over zal gaan, want 't is een lastig gedoe. maar we zullen wel zien.
nee sorry ik heb onlangs alles aan een kennis in de buurt gegeven. heb wel nog een stuk of 4 prinsessenjurken liggen. interesse?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ships ik dacht een trui-post in v&a....!!! Catokleertjes! Niet dus.....jammer
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Altijd trui! Miss, ik Heb ook nog wat jurkjes hier....ff foto maken nog
Die passen op elke willekeurige maat rompers toch?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:54 schreef Xenia het volgende:
Haha die arme serveerster met haar stinkende knopen
(je inbox zit vol)
En ontopic:
Ik heb ook nog 6 witte romper-verlengers liggen.
En deze houten brandweerloopauto mag ook weg:
[ afbeelding ]
Klik hier voor de specs: http://www.vliegenzwam.nl(...)n%20acc.&ShowLang=NL
Prima hoor. Beterschap!quote:Op woensdag 14 november 2012 20:12 schreef __Isis__ het volgende:
Kyara, leuke spulletjes! Helaas ziekenboeg hier, ga er morgen even voor zitten en stuur je dan een pm!
Ja klopt. Maat maakt niet uit, er was alleen 1 merk romper waar ze niet op passen, die had een afwijkende maat drukkers. Ik weet alleen niet meer welk merk dat was.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:25 schreef Morretje het volgende:
Die passen op elke willekeurige maat rompers toch?
ywquote:
Oh mocht Morretje ze niet willen dan heb ik wellicht interesse...quote:Op woensdag 14 november 2012 21:11 schreef Xenia het volgende:
[..]
Ja klopt. Maat maakt niet uit, er was alleen 1 merk romper waar ze niet op passen, die had een afwijkende maat drukkers. Ik weet alleen niet meer welk merk dat was.
Oh, ik heb 'gewoon' hemarompers, dat lukt vast wel..quote:Op woensdag 14 november 2012 21:11 schreef Xenia het volgende:
[..]
Ja klopt. Maat maakt niet uit, er was alleen 1 merk romper waar ze niet op passen, die had een afwijkende maat drukkers. Ik weet alleen niet meer welk merk dat was.
Ik heb er niet per se 6 nodig denk ik?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:49 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Oh mocht Morretje ze niet willen dan heb ik wellicht interesse...
Tegen verzendkosten stuur ik ze op. Alle 6 naar Morretje en Morretje stuurt er een paar door naar Lamb?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:50 schreef Morretje het volgende:
Oh, ik heb 'gewoon' hemarompers, dat lukt vast wel..
[..]
Ik heb er niet per se 6 nodig denk ik?
Als het lekker simpele puzzels zijn dan wel voor vanaf 1 jaarquote:Op woensdag 14 november 2012 22:45 schreef Xenia het volgende:
[..]
Tegen verzendkosten stuur ik ze op. Alle 6 naar Morretje en Morretje stuurt er een paar door naar Lamb?
Is er iemand die belangstelling heeft voor houten puzzels? Dan zet ik ze eventueel op de foto.
OMG! Als ik een meisje in mijn buik had nu dan wist ik het wel, te leuk!quote:Op donderdag 15 november 2012 09:44 schreef __Isis__ het volgende:
Dit is 'm! De bunting bag van DPAM!![]()
Eerste keuze Kyara, dan Estrys, dan Papillion![]()
[ afbeelding ]
Vraagprijs EUR 15,- excl.
Uiteraard wordt ie nog even netjes gewassen en gestreken voor verzending
Prima wat mij betreft!quote:Op woensdag 14 november 2012 22:45 schreef Xenia het volgende:
[..]
Tegen verzendkosten stuur ik ze op. Alle 6 naar Morretje en Morretje stuurt er een paar door naar Lamb?
Is er iemand die belangstelling heeft voor houten puzzels? Dan zet ik ze eventueel op de foto.
+1...quote:Op donderdag 15 november 2012 13:04 schreef __Isis__ het volgende:
HuuuKyara, alles wat ik wilde is verkocht....
Dat is jammerquote:Op donderdag 15 november 2012 13:04 schreef __Isis__ het volgende:
HuuuKyara, alles wat ik wilde is verkocht....
Ja hallo, daar zou ik zelfs bijna nog een babytje voor gaan makenquote:Op donderdag 15 november 2012 09:44 schreef __Isis__ het volgende:
Eerste keuze Incantrix, dan Estrys, dan Papillion![]()
[ afbeelding ]
Uiteraard wordt ie nog even netjes gewassen en gestreken voor verzending.
Ik kan me niet voorstellen dat de rest hem niet wil, maar mocht het zo zijn dan heb ik zeker interesse.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:44 schreef __Isis__ het volgende:
Eerste keuze Incantrix, dan Estrys, dan Papillion![]()
Uiteraard wordt ie nog even netjes gewassen en gestreken voor verzending.
Ja, ik. Een lichtroze. Zal ik een foto'tje maken? Overigens heb ik 'm zelf niet gebruikt maar wel via via gekocht. Wel tweede (of derde)hands dusquote:Op donderdag 15 november 2012 17:32 schreef Cathmar het volgende:
Heeft iemand nog een Puckababy Piep liggen?
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:24 schreef _Joy_ het volgende:
Hallo,
Bij het opruimen van de zolder kwam ik nog een inklapbaar campingbedje van Graco tegen. Zgan, hooguit 5 keer gebruikt.
Iemand interesse?
Eventueel op te halen omgeving Breda Tilburg.
bij mij nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:23 schreef mrien het volgende:
Ik heb er 1 van avent troeta, en ook nog meisjes kleren
Werkt dit?
https://picasaweb.google.(...)/5664078444205959329
Volgens mij zeg ik dat elke keer bij jouw postsquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:03 schreef loeszie het volgende:
Ik heb nog wat kleding aangevuld maat 80 (staat vooraan) en maat 68/74
Niemand deze lieve Sture & Lisa jumpsuit?
[ afbeelding ]
Maat 74quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:54 schreef Tante_Soesa het volgende:
Welke maat is die jumpsuit? Zit mobiel en kan het niet zien...
quote:Volgens mij zeg ik dat elke keer bij jouw postsmaar deze is zo cute.... Must... make... a girl....
Mignonne, ik vind je box mooi, met die paddenstoeltjesquote:Op donderdag 15 november 2012 22:44 schreef mignonne het volgende:
Onze box mag nog steeds gaan, wie maak ik er blij mee? We hebben er zelf andere knopjes opgezet, zijn van loods vijf, krijg je erbij, de originele knoppen heb ik ook nog als je die liever hebt. In drie hoogtes verstelbaar, fijne box en de lade is een zo'n rolding (een rollade)
Vraagprijs 70,-
Uit Japanquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:31 schreef Suikertante het volgende:
(Psst, Mignonne! Waar heb jij die Totoro vandaan? Ik kom alleen minder leuke tegen!)
Hij is nog niet verkocht! Prima hoorquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mignonne, ik vind je box mooi, met die paddenstoeltjes
Heb op dit moment een bod lopen op marktplaats voor eentje die hier in de buurt verkocht wordt voor ietsje minder, maar als dat niks wordt kom ik graag op jouw box terug! Of is ie al verkocht?
Ja! 68 voor mij de mini. Midaskleertjesquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:46 schreef Kyara het volgende:
Is er trouwens nog specifieke vraag naar bepaalde jongenskleding in maat 62 en 68? Ik heb een heleboel maar het duurt nog wel even voordat ik alles op de foto heb. Maar ik kan dus wel even spitten.
Pakjes-uit-een-stuk vind ik leuk, maar ik ben sowieso wel geïnteresseerd! Heb geen haast, mijne zit nog in 50-56 (al groeit hij als een gek!).quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:46 schreef Kyara het volgende:
Is er trouwens nog specifieke vraag naar bepaalde jongenskleding in maat 62 en 68? Ik heb een heleboel maar het duurt nog wel even voordat ik alles op de foto heb. Maar ik kan dus wel even spitten.
Warme kleren maat 68, astublieft.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:46 schreef Kyara het volgende:
Je hebt een PM,quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:26 schreef mrien het volgende:
Nieuwe poging
https://plus.google.com/p(...)/5664078444205959329
Ja, ik wil hem! Ik ga nog even tussen je andere spullen neuzen..quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:26 schreef loeszie het volgende:
Is wel 20 euro incl verzenden he? Hij is nl nog helemaal nieuw..
Er zitten wat dikke joggingbroekjes bij en ribbroekjes. Rest is gewoon normaal, te warm voor de zomer maar ik zou er niet meer gaan sleeen in de sneeuwquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:55 schreef Tinuviel het volgende:
L4cs4p, waar komt die smokingpakje vandaan, zo schattig. Ik wil hem ook in een grotere maat.
Kyara, hier interesse in dikke broeken of gevoerde broeken maat 68. Welke zijn het lekkerst warm?
Volgens mij komt die van H&M. Ik meen zoiets in de nieuwste gids te hebben zien staan...quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:55 schreef Tinuviel het volgende:
L4cs4p, waar komt die smokingpakje vandaan, zo schattig. Ik wil hem ook in een grotere maat.
Ik zie hem niet op de website.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:18 schreef Mineola het volgende:
[..]
Volgens mij komt die van H&M. Ik meen zoiets in de nieuwste gids te hebben zien staan...
Bedoel je die van Kyaraquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:52 schreef L4cs4p het volgende:
[..]
Kik kid jumpsuit graag
Tinu van h&m idd
quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:55 schreef Tinuviel het volgende:
Kyara, hier interesse in dikke broeken of gevoerde broeken maat 68. Welke zijn het lekkerst warm?
Linda, dat is de goede maat denk ik. Wat wil je daarvoor hebben?quote:
och erm! Sterkte!quote:Op zondag 18 november 2012 18:35 schreef mrien het volgende:
Troeta en kuukske, ik reageer later even op jullie berichtjes, ik zit nu namelijk met Jelle in het ziekenhuis (opname)
Ik heb je een pm gestuurdquote:Op zondag 18 november 2012 19:23 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Linda, dat is de goede maat denk ik. Wat wil je daarvoor hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |