Drummer van BZB.quote:
Ja, is goed.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Drummer van BZB.
En ik sla even over @ TT.
Oh, ken ik niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Drummer van BZB.
En ik sla even over @ TT.
OMGquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
Klasgenoot van mij was een keer gecontroleerd door een meisje of hij zijn kilt traditioneel droeg op een fantasy event
Klinkt als iets wat ik zou doen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
Klasgenoot van mij was een keer gecontroleerd door een meisje of hij zijn kilt traditioneel droeg op een fantasy event
Dat is ook geen schandequote:
Kom maar met je kilt.quote:
Kan ook wel, zit een drumstel voor. Maar comfortabel lijkt het me nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook geen schande. Maar, hij heeft dus met optreden altijd een kilt aan.
Aandoen naar de meet in Hoorn.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit verandert de zaak, nu ga ik een kilt kopen
Als hij het niet fijn zou vinden, zou hij het niet aandoen, gok ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ook wel, zit een drumstel voor. Maar comfortabel lijkt het me niet
True that.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als hij het niet fijn zou vinden, zou hij het niet aandoen, gok ik.
Gaaf.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OmgNee, ik ga morgen kijken voor die shizzle die ik je gisteren stuurde
Dat doe ik bij knappe ventenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
Kun je meteen zien wat ze in huis hebben.quote:
Alsof een man altijd een harde heeft onder een kiltquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je meteen zien wat ze in huis hebben.
Zie de OP.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meet in hoorn? Ik heb weer iets gemist.
Ja, morgen in Arnhemquote:
Heul niet, dat zegt niks. Tenzij ze continu met een boner rond lopenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor, moet nog plaatsvindenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meet in hoorn? Ik heb weer iets gemist.
Buufquote:
klinkt voor mij als de reden dat ik er nooit geen een ga dragenquote:
Zodra ik in beeld ben wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alsof een man altijd een harde heeft onder een kilt
Niet zonder toestemming hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
klinkt voor mij als de reden dat ik er nooit geen een ga dragen
Daar staat nergens iets over hoorn hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie de OP.
Hoe vaak heb ik niet zo iets gezegd?
Tilt hij die kilt zelf wel op.quote:
Kan voor gezorgd wordenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alsof een man altijd een harde heeft onder een kilt
Onderste meet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar staat nergens iets over hoorn hoor.
Nice.. Kudo;squote:
I wish.quote:
Niets te danken, een bloemetje volstaat.quote:
Wanneerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij vormen het gitaarduo he?
dan is het goedquote:
Dat inderdaadquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders is het zelfs strafbaar.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:47 schreef Fera het volgende:
[..]
I wish.Helaas ben ik niet fotomodel knap.
Wat nou.quote:
Ja tuurlijkquote:
Veel succes met kopenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Niets te danken, een bloemetje volstaat.
Geld?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
We missen nog wel een fundamenteel onderdeel van de band
Wat zien we over het hoofd?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
serieus?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders is het zelfs strafbaar.En ik moet oppassen dat ze niet jonger dan 18 zijn.
Welke?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
geluidstechnicus/licht?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben te dik om fotomodel te zijn en te dun om plus size model te zijn.quote:
quote:
JA IK ZEI DUS DAT ER HIER VOLGENS MIJ IEMAND ZIT DIE BASSIST(E) ISquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een bassist(e). En misschien een oefenruimte?
Oftewel je hebt een normaal postuur waar iedereen blij mee mag zijnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:50 schreef Fera het volgende:
Ik ben te dik om fotomodel te zijn en te dun om plus size model te zijn.
Jij bent toch heel slank?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben te dik om fotomodel te zijn en te dun om plus size model te zijn.
[..]
Eefje.quote:
Dan moet diegene zich meldenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JA IK ZEI DUS DAT ER HIER VOLGENS MIJ IEMAND ZIT DIE BASSIST(E) IS
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Oftewel je hebt een normaal postuur waar iedereen blij mee mag zijn.
Nee, nooit geweest.quote:
JAquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ook dat
Misschien eerst maar eens oefen met rockband
Volgens mij DW'tje ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan moet diegene zich melden
Ja als ik een goede conditie heb en niet moet hoesten en er zin in heb (wat practisch nooit is)quote:
quote:
Oh, op die foto van laatst leek je heel slankquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, nooit geweest.Altijd 38/40, nu zelfs 42.
Hoe lang duurt het voordat je in Arnhem bent?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, ik ga eens richting auto, ma en Arnhem
Mensen, tot later
Dag Gitaartje.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen, tot later
In de spits? Duurt wel even.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voordat je in Arnhem bent?
Welke foto? Dan maak ik hem mijn profielfoto.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, op die foto van laatst leek je heel slank.
Succesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen, tot later
Doeegquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen, tot later
Ik ben ook nog niet vrijquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In de spits? Duurt wel even.
Toedelsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen, tot later
Om je te hosselen.quote:
Ik voel me zo'n attractie... Komt dat zien komt dat zienquote:
DONE!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
Lola, kan jij de OP nog aanpassen? Zet er anders bij dat die meet in Hoorn is, voordat nog meer mensen het gaan vragen
Vooroordelen.quote:
Ik dacht juist dat dat de boodschap van het plaatje was.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know, maar daar ging het me niet om
Ik ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat dat de boodschap van het plaatje was.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat dat de boodschap van het plaatje was.
Is het ookquote:
In een flat niet ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:03 schreef kingtoppie het volgende:
Je hoort toch wel of geluid van boven of onder komt...
Ik weet soms ook niet waar Kaneel z'n neukende buren vandaan komen. Het lijkt wel alsof hij er tien heeft.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:03 schreef kingtoppie het volgende:
Je hoort toch wel of geluid van boven of onder komt...
Volgens mij wordt geluid nog wel eens verkeerd 'gehoord'quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk van wel, maar ik kan het fout hebben.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet soms ook niet waar Kaneel z'n neukende buren vandaan komen. Het lijkt wel alsof hij er tien heeft.
Ja door half dove mensenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:04 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Volgens mij wordt geluid nog wel eens verkeerd 'gehoord'
Sad, but it's truequote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet soms ook niet waar Kaneel z'n neukende buren vandaan komen. Het lijkt wel alsof hij er tien heeft.
Nee, volgens mij is t hetzelfde als een vliegtuig.. soms schat je de richting verkeerd in..quote:
Hoe weet jij dat?quote:
Ze maken geluid voor tien ja?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Een vliegtuig vliegt alleen vooruit?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:06 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is t hetzelfde als een vliegtuig.. soms schat je de richting verkeerd in..
omgquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja ... En de frequentie.quote:
Dat hoop je danquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een vliegtuig vliegt alleen vooruit?
O wacht, de richting... Geen idee, let ik nooit op.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:06 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is t hetzelfde als een vliegtuig.. soms schat je de richting verkeerd in..
Tegelijkquote:
Gisteren weer ... We moesten allebei lachen, want het klinkt wel grappig.quote:
Mee gaan doenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Gisteren weer ... We moesten allebei lachen, want het klinkt wel grappig.
Dat is waar. Overigens is het een kleine moeite om even langs de voordeuren tegaan, mocht je toch twijfelen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat komt door de afstand... Geluid heeft een vertraging... Die is verwaarloosbaar klein in een flat.
Doet hij goed, die buurman.quote:
wtfquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:07 schreef Raene het volgende:
Mijn buren vragen me gewoon mee naar een parenclub.
Hoe oud?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:07 schreef Raene het volgende:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:07 schreef Raene het volgende:
loopings niet..quote:
keihard liedje draaien: ben je geil of wil je un koekjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Gisteren weer ... We moesten allebei lachen, want het klinkt wel grappig.
Serieus wat engquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:07 schreef Raene het volgende:
quote:
No wayquote:
Buurvrouw is 40 Buurman is 28quote:
laatste poging.. staart eerst naar beneden?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Technisch gezien wel. Je gaat niet ineens achteruit vliegen
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
keihard liedje draaien: ben je geil of wil je un koekje
[..]
Serieus wat eng
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:08 schreef Fera het volgende:
[..]Ik kan vrij vocaal zijn als ik wil.
Die zien jou wel zitten als extraatje om hun seksleven wat kleur te geven.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:07 schreef Raene het volgende:
Ja eng iddquote:
Dat is wel achteruit. Maar dan heet het geen vliegen meerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:09 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
laatste poging.. staart eerst naar beneden?
Misschien had hij zin in een jong ding?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:09 schreef Raene het volgende:
[..]
No way
[..]
Buurvrouw is 40 Buurman is 28.
Ik val op oudere vrouwen, maar zoveel ouder, no wayquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:09 schreef Raene het volgende:
[..]
No way
[..]
Buurvrouw is 40 Buurman is 28.
Die jij net in je kont wilde stoppen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:10 schreef AldoTheApache het volgende:
Ja hoor heb ik weer
Gaat er een heul lekkere chick recht tegenover me een banaan wegpeuzelen
Ik zou wel gaan hoor...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pas maar op, straks worden jullie ook meegevraagd
[..]
ok, ok, ik geef toe.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel achteruit. Maar dan heet het geen vliegen meer
Is ze ouder dan 16?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:10 schreef AldoTheApache het volgende:
Ja hoor heb ik weer
Voor de lol in het openbaar bananen pijpenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:10 schreef AldoTheApache het volgende:
Ja hoor heb ik weer
Ik zou het zo doen hoor met een dame van 32quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik val op oudere vrouwen, maar zoveel ouder, no way
Dus ik zeg zo, nou mijn vriend ziet dat niet zo zittenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Die zien jou wel zitten als extraatje om hun seksleven wat kleur te geven.
Of witte roomijsjes likken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor de lol in het openbaar bananen pijpen
Tamashiiquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:10 schreef Tamashii het volgende:
Eindelijk klaar met werken. 9 uur gewerkt.
als 40 te oud is, wat is dan jouw definitie van oudere vrouwen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik val op oudere vrouwen, maar zoveel ouder, no way
Oh ik heb daar ook geen moeite mee hoor maar mijn buuf is gewoon een achterbakse horkquote:
20 - 32 is toch iets anders dan 20-40.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen hoor met een dame van 32
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien had ik oudere dames/meiden moeten zeggen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:11 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
als 40 te oud is, wat is dan jouw definitie van oudere vrouwen?
Ik heb er wel eens mannen mee geil gekregen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind dat stiekem best hilarisch
Regel er eentjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja precies, ik zou dan gewoon met mijn vriend gaan, of met bekenden mee. Anders nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh ik heb daar ook geen moeite mee hoor maar mijn buuf is gewoon een achterbakse hork.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:10 schreef Tamashii het volgende:
Eindelijk klaar met werken. 9 uur gewerkt.
was een serieuse vraag, lol.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien had ik oudere dames/meiden moeten zeggen.
Daar ben ik niet lekker genoeg voorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens mannen mee geil gekregen.
Lul niet, met je wilde rode lokken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar ben ik niet lekker genoeg voor
Oh. Nou, ik ben 20, voor een relatie is 30 wel de max. Maar leeftijd is maar een getal, dus wie weetquote:
Als je geil genoeg kijkt lukt alles.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar hoef je niet super lekker voor te zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wut?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Daar hoef je niet super lekker voor te zijn.
MAAR WTF!!!!!11 Willen serieus alle vrouwen in dit topic hun onzekerheden een keer aan de kant schuiven?
Daar zijn we vrouw voor.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Daar hoef je niet super lekker voor te zijn.
MAAR WTF!!!!!11 Willen serieus alle vrouwen in dit topic hun onzekerheden een keer aan de kant schuiven?
Ik zal het proberen de volgende keerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je geil genoeg kijkt lukt alles.
Kom maar opquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zal het proberen de volgende keer
Voor mijn 19 jaar is 25 echt de max hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh. Nou, ik ben 20, voor een relatie is 30 wel de max. Maar leeftijd is maar een getal, dus wie weet
Ik ben er om half 6 al. 5 uur als het moet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:14 schreef Samzz het volgende:
Kan de meet in Arnhem niet ietsje eerder beginnen?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kreeg er 1 tot zoenen, maar die vond me stiekem te jong...
en is er dan nog verschil, in relatie, of enkel batsen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Voor mijn 19 jaar is 25 echt de max hoor
Halloquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Voor mijn 19 jaar is 25 echt de max hoor
Ah oke. Ik ben namelijk toch al in Wageningen, dan kan ik net zo makkelijk in Arnhem even een biertje komen doenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben er om half 6 al. 5 uur als het moet.
Lange mannen met donker haar.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:15 schreef Raene het volgende:
Ik ben met een man van 49 naar bed geweest, hij was zo knap en sexy en lang en donker haar en slim en grappig...
Oh Johnny.
Ja ik kom direct uit mijn werk, dat is een kwartiertje-20 minuten met de bus ofzoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah oke. Ik ben namelijk toch al in Wageningen, dan kan ik net zo makkelijk in Arnhem even een biertje komen doen.
quote:
Voor relatie denk max 22 want levensfasegelulquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:15 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
en is er dan nog verschil, in relatie, of enkel batsen?
quote:
Bohquote:
is niet echt gelul hoor. al hoeft leeftijd niet altijd met levensfase te maken te hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Voor relatie denk max 22 want levensfasegelul
Levensfasequote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Voor relatie denk max 22 want levensfasegelul
Vrouwen hebben al moeite ermee als de jongen uberhaupt jonger is dan zij... Tenminste dat ik idee heb ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]serieus?
Wat een bullshit eigenlijk
Als je geil bent en het is lekker wat je doet boeit leeftijdsverschil niet vind ik (tot op zekere hoogte he? inb4 de pedofiele reacties)
Zeker waar.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen hebben al moeite ermee als de jongen uberhaupt jonger is dan zij... Tenminste dat ik idee heb ik.
Ik heb daar nooit moeite mee gehad eigenlijkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen hebben al moeite ermee als de jongen uberhaupt jonger is dan zij... Tenminste dat ik idee heb ik.
ben ik het niet mee eens. misschien vrouwen tot een bepaalde leeftijd. ikzelf zou er geen moeite mee hebben, mits 18 plus.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou, een meid van 25 denkt gewoon aan heel andere dingen dan een student van 19quote:
Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Maar hij moet niet jonger dan 20 zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Deze John mag wel met z'n gitaar op mijn badrand zitten.quote:
Ik zat erop te wachtenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Deze John mag wel met z'n gitaar op mijn badrand zitten.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
Over het algemeen willen vrouwen oudere mannen.
Zelfs na bepaalde leeftijd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:19 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens. misschien vrouwen tot een bepaalde leeftijd. ikzelf zou er geen moeite mee hebben, mits 18 plus.
Hoe oud was jij ook weer?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Maar hij moet niet jonger dan 20 zijn.
Wat ik tot nu toe gehoord/gelezen/meegemaakt heb wel.quote:
Omdat pubers.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zelfs na bepaalde leeftijd.
Maargoed dat zal wel aan de persoon liggen.
Heel leuk altijd als je leeftijden omdraait in verhaaltjes met meisjes van 15 met een vriend van 20...
No way dat er een vrouw/meisje bestaat van 20 jaar dat een relatie gaat nemen met een jongen van 15.
echte kerels nemen na hun 18e ook niks met meisjes van 15quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zelfs na bepaalde leeftijd.
Maargoed dat zal wel aan de persoon liggen.
Heel leuk altijd als je leeftijden omdraait in verhaaltjes met meisjes van 15 met een vriend van 20...
No way dat er een vrouw/meisje bestaat van 20 jaar dat een relatie gaat nemen met een jongen van 15.
Ik ben voorspelbaar.quote:
Daarom, maar mensen zeggen altijd dat het prima kan dit dat...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:22 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
echte kerels nemen na hun 18e ook niks met meisjes van 15come on.
Fera weet daar vast antwoord op.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:22 schreef Raene het volgende:
Waarom moet mijn hond srsly zo fucking hard ruften laten de hele tijd.
Dat deed die van mij gisteren de hele dag lang.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:22 schreef Raene het volgende:
Waarom moet mijn hond srsly zo fucking hard ruften laten de hele tijd.
Ik heb helemaal niks met zijn muziek, maar hij is wel knap jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:20 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wist toevallig dat je hem aantrekkelijk vond
dan kijk ik me je mee. seks onder kinderen moet lekker onder kinderen blijven.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom, maar mensen zeggen altijd dat het prima kan dit dat...
Ik kijk er een beetje op neer allemaal.
Dit dus!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:22 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
echte kerels nemen na hun 18e ook niks met meisjes van 15come on.
FAALHAAS!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dit dus!
*mompelt iets over dronken bui en 16 jarigen
De muziek maakt hem alleen maar aantrekkelijker.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met zijn muziek, maar hij is wel knap ja.
Dan komt ze zo lief bij me liggen en dan ineens NINJA FART!!!111quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat deed die van mij gisteren de hele dag lang.
Johnny depp zingt zelf ook ehquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:20 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hey, begrijp me niet verkeerd. ik snap best dat je als jongen/man tegenwoordig niet altijd meer de leeftijd goed kan inschatten...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dit dus!
*mompelt iets over dronken bui en 16 jarigen
Sweeney Toddquote:
Gelukkig gaat Bogie tegenwoordig niet meer bij mij liggen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Dan komt ze zo lief bij me liggen en dan ineens NINJA FART!!!111
Ga ik bijna deaud!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Me want![]()
Geef mij Mr. Mayer maar.quote:
hij doet ook wat nummers met babybirdquote:
Dat snap ik welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
De muziek maakt hem alleen maar aantrekkelijker.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
WiesdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Me want.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Ik wist het pas achterafquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:24 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
hey, begrijp me niet verkeerd. ik snap best dat je als jongen/man tegenwoordig niet altijd meer de leeftijd goed kan inschatten...
Maar als je het vantevoren weet.. tsja.. bad idea.
Crybaby ook.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:25 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
hij doet ook wat nummers met babybird
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
Hellow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Me want
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
ah, ik wist niet dat hij die nummers zelf inzong.quote:
Leek op zanger 30 seconds maar ik ken geen namenquote:
spaarze!quote:
Hij IS de zanger van 30 secondsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Leek op zanger 30 seconds maar ik ken geen namen.
Failquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij IS de zanger van 30 seconds
gave avatar heb jij trouwensquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een en dezelfdequote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Leek op zanger 30 seconds maar ik ken geen namen.
Requiem for a Dream gezien, toevalligquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank jequote:
Nee, ligt wel boven hierquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een en dezelfde.
[..]
Requiem for a Dream gezien, toevallig?
breezers poppenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:29 schreef kingtoppie het volgende:
Moet overigens zeggen....
Versieren van jonge meisjes, ik weet niet eens hoe dat werkt eigenlijk.
Gewoon een fles Breezer meenemen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:29 schreef kingtoppie het volgende:
Homo.quote:
Meh, moet hier 5 tassen zooi opruimen.quote:
Wel van oudere meisjes?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:29 schreef kingtoppie het volgende:
Wat is daar 'quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Meh, moet hier 5 tassen zooi opruimen.
Weet je wat fail is. als je tot 5 uur op Fok! zit te patsen over dat je zoveel whiskey op hebt en 3 uur later op de motor kruipt om naar je werk te gaanquote:
geen wonder dat bij de oudere vrouwen niet werkt. beetje assertiviteit tonen gozer.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, die versieren jou gewoon. / Lokken uit dat je hun versierd.
Werkt prima.
Was tot 4 uurquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Weet je wat fail is. als je tot 5 uur op Fok! zit te patsen over dat je zoveel whiskey op hebt en 3 uur later op de motor kruipt om naar je werk te gaan.
Dat kan ik heul nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, die versieren jou gewoon. / Lokken uit dat je hun versierd.
Werkt prima.
Werkt juist!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:31 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
geen wonder dat bij de oudere vrouwen niet werkt. beetje assertiviteit tonen gozer.
Helemaal nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Werkt juist!
Werkt heel goed zelfs![]()
ah, dan bedoel ik denk ik een ander type vrouwen.. misschien ook maar beter dan dat het daar niet werkt;)quote:
Jawohl.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:14 schreef Samzz het volgende:
Kan de meet in Arnhem niet ietsje eerder beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |